die lijkt op die ene dikzak uit malcolm in the middlequote:
Keek gewoon ff in Guusje zijn fapfolder.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
die lijkt op die ene dikzak uit malcolm in the middle
6 hamburgers?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu voel ik me goed en trakteer ik mezelf op 6 hamburgers
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Keek gewoon ff in Guusje zijn fapfolder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]wat een raar hoofd, zou raken thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is mis met haar hoofd danquote:
Nee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wel op hot or not
Je bent er niet leuker op geworden trouwens
Beledig die Frank niet zoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank in zijn jonge jaren:
[ afbeelding ]
dan zal het wel een travestiet zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze zit in guus zijn fapfolder dus moet ik kritiek hebben
Ik was alleen ietsjes minder goed in voetbal en ik had op zijn leeftijd wat minder te besteden. Maar voor de rest is het redelijk accuraat allemaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank in zijn jonge jaren:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Je bent er niet leuker op geworden trouwens
ben je homo ofzo?quote:
Wel hetzelfde kapsel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was alleen ietsjes minder goed in voetbal en ik had op zijn leeftijd wat minder te besteden. Maar voor de rest is het redelijk accuraat allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |