Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar in VD's ogen ben jij ongetwijfeld 'niet-neukbaar', sorry.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:48 schreef Chocovloek het volgende:
Dit is waarom ik later, als ik daar enige mogelijkheid toe heb, het liefst naar een boerderijtje verhuis met in de weide omtrek geen buur te bekennen. Geen oordelende buurtbewoners die het raar vinden of er aanstoot van nemen als jij op zondag je ramen wast ipv zaterdag (zondag is immers de rustdag!), of dat jij niet naar de kerk gaat en geen perfect aangeharkt en gekortwiekt gazonnetje hebt met rond gesnoeide buxusstruikjes.
Lekker doen en laten wat ik zelf wil, paar leuke dieren als gezelschap (en een man en evt kids, dát dan weer wel), en als ik geen zin heb om om 5 uur te beginnen met koken dan doe ik dat verdomme niet.
Terechte klacht TS! Terechte klacht!
Ik hoef ook niet door VD, of enig ander Fok!ker, geneukt te worden natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar in VD's ogen ben jij ongetwijfeld 'niet-neukbaar', sorry.
Want enig ander Fok!ker is i.t.t. jou minder?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:54 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet door VD, of enig ander Fok!ker, geneukt te worden natuurlijk
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Want enig ander Fok!ker is i.t.t. jou minder?
Dat blijkt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zelfs zonder ouzo ben ik nog dubbel zo gezellig dan jou.
Niet nodig, mijn schaamhaar groeit vanzelf tot de juiste lengte,quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb jij geen keurig voortuintje dan, vogeltjesdans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |