Wie is dan de romige dame op het beeldmateriaal?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Fopje het volgende:
Ja hoor, en nu allemaal verbaasd doen![]()
Kijk dan in mijn FoBo, die voccaroo is toch duidelijk een hoge mannenstem.
KLB, u stelt mij teleur
Ik wist het! Ik vond het idee van een vrouw met humor al verdacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Fopje het volgende:
KLB, u stelt mij teleur
Ze schreef als een man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dat naakt spek bakken is echt toch?
2 browsers, kneusquote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Maar hoe verklaart Fopje dat hij op twee accounts tegelijkertijd aan het slowchatten was?
precies,wat zijn username onschrijft hij fop jequote:
Hij is net zo links als rechts. Een Messi met zijn handenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar soms letterlijk tegelijk lange posts.
eersr beide invoeren daarna,gauw achter elkaar op invoeren kliken, djeez nadenken zo lastig?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar soms letterlijk tegelijk lange posts.
Dat begrijp ik ook, maar lijkt me onlogisch. Er waren geen vermoedens, dus om dat nou e doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
eersr beide invoeren daarna,gauw achter elkaar op invoeren kliken, djeez nadenken zo lastig?
Die voccaroo doet het neit eensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Fopje het volgende:
KLB, u stelt mij teleur
Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort.quote:
Ja godverdomme, heb ik nu helemaal mijn computer aangezet alles om dit even te horen en dan kom je met '' Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort'' ?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort.
like duh juist door dat te doen waren er geen vermoedens, nadenken einstein nadenkenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook, maar lijkt me onlogisch. Er waren geen vermoedens, dus om dat nou e doen?
Ik ben nu op mn werk dildo.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja godverdomme, heb ik nu helemaal mijn computer aangezet alles om dit even te horen en dan kom je met '' Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort'' ?
Welke Maccie werk je?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |