Wil je nog even een keer je tieten posten?quote:
Maar als ik niet aan het huilen ben hoe wil ik dat dan elders doen? Als ik tegen jou zeg 'ga elders vliegen,' maar jij kan sowieso niet vliegen of bent niet aan het vliegen... Tja...quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar als ik niet aan het huilen ben hoe wil ik dat dan elders doen? Als ik tegen jou zeg 'ga elders vliegen,' maar jij kan sowieso niet vliegen of bent niet aan het vliegen... Tja...
Doe d'r ook de groeten van mij als je dat wilt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
Maar goed Hoink ik zie dat je erg zit met Haywoods verdwijning ik zal haar een postkaart sturen en vragen hoe de situatie daar is.
Gast hou je bekquote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar als ik niet aan het huilen ben hoe wil ik dat dan elders doen? Als ik tegen jou zeg 'ga elders vliegen,' maar jij kan sowieso niet vliegen of bent niet aan het vliegen... Tja...
Maar goed Hoink ik zie dat je erg zit met Haywoods verdwijning ik zal haar een postkaart sturen en vragen hoe de situatie daar is.
Hij heeft wel een punt. Want wat als hij zegt "rot op neger" terwijl je geen neger bent, dan sta je je wel mooi even af te vragen wat je nou moet doen.quote:
gewoon oprotten negerquote:Op maandag 16 juni 2014 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Want wat als hij zegt "rot op neger" terwijl je geen neger bent, dan sta je je wel mooi even af te vragen wat je nou moet doen.
Waar zijn argo en braddie?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongensdit gaat niet over het autisme van argo of eender welke problemen iemand anders heeft. Het gaat verdorie over Haywood...
Zegt de zwartste van ons allemaalquote:
Dat maken wij wel uit!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongensdit gaat niet over het autisme van argo of eender welke problemen iemand anders heeft. Het gaat verdorie over Haywood...
you dens motherfuckerquote:Op maandag 16 juni 2014 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt de zwartste van ons allemaal![]()
Ga je moeder melken.quote:
Argo is hier gewoon te vinden, op vorige pagina. Weliswaar onder een andere naam. Braadslee is gelukkig niet hierquote:
Ik mis haar tieten.. Ze waren verbrand(t)...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |