en toen kwam je de shop tenminste nog redelijk makkelijk in, dat lukt nu volgens mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.
aan het tinderen waarschijnlijkquote:
Was ook weleens in KLB te vinden hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HelpMeFok. Denk niet dat veel mensen buiten VBL hem kennen.
Je hebt wel een smooth gezicht op je derde foto. Fotoshopje? ;-) Zo nee, dan moet je me echt vertellen welke crème je gebruikt.quote:
Ik heb hem er maar weinig gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook weleens in KLB te vinden hoor.
Al een hele tijd weg.quote:
Hehehequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt wel een smooth gezicht op je derde foto. Fotoshopje? ;-) Zo nee, dan moet je me echt vertellen welke crème je gebruikt.
Ja maar niemand weet waar ?quote:
Met twee accounts modden werd toch te intensief voor Frank.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk en soms komt er weleens wat dringends tussen. Stuur haar maar een leuke DM, waardeert ze wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
Andere mods zeggen al twee maanden ofzo dat ze binnenkort terugkomt.quote:
Op dit tijdstip leest de belastingdienst echt niet meer mee hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk
quote:
Ook die lezen nog weleens terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op dit tijdstip leest de belastingdienst echt niet meer mee hoor.
Die komen wel weer. Tot die tijd moet je het met ons doen - dat noemen ze een sausagefest geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
Maar serieus. Waar zijn Marie en Haywood? Moeten Mortaxx en Frank het nou alleen doen
Gvd kan niet eens een avondje weg he.quote:
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balansquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die komen wel weer. Tot die tijd moet je het met ons doen - dat noemen ze een sausagefest geloof ik.
Maar goed, het is laat. Ik ga de pc ook eens afsluiten.
Subtielquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |