quote:
Beetje realistisch blijven ts. Je krijgt wat je verdiend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
Ok, je kan aangeven of je zoekt naar mannen of vrouwen. Maar dat is het! Waarom kan ik niet aangeven dat ik geen negerinnen of akbars wil? Ik wil alleen maar fotos van blondines en brunettes! En ook geen kort pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:33 schreef Ruif het volgende:
[..]
Beetje realistisch blijven ts. Je krijgt wat je verdiend.
ow, is het een spel :/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:35 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat dan het hele punt van het liken en wegklikken verdwijnt. Het hele 'spel' is dan weg. Je moet er nog wel een béétje moeite voor doen
quote:
Ow....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zie alleen maar lekkere wijven, waarschijnlijk krijg je alleen maar je eigen niveau te zien.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Als man op Tinder ben je dan echt de pineut. Tenzij je goed en duidelijke foto's kunt nemen en een stuk bent, anders hoeft niemand je.
Vrouwen hoeven niet eens moeite te doen en ze krijgen al 10 matches achterelkaar.
En Ninja's ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Als man op Tinder ben je dan echt de pineut. Tenzij je goed en duidelijke foto's kunt nemen en een stuk bent, anders hoeft niemand je.
Vrouwen hoeven niet eens moeite te doen en ze krijgen al 10 matches achterelkaar.
echt nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Nou nee, nog buiten het feit dat ik geen smartphone of Facebook heb, al aardig wat jaren met mevr. D ben, houd ik mijzelf geen illusies voor dat jongedames op die kop van mij zitten te wachten, die er zo'n beetje uitziet als een rozijn of een zongedroogde pruim.quote:
Maar in je jonge jaren had je natuurlijk nog wel een hoofd dat door menig vrouw werd bewonderd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, nog buiten het feit dat ik geen smartphone of Facebook heb, al aardig wat jaren met mevr. D ben, houd ik mijzelf geen illusies voor dat jongedames op die kop van mij zitten te wachten, die er zo'n beetje uitziet als een rozijn of een zongedroogde pruim.
Ah ok das duidelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, nog buiten het feit dat ik geen smartphone of Facebook heb, al aardig wat jaren met mevr. D ben, houd ik mijzelf geen illusies voor dat jongedames op die kop van mij zitten te wachten, die er zo'n beetje uitziet als een rozijn of een zongedroogde pruim.
Slijmbal, verkapte post tot mod sollicitatiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar in je jonge jaren had je natuurlijk nog wel een hoofd dat door menig vrouw werd bewonderd.
Nee, want dan zou jij juist de dikke Ria's krijgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zie alleen maar lekkere wijven, waarschijnlijk krijg je alleen maar je eigen niveau te zien.
Dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar in je jonge jaren had je natuurlijk nog wel een hoofd dat door menig vrouw werd bewonderd.
De sarcasme-meter klapte bij mij anders uiteen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Slijmbal, verkapte post tot mod sollicitatie:p
Denken dat er ook maar iemand zo achterlijk is mij ooit mod te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Slijmbal, verkapte post tot mod sollicitatie:p
Mijn bolleboiswek zorgt voor veel natte slipjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou jij juist de dikke Ria's krijgen.
Als ik die kutkop van je zou zien zou ik ook wel in mijn broek pissen en wegrennen ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mijn bolleboiswek zorgt voor veel natte slipjes
quote:
kom haten danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik die kutkop van je zou zien zou ik ook wel in mijn broek pissen en wegrennen ja.
die lijkt op die ene dikzak uit malcolm in the middlequote:
Keek gewoon ff in Guusje zijn fapfolder.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
die lijkt op die ene dikzak uit malcolm in the middle
6 hamburgers?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu voel ik me goed en trakteer ik mezelf op 6 hamburgers
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Keek gewoon ff in Guusje zijn fapfolder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
[..]wat een raar hoofd, zou raken thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is mis met haar hoofd danquote:
Nee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wel op hot or not
Je bent er niet leuker op geworden trouwens
Beledig die Frank niet zoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank in zijn jonge jaren:
[ afbeelding ]
dan zal het wel een travestiet zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze zit in guus zijn fapfolder dus moet ik kritiek hebben
Ik was alleen ietsjes minder goed in voetbal en ik had op zijn leeftijd wat minder te besteden. Maar voor de rest is het redelijk accuraat allemaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank in zijn jonge jaren:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Je bent er niet leuker op geworden trouwens
ben je homo ofzo?quote:
Wel hetzelfde kapsel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was alleen ietsjes minder goed in voetbal en ik had op zijn leeftijd wat minder te besteden. Maar voor de rest is het redelijk accuraat allemaal.
[..]Dit is totaal niet gephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
okquote:
hey pikkebaasquote:
Nee, dat niet, mijn kapsel - dat een beetje op die van Wenger lijkt - heb ik volgens mij al mijn hele leven.quote:
Oh, ik was bijna bang dat je smaak had.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, dat niet, mijn kapsel - dat een beetje op die van Wenger lijkt - heb ik volgens mij al mijn hele leven.
Mannen rijpen als wijn guusje, dus jij kunt nog niet oordelen over smaak want jij bent net druivensap geworden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ik was bijna bang dat je smaak had.
Heb jij ff geluk. 16-jarige chicks grijpen maar al te graag naar wijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen rijpen als wijn guusje, dus jij kunt nog niet oordelen over smaak want jij bent net druivensap geworden.
OOOOOOOOOH BURRNNNNNN GUUSJE GOT IT ALLLLLLL SHOTS FIREDquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen rijpen als wijn guusje, dus jij kunt nog niet oordelen over smaak want jij bent net druivensap geworden.
Druivensap*quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij ff geluk. 16-jarige chicks grijpen maar al te graag naar wijn.
quote:
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee gewoon wijn. Wij 16-jarigen zijn zeer rebels.
wie is HMF in je ondertitel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee gewoon wijn. Wij 16-jarigen zijn zeer rebels.
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.
en toen kwam je de shop tenminste nog redelijk makkelijk in, dat lukt nu volgens mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.
aan het tinderen waarschijnlijkquote:
Was ook weleens in KLB te vinden hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HelpMeFok. Denk niet dat veel mensen buiten VBL hem kennen.
Je hebt wel een smooth gezicht op je derde foto. Fotoshopje? ;-) Zo nee, dan moet je me echt vertellen welke crème je gebruikt.quote:
Ik heb hem er maar weinig gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook weleens in KLB te vinden hoor.
Al een hele tijd weg.quote:
Hehehequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt wel een smooth gezicht op je derde foto. Fotoshopje? ;-) Zo nee, dan moet je me echt vertellen welke crème je gebruikt.
Ja maar niemand weet waar ?quote:
Met twee accounts modden werd toch te intensief voor Frank.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk en soms komt er weleens wat dringends tussen. Stuur haar maar een leuke DM, waardeert ze wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
Andere mods zeggen al twee maanden ofzo dat ze binnenkort terugkomt.quote:
Op dit tijdstip leest de belastingdienst echt niet meer mee hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk
quote:
Ook die lezen nog weleens terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op dit tijdstip leest de belastingdienst echt niet meer mee hoor.
Die komen wel weer. Tot die tijd moet je het met ons doen - dat noemen ze een sausagefest geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
Maar serieus. Waar zijn Marie en Haywood? Moeten Mortaxx en Frank het nou alleen doen
Gvd kan niet eens een avondje weg he.quote:
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balansquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die komen wel weer. Tot die tijd moet je het met ons doen - dat noemen ze een sausagefest geloof ik.
Maar goed, het is laat. Ik ga de pc ook eens afsluiten.
Subtielquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balans
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balans
Zozo, en hoe zie jij er dan uit? Post eens een piccaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Fijn, tenzij je er goed uitziet. Dan ben ik fan
Maar zal wel niet
Dat wordt beef tussen mortie en tardisquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx had geen succes op Tinder en probeert nu HOTH te regelen.
Kijk maar in t topic userfoto'squote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zozo, en hoe zie jij er dan uit? Post eens een picca
Mag DM ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoezo post je je foto niet even hier?
Yep, zo werkt het inderdaad: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wordt beef tussen mortie en tardis
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wordt beef tussen mortie en tardis
ik ben een mietje en zou graag de knokploeg inschakelenquote:
Mortie pak je welquote:Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
ik ben een mietje en zou graag de knokploeg inschakelen
ik ben wel een lange kerel jaquote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mortie pak je welHij is 3 koppen kleiner dan jij
BT weet zelfs wanneer jij je volgende tandarts afspraak hebtquote:
Beetje halfbakken danquote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja of naar mij gedm'd. Dat weet ik dan weer niet
Die heeft die net gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
BT weet zelfs wanneer jij je volgende tandarts afspraak hebt
Ik vervang mijn agenda met BT. Heb je iPhone integratie BT?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
BT weet zelfs wanneer jij je volgende tandarts afspraak hebt
Ja. iPhone 5'je dus kom maar door.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vervang mijn agenda met BT. Heb je iPhone integratie BT?
Ondersteun je ook 5S? Ik ben zo'n hippe vogel weet je wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. iPhone 5'je dus kom maar door.
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondersteun je ook 5S? Ik ben zo'n hippe vogel weet je wel.
bedankt vrindquote:Op zondag 1 juni 2014 12:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Die was al verneuktquote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef LethalNinja het volgende:
ey gay boys ga anders lekker met elkaar DM'n/ PM'n ipv mijn topic te vervuilen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef LethalNinja het volgende:
ey gay boys ga anders lekker met elkaar DM'n/ PM'n ipv mijn topic te vervuilen
[ afbeelding ]
Linda,Roos & Jessica - Ademnood Cover by NoSense and Friendsquote:
Foto gezien?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Een LN topic is altijd (eind)baas
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |