LSDquote:
Staat in de link.quote:
Van de afbeelding, josti.quote:
Wat?quote:
Lysergsäurediethylamid_%28LSD%29.svg/214px-Lysergsäurediethylamid_%28LSD%29.svg.pngquote:
Staat er zelfs twee keer in.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lysergsäurediethylamid_%28LSD%29.svg/214px-Lysergsäurediethylamid_%28LSD%29.svg.png
Moet je wel goed zoeken hoor
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef HighVolume het volgende:
Ik heb zin om haywood te neuken.....hibibuhihi
Beloof geen dingen die je niet nakomtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sorry voor de kick, maar om nou helemaal niet te reageren vind ik ook zo matigjes
Ga thuis even luisteren, ts
Dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:52 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Beloof geen dingen die je niet nakomt
Überhaupt die muziek luisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet
Maar ts een beetje kennende, is dit iets dat ik niet nuchter moet luisteren.
Ik heb wiet in huis, komt goed.quote:
Samen roken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb wiet in huis, komt goed.
Het moest een hert voorstellen.quote:
Pedo diglett?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het moest een hert voorstellen.![]()
Wat is jouw UI trouwens? Lijkt een beetje op pedo-mol, het neefje van pedo bear.
Zoiets ja. Het is sowieso klachtwaardig dat users een UI hebben die totaal niet op hun naam slaat. Ik heb WietParkiet al aan een juiste UI geholpen, maar volgens mij heb ik nog meer werk te verzetten.quote:
Wat een mooie missie heb je dan op FOK!. Jij bent een profeet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is sowieso klachtwaardig dat users een UI hebben die totaal niet op hun naam slaat. Ik heb WietParkiet al aan een juiste UI geholpen, maar volgens mij heb ik nog meer werk te verzetten.
Het is een kruising tussen Diglett (Pokémon) en idd Pedobear.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het moest een hert voorstellen.![]()
Wat is jouw UI trouwens? Lijkt een beetje op pedo-mol, het neefje van pedo bear.
Godverquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
Laatste kick, beloofd: is best een lekker nummer als je stoned bent
Tevens:
[..]
Godver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |