quote:
Beetje realistisch blijven ts. Je krijgt wat je verdiend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
Ok, je kan aangeven of je zoekt naar mannen of vrouwen. Maar dat is het! Waarom kan ik niet aangeven dat ik geen negerinnen of akbars wil? Ik wil alleen maar fotos van blondines en brunettes! En ook geen kort pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:33 schreef Ruif het volgende:
[..]
Beetje realistisch blijven ts. Je krijgt wat je verdiend.
ow, is het een spel :/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:35 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat dan het hele punt van het liken en wegklikken verdwijnt. Het hele 'spel' is dan weg. Je moet er nog wel een béétje moeite voor doen
quote:
Ow....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zie alleen maar lekkere wijven, waarschijnlijk krijg je alleen maar je eigen niveau te zien.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Als man op Tinder ben je dan echt de pineut. Tenzij je goed en duidelijke foto's kunt nemen en een stuk bent, anders hoeft niemand je.
Vrouwen hoeven niet eens moeite te doen en ze krijgen al 10 matches achterelkaar.
En Ninja's ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Als man op Tinder ben je dan echt de pineut. Tenzij je goed en duidelijke foto's kunt nemen en een stuk bent, anders hoeft niemand je.
Vrouwen hoeven niet eens moeite te doen en ze krijgen al 10 matches achterelkaar.
echt nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Nou nee, nog buiten het feit dat ik geen smartphone of Facebook heb, al aardig wat jaren met mevr. D ben, houd ik mijzelf geen illusies voor dat jongedames op die kop van mij zitten te wachten, die er zo'n beetje uitziet als een rozijn of een zongedroogde pruim.quote:
Maar in je jonge jaren had je natuurlijk nog wel een hoofd dat door menig vrouw werd bewonderd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, nog buiten het feit dat ik geen smartphone of Facebook heb, al aardig wat jaren met mevr. D ben, houd ik mijzelf geen illusies voor dat jongedames op die kop van mij zitten te wachten, die er zo'n beetje uitziet als een rozijn of een zongedroogde pruim.
Ah ok das duidelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, nog buiten het feit dat ik geen smartphone of Facebook heb, al aardig wat jaren met mevr. D ben, houd ik mijzelf geen illusies voor dat jongedames op die kop van mij zitten te wachten, die er zo'n beetje uitziet als een rozijn of een zongedroogde pruim.
Slijmbal, verkapte post tot mod sollicitatiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar in je jonge jaren had je natuurlijk nog wel een hoofd dat door menig vrouw werd bewonderd.
Nee, want dan zou jij juist de dikke Ria's krijgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zie alleen maar lekkere wijven, waarschijnlijk krijg je alleen maar je eigen niveau te zien.
Dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar in je jonge jaren had je natuurlijk nog wel een hoofd dat door menig vrouw werd bewonderd.
De sarcasme-meter klapte bij mij anders uiteen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Slijmbal, verkapte post tot mod sollicitatie:p
Denken dat er ook maar iemand zo achterlijk is mij ooit mod te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Slijmbal, verkapte post tot mod sollicitatie:p
Mijn bolleboiswek zorgt voor veel natte slipjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou jij juist de dikke Ria's krijgen.
Als ik die kutkop van je zou zien zou ik ook wel in mijn broek pissen en wegrennen ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mijn bolleboiswek zorgt voor veel natte slipjes
quote:
kom haten danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik die kutkop van je zou zien zou ik ook wel in mijn broek pissen en wegrennen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |