Frank heeft gecensureerd!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kees Zwaan is ook Braddie?
[ afbeelding ]
Jezus wat een slechte soepquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte soep![]()
![]()
Serieus, Calibri als lettertype? Geloof ik geeft Windows () je standaard dat lettertype in paint, en dan zo'n witte achtergrond erachter met zo'n kuttekst.
En een uitgerekte UI waarvan ik meer pixels zie dan afbeelding.
Bitch pls, bestaat wat meer aandacht aan je paints![]()
Je bent zelf een klootzak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Maar goed dat je er over begint Hoink! Ik heb de laatste tijden echt wilde fantasieėn over Haywood!
Zie het voor je: zij in volle glorie vastgebonden aan mijn bed. Haar flamoes net zichtbaar onder haar volle buik (meer vlees is meer vrouw uiteraard..!). Haar armen zitten vastgebonden aan het bed, ze heeft haar supersexy geitenwollensokkken nog aan. Alsof het niks is. Rustig probeert mijn kleine jongen haar troeter te trotseren. Ze geniet, zichtbaar.. Intussen zit ik met die gigantische jopen van haar te spelen. 2 handjes vol, zoals de juf altijd zei als we voor beide handen een spekje mochten nemen. Vanwege de grote van deze volle jetsers zijn ze elke kant op te kleien. "Haha! Een zandkasteel!" fluister ik haar. "Super interresantkasteel hoor, geile jongen!" fluistert ze iet wat cynisch terug. Ik waardeer haar cynisme en karakter door haar nog harder te beminnen.
Haar volslanke lichaam is dan ook een waar tempel. Ook de mensen die veel liever een lekker slank mokkeltje genieten (en ik ben daar eentje van!), zouden dit kunnen beamen. Ondertussen vraagt ze mij wat ik van GGMM vind. Ik moet toegeven dat ik hem best wel waardeloos vind als mod. "Het is ook echt een *AAAHH* klootzak *AARHH*", lekt ze uit het exclusieve subforum MOD.
Man, ze komt spuitend klaar. Letterlijk spuitend, want het blijkt een fervent squirter te zijn...
Christus te paard, wat een moordwijf is het toch ook.
Hmmm, ik mis haar.
Oja, want FOK!-paints moeten er natuurlijk altijd goed uitzien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte soep![]()
![]()
Serieus, Calibri als lettertype? Geloof ik geeft Windows () je standaard dat lettertype in paint, en dan zo'n witte achtergrond erachter met zo'n kuttekst.
En een uitgerekte UI waarvan ik meer pixels zie dan afbeelding.
Bitch pls, bestaat wat meer aandacht aan je paints![]()
quote:
MoBlo is weer terechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke mods verdwijnen, wat is deze.
Haywood was leuk, maar nu ga ik weer verder op dit account. Heb ik volgens mij al eerder gezegd stelletje dildo's.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of is ze dood...
Of is ze ontvoerd...
Of..
FOK! is niet meer hetzelfde zonder haar
Of is het een hem...
Wel verdomme!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haywood was leuk, maar nu ga ik weer verder op dit account. Heb ik volgens mij al eerder gezegd stelletje dildo's.
Fopje... Wat doet ge nu...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haywood was leuk, maar nu ga ik weer verder op dit account. Heb ik volgens mij al eerder gezegd stelletje dildo's.
Deze paar regels tekst hebben diepe, dķepe groeven in mijn ziel gekrast...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar dat naakt spek bakken is echt toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |