Als users er achter komen wat er allemaal achter de schermen is gebeurd dan zijn de poppen daadwerkelijk aan het dansen. Ik zorg er vervolgens hoogstpersoonlijk voor dat je ver achter slot en grendel komt te zitten, jij moraalloos monster!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Met een beetje geluk wat nats en iets wat met marie te maken heeft. 14.gif
[..]
Nou zeg! Dat kan ik ook:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Hoink wie?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Dadelijk verdwijnt hoink ook door dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]Dat is ook zo ongeveer het meest interessante deel aan haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Misschien verdwijnt heel FOK! wel door dit topiekquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Heeft ze je afgewezen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer het meest interessante deel aan haar
Nee. Van enige betrekkingen in welke richting dan ook was in het geheel geen sprakequote:
Broeder, bedaar. Anders zal jij achter de toorn van de kano komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als users er achter komen wat er allemaal achter de schermen is gebeurd dan zijn de poppen daadwerkelijk aan het dansen. Ik zorg er vervolgens hoogstpersoonlijk voor dat je ver achter slot en grendel komt te zitten, jij moraalloos monster!
jaaa ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Van enige betrekkingen in welke richting dan ook was in het geheel geen sprake
Wanneer heeft ze je afgewezen beste hoink?quote:
Met deze OP erbij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef Homijn het volgende:
Ik vind dat Djeez even een opsporingsbericht op de Frontpage moet zetten. Daar zijn ze dol op dit soort nieuwsberichten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Ik laat mij niet zomaar de kast opjagen door ongure interneppers van het kaliber van kannovinnie!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:46 schreef Starm het volgende:
Hoink doe alsjeblieft je zolderkamer goed op slot vannacht
7/10quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Een ieder heeft achter keurig gezegd wat ze aan het doen zijn. Dat ze dat niet aan de grote klok hangen mag natuurlijk.
Natuurlijk mogen jullie wild speculeren maar dat doet me alleen maar-en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |