quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Dit is totaal niet gephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
okquote:
hey pikkebaasquote:
Nee, dat niet, mijn kapsel - dat een beetje op die van Wenger lijkt - heb ik volgens mij al mijn hele leven.quote:
Oh, ik was bijna bang dat je smaak had.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, dat niet, mijn kapsel - dat een beetje op die van Wenger lijkt - heb ik volgens mij al mijn hele leven.
Mannen rijpen als wijn guusje, dus jij kunt nog niet oordelen over smaak want jij bent net druivensap geworden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ik was bijna bang dat je smaak had.
Heb jij ff geluk. 16-jarige chicks grijpen maar al te graag naar wijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen rijpen als wijn guusje, dus jij kunt nog niet oordelen over smaak want jij bent net druivensap geworden.
OOOOOOOOOH BURRNNNNNN GUUSJE GOT IT ALLLLLLL SHOTS FIREDquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mannen rijpen als wijn guusje, dus jij kunt nog niet oordelen over smaak want jij bent net druivensap geworden.
Druivensap*quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij ff geluk. 16-jarige chicks grijpen maar al te graag naar wijn.
quote:
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee gewoon wijn. Wij 16-jarigen zijn zeer rebels.
wie is HMF in je ondertitel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee gewoon wijn. Wij 16-jarigen zijn zeer rebels.
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |