Dus ze zijn niet dood, mooi. Live in peace.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Een ieder heeft achter keurig gezegd wat ze aan het doen zijn. Dat ze dat niet aan de grote klok hangen mag natuurlijk.
Natuurlijk mogen jullie wild speculeren maar dat doet me alleen maar-en
Oke pharkus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Ook hier weer een onbevredigend en vaag antwoord om zo de schijn hoog te houden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Een ieder heeft achter keurig gezegd wat ze aan het doen zijn. Dat ze dat niet aan de grote klok hangen mag natuurlijk.
Beiden liggen nu waarschijnlijk in een greppel met een ethernetkabel strak om hun nek gewrongen.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
pik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
ja en meer vertel ik niet anders verdwijn ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard heeft van die vieze reptielenogen ja?
Frank_Drebin. Niet frank-derbinquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef eend112 het volgende:
Maar als haywood de vrouwelijke variant van frank-derbin is, wie is dan de vrouw van de tietfoto?
#selfiequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een stout kiekje vanaf haar werk aan Frank.
quote:
je moeder..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook jij een dikke neger was die alleen dan geen neger was zeg maar.
Het kapsel komt wel enigszins overeen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef gargamelnl het volgende:
Hier een foto van Haywood op mijn zolderkamer. Voor een cornetto aardbei laat ik haar gaan.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |