Armoede*. Doet me een beetje denken aan het tragische bestaan vd keizerpinguin.quote:
Noem je dat in de op benoemenswaardig?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef JeffreyH93 het volgende:
TS is jaloers dat hij geen benoemenswaardig leven heeft.
Is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Noem je dat in de op benoemenswaardig?
Of van haar Sterre?quote:
Dat bedoel ik, die kinderen raken sociaal gefrustreerd en gaan vanuit hun sociaalpsycholische ontevredenheid een aanslag plegen op het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:53 schreef Werkman het volgende:
Achter iedere voordeur is wel wat, perfecte gezinnen bestaan niet.
Ik ken zat van die Mongolen die voor de buitenwereld leven terwijl de kinderen ''geacht'' worden de hele tijd mooi weer te spelen en in alles mee te gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die kinderen raken sociaal gefrustreerd en gaan vanuit hun sociaalpsycholische ontevredenheid een aanslag plegen op het gemeentehuis.
Waar is haywood eigenlijk? Die heb ik al een paar dagen niet gezien.
En deepthroaten ho maar he, dat doen ze dan weer nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik ken zat van die Mongolen die voor de buitenwereld leven terwijl de kinderen ''geacht'' worden de hele tijd mooi weer te spelen en in alles mee te gaan.
Gaat vanzelf een keer fout.
Avondeten om 18:00, 21:00 en 24:00quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:10 schreef nattermann het volgende:
Sowieso, mensen die om 18:00 of zelfs eerder avondeten!!!
Fucking veel te vroeg man. En dan bij het RTL nieuws om 19:30 weer met honger op de bank zitten, stelletje papzakken
Zelfs zonder ouzo ben ik nog dubbel zo gezellig dan jou.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:10 schreef hoink581 het volgende:
Trek jij de ouzo maar weer eens open. Wordt je een stuk gezelliger van.
Nu je het zegt, ik heb die van middernacht gemist!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Avondeten om 18:00, 21:00 en 24:00
Kan nu ook nog prima.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb die van middernacht gemist!
Nou, om te beginnen, met Duitsers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:39 schreef wenfer2 het volgende:
Hoe kan je nou haten op degelijkheid?![]()
Degelijkheid.
Duitsersquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen, met Duitsers.
Totdat ze verder komen op het WK dan wij, en dat gaat onvermijdelijk gebeurenquote:
Haten op duitsers om dat het Duitse elftal capabeler is dan het Nederlandse elftal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Totdat ze verder komen op het WK dan wij, en dat gaat onvermijdelijk gebeuren
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:10 schreef CruisinDen het volgende:
Leuk topic opzich hoor maar ondanks dat is je klacht wel kut, gr.
Altijd met voetbalquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Haten op duitsers om dat het Duitse elftal capabeler is dan het Nederlandse elftal.Tevens: voetbal.
__
Ik woon al heel wat jaartjes op mezelf en ik bepaal zelf wanneer ik eetquote:Op woensdag 4 juni 2014 04:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ts is boos omdat zijn ouders het eten om 6:05 serveren
Wat vind je dan van oost-Duitsers, dat zijn communisten en in mijn optiek de enige goede Duitsers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Duitsers
Degelijke Duitsers![]()
Degelijke Oostenrijkers.
Zogenaamdquote:Op woensdag 4 juni 2014 05:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik woon al heel wat jaartjes op mezelf en ik bepaal zelf wanneer ik eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 05:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ZogenaamdFucken? Possibly gay much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
op zondag wassen ze hun grijze gezinsbak,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
Ik denk niet dat die anno 2014 nog erg communistisch zijn en daarbij zie ik de politieke voorkeur van een bevolking in een regio niet gelijk als positief of negatief.quote:Op woensdag 4 juni 2014 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat vind je dan van oost-Duitsers, dat zijn communisten en in mijn optiek de enige goede Duitsers.
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar in VD's ogen ben jij ongetwijfeld 'niet-neukbaar', sorry.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:48 schreef Chocovloek het volgende:
Dit is waarom ik later, als ik daar enige mogelijkheid toe heb, het liefst naar een boerderijtje verhuis met in de weide omtrek geen buur te bekennen. Geen oordelende buurtbewoners die het raar vinden of er aanstoot van nemen als jij op zondag je ramen wast ipv zaterdag (zondag is immers de rustdag!), of dat jij niet naar de kerk gaat en geen perfect aangeharkt en gekortwiekt gazonnetje hebt met rond gesnoeide buxusstruikjes.
Lekker doen en laten wat ik zelf wil, paar leuke dieren als gezelschap (en een man en evt kids, dát dan weer wel), en als ik geen zin heb om om 5 uur te beginnen met koken dan doe ik dat verdomme niet.
Terechte klacht TS! Terechte klacht!
Ik hoef ook niet door VD, of enig ander Fok!ker, geneukt te worden natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar in VD's ogen ben jij ongetwijfeld 'niet-neukbaar', sorry.
Want enig ander Fok!ker is i.t.t. jou minder?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:54 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet door VD, of enig ander Fok!ker, geneukt te worden natuurlijk
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Want enig ander Fok!ker is i.t.t. jou minder?
Dat blijkt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zelfs zonder ouzo ben ik nog dubbel zo gezellig dan jou.
Niet nodig, mijn schaamhaar groeit vanzelf tot de juiste lengte,quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb jij geen keurig voortuintje dan, vogeltjesdans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |