en toen kwam je de shop tenminste nog redelijk makkelijk in, dat lukt nu volgens mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Toen ik zestien was mocht ik nog gewoon wijn drinken, al dronk ik liever bier.
aan het tinderen waarschijnlijkquote:
Was ook weleens in KLB te vinden hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HelpMeFok. Denk niet dat veel mensen buiten VBL hem kennen.
Je hebt wel een smooth gezicht op je derde foto. Fotoshopje? ;-) Zo nee, dan moet je me echt vertellen welke crème je gebruikt.quote:
Ik heb hem er maar weinig gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook weleens in KLB te vinden hoor.
Al een hele tijd weg.quote:
Hehehequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt wel een smooth gezicht op je derde foto. Fotoshopje? ;-) Zo nee, dan moet je me echt vertellen welke crème je gebruikt.
Ja maar niemand weet waar ?quote:
Met twee accounts modden werd toch te intensief voor Frank.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk en soms komt er weleens wat dringends tussen. Stuur haar maar een leuke DM, waardeert ze wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
Andere mods zeggen al twee maanden ofzo dat ze binnenkort terugkomt.quote:
Op dit tijdstip leest de belastingdienst echt niet meer mee hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk
quote:
Ook die lezen nog weleens terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op dit tijdstip leest de belastingdienst echt niet meer mee hoor.
Die komen wel weer. Tot die tijd moet je het met ons doen - dat noemen ze een sausagefest geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
Maar serieus. Waar zijn Marie en Haywood? Moeten Mortaxx en Frank het nou alleen doen
Gvd kan niet eens een avondje weg he.quote:
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balansquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die komen wel weer. Tot die tijd moet je het met ons doen - dat noemen ze een sausagefest geloof ik.
Maar goed, het is laat. Ik ga de pc ook eens afsluiten.
Subtielquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balans
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Anders housesoftheholy4mod. Zijn we weer iets meer in balans
Zozo, en hoe zie jij er dan uit? Post eens een piccaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Fijn, tenzij je er goed uitziet. Dan ben ik fan
Maar zal wel niet
Dat wordt beef tussen mortie en tardisquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx had geen succes op Tinder en probeert nu HOTH te regelen.
Kijk maar in t topic userfoto'squote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zozo, en hoe zie jij er dan uit? Post eens een picca
Mag DM ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoezo post je je foto niet even hier?
Yep, zo werkt het inderdaad: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Als man op Tinder ben je dan echt de pineut. Tenzij je goed en duidelijke foto's kunt nemen en een stuk bent, anders hoeft niemand je.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wordt beef tussen mortie en tardis
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wordt beef tussen mortie en tardis
ik ben een mietje en zou graag de knokploeg inschakelenquote:
Mortie pak je welquote:Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
ik ben een mietje en zou graag de knokploeg inschakelen
ik ben wel een lange kerel jaquote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mortie pak je welHij is 3 koppen kleiner dan jij
BT weet zelfs wanneer jij je volgende tandarts afspraak hebtquote:
Beetje halfbakken danquote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja of naar mij gedm'd. Dat weet ik dan weer niet
Die heeft die net gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
BT weet zelfs wanneer jij je volgende tandarts afspraak hebt
Ik vervang mijn agenda met BT. Heb je iPhone integratie BT?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
BT weet zelfs wanneer jij je volgende tandarts afspraak hebt
Ja. iPhone 5'je dus kom maar door.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vervang mijn agenda met BT. Heb je iPhone integratie BT?
Ondersteun je ook 5S? Ik ben zo'n hippe vogel weet je wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. iPhone 5'je dus kom maar door.
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondersteun je ook 5S? Ik ben zo'n hippe vogel weet je wel.
bedankt vrindquote:Op zondag 1 juni 2014 12:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Die was al verneuktquote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef LethalNinja het volgende:
ey gay boys ga anders lekker met elkaar DM'n/ PM'n ipv mijn topic te vervuilen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef LethalNinja het volgende:
ey gay boys ga anders lekker met elkaar DM'n/ PM'n ipv mijn topic te vervuilen
[ afbeelding ]
Linda,Roos & Jessica - Ademnood Cover by NoSense and Friendsquote:
Foto gezien?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Een LN topic is altijd (eind)baas
[ afbeelding ]
|
|