abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140669411
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:11 schreef complicate het volgende:
Nog 1 post en dicht w/
Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_140669431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef cpanker het volgende:
Nee dat kan niet, en alle sletjes hierboven die stellen dat dat wel kan:

(http://onlinelibrary.wile(...)003.00444.x/abstract bron)

[ [url= ]afbeelding[/url] ]

[ [url=]afbeelding[/url] ]

Als een hond al 15 keer iemand gebeten heeft, denk je dan niet dat de waarschijnlijkheid dat het hondje nog een keer iemand bijt hoger is? Precies... Heel erg misschien ben jij de "dog whisperer" van de bitches, maar waarschijnlijk (aangezien je op Fok! hier een vraag over komt stellen) kan jij haar ook niet onder de duim houden, en zeker geen heel leven lang. Trouwen moet je dus buiten beschouwing laten, want dat gaat bijna gegarandeerd mis.
En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.

Als je op zoek bent naar een stabiele relatie kan je dus beter een meisje zoeken die weinig partners heeft gehad. Misschien is jouw vriendin de uitzondering op de regel...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:14:12 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
En? Heb je al een besluit genomen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_140669516
Rape-fantasies is een veelvoorkomende fetish onder vrouwen trouwens. Meeste vrouwen voelen zich toch aangetrokken tot wat dominantere mannen. Waarom denk je dat zo veel vrouwen 50 shades of grey lezen? Daar zou ik me persoonlijk niet druk om maken, misschien houdt ze gewoon van ruigere seks. Geforceerd geneukt worden =/= tegen je zin geforceerd geneukt te worden. Echt verkracht worden is namelijk niet wat de meeste vrouwen in gedachte hebben als ze daarover fantaseren. Ze willen gedomineerd worden door een man die zij ook aantrekkelijk vinden.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:17:04 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669518
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Typisch zulke figuren hè :P Geef maar jouw mening jongen, je doet het goed. ;)
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch... :P

Nou fijn om te horen dat ik nog 'respect gain' bij iemand :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140669521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef cpanker het volgende:

[..]

Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Moet je echt niet terug naar TheRedPill? De tering zeg. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_140669526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Moet je echt niet terug naar TheRedPill? De tering zeg. :')
Je oneliners raken op
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:19:03 #8
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je oneliners raken op
Wel fijn dat iemand al mijn suggesties en onderbuik gevoelens hier prachtig staaft middels een uitermate accuraat en source- betrouwbaar onderzoek. :')
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140669587
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Duh ;) .
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140669592
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wel fijn dat iemand al mijn suggesties en onderbuik gevoelens hier prachtig staaft middels een uitermate accuraat en source- betrouwbaar onderzoek. :')
Ja, fijn he.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:20:28 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669600
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niet zo hypocriet doen, hoor. Dat siert je niet. Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten. En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.
pi_140669614
quote:

[..]

Maar TS, serieus, wat wil je nu? Als het jou allemaal zo stoort waarom ga je verder met haar? Je hebt er (haar gedachtes en manieren) duidelijk last van.
pi_140669646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:14 schreef cpanker het volgende:

[..]

En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.

Als je op zoek bent naar een stabiele relatie kan je dus beter een meisje zoeken die weinig partners heeft gehad. Misschien is jouw vriendin de uitzondering op de regel...
Een beetje onder het mom "als je niet beter weet"?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_140669661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je oneliners raken op
Helaas jouw gigantische hoop trp onzin niet. :')
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:22:56 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669690
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet zo hypocriet doen, hoor. Dat siert je niet. Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten. En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.
Ik vind juist o.a. jouw reacties doordrongen van overdrijving. Ik relativeer meer met het geheel, de maatschappij, terwijl jij e.a. criticasters vooral het individualistische geluk vooropstellen. Dan krijg je de krater des meningsverschil.
pi_140669696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Helaas jouw gigantische hoop trp onzin niet. :')
"onzin" =/= wetenschappelijk onderzoek. Kom nou eens met wat argumenten jochie.
pi_140669723
TS kan je ook jouw mening delen? Hallo :{w
Tweede deel starten en ....

:)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:24:31 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

"onzin" =/= wetenschappelijk onderzoek. Kom nou eens met wat argumenten jochie.
Wel schimmige statistiekjes die je erbij haalt hoor. Totaal geen context verder.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:24:45 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind juist o.a. jouw reacties doordrongen van overdrijving. Ik relativeer meer met het geheel, de maatschappij, terwijl jij e.a. criticasters vooral het individualistische geluk vooropstellen. Dan krijg je de krater des meningsverschil.
Dat is ook zo'n trucje, mijn argument onmiddellijk omdraaien, al is het nergens op gebaseerd. Waar overdrijf ik? Laat eens zien?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:25:18 #20
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140669767
quote:

[..]

Ja, eh, dit hebben meer vrouwen, dit is niets nieuws. :')
pi_140669772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wel schimmige statistiekjes die je erbij haalt hoor. Totaal geen context verder.
Kom op knul, je kan beter. Heb je het onderzoek gelezen? Heb je gezien hoeveel wetenschappers dit onderzoek geciteerd hebben? Hou dan je mond dicht.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:25:54 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669792
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n trucje, mijn argument onmiddellijk omdraaien, al is het nergens op gebaseerd. Waar overdrijf ik? Laat eens zien?
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?

Ik constateer gewoon de impasse, niet meer, niet minder.
pi_140669817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?

Niks geen impasse, ik heb feiten en onderzoek die mijn uitspraak ondersteunen. Je denkt dat je ze "schimmig" kan noemen en zo "gelijkspel" kan claimen?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:27:27 #24
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef cpanker het volgende:

[..]

Kom op knul, je kan beter. Heb je het onderzoek gelezen? Heb je gezien hoeveel wetenschappers dit onderzoek geciteerd hebben? Hou dan je mond dicht.
Het zal an sich wel betrouwbaar zijn, en gefundeerd op gedegen onderzoek. Maar misschien zijn mensen die maar 1 partner hebben gehad per definitie wel lelijker dan die er 2/3/4 hebben gehad, en dus minder verleiding.

En zou zijn er nog zoveel randvoorwaarden te onderzoeken wat niet gedaan is. Op zich is er natuurlijk nog wel een marge.

Maar statistiek is als een mini-rok, dat weet jij ook, tijgertje.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:27:59 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En was dat overdreven? Vind je echt dat je je verdraagzaam en tolerant opstelt t.o.v. mensen met een andere moraal dan jij?
pi_140669885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het zal an sich wel betrouwbaar zijn, en gefundeerd op gedegen onderzoek. Maar misschien zijn mensen die maar 1 partner hebben gehad per definitie wel lelijker dan die er 2/3/4 hebben gehad, en dus minder verleiding.

En zou zijn er nog zoveel randvoorwaarden te onderzoeken wat niet gedaan is. Op zich is er natuurlijk nog wel een marge.

Maar statistiek is als een mini-rok, dat weet jij ook, tijgertje.
Alles wijst erop dat mijn uitspraken correct zijn. De bewijslast ligt nu toch echt bij jou, maar jij hebt nog geen enkele inhoudelijke reactie gegeven...
pi_140669901
Valt me wel tegen dat Scarface zelf niet reageert.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:29:13 #28
37769 erodome
Zweefteef
pi_140669903
quote:

[..]

YEAH!!!!

Neem mijn advies aan, dood haar inner slut niet, zorg dat die blijft, alleen zorg dat je op 1 lijn zit wbt relatie-verwachtingen, dus monogaam of niet.

Fake rape is iets wat best veel vrouwen willen. Bedenk je vooral dat dat zeer zeker niet om echte rape gaat. Zie het als bungee jumpen, mensen die dat willen willen wel de kick van het vallen hebben met de veiligheid van het touw, niemand van hun wil te pletter slaan. Zo is het met fake rape ook, iemand wil wel de kick van het geforceerde, maar niemand wil echt geforceerd, echt verkracht worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:29:25 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669912
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En was dat overdreven? Vind je echt dat je je verdraagzaam en tolerant opstelt t.o.v. mensen met een andere moraal dan jij?
Ik sluit niemand buiten, rui niet op tot differentiatie o.i.d. Ik ga gewoon de discussie m.b.t persoonlijke opvatting niet uit de weg. Bijt dat de tolerantie en/of verdraagzaamheid t.o.v. jou als persoon/individu?
pi_140669931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef cpanker het volgende:
Ja precies! Het wordt nu allemaal persoonlijk in plaats van te weten hoe TS erover denkt. }:|
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:30:06 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669940
quote:
Hij was er wel als de kippen bij om deel twee te openen.
pi_140669942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik sluit niemand buiten, rui niet op tot differentiatie o.i.d. Ik ga gewoon de discussie m.b.t persoonlijke opvatting niet uit de weg. Bijt dat de tolerantie en/of verdraagzaamheid t.o.v. jou als persoon/individu?
Je brabbelt zonder inhoud, dat doe je.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:30:17 #33
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140669945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef cpanker het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat mijn uitspraken correct zijn. De bewijslast ligt nu toch echt bij jou, maar jij hebt nog geen enkele inhoudelijke reactie gegeven...
De x-lijn van de bovenste grafiek geeft niks aan over het geslacht.
pi_140669976
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef Purrrp het volgende:

[..]

De x-lijn van de bovenste grafiek geeft niks aan over het geslacht.
https://translate.google.com/#en/nl/bride
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:31:49 #35
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140669998
quote:

[..]

Ik wil een bron. Bij welke instelling/universiteit is dit onderzoek afgenomen, in welk jaar, alles.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:32:08 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140670013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef cpanker het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat jouw uitspraken correct zijn zeg je?

En dat baseer je op 1 statistiekje? Goed fundament man.

Ook al deel ik de 'uitkomst' van de statistiek (al is die gebaseerd op norm en visie). Kan je het zo onderzoeken als je zelf wilt. Ik kan bijvoorbeeld wel een groot onderzoek houden waarvan de uitkomst 'plausibel' is maar me al van tevoren was opgedragen. Dus grote 'onderzoeker' niet zo luid vanaf de daken schreeuwen chef. :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:33:07 #38
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670050
quote:
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Serieus? Onder controle houden zelfs????

Je hebt niet veel contact met vrouwen of wel soms? Zit ik heel fout als ik denk dat jij single bent en nog geen echt langere relatie hebt gehad?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:33:34 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140670073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen last van je, maar ik vind dat je inhoudelijker zou kunnen discussiëren in plaats van zoveel ruimte te laten aan je walging over vieze, zwetende lijven of openbare toiletten als het gaat om seks met meerdere partners. En inhoudelijke posts van anderen weg te zetten met alleen 'wat een onzin' in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.

Maar goed, het strookt met je lust tot rellen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:33:54 #40
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140670089
quote:
Er staat "number of lifetime non-marital sexual partners". In de eerste staaf wordt een verschil gegeven van 6% tussen een virgin bride of niet. Wajo. :')
pi_140670097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat jouw uitspraken correct zijn zeg je?

En dat baseer je op 1 statistiekje? Goed fundament man.

Ook al deel ik de 'uitkomst' van de statistiek (al is die gebaseerd op norm en visie). Kan je het zo onderzoeken als je zelf wilt. Ik kan bijvoorbeeld wel een groot onderzoek houden waarvan de uitkomst 'plausibel' is maar me al van tevoren was opgedragen. Dus grote 'onderzoeker' niet zo luid vanaf de daken schreeuwen chef. :')
Dat kan je inderdaad doen ja, maar als je geciteerd wordt door 60+ wetenschappers en je zelf ook een goede reputatie hebt dan is dat minder waarschijnlijk. Daarnaast heb je het onderzoek zelf niet gelezen dus kun je zulke uitspraken niet maken.
pi_140670119
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij was er wel als de kippen bij om deel twee te openen.
Volgens mij zit hij nu popcorn te eten en straks gaat hij deel 3 openen zonder actief deel te nemen. oO<
pi_140670128
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Er staat "number of lifetime non-marital sexual partners". In de eerste staaf wordt een verschil gegeven van 6% tussen een virgin bride of niet. Wajo. :')
Nog een keer lezen. Hoe minder relaties je hebt gehad (extra punten als je nog maagd bent) hoe meer % kans dat je een stabiel huwelijk hebt.
pi_140670149
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij zit hij nu popcorn te eten en straks gaat hij deel 3 openen zonder actief deel te nemen. oO<
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:35:45 #45
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140670160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nog een keer lezen. Hoe minder relaties je hebt gehad (extra punten als je nog maagd bent) hoe meer % kans dat je een stabiel huwelijk hebt.
Ja maar dit valt dus niet terug te leiden naar vrouwen alleen.
pi_140670171
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef cpanker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja zo is TS op dit moment! En straks gaat hij er nog meer van eten, Deel 3 ...etc. etc.
pi_140670237
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Ja maar dit valt dus niet terug te leiden naar vrouwen alleen.
Dit grafiekje gaat over bruiden (vrouwen dus).
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:38:30 #48
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je vergeet echt mee te nemen dat het grote gros van degene die maar 1 huwelijkspartner hebben niet mogen scheiden(zeer zeker niet als vrouw zijnde). Dat zegt niets over hoe vaak ze misschien vreemd zouden gaan.

Stabiel wordt ook niets over gezegd, alleen over hoe lang het duurt. Weet je trouwens dat je zo onderzoeken kan vinden in landen waarbij mensen vrij zijn om te scheiden waaruit blijkt dat mensen met een open relatie het langer volhouden dan degene met een monogame relatie?
pi_140670369
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Je vergeet echt mee te nemen dat het grote gros van degene die maar 1 huwelijkspartner hebben niet mogen scheiden(zeer zeker niet als vrouw zijnde). Dat zegt niets over hoe vaak ze misschien vreemd zouden gaan.

Stabiel wordt ook niets over gezegd, alleen over hoe lang het duurt. Weet je trouwens dat je zo onderzoeken kan vinden in landen waarbij mensen vrij zijn om te scheiden waaruit blijkt dat mensen met een open relatie het langer volhouden dan degene met een monogame relatie?
Jup en relaties waar de man niet de hele dag thuis zit ook!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:40:52 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140670396
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Zoveel randvoorwaarden die niet getoetst zijn. Je kan er niet veel op aan, maar dat geldt eigenlijk voor iedere statistiek.
pi_140670443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zoveel randvoorwaarden die niet getoetst zijn. Je kan er niet veel op aan, maar dat geldt eigenlijk voor iedere statistiek.
Sowieso statistieken :r
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:42:34 #52
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef cpanker het volgende:

[..]

Jup en relaties waar de man niet de hele dag thuis zit ook!
Dat is niet echt een antwoord....

Maar vertel eens, hoe ga je om met het feit dat overal waar de zware dwang eraf gaat vrouwen in het algemeen kiezen voor een vrijere seksuele moraal, van serieel monogaam tot losse sekscontacten?
Hoe ga je om met het feit dat uit onderzoek blijkt dat niet monogame relatie's, maar open relatieś(dus zonder gelieg en bedrieg) langer volhouden dan monogame relatie's?

Hoe ga je om met het feit dat als vrouwen mogen scheiden ze dat ook veel meer doen?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:42:49 #53
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Yep.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:43:06 #54
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140670473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dit grafiekje gaat over bruiden (vrouwen dus).
De titel en de x-lijn geven daar geen blijk van. Maar ik heb het onderzoekje gedownload, ik ga er even naar kijken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:43:38 #55
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_140670488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef cpanker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goede samenvatting van dit topic ja.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_140670525
Mijn laatste woord over dit onderwerp...

Je kunt niet verwachten dat mensen zomaar veranderen. Ex-gevangenen lopen een hogere kans om weer de gevangenis in te gaan dan niet-gevangenen. Mensen die hun vrouw mishandelen doen dit waarschijnlijk in de toekomst ook nog. Gedrag wat iemand vroeger of in een vorige relatie heeft vertoont komt in de toekomst gewoon nog terug. Als jouw vrouw graag haar benen spreidt voor heel veer verschillende mannen dan kun je er vanuit gaan dat de kans dat ze vreemdgaat terwijl ze een relatie met jou heeft hoger is dan wanneer ze een relatief laag aantal partners heeft gehad. Ze is eenmaal gewend om veel verschillende partners te hebben en zal met jou relatief snel verveeld raken. Dit hoeft niet betekenen dat ze werkelijk vreemd zal gaan, maar de kans is hoger. Ik ben tot nu toe de enige die een bron heeft gebruikt voor het maken van zijn uitspraken, als iemand dit onderzoek wil tegenspreken doe dat dan inhoudelijk en niet op basis van vage uitspraken zoals "statistieken kunnen gemanipuleerd worden111!!" OF kom met je eigen fucking bron.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:45:12 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140670544
Kan iemand samenvatten welke stelling die grafieken zouden moeten onderbouwen en hoe dat relevant is in het kader van dit topic?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:46:14 #58
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140670575
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen last van je, maar ik vind dat je inhoudelijker zou kunnen discussiëren in plaats van zoveel ruimte te laten aan je walging over vieze, zwetende lijven of openbare toiletten als het gaat om seks met meerdere partners. En inhoudelijke posts van anderen weg te zetten met alleen 'wat een onzin' in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.

Maar goed, het strookt met je lust tot rellen.
Dat mag jij uiteraard vinden.
Ik poog altijd inhoudelijk ter zake te komen, veelal wordt dit dan afgedaan met eerder genoemde classificaties als 'bekrompen' of 'minachtend'. En vooral als er dan herhaaldelijk hetzelfde wordt gevraagd stoor ik mij aan de bevooroordeeldheid.

En je laatste aantijging.. oké :N
pi_140670581
Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?
GODVERDOMME, had een hele lap getypt, kopieer ik dit .....Sorry ero, komt later.
pi_140670583
Het is sowieso irrelevant in het kader van dit topic.
pi_140670584
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Kan iemand samenvatten welke stelling die grafieken zouden moeten onderbouwen en hoe dat relevant is in het kader van dit topic?
Hoe meer partners, hoe minder waarschijnlijk de kans is dat je een stabiele relatie hebt (als vrouw).
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:46:46 #62
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef cpanker het volgende:
Mijn laatste woord over dit onderwerp...

Je kunt niet verwachten dat mensen zomaar veranderen. Ex-gevangenen lopen een hogere kans om weer de gevangenis in te gaan dan niet-gevangenen. Mensen die hun vrouw mishandelen doen dit waarschijnlijk in de toekomst ook nog. Gedrag wat iemand vroeger of in een vorige relatie heeft vertoont komt in de toekomst gewoon nog terug. Als jouw vrouw graag haar benen spreidt voor heel veer verschillende mannen dan kun je er vanuit gaan dat de kans dat ze vreemdgaat terwijl ze een relatie met jou heeft hoger is dan wanneer ze een relatief laag aantal partners heeft gehad. Ze is eenmaal gewend om veel verschillende partners te hebben en zal met jou relatief snel verveeld raken. Dit hoeft niet betekenen dat ze werkelijk vreemd zal gaan, maar de kans is hoger.
Niet mee eens, want gedrag binnen een relatie is anders dan wanneer je vrij bent, single bent.
De man met een "wilde periode" is ook niet ineens een vreemdganger in een relatie, zo ook voor vrouwen.

Ik zie niet in waarom iemand verveeld zou moeten raken in een relatie, leg die eens uit?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:47:35 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140670624
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Sowieso statistieken :r
Suggestieve onzin die teveel mensen aannemen voor de waarheid.

Statistiek kent geen nuances, en daarvoor zijn ze voor mij tricky.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:48:00 #64
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef cpanker het volgende:

[..]

Hoe meer partners, hoe minder waarschijnlijk de kans is dat je een stabiele relatie hebt (als vrouw).
En dat zegt geen klote.... Ik heb over de 100 bedpartners, toch heb ik een stabiele relatie en durf ik zelfs te stellen dat die een leven lang mee zal gaan.

Wat heb je aan statestiek als het over persoonlijke gevallen gaat?
pi_140670647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Suggestieve onzin die teveel mensen aannemen voor de waarheid.

Statistiek kent geen nuances, en daarvoor zijn ze voor mij tricky.
Gelukkig snap jij wat ik bedoel. Zou TS ook moeten doen. :P
pi_140670683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef erodome het volgende:
Ik heb over de 100 bedpartners,
Omg :o
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:50:47 #67
37769 erodome
Zweefteef
pi_140670730
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Omg :o
En toch lukt het mij beter om een stabiele relatie te onderhouden als jou.
Die omg mag je dus opeten met een beetje zout erbij...
pi_140670742
quote:

[..]

En dat zegt geen klote.... Ik heb over de 100 bedpartners, toch heb ik een stabiele relatie en durf ik zelfs te stellen dat die een leven lang mee zal gaan.

Godverdomme, leer nou eens nadenken. Het gaat hier puur om kansen en cijfers, niet om specifieke persoonlijke voorbeelden. Misschien ben jij inderdaad de uitzondering op de regel. Dat heb ik ook eerder al aangegeven. Maar hoeveel vrouwen delen jouw gedachte "mijn relatie gaat eeuwig mee1!!"? Bijna alle vrouwen die trouwen neem ik aan. En toch zijn er elk jaar 35000 scheidingen.
pi_140670751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:51:42 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140670766
quote:

[..]

Een statistiek weergeeft geen zekerheid of volledige niet-zekerheid. Alleen mate van waarschijnlijkheid en ook dat is puur gestaafd op 'resultaten uit het verleden'. Derhalve is een statistiek zeer abstract en zijn degene die daar ook maar enig fundament uit ontlenen zeer kort-door-de-bocht.

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Gelukkig snap jij wat ik bedoel. Zou TS ook moeten doen. :P
TS of liever cpanker :P
pi_140670769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Alsof je mij kent. Ik ga er geen persoonlijk gesprek van maken. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:52:02 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140670776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat mag jij uiteraard vinden.
Ik poog altijd inhoudelijk ter zake te komen, veelal wordt dit dan afgedaan met eerder genoemde classificaties als 'bekrompen' of 'minachtend'. En vooral als er dan herhaaldelijk hetzelfde wordt gevraagd stoor ik mij aan de bevooroordeeldheid.

En je laatste aantijging.. oké :N
Als je inhoudelijk reageert, zal ik je niet van minachting betichten.

Als het dan zo is dat je eigenlijk gewoon inhoudelijk wilt discussiëren, waarom verval je dan zo vaak in vulgaire praat?
pi_140670849
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef cpanker het volgende:

[..]

F0kken en Erodome niet kennen :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_140670857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:

TS of liever cpanker :P
TS reageert niet :{
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:54:49 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140670881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef cpanker het volgende:

[..]

Maar is er een oorzakelijk verband?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:55:22 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140670904
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je inhoudelijk reageert, zal ik je niet van minachting betichten.

Als het dan zo is dat je eigenlijk gewoon inhoudelijk wilt discussiëren, waarom verval je dan zo vaak in vulgaire praat?
Verwar jij in deze niet inhoudelijk met objectief? Ik kan namelijk wel heel minachtend lullen -maar toch inhoudelijk zijn- alleen is een onderwerp als seksueel contact altijd meningsgebonden uiteraard.

Ik chargeer graag, toegegeven. Maar naar mijn mening wel altijd doelmatig.
pi_140670982
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar TS, serieus, wat wil je nu? Als het jou allemaal zo stoort waarom ga je verder met haar? Je hebt er (haar gedachtes en manieren) duidelijk last van.
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.

quote:
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:59:20 #78
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140671029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.

[..]

Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
Vlekkentest?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:00:38 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Verwar jij in deze niet inhoudelijk met objectief? Ik kan namelijk wel heel minachtend lullen -maar toch inhoudelijk zijn- alleen is een onderwerp als seksueel contact altijd meningsgebonden uiteraard.

Ik chargeer graag, toegegeven. Maar naar mijn mening wel altijd doelmatig.
Akkoord, je chargeert graag, maar je snapt niet waarom je daarop wordt aangesproken?

En meningsgebonden? Weet ik niet. Je kunt heel goed een keuze voor jezelf maken zonder de keuze van een ander zo hartgrondig af te keuren zoals jij soms doet. Maar dat komt me misschien wel weer op een 'jij altijd met je politieke correctheid' te staan.
pi_140671078
quote:

[..]

[..]

Ik sluit het niet uit.
Fijn dat je reageert. Zo zo TEST laten doen :? En ze is geslaagd? vertel meer....
pi_140671104
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik sluit het niet uit.
Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"
pi_140671150
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef cpanker het volgende:

[..]

Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"
Hou nu maar op! Kappen met elkaar persoonlijk aan te vallen. Tis genoeg geweest en TS geeft zelf aan dat het voor hem irrelevant is. :)

quote:

En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
pi_140671181
Stelletje pseudo-psychologen hier en dan nog weigeren om gedegen onderzoek te doen en mijn bron maar aanvallen... Knuppels. Als je werkelijk gelooft dat de gedrag wat je vriendin in het verleden heeft vertoond niet uitmaakt voor de toekomst, TS, dan zou ik je aanraden om NU met haar te trouwen. Kun je over een paar jaartjes scheiden en de helft van wat je hebt afstaan aan je ex!
pi_140671215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hier en dan nog weigeren om gedegen onderzoek te doen en mijn bron maar aanvallen... Knuppels. Als je werkelijk gelooft dat de gedrag wat je vriendin in het verleden heeft vertoond niet uitmaakt voor de toekomst, TS, dan zou ik je aanraden om NU met haar te trouwen. Kun je over een paar jaartjes scheiden en de helft van wat je hebt afstaan aan je ex!
Als jouw mening over dat onderzoek er niet toe doet voor TS, dan kan je er zelf een topic over starten. Iedereen blij.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:06:41 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671243
quote:
Maar trek je nou niet wat haastige conclusies?

Het kan best uitmaken, maar er zijn zoveel factoren die meespelen voor een lang en geslaagd huwelijk - als dat al überhaupt je doel is.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:07:01 #86
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671252
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Akkoord, je chargeert graag, maar je snapt niet waarom je daarop wordt aangesproken?

En meningsgebonden? Weet ik niet. Je kunt heel goed een keuze voor jezelf maken zonder de keuze van een ander zo hartgrondig af te keuren zoals jij soms doet. Maar dat komt me misschien wel weer op een 'jij altijd met je politieke correctheid' te staan.
Chargeren, ja, mezelf bedienen van overdrijving? Mwah, dat is ook een chargering, so aren't we all the same ;)

Ik denk niet dat iemand ook maar een minuut wakker ligt van het feit dat meneer inslagenreuring het oneens is met zijn/haar way of life. Dat is tevens de kracht van een dergelijk forum, nietwaar? Maar je mag ook keurig meegaan met de middenmoot. Politieke correctheid wordt ook hier gewaardeerd, niet door mij maar door genoeg anderen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:07:53 #87
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671280
quote:
Gast ga niet helemaal grinded-up doen dat men dat onderzoekje van je afwijst. Men komt er wel achter, of moeten we nu maar gaan leven naar een paar onderzoekjes? :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:08:58 #88
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef LelijKnap het volgende:
Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?
GODVERDOMME, had een hele lap getypt, kopieer ik dit .....Sorry ero, komt later.
:*
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:09:18 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Chargeren, ja, mezelf bedienen van overdrijving? Mwah, dat is ook een chargering, so aren't we all the same ;)

Ik denk niet dat iemand ook maar een minuut wakker ligt van het feit dat meneer inslagenreuring het oneens is met zijn/haar way of life. Dat is tevens de kracht van een dergelijk forum, nietwaar? Maar je mag ook keurig meegaan met de middenmoot. Politieke correctheid wordt ook hier gewaardeerd, niet door mij maar door genoeg anderen.
Ik ga nooit mee met een middenmoot, ik volg altijd mijn eigen mening.

Maar ik weet nu wel genoeg. Dank je wel.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:11:12 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671375
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ga nooit mee met een middenmoot, ik volg altijd mijn eigen mening.

Maar ik weet nu wel genoeg. Dank je wel.
Dat is het stramien natuurlijk.

Jij wordt hier gewaardeerd als poster, ook al is jouw mening niet altijd even spannend zoals ik het zie.

Jij ook bedankt? :X
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:12:34 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is het stramien natuurlijk.

Jij wordt hier gewaardeerd als poster, ook al is jouw mening niet altijd even spannend zoals ik het zie.

Jij ook bedankt? :X
Ah, fijn. Toch nog even lekker een steek onder water.
pi_140671418
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar trek je nou niet wat haastige conclusies?

Het kan best uitmaken, maar er zijn zoveel factoren die meespelen voor een lang en geslaagd huwelijk - als dat al überhaupt je doel is.
Persoonlijke gevallen zijn anders, maar niemand hier kent zijn vriendin goed en kan inschatten hoe trouw zij is, daarom haal ik deze gegevens en statistieken aan, om aan te tonen dat in de regel het zo werkt. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is zij de uitzondering.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:13:37 #93
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671429
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ah, fijn. Toch nog even lekker een steek onder water.
Maybe someday we'll just get along fine....... :D
pi_140671462
Dit is ook wel een leuke: In the Netherlands, slightly more marriages between women are recorded than between men: between 2006-2011 on average 690 and 610 per year respectively. The number of same sex divorces is between women much higher than between men: in the same period on average 100 women and 45 men divorced per year (i.e., Lesbian divorce rate = 14%, Gay Male divorce rate = 7%).[16]

A study on short-term same-sex registered partnerships in Norway and Sweden found that divorce rates were 50-167% higher for same-sex couples than opposite-sex marriages, and that unions of lesbians are considerably less stable, or more subject to serious change, than unions of gay men.[17] The authors cited that this may be due to same-sex couples "non-involvement in joint parenthood", "lower exposure to normative pressure about the necessity of life-long unions" as well as differing motivations for getting married.[17]

http://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:15:19 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671474
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef cpanker het volgende:

[..]

Persoonlijke gevallen zijn anders, maar niemand hier kent zijn vriendin goed en kan inschatten hoe trouw zij is, daarom haal ik deze gegevens en statistieken aan, om aan te tonen dat in de regel het zo werkt. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is zij de uitzondering.
Maar wat ik al vroeg, is er een causaal verband? Of is het verband veel toevalliger dan jij kennelijk aanneemt?

Lopen die huwelijken trouwens stuk op ontrouw?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:15:28 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef cpanker het volgende:
Dit is ook wel een leuke: In the Netherlands, slightly more marriages between women are recorded than between men: between 2006-2011 on average 690 and 610 per year respectively. The number of same sex divorces is between women much higher than between men: in the same period on average 100 women and 45 men divorced per year (i.e., Lesbian divorce rate = 14%, Gay Male divorce rate = 7%).[16]

Wat wil je daarmee zeggen dan? :')

Misschien gaan lesbiennes wel te snel trouwen? Of homo's minder snel?
pi_140671488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef cpanker het volgende:

A study on short-term same-sex registered partnerships in Norway and Sweden found that divorce rates were 50-167% higher for same-sex couples than opposite-sex marriages, and that unions of lesbians are considerably less stable, or more subject to serious change, than unions of gay men.[17] The authors cited that this may be due to same-sex couples "non-involvement in joint parenthood", "lower exposure to normative pressure about the necessity of life-long unions" as well as differing motivations for getting married.[17]

Heb je een obsessie voor statistieken :?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:16:15 #98
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671504
quote:

[..]

Godverdomme, leer nou eens nadenken. Het gaat hier puur om kansen en cijfers, niet om specifieke persoonlijke voorbeelden. Misschien ben jij inderdaad de uitzondering op de regel. Dat heb ik ook eerder al aangegeven. Maar hoeveel vrouwen delen jouw gedachte "mijn relatie gaat eeuwig mee1!!"? Bijna alle vrouwen die trouwen neem ik aan. En toch zijn er elk jaar 35000 scheidingen.
Ik ben geen uitzondering op de regel, dat is het hem juist... Ik kan je zelfs onderzoek laten zien waaruit dan zou blijken dat mensen met een "lossere seksuele moraal" langere relatie's hebben(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken).

Wie gaat trouwen doet dat niet om over een x aantal jaar weer uit elkaar te gaan, dat is geen gekke aanname denk ik. Maar het idee dat eerder seksgedrag wat zegt over hoe iemand die vaste relatie bekijkt is nergens op gebaseerd en zowel jouw als mijn onderzoekje zeggen daar niets over.
Jouw onderzoek gaat alleen over samen blijven, het gaat niet over hoe gelukkig mensen met elkaar zijn, of hoeveel er vreemd is gegaan(alsof een vrouw in een land waar ze dat met de dood moet bekopen even zegt dat ze vreemdgaat). Mij onderzoek zegt ook niets over hoe gelukkig mensen met elkaar zijn en zegt ook niets over hoe vaak afspraken gebroken worden binnen dat systeem. Het zegt alleen wat over hoe lang mensen samen blijven en als we het dan hebben over landen waar scheiden vrij is blijkt dat open relatie's langer duren dan monogame relatie's.

Nogmaals, ook mijn onderzoek zegt me bar weinig als ik het heb over het persoon waarmee ik een toekomst wil. Ik wil niet alleen lang samen zijn, ik wil gelukkig zijn, ik wil niet dat er conflict is, ik wil niet dat er achter mijn rug om vervelende dingen gebeuren. Al die statestiekjes zijn dus zinloos aks we het over het persoon hebben.

Voor de TS betekend dit dus dat hij moet kijken naar wie hij voor zich heeft. Die 5 bedpartners per jaar zegt niets, wat wel wat zegt is hoe ze hem ziet, of ze op 1 lijn ligt qua relatie-idee met hem.
pi_140671505
Boze virgin hier :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:16:21 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maybe someday we'll just get along fine....... :D
Nou, dat hoop ik toch niet.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:16:21 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140671509
Geinige user, die cpanker.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:16:53 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671530
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij probeert hij met deze statistiek aan te tonen dat vrouwen snelle rondneuken ofzo. Hij haat vrouwen, maar tegelijkertijd verafgoodt hij ze.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:16:53 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671531
quote:

[..]

Al over datum volgens de mannen die zo zitten met het aantal bedpartners....
pi_140671533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef emmyemmy het volgende:
Boze virgin hier :D
:D
pi_140671548
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee, voor feiten en gedegen onderzoek. Dit is gewoon om aan te geven dat vrouwen ontrouw zijn.
pi_140671550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nee, voor feiten en gedegen onderzoek. Dit is gewoon om aan te geven dat vrouwen ontrouw zijn.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:17:56 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140671562
quote:

[..]

Oh, bloody hell.
pi_140671563
quote:

[..]

Ga dan wat mannen nemen ofzo
pi_140671565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Al over datum volgens de mannen die zo zitten met het aantal bedpartners....
Hoelang getrouwd?
pi_140671567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Volgens mij probeert hij met deze statistiek aan te tonen dat vrouwen snelle rondneuken ofzo. Hij haat vrouwen, maar tegelijkertijd verafgoodt hij ze.
Zo frustrerend voor hem dan. Misschien zou het leuk zijn voor hem om een topic te starten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:18:10 #111
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671571
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Alsof je mij kent. Ik ga er geen persoonlijk gesprek van maken. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
Nou ja, ik ga alleen uit van wat ik jou hier heb zien schrijven en daar zit een langdurige stabiele relatie niet bij. Jij zegt zelfs weinig vertrouwen te hebben in een stabiele relatie. Dat is een geheel ander beeld dan ik heb van relatie's.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:18:26 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671579
quote:

[..]

_O-

Wat ga je vanavond doen, met je karabijn voor de abortuskliniek liggen in de bosjes en wachten op de behandelde arts? _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:19:21 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef cpanker het volgende:

[..]

Maak daar maar 16 jaar van een 22 jaar samen....

Met het gevaar de deksel op mijn neus te krijgen, hoe lang duurde jouw langste relatie ook alweer?
pi_140671637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja, ik ga alleen uit van wat ik jou hier heb zien schrijven en daar zit een langdurige stabiele relatie niet bij. Jij zegt zelfs weinig vertrouwen te hebben in een stabiele relatie. Dat is een geheel ander beeld dan ik heb van relatie's.
Ah zo, ik ben dan ook niet in die fase hè. ;) Je doet waar je je goed bij voelt en daar hoef je je niet over te verdedigen of wat dan ook.
pi_140671663
quote:

[..]

Niet alle vrouwen, maar waarom start je er geen topic over :? :?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:23:06 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671729
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dat hoop ik toch niet.
I know, ik wilde je niet aan het huilen maken. ;(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:23:37 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140671749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Maak daar maar 16 jaar van een 22 jaar samen....

Met het gevaar de deksel op mijn neus te krijgen, hoe lang duurde jouw langste relatie ook alweer?
Dat is tamelijk lang ja. Kan zijn onderzoekje de prullenmand in :')
pi_140671852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

_O-

Wat ga je vanavond doen, met je karabijn voor de abortuskliniek liggen in de bosjes en wachten op de behandelde arts? _O-
Nee ik wacht op de vrouwen.
pi_140671867
Was een grapje overigens, hoewel het grootste deel van de scheidingen toch echt door vrouwen worden aangevraagd.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:27:42 #120
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is tamelijk lang ja. Kan zijn onderzoekje de prullenmand in :')
Ben vooral niet de enigste, bij mijn vriendengroep en kennissen groep zitten best aardig wat mensen met wat jij een "vrijere moraal" noemt(ik noem dat niet zo omdat ik weet dat er aardig wat moraal bij komt kijken meestal). Van mensen die voordat ze een relatie begonnen wat rondwipte tot open relatie's. Bijna allemaal gaat het hier om langere relatie's(daarmee bedoel ik dus 10 jaar+) waarin de partners geheel op 1 lijn liggen als het over de relatie gaat. Dat dus van monogaam in een relatie tot een open relatie.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:28:45 #121
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef cpanker het volgende:
Was een grapje overigens, hoewel het grootste deel van de scheidingen toch echt door vrouwen worden aangevraagd.
Maar is vreemdgaan de grote reden daar achter? Dan ook nog eens vreemdgaan door de vrouw omdat ze losse seksuele contacten had zonder een relatie te hebben?
pi_140671971
quote:
Misschien omdat die mannen niet deugen?
pi_140671983
quote:
Straks ga je het zelf nog geloven.
pi_140672004
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien omdat die mannen niet deugen?
Op welk vlak?
pi_140672149
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Op welk vlak?
weet ik veel :') misschien snurken ze of hebben ze zweetvoeten :+
pi_140672167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef FANN het volgende:

[..]

:D .
pi_140672178
quote:

[..]

De mijnese heeft last van beide trouwens
pi_140672249
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef FANN het volgende:

[..]

De mijnese heeft last van beide trouwens
-O- Balen zeg!
pi_140672269
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:38 schreef complicate het volgende:

[..]

-O- Balen zeg!
Ja, weet jij een goeie advocaat? :+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:40:16 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140672318
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Straks ga je het zelf nog geloven.
Op zich geloof ik dat wel, dat vrouwen eerder de knoop doorhakken om de stekker eruit te trekken.
pi_140672321
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:38 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, weet jij een goeie advocaat? :+
Is hem bedriegen geen optie dan kan cpanker zeggen "zie je ik had gelijk, alle vrouwen zijn ontrouw". :+

#generaliseren
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:41:12 #132
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672350
quote:

[..]

Gatsie, die van mij snurkt ook al! Heeft gelukkig geen stinkende zweetvoeten, anders had hij bij het grof vuil gestaan!!!

Wil wel weer terug naar de pre-christelijke tijd hier in west-europa, kon een vrouw tenminste scheiden van haar man omdat hij snurkte :P
Het is dat we oordopjes hebben in deze tijd.....
pi_140672365
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Is hem bedriegen geen optie dan kan cpanker zeggen "zie je ik had gelijk, alle vrouwen zijn ontrouw". :+

#generaliseren
Overwegen om te scheiden is nog geen ontrouw volgens mij ...

Toch? :+
pi_140672375
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op zich geloof ik dat wel, dat vrouwen eerder de knoop doorhakken om de stekker eruit te trekken.
Eerlijk gezegd zou ik echt niet weten waarom mensen elkaar bedriegen. Dat het nu om mannen gaat of vrouwen.
pi_140672391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Overwegen om te scheiden is nog geen ontrouw volgens mij ...

Toch? :+
Dan klopt zijn onderzoek niet. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140672399
Ik heb overigens geen hekel aan vrouwen, net als ik geen hekel aan mijn hond heb omdat hij achter katten aanrent of omdat hij niet weet hoe hij de koelkast open moet doen om er bier uit te halen. Ik heb ook geen hekel aan kinderen omdat ze soms irrationeel handelen. Zo werken ze nou eenmaal. Ik heb wel een hekel aan volwassen vrouwen die ontkennen dat het grootste gedeelte van de vrouwen zo werkt "omdat ik ook niet zo werk111!"
pi_140672412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Gatsie, die van mij snurkt ook al! Heeft gelukkig geen stinkende zweetvoeten, anders had hij bij het grof vuil gestaan!!!

Wil wel weer terug naar de pre-christelijke tijd hier in west-europa, kon een vrouw tenminste scheiden van haar man omdat hij snurkte :P
Ja, dat snurken is een serieus probleem dat wij dat pikken snap ik ook niet hoor,
we zijn gewoon te goed oO<
pi_140672439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is dat we oordopjes hebben in deze tijd.....
Is slapen in aparte kamers geen optie ? :P
pi_140672446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef cpanker het volgende:
Ik heb overigens geen hekel aan vrouwen, net als ik geen hekel aan mijn hond heb omdat hij achter katten aanrent of omdat hij niet weet hoe hij de koelkast open moet doen om er bier uit te halen. Ik heb ook geen hekel aan kinderen omdat ze soms irrationeel handelen. Zo werken ze nou eenmaal. Ik heb wel een hekel aan volwassen vrouwen die ontkennen dat het grootste gedeelte van de vrouwen zo werkt "omdat ik ook niet zo werk111!"
pi_140672459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, dat snurken is een serieus probleem dat wij dat pikken snap ik ook niet hoor,
we zijn gewoon te goed oO<
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef complicate het volgende:

[..]

pi_140672482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef cpanker het volgende:
Ik heb geen idee hoe álle vrouwen ''werken'' en ik denk dat jij daar nóg minder inzicht in
hebt.

''Wij'' vrouwen weten ook niet hoe ''alle'' mannen werken namelijk, daar zit nogal wat verschil
tussen hoor...
pi_140672506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef cpanker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef complicate het volgende:

#generaliseren
pi_140672521
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:46 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Soms moet je generaliseren om tot een bepaald standpunt te komen, er zullen altijd wel uitzonderingen op de regel zijn.
pi_140672535
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:44 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Heh bah nee, kan ik niet meer lekker tegen die kont aan kruipen :@
en ik heb last van kouwe voeten, dan is zo'n kacheltje ook wel handig, ik geef'hem gewoon af en toe een por :7 dat helpt fantastisch :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:47:25 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672542
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef complicate het volgende:

[..]

NEE! Dat vindt hij niet leuk, ik ook niet trouwens.

Heb het weleens voorgesteld, toen keek hij heel sip en zei, als dat nodig is dan moet het maar, maar ik heb je liever bij me.
Dus dan maar oordopjes, die mogen ook niet te goed werken, anders hoor ik de wekker niet meer en hij slaapt daar dwars doorheen.
Maar moet zeggen dat het idee van niet lekker tegen hen aan kunnen kruipen en niet samen slapen me ook niet aanstaat.
pi_140672574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb het weleens voorgesteld, toen keek hij heel sip en zei, als dat nodig is dan moet het maar, maar ik heb je liever bij me.
Dus dan maar oordopjes, die mogen ook niet te goed werken, anders hoor ik de wekker niet meer en hij slaapt daar dwars doorheen.
Gewoon porren die hap :') geloof mij nou.......
pi_140672601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Heh bah nee, kan ik niet meer lekker tegen die kont aan kruipen :@
en ik heb last van kouwe voeten, dan is zo'n kacheltje ook wel handig, ik geef'hem gewoon af en toe een por :7 dat helpt fantastisch :D
Jouw man in bed porren , sluwe vos. :7
pi_140672616
Misschien is ie gewoon te dik, zeg dat ie af moet vallen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:49:49 #149
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672622
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon porren die hap :') geloof mij nou.......
Normale kost hier... Por por, liefje, draai eens om? Hij: Wrom, wat is er? Ik: lijkt me leuk als je je omdraait, heb ik echt zin in om dat midden in de nacht te vragen.....

Nou ja, dat dan als ik nog niet te vaak ben getergd, anders gaat het iets minder vriendelijk zeg maar ;)
pi_140672642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar moet zeggen dat het idee van niet lekker tegen hen aan kunnen kruipen en niet samen slapen me ook niet aanstaat.
Mm lastig. :(
pi_140672673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef cpanker het volgende:
Nah... een paar pondjes minder zou niet erg zijn, maar ik doe het er maar mee :+

Hij kan érg lekker koken namelijk :9
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:51:13 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672674
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Mm lastig. :(
Oordopjes werken meestal aardig, dus dat is wel een ok oplossing.
pi_140672679
quote:
:') .
pi_140672691
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Nah... een paar pondjes minder zou niet erg zijn, maar ik doe het er maar mee :+

Dwing hem om op z'n buik te slapen
pi_140672695
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Mmmm mannen die koken :9
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:52:10 #156
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672705
quote:
Ook toen hij nog niet een paar kilo extra had snurkte hij al stevig. Nu zeur ik niet over zijn paar kilo teveel, anders moet ik naar mijn eigen kilo's kijken :P
pi_140672718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Oordopjes werken meestal aardig, dus dat is wel een ok oplossing.
Gelukkig en zolang je maar de wekker hoort hè. :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:53:03 #158
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dwing hem om op z'n buik te slapen
Op zijn buik en op zijn rug zijn een regelrechte ramp. Op zijn zij, beter gezegd op zijn zij en van me af is het beste.
pi_140672745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ook toen hij nog niet een paar kilo extra had snurkte hij al stevig. Nu zeur ik niet over zijn paar kilo teveel, anders moet ik naar mijn eigen kilo's kijken :P
Zeuren is sowieso niet goed. :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:54:00 #160
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672760
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Gelukkig en zolang je maar de wekker hoort hè. :P
Nou ja, ik zou prima kunnen leven zonder ooit de wekker nog te horen, maar het leven laat dat niet toe ;)

En ach, als snurken het ergste is wat ik me kan bedenken dat valt het wel mee dacht ik zo.
pi_140672766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Normale kost hier... Por por, liefje, draai eens om? Hij: Wrom, wat is er? Ik: lijkt me leuk als je je omdraait, heb ik echt zin in om dat midden in de nacht te vragen.....

Nou ja, dat dan als ik nog niet te vaak ben getergd, anders gaat het iets minder vriendelijk zeg maar ;)
Ow........ na 25 jaar ofzo zeg je gewoon

HARRY......... DRAAI JE NOU EFFE OM... JE SNURK WEER! :(

''POR''

en dan is het grom grom en dan draait ie zich om :')

Neem ik effe voor de handigheid aan dat de jouwese Harry heet heh... :+
pi_140672796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou prima kunnen leven zonder ooit de wekker nog te horen, maar het leven laat dat niet toe ;)

En ach, als snurken het ergste is wat ik me kan bedenken dat valt het wel mee dacht ik zo.
Dan zijn jouw zorgen inderdaad minder erg dan die van de TS. :P
pi_140672824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Op zijn buik en op zijn rug zijn een regelrechte ramp. Op zijn zij, beter gezegd op zijn zij en van me af is het beste.
Harder matras kopen, andere kussens... Of laten opereren. Als mijn nachtrust elke nacht onderbroken zou worden.. Daar zou ik ook wel gek van worden na een tijdje.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:55:37 #164
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672825
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef FANN het volgende:

[..]

Ow........ na 25 jaar ofzo zeg je gewoon

HARRY......... DRAAI JE NOU EFFE OM... JE SNURK WEER! :(

''POR''

en dan is het grom grom en dan draait ie zich om :')

Neem ik effe voor de handigheid aan dat de jouwese Harry heet heh... :+
Helaas, die van mij is dan nog zo wollig dat hij heel onschuldig vraagt wat er dan is... Ik mijn moordneigingen in bedwang houden na de zoveelste keer dat hij weer op zijn rug keihard ligt te snurken ;)
pi_140672855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef cpanker het volgende:

[..]

Harder matras kopen, andere kussens... Of laten opereren. Als mijn nachtrust elke nacht onderbroken zou worden.. Daar zou ik ook wel gek van worden na een tijdje.
Operatie zou indedaad kunnen helpen, mja...
pi_140672858
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Fijn dat je reageert. Zo zo TEST laten doen :? En ze is geslaagd? vertel meer....
Ik heb her en der wat objectief onderzoek laten doen. Ze heeft nergens op gehapt en zei dat ze met iemand bezig was (mij dus).
pi_140672880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik heb her en der wat objectief onderzoek laten doen. Ze heeft nergens op gehapt en zei dat ze met iemand bezig was (mij dus).
Snurk jij ook?
pi_140672883
quote:

[..]

Objectief onderzoek?? En hoe gaat zo een onderzoek?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:57:47 #169
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef cpanker het volgende:

[..]

Opereren, zijn huig laten verwijderen.... Beetje heftige ingreep zeg maar...

Hard matras, goed kussen, hebben we allemaal al... Maar hij blijft een snurker en ik een lichte slaper.
Zoals gezegd, oordopjes helpen zodat ik de meeste nachten gewoon kan slapen. Het is ook niet zijn schuld dat ik een lichte slaper ben en episode's heb waarin ik erg slecht kan slapen.

Al met al, zelfs met zijn gesnurk, is er niemand die ik liever naast me heb in de nacht.
pi_140672914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef erodome het volgende:
Opereren, zijn huig laten verwijderen.... Beetje heftige ingreep zeg maar...
Mijn God :o dat doe je toch niemand aan ? _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:59:00 #172
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672920
quote:

[..]

Wat voor (objectieve) testen dan?
pi_140672936
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef FANN het volgende:

[..]

Tja, als het alternatief 1. in een andere kamer liggen of 2. elke nacht wakker liggen is...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:59:29 #174
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672940
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef FANN het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte....
pi_140672966
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef erodome het volgende:
Al met al, zelfs met zijn gesnurk, is er niemand die ik liever naast me heb in de nacht.
Ik wou dat TS ook zo een zin kon formuleren maar dan in de zin van :
" al met al , zelfs met zo veel bedpartners , met haar persoonlijheid , is er niemand die ik liever naast me heb in de nacht. :P
pi_140672971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef cpanker het volgende:

[..]

Tja, als het alternatief 1. in een andere kamer liggen of 2. elke nacht wakker liggen is...
ach welnee... ik overdreef een beetje net als jij... :+
pi_140673002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef FANN het volgende:

[..]

ach welnee... ik overdreef een beetje net als jij... :+
Snelle leerling!
pi_140673025
quote:
Nou alsof dat stuk onbenul en vrouw tot een orgasme weet te krijgen zeg :')
pi_140673050
quote:
De vraag was naar TS gericht. ;) Ik ben benieuwd naar zijn test. 8-)

EDIT: objectieve test!
pi_140673073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou alsof dat stuk onbenul en vrouw tot een orgasme weet te krijgen zeg :')
Is een serie, haha.
pi_140673083
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef complicate het volgende:

[..]

De vraag was naar TS gericht. ;) Ik ben benieuwd naar zijn test. 8-)

EDIT: objectieve test!
Ja weet ik, maar ik moest meteen hieraan denken.
pi_140673096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef cpanker het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik moest meteen hieraan denken.
Moeten denken :N
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:05:51 #183
37769 erodome
Zweefteef
pi_140673156
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wou dat TS ook zo een zin kon formuleren maar dan in de zin van :
" al met al , zelfs met zo veel bedpartners , met haar persoonlijheid , is er niemand die ik liever naast me heb in de nacht. :P
Denk wel dat je gelijk hebt met deze opmerking. Of je bent gek op iemand en je houdt van iemand ondanks(of zelfs dankzij) zijn/haar minpuntjes(in jouw ogen) of je doet dat niet en twijfels blijven stevig aan je knagen.
pi_140673188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Denk wel dat je gelijk hebt met deze opmerking. Of je bent gek op iemand en je houdt van iemand ondanks(of zelfs dankzij) zijn/haar minpuntjes(in jouw ogen) of je doet dat niet en twijfels blijven stevig aan je knagen.
Elke vrouw die is getrouwd denkt dat toch over haar partner? Totdat het mis gaat. Dus al ben je nu zo 100% zeker van je huwelijk, je weet nooit wat de toekomst zal brengen.
pi_140673201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef cpanker het volgende:

[..]

Elke vrouw die is getrouwd denkt dat toch over haar partner? Totdat het mis gaat. Dus al ben je nu zo 100% zeker van je huwelijk, je weet nooit wat de toekomst zal brengen.
Zo negatief denken zeg. o|O
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:09:19 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140673267
quote:

[..]

En wat kun je met die wetenschap?
pi_140673338
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo negatief denken zeg. o|O
Dit zijn gewoon pure feiten, niks negatiefs aan. Hou dat in je achterhoofd, onder andere bij het afsluiten van een huwelijk en bij het onderhouden ervan.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:12:09 #188
37769 erodome
Zweefteef
pi_140673354
quote:

[..]

Waar...

Elke vrouw en man! denkt dat over zijn/haar partner, bijna niemand gaat een relatie aan met het idee dat het volgend jaar weer afgelopen is, bijna niemand trouwt met het idee dat dat snel weer over zal zijn.

Je weet iid nooit wat de toekomst zal brengen. Hoeveel mensen je partner ook geneukt heeft als vrijgezel zegt daar niets over, zou je partner nu al veel geneukt hebben tijdens de vaste relatie's die ze/hij gehad heeft(en nee, dan bedoel ik niet met die partner) dan vind ik het minder raar als je daar een conclusie uit trekt.
pi_140673372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon pure feiten, niks anders aan. Hou dat in je achterhoofd, onder andere bij het afsluiten van een huwelijk en bij het onderhouden ervan.
Nee Nee Nee Nee ; Ben je een profeet ofzo? oO<
pi_140673397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar...

Elke vrouw en man! denkt dat over zijn/haar partner, bijna niemand gaat een relatie aan met het idee dat het volgend jaar weer afgelopen is, bijna niemand trouwt met het idee dat dat snel weer over zal zijn.

Je weet iid nooit wat de toekomst zal brengen. Hoeveel mensen je partner ook geneukt heeft als vrijgezel zegt daar niets over, zou je partner nu al veel geneukt tijdens de vaste relatie's die ze/hij gehad heeft(en nee, dan bedoel ik niet met die partner) dan vind ik het minder raar als je daar een conclusie uit trekt.
Dit klopt dus statistisch gezien niet en dit heb ik ook bewezen aan de hand van een kwalitatief en gedegen onderzoek. Nu aan jou de beurt om je bewijzen te voeren of te erkennen dat je puur speculeert op basis van persoonlijke ervaringen en dat je eigenlijk niet aan deze discussie bij hoort te dragen aangezien je kennis betreffende psychologie erg gering is.
pi_140673447
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee Nee Nee Nee ; Ben je een profeet ofzo? oO<
...Jij denkt dat alle vrouwen die ooit gescheiden zijn van hun man op een punt in hun relatie niet dachten "Ik blijf voor eeuwig met deze man getrouwd"? "Till death do us part" toch?
pi_140673475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef cpanker het volgende:

[..]

...Jij denkt dat alle vrouwen die ooit gescheiden zijn van hun man op een punt in hun relatie niet dachten "Ik blijf voor eeuwig met deze man getrouwd"? "Till death do us part" toch?
Ik leef in het heden. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:16:28 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140673485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dit klopt dus statistisch gezien niet en dit heb ik ook bewezen aan de hand van een kwalitatief en gedegen onderzoek. Nu aan jou de beurt om je bewijzen te voeren of te erkennen dat je puur speculeert op basis van persoonlijke ervaringen en dat je eigenlijk niet aan deze discussie bij hoort te dragen aangezien je kennis betreffende psychologie erg gering is.
Je blijft dit maar herhalen, maar je gaat niet in op vragen naar de aard van het gevonden verband.
pi_140673488
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik leef in het heden. :)
Je hebt ook geen spaargeld dus?
pi_140673498
quote:

[..]

Heb je ook leuke diagrammetjes waarin info staat over vrije seksuele moraal bij mannen in verhouding tot trouw in relaties? Ts heeft zelf namelijk ook al veel wisselende contacten gehad.
pi_140673510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je hebt ook geen spaargeld dus?
Jawel 8-) maar dat is financieel en niet emotioneel. :+
pi_140673561
quote:

[..]

Altijd hetzelfde herhalen. ben je nog niet moe? :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:18:34 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_140673563
quote:

[..]

Ik heb je al gezegd dat er onderzoeken zijn die het tegendeel beweren. Dat gaat verder dan persoonlijke ervaring en je zou toch toe moeten geven dat jouw onderzoek hier niets over zegt.

Mijn kennis over menselijk gedrag zou ik niet gering willen noemen, ik weet dat het minder is als de kennis die ik heb over gedrag van verschillende diersoorten, maar ik zou het zeer zeker niet gering noemen. Ik durf te stellen dat ik meer weet van menselijk gedrag als het gemiddelde mens. Dit hoort dan ook voor een fiks deel bij mijn vakgebied(het (her)kennen en toepassen van menselijk gedrag). Ook op het gebied van seksualiteit bij mensen ben ik geen leek en dat gaat heel wat verder dan persoonlijke ervaring of 1 van het internet geplukt onderzoek.
pi_140673779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Heb je ook leuke diagrammetjes waarin info staat over vrije seksuele moraal bij mannen in verhouding tot trouw in relaties? Ts heeft zelf namelijk ook al veel wisselende contacten gehad.
Ik heb over mannen geen onderzoek kunnen vinden, net wel eventjes gezocht voor je. Ik durf echter met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat het aantal partners wat een man heeft gehad ook gevolgen heeft voor de waarschijnlijkheid dat hij vreemd gaat, met precies dezelfde argumentatie. Makkelijker verveeld, meer gewend. Kwam gisteren toevallig dit tegen: VANAF 1:30 Rest van de documentaire voor vrouwen in ieder geval niet relevant, maar dit is even om aan te geven dat ook andere zoogdieren uitgekeken raken op hun partners.
pi_140673785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb je al gezegd dat er onderzoeken zijn die het tegendeel beweren. Dat gaat verder dan persoonlijke ervaring en je zou toch toe moeten geven dat jouw onderzoek hier niets over zegt.

Mijn kennis over menselijk gedrag zou ik niet gering willen noemen, ik weet dat het minder is als de kennis die ik heb over gedrag van verschillende diersoorten, maar ik zou het zeer zeker niet gering noemen. Ik durf te stellen dat ik meer weet van menselijk gedrag als het gemiddelde mens. Dit hoort dan ook voor een fiks deel bij mijn vakgebied(het (her)kennen en toepassen van menselijk gedrag). Ook op het gebied van seksualiteit bij mensen ben ik geen leek en dat gaat heel wat verder dan persoonlijke ervaring of 1 van het internet geplukt onderzoek.
Laaat die onderzoeken dan eens zien?
pi_140673876
SEX / Hoeveel seks partners hebben jullie gehad? Deel #2
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners. :O
pi_140673943
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic nu hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners. :O
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic nu hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners. :O
Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.
pi_140673982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef cpanker het volgende:

[..]

[..]

Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.
Gelukkig bestaat een persoon dus niet alleen uit 1 "aspect". :+
pi_140674005
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat een persoon dus niet alleen uit 1 "aspect". :+
Inderdaad.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:39:25 #205
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140674274
Mensen kunnen veranderen als ze willen veranderen. Best wel jammer dat mensen elkaar zo veroordelen.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140674401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Typfaut het volgende:
Mensen kunnen veranderen als ze willen veranderen. Best wel jammer dat mensen elkaar zo veroordelen.
Uitzonderingen op de regel.
pi_140674416
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar is dat onderzoek nou
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:45:14 #208
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140674486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef cpanker het volgende:

[..]

Uitzonderingen op de regel.
Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.

(Dit is trouwens mijn mening. Mag je me burgerlijk voor vinden, hoor. :p)
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140674544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen goed teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:48:42 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140674623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef cpanker het volgende:

[..]

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Is die invloed oorzakelijk? Wat zegt je stuk daarover?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:49:32 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140674656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Wat je voor een trouwambtenaar verklaart, laat die ruimte volgens mij wel.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:49:36 #212
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140674661
quote:

[..]

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Ik had het ook niet over haar als persoon. Ik kan daar natuurlijk ook niet over oordelen, omdat TS weinig info geeft.
Maar wat ik bedoel is dat mensen perfect hun moraal kunnen aanpassen (als ze willen) en er dan geen invloed meer zou kunnen zijn op de rest van de relatie. :) Tenzij TS dit zelf niet aankan, maar dat zou een beetje oneerlijk zijn tegenover de partner. Het verleden is verleden.
pi_140674729
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is die invloed oorzakelijk? Wat zegt je stuk daarover?
Kleine uittreksel. http://www.ounce.org/pdfs(...)cohabit_teachman.pdf
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:55:29 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_140674865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:25 schreef cpanker het volgende:

[..]

Laaat die onderzoeken dan eens zien?
http://www.momlogic.com/2(...)les_a_good_thing.php

http://www.ejhs.org/Volume12/Swinging.htm

Dit zijn maar 2 artikels over dit fenomeen bij de eerste 10 resultaten uit google, voor meer info... Google is your friend to.

Al met al zijn er dus ook onderzoeken die het tegendeel beweren van wat jij zegt. Wat is nu waarheid, of ligt die in het midden? Is het misschien beter om te zien wie je voor je hebt ipv blind op onderzoekjes te vertrouwen?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:57:13 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140674928
quote:
Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:57:19 #216
37769 erodome
Zweefteef
pi_140674931
quote:

[..]

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen goed teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Dat is dus echt bullshit van de eerste orde...

Alleen al het feit dat mensen losse seks zonder relatie anders inschalen dan seks in een relatie bewijst dit al.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:59:32 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_140674998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef cpanker het volgende:

[..]

[..]

Waarom heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe lang jouw langste relatie duurde?
pi_140675066
Ik snap al dat gedoe over onderzoek niet. Serieus, als ik morgen een onderzoek wil starten over het belang van een ontbijt dan zal ik ervoor zorgen dat het ook klopt want dat is het resulaat dat ik wil bekomen.
Zo kan ik ook een ander onderzoek starten over hoe irrelevant het is om te ontbijten. :')
Dus een onderzoek is altijd gericht op het resultaat dat men wil bekomen. Dat sommige mensen zoals Cpanker daar zich dan aanhechten in plaats van een eigen mening te vormen door het zelf te ervaren wat voor hen het beste past, gaat mij te boven. Mja.. :+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:03:39 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140675119
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.
En dat klopt wel.

http://floridafamily.org/full_article.php?article_no=94

Het gaat ze om de bijbelse waarden.

Tja.
pi_140675727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef erodome het volgende:

[..]

http://www.momlogic.com/2(...)les_a_good_thing.php

http://www.ejhs.org/Volume12/Swinging.htm

Dit zijn maar 2 artikels over dit fenomeen bij de eerste 10 resultaten uit google, voor meer info... Google is your friend to.

Al met al zijn er dus ook onderzoeken die het tegendeel beweren van wat jij zegt. Wat is nu waarheid, of ligt die in het midden? Is het misschien beter om te zien wie je voor je hebt ipv blind op onderzoekjes te vertrouwen?
Swinging =/= vaste relatie... Ik denk niet dat TS op zoek is naar een open relatie dus deze 2 onderzoeken zijn compleet irrelevant.
pi_140675815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe lang jouw langste relatie duurde?
Mijn langste relatie duurde een jaar. Ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie. Ik werk ~80 uur per week (eigen onderneming naast vaste baan) en ga wel op zoek naar een gezond jong grietje als ik 30, 35 ben.
pi_140675858
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jay Teachman staat los van die organisatie... Weer selectief gelezen. Pretendeerde jij ergens anders niet objectief te blijven?
pi_140675900
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef complicate het volgende:
Ik snap al dat gedoe over onderzoek niet. Serieus, als ik morgen een onderzoek wil starten over het belang van een ontbijt dan zal ik ervoor zorgen dat het ook klopt want dat is het resulaat dat ik wil bekomen.
Zo kan ik ook een ander onderzoek starten over hoe irrelevant het is om te ontbijten. :')
Dus een onderzoek is altijd gericht op het resultaat dat men wil bekomen. Dat sommige mensen zoals Cpanker daar zich dan aanhechten in plaats van een eigen mening te vormen door het zelf te ervaren wat voor hen het beste past, gaat mij te boven. Mja.. :+
Nee, cijfers, feiten en bewijzen daar hechten jullie inderdaad weinig waarde aan... Maar er zullen hier dan ook weinig succesvolle/hooggeschoolde vrouwen meelezen/reaguren neem ik aan.
pi_140675975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:28 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nee, cijfers, feiten en bewijzen daar hechten jullie inderdaad weinig waarde aan... Maar er zullen hier dan ook weinig succesvolle/hooggeschoolde vrouwen meelezen/reaguren neem ik aan.
Feiten, cijfers en bewijzen, DAar heb je klaarblijkelijk weinig kaas van gegeten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:36:38 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_140676225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Swinging =/= vaste relatie... Ik denk niet dat TS op zoek is naar een open relatie dus deze 2 onderzoeken zijn compleet irrelevant.
Swinging staat wel degelijk gelijk aan een vaste relatie, zonder vaste relatie noemt men het geen "swinging".
Het haalt vooral jou idee dat mensen die als maagd het huwelijk ingaan het langer volhouden onderuit, daar zijn dus vele onderzoeken voor te vinden. Het blijkt dat mensen die voor en zelfs tijdens(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken) rondwippen langere relatie's hebben. Mensen die weten wat ze zoeken in een relatie, die door schade en schande wijs zijn geworden hebben succesvollere relatie's. Dat zegt niet dat degene die gelijk een mooie vaste relatie heeft een slechte relatie heeft, maar het zegt wel dat meer ervaring zeker niet slecht is.

De ts is niet opzoek naar een open relatie, vandaar ook dat ik zei dat de waarheid in het midden ligt en dat je er veel beter aan doet naar het persoon voor je te kijken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:38:17 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_140676285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:25 schreef cpanker het volgende:

[..]

Mijn langste relatie duurde een jaar. Ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie. Ik werk ~80 uur per week (eigen onderneming naast vaste baan) en ga wel op zoek naar een gezond jong grietje als ik 30, 35 ben.
Kortom, je hebt geen idee hoe een stabiele relatie eruit hoort te zien, bent zelf niet in staat om een stabiele relatie te onderhouden...

Heel misschien is het dan een beter idee om je grote mond hierover te houden aangezien je geen enkele ervaring hebt? Vooral aangezien je gedachte dat je later als je groot bent wel op zoek gaat naar een gezond en jong grietje?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:39:12 #227
37769 erodome
Zweefteef
pi_140676311
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:28 schreef cpanker het volgende:

[..]

Jij hecht daar blijkbaar ook weinig waarde aan aangezien je onderzoek met een andere uitkomst naast je neer legt en alleen volgt wat jij goed uitkomt, ook al moet je daar wat fantasie voor gebruiken...
pi_140676839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij hecht daar blijkbaar ook weinig waarde aan aangezien je onderzoek met een andere uitkomst naast je neer legt en alleen volgt wat jij goed uitkomt, ook al moet je daar wat fantasie voor gebruiken...
Het onderzoek geeft aan dat hoe meer vrouwen rondsletten hoe minder stabiel hun relatie is, meer niet.
pi_140676937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Kortom, je hebt geen idee hoe een stabiele relatie eruit hoort te zien, bent zelf niet in staat om een stabiele relatie te onderhouden...

Heel misschien is het dan een beter idee om je grote mond hierover te houden aangezien je geen enkele ervaring hebt? Vooral aangezien je gedachte dat je later als je groot bent wel op zoek gaat naar een gezond en jong grietje?
Als ik 35 ben heb ik genoeg geld om je moeder nog te kopen... Ik heb geen behoefte aan een stabiele relatie op dit moment puur omdat mijn leven niet om een grietje draait, zeker de komende jaren niet. Daarnaast hoef ik geen gebruikt kutje, vandaar mijn keuze voor een jong meisje.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:54:09 #230
37769 erodome
Zweefteef
pi_140676946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef cpanker het volgende:

[..]

Het onderzoek geeft aan dat hoe meer vrouwen rondsletten hoe minder stabiel hun relatie is, meer niet.
Nope, het onderzoek geeft aan hoelang mensen bij elkaar zijn. Het zegt NIETS over stabiliteit, NIETS over tevredenheid en NIETS over hoe vaak er vreemd gegaan wordt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:56:06 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_140677025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:54 schreef cpanker het volgende:

[..]

Als ik 35 ben heb ik genoeg geld om je moeder nog te kopen... Ik heb geen behoefte aan een stabiele relatie op dit moment puur omdat mijn leven niet om een grietje draait, zeker de komende jaren niet. Daarnaast hoef ik geen gebruikt kutje, vandaar mijn keuze voor een jong meisje.
Veel plezier met je forever alone, blijf vooral zo hard mogelijk roepen dat je er geen behoefte aan hebt nu en dat je een jong grietje wil.
Je weet dat als je op die leeftijd bent en je wilt een jong grietje dat je het dan moet doen met een golddigger? Waarschijnlijk zo gebruikt als de pest, maar wel strak in uiterlijk, beschikbaar voor iedere man die met flappen wappert?
pi_140677170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Veel plezier met je forever alone, blijf vooral zo hard mogelijk roepen dat je er geen behoefte aan hebt nu en dat je een jong grietje wil.
Je weet dat als je op die leeftijd bent en je wilt een jong grietje dat je het dan moet doen met een golddigger? Waarschijnlijk zo gebruikt als de pest, maar wel strak in uiterlijk, beschikbaar voor iedere man die met flappen wappert?
Oh oh daar gaat zijn toekomst.
pi_140677225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:54 schreef cpanker het volgende:

[..]

Right. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:03:27 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140677361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef cpanker het volgende:

[..]

Jay Teachman staat los van die organisatie... Weer selectief gelezen. Pretendeerde jij ergens anders niet objectief te blijven?
Nee, nergens. Slecht gelezen?

Maar ik vind het geen heel sterk onderzoek in het kader van dit topic.
pi_140677765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Swinging staat wel degelijk gelijk aan een vaste relatie, zonder vaste relatie noemt men het geen "swinging".
Het haalt vooral jou idee dat mensen die als maagd het huwelijk ingaan het langer volhouden onderuit, daar zijn dus vele onderzoeken voor te vinden. Het blijkt dat mensen die voor en zelfs tijdens(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken) rondwippen langere relatie's hebben. Mensen die weten wat ze zoeken in een relatie, die door schade en schande wijs zijn geworden hebben succesvollere relatie's. Dat zegt niet dat degene die gelijk een mooie vaste relatie heeft een slechte relatie heeft, maar het zegt wel dat meer ervaring zeker niet slecht is.

De ts is niet opzoek naar een open relatie, vandaar ook dat ik zei dat de waarheid in het midden ligt en dat je er veel beter aan doet naar het persoon voor je te kijken.
Swingen is niet de standaard maar een fetish, een anomalie. De meeste mannen denken er niet eens over na, als ze hun vriendin met een andere man in bed vinden loopt dit regelmatig uit op een double murder/suicide..

Maar alle sletjes in dit topic, vooral blijven denken dat het mannen niet uit maakt hoeveel piemels er in jullie grotje hebben gezeten. Denk toch dat de meeste mannen geen vaste relatie met een pornoster (grootste sletten ter wereld) zouden willen hebben. Ik weet zeker dat jullie een gezonde relatie zullen krijgen. Je kinderen zullen je vast ook niet raar aankijken als je letterlijk het grootste sletje van de familie bent (als je eenmaal uit hebt gevogeld van wie het kindje nou is). Maar ga alsjeblieft niet de mindset van jonge meisjes vergiftigen door rondsletten aan te moedigen...
pi_140677918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Als ik een goed gesprek wil voeren, daar heb ik goede vrienden voor. Er zijn immers veel minder intelligente vrouwen dan mannen op de wereld. Als ik op zoek ben naar een vriendin, ga ik me niet afvragen of ze genoeg verdiend, slim genoeg is of dat haar ouders rijk genoeg zijn. Hoe de meeste mannen selecteren is toch puur op basis van hoe ze eruit ziet. Enigzins conservatieve meisjes zijn op dat gebied de beste. Normen en waarden door papa/mama geleerd & ze begrijpen dat rondsletten nou niet een goede eigenschap is. Ik zou me werkelijk rotschamen als ik met een sletje als Erodome naar een trouwerij o.i.d. zou moeten gaan...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:18:35 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678092
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef cpanker het volgende:

[..]

Swingen is niet de standaard maar een fetish, een anomalie. De meeste mannen denken er niet eens over na, als ze hun vriendin met een andere man in bed vinden loopt dit regelmatig uit op een double murder/suicide..

Maar alle sletjes in dit topic, vooral blijven denken dat het mannen niet uit maakt hoeveel piemels er in jullie grotje hebben gezeten. Denk toch dat de meeste mannen geen vaste relatie met een pornoster (grootste sletten ter wereld) zouden willen hebben. Ik weet zeker dat jullie een gezonde relatie zullen krijgen. Je kinderen zullen je vast ook niet raar aankijken als je letterlijk het grootste sletje van de familie bent (als je eenmaal uit hebt gevogeld van wie het kindje nou is). Maar ga alsjeblieft niet de mindset van jonge meisjes vergiftigen door rondsletten aan te moedigen...
Swingen komt vaker voor dan je zou denken, zo'n anomalie is dat zeer zeker niet. Maar ik haal dat alleen aan als tegenhanger van jouw idee van de heilige maagd. Al met al blijkt uit vele onderzoeken dat degene die meerdere relatie's en/of bedpartners hebben gehad veel beter weten wat ze zoeken in iemand en dus op ten duur langere en betere relatie's aangaan(even voor de duidelijkheid, daar hoor ik niet bij aangezien ik een relatie heb met mijn eerste liefde).

Jammer voor jou, de rest van je verhaal spoel ik door de plee. Heb een puberkind, weet heel erg prima wie de verwekker is, heb een langdurige relatie, zeer zeker meer relatie-ervaring dan jij met je max een jaartje(je kan blijkbaar niet eens de verliefdheidsperiode voorbij komen). Als ik vandaag stop met mijn huidige relatie zou ik als ik dat zou willen gelijk in een nieuwe relatie kunnen stappen.

Ik vergiftig niemands mindset, mensen moeten doen wat goed voelt voor hun en een "wilde periode" maakt verreweg de meeste mannen niets uit(als in wat er in de OP beschreven wordt).
pi_140678136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Swingen komt vaker voor dan je zou denken, zo'n anomalie is dat zeer zeker niet. Maar ik haal dat alleen aan als tegenhanger van jouw idee van de heilige maagd. Al met al blijkt uit vele onderzoeken dat degene die meerdere relatie's en/of bedpartners hebben gehad veel beter weten wat ze zoeken in iemand en dus op ten duur langere en betere relatie's aangaan(even voor de duidelijkheid, daar hoor ik niet bij aangezien ik een relatie heb met mijn eerste liefde).

Jammer voor jou, de rest van je verhaal spoel ik door de plee. Heb een puberkind, weet heel erg prima wie de verwekker is, heb een langdurige relatie, zeer zeker meer relatie-ervaring dan jij met je max een jaartje(je kan blijkbaar niet eens de verliefdheidsperiode voorbij komen). Als ik vandaag stop met mijn huidige relatie zou ik als ik dat zou willen gelijk in een nieuwe relatie kunnen stappen.

Ik vergiftig niemands mindset, mensen moeten doen wat goed voelt voor hun en een "wilde periode" maakt verreweg de meeste mannen niets uit(als in wat er in de OP beschreven wordt).
Bullshit .http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=126111963
pi_140678140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef cpanker het volgende:

[..]

Gaat het dan om rondsletten binnen die relatie? Dan snap ik die uitkomst wel.

Maar volgens mij gaat het hier over rondsletten voor een vaste relatie. Vraag mij dan af in hoeverre de relatie werkelijk minder stabiel is door dat rondsletten of vanwege andere redenen...heb het gehele onderzoek niet gelezen, maar hebben ze werkelijk alle factoren meegenomen waardoor deze conclusie getrokken kan worden. Lijkt mij sterk.
Die mannen met wie ze een relatie hebben in dat onderzoek, wat was hun (seksuele) achtergrond?
Dat meer scheidingen door vrouwen worden aangevraagd is ook aan hele andere dingen te linken. Van wat ik om mij heen hoor heeft dat toch vaak te maken met vreemdgaan van de man.

Ik denk dat het gros van de vrouwen (en mannen) die meerdere partners hebben gehad in de periode dat ze vrijgezel waren (FWB, FB, ONS) heel goed in staat zijn om een monogame relatie aan te gaan.
De vrouwen die als maagd het huwelijk ingaan zijn volgens mij tegenwoordig in de meeste gevallen vrouwen die een religieuze achtergrond hebben en daardoor ook niet snel zullen scheiden.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:20:26 #240
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef cpanker het volgende:

[..]

Als ik een goed gesprek wil voeren, daar heb ik goede vrienden voor. Er zijn immers veel minder intelligente vrouwen dan mannen op de wereld. Als ik op zoek ben naar een vriendin, ga ik me niet afvragen of ze genoeg verdiend, slim genoeg is of dat haar ouders rijk genoeg zijn. Hoe de meeste mannen selecteren is toch puur op basis van hoe ze eruit ziet. Enigzins conservatieve meisjes zijn op dat gebied de beste. Normen en waarden door papa/mama geleerd & ze begrijpen dat rondsletten nou niet een goede eigenschap is. Ik zou me werkelijk rotschamen als ik met een sletje als Erodome naar een trouwerij o.i.d. zou moeten gaan...
God oh god, wat een figuur ben je toch.
De meeste mannen zien wel wat meer in hun partner dan een mooi lijf.

En schaam jij je maar lekker, dan leef ik fijn mijn leven ok? Dat zonder forever alone te zijn en zo'n verwrongen beeld van de andere sekse.
pi_140678223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef erodome het volgende:

[..]

God oh god, wat een figuur ben je toch.
De meeste mannen zien wel wat meer in hun partner dan een mooi lijf.

En schaam jij je maar lekker, dan leef ik fijn mijn leven ok? Dat zonder forever alone te zijn en zo'n verwrongen beeld van de andere sekse.
Forever alone? Je kent me niet eens.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:21:25 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678225
quote:
Bullshit en dan kom je met een bodybuildersforum????? Serieus????
pi_140678319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Gaat het dan om rondsletten binnen die relatie? Dan snap ik die uitkomst wel.

Maar volgens mij gaat het hier over rondsletten voor een vaste relatie. Vraag mij dan af in hoeverre de relatie werkelijk minder stabiel is door dat rondsletten of vanwege andere redenen...heb het gehele onderzoek niet gelezen, maar hebben ze werkelijk alle factoren meegenomen waardoor deze conclusie getrokken kan worden. Lijkt mij sterk.
Die mannen met wie ze een relatie hebben in dat onderzoek, wat was hun (seksuele) achtergrond?
Dat meer scheidingen door vrouwen worden aangevraagd is ook aan hele andere dingen te linken. Van wat ik om mij heen hoor heeft dat toch vaak te maken met vreemdgaan van de man.

Ik denk dat het gros van de vrouwen (en mannen) die meerdere partners hebben gehad in de periode dat ze vrijgezel waren (FWB, FB, ONS) heel goed in staat zijn om een monogame relatie aan te gaan.
De vrouwen die als maagd het huwelijk ingaan zijn volgens mij tegenwoordig in de meeste gevallen vrouwen die een religieuze achtergrond hebben en daardoor ook niet snel zullen scheiden.
Een hond heeft iemand gebeten. Is de kans dat hij nog een keer iemand bijt groter of kleiner dan de gemiddelde hond die nog nooit iemand heeft gebeten?

Als jij van rondsletten houdt vind ik het heel lastig om te geloven dat jij een gezonde monogame relatie aan kan gaan... Misschien off topic, maar vind ook dat de Islamitische cultuur op dat gebied veel stappen voor ligt dan de onze (wij zijn er op achteruit gegaan). Trouwheid is steeds minder belangrijk.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:23:37 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef cpanker het volgende:

[..]

Forever alone? Je kent me niet eens.
Ik weet dat je hebt gezegd dat het je nog nooit gelukt is een relatie langer dan een jaar aan te gaan en dat je heel stoer zegt nu geen behoefte te hebben aan een relatie, dat dat wel komt als je genoeg flappen hebt om mee te wapperen om een jong strak blaadje aan te trekken.

Ik hoef je niet te kennen, je verteld het zelf al met smaak wat voor lozer je bent.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:24:24 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Een hond heeft iemand gebeten. Is de kans dat hij nog een keer iemand bijt groter of kleiner dan de gemiddelde hond die nog nooit iemand heeft gebeten?

De waarheid is dat het aan nogal wat extra factoren ligt wie eerder zal bijten.
pi_140678364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Bullshit en dan kom je met een bodybuildersforum????? Serieus????
http://en.wikipedia.org/wiki/Slut-shaming#Overview
pi_140678415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet dat je hebt gezegd dat het je nog nooit gelukt is een relatie langer dan een jaar aan te gaan en dat je heel stoer zegt nu geen behoefte te hebben aan een relatie, dat dat wel komt als je genoeg flappen hebt om mee te wapperen om een jong strak blaadje aan te trekken.

Ik hoef je niet te kennen, je verteld het zelf al met smaak wat voor lozer je bent.
Ik heb nu ook genoeg flappen om vrouwen aan te trekken. Ik weet ook hoe shallow de meeste vrouwen zijn, puur door dat mee te maken. Hoeveel meisjes je opeens aantrekkelijk hebben nu je genoeg geld hebt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:26:19 #248
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678448
quote:
Ja en? Wat zegt dit allemaal over jouw idee dat iemand die 5 bedpartners per jaar heeft niet trouw kan zijn?

Dat er een groep is die hier vals op reageert is waar, dat heb ik ook nooit ontkent. Dat de gemiddelde man geen bal geeft om 5 bedpartners per jaar durf ik wel te stellen, zeker in deze maatschappij. Ook getoond door de mannen die in deel 1 hebben gezegd wat boeit dat nu.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:26:45 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef cpanker het volgende:

[..]

Ik heb nu ook genoeg flappen om vrouwen aan te trekken. Ik weet ook hoe shallow de meeste vrouwen zijn, puur door dat mee te maken. Hoeveel meisjes je opeens aantrekkelijk hebben nu je genoeg geld hebt.
Bevestig mijn punt vooral nog een keer. ach arme, zelfs met die flapperende flappen lukt het je niet eens om een betekenisvolle relatie aan te gaan en praat je op deze leeftijd al zo zuur over vrouwen.
pi_140678465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja en? Wat zegt dit allemaal over jouw idee dat iemand die 5 bedpartners per jaar heeft niet trouw kan zijn?

Dat er een groep is die hier vals op reageert is waar, dat heb ik ook nooit ontkent. Dat de gemiddelde man geen bal geeft om 5 bedpartners per jaar durf ik wel te stellen, zeker in deze maatschappij. Ook getoond door de mannen die in deel 1 hebben gezegd wat boeit dat nu.
Wat boeit het zeggen ze online, maar zeggen ze het ook tegen hun vrienden? moet je eens zien wat voor reactie je dan krijgt
pi_140678494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Bevestig mijn punt vooral nog een keer.
Ik ben niet altijd rijk geweest, vandaar dat ik zo'n tyfushekel heb aan vrouwen die zeggen dat dat allemaal niks uitmaakt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:28:11 #252
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef cpanker het volgende:

[..]

Wat boeit het zeggen ze online, maar zeggen ze het ook tegen hun vrienden? moet je eens zien wat voor reactie je dan krijgt
Tuurlijk, wat online gezegd wordt doet er niets toe, je bodybuildersforum kan dus ook in de prullenbak?
pi_140678515
Geen inner slut vrouw
pi_140678523
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Allemaal geklaag van sociaal incapabele retards. Vrouwen hebben net zo hun driften als mannen en gaan net zo lief van bil als mannen.
Niemand betwist dat vrouwen niet dezelfde driften hebben. Je moet er niet iets anders van maken dan dat er staat. Dat vrouwen anders omgaan met hun driften dan mannen kan je echter niet ontkennen.

quote:
dinsdag 3 juni 2014 10:27 schreef Mathemaat het volgende:[/b]

[..]

Ik denk dat je de kansen nog steeds overschat, want vrouwen met een vrij seksleven zouden dan met duizenden mannen geslapen moeten hebben en dat is niet zo.
Vrouwen met een vrij seksleven zijn nog steeds anders dan mannen. Een vrouw die geen nee zegt kan met duizenden mannen slapen. Dagelijks als ze dat wil. Daar hoef je niet eens aantrekkelijk voor te zijn:

quote:
De spelregels veranderen van cultuur. Een man die in Nederland geprezen wordt voor het hebben van veel bedpartners kan worden gedood in Turkije.
Dat ligt niet aan het aantal bedpartners maar aan de vrouw die men in bed krijgt. Geen enkele man in Turkije wordt gedood omdat hij veel bedpartners heeft. Juist in landen als Turkije met een machocultuur is het voor de man iets waar hij voor geprezen kan worden.

quote:
Dat heb ik nog niets een beweerd. Het gaat bij mij om dat de regels niet biologisch vastgesteld zijn.
Biologie heeft echter een grote invloed. Vrouwen zoeken "biologisch" gezien naar de beste man (ze kunnen immers maar een keer zwanger zijn), mannen zoeken biologisch naar zoveel mogelijk ontvangers. Dat geeft zeker invloed op onze seksualiteit. Dat kan toch geen verassing zijn?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:28:54 #255
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:27 schreef cpanker het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd rijk geweest, vandaar dat ik zo'n tyfushekel heb aan vrouwen die zeggen dat dat allemaal niks uitmaakt.
Moet je even mijn schouder lenen om op uit te huilen?

Nergens komt het bij je op dat ze je niet moeten omdat je een kutkarakter hebt en vrouwen op een bepaalde manier ziet?
pi_140678630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Nergens komt het bij je op dat ze je niet moeten omdat je een kutkarakter hebt en vrouwen op een bepaalde manier ziet?
Nee hoor, vrouwen vallen op arrogante klootzakken zoals mij. Jammer dat je ook dat niet erkend. Waarom denk je dat zo veel vrouwen geilen op Christian Grey?
pi_140678686
quote:

[..]

Dat hebben wel meer vrouwen maar het is bijzonder dat ze daar zo open over is.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:33:01 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140678689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nee hoor, vrouwen vallen op arrogante klootzakken zoals mij. Jammer dat je ook dat niet erkend. Waarom denk je dat zo veel vrouwen geilen op Christian Grey?
Joh, dat is fantasie.
pi_140678726
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh, dat is fantasie.
Vrouwen vallen op dominante mannen, geef nou maar gewoon toe. Dominant, machtig, rijk, sterk... Eigenlijk bijna alles wat met een hoog testosteron wordt geassocieerd.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:35:18 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140678758
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef cpanker het volgende:

[..]

Vrouwen vallen op dominante mannen, geef nou maar gewoon toe. Dominant, machtig, rijk, sterk... Eigenlijk bijna alles wat met een hoog testosteron wordt geassocieerd.
Misschien in jouw kringen, niet in die van mij.
pi_140678766
quote:

[..]

Nee
quote:

[..]

Nee
pi_140678799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen. Hij omschrijft zichzelf als een klootzak. _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:37:15 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140678819
quote:
Staat daar dat alle vrouwen vallen op dat soort types?
pi_140678844
pi_140678860
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Staat daar dat alle vrouwen vallen op dat soort types?
Zeg ik dat? Nee. Ga me nou geen woorden in de mond leggen, want ik weet dat er ook vrouwen zijn die graag een man met een rubberen ruggengraat willen hebben die ze lekker kunnen commanderen.
pi_140678888
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef cpanker het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Nee. Ga me nou geen woorden in de mond leggen, want ik weet dat er ook vrouwen zijn die graag een man met een rubberen ruggengraat willen hebben die ze lekker kunnen commanderen.
Sommige vrouwen ja, niet allemaal. :6
pi_140678900
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef complicate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners. The reasons for this seem clear and logical: Having but one uterus to fill with one fetus at a time, a woman gains no obvious evolutionary advantage from promiscuity. For women, possessing no seed to spread, sex with more people does not result in more potential genetic offspring. Moreover, women are at higher risk than men for sexual violence and sexually transmitted diseases, not to mention the unique risk of pregnancy. It pays for women to be careful in choosing their sexual partners."

Waarom sletten niet natuurlijk is
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:39:10 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140678905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dat zeg je.
quote:

[..]

pi_140678931
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zeg je.

[..]

Nee, dan had ik wel ALLE VROUWEN gezegd, autistje, niet alles letterlijk gaan nemen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:40:14 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140678953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:

[..]

"On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners. The reasons for this seem clear and logical: Having but one uterus to fill with one fetus at a time, a woman gains no obvious evolutionary advantage from promiscuity. For women, possessing no seed to spread, sex with more people does not result in more potential genetic offspring. Moreover, women are at higher risk than men for sexual violence and sexually transmitted diseases, not to mention the unique risk of pregnancy. It pays for women to be careful in choosing their sexual partners."

Wat wil je nou, man? Weet je zelf nog wel wat je hier zonodig wilt bewijzen?
pi_140678956
quote:

[..]

Ga eens jouw eigen ervaring nagaan en stop met jou te baseren op onderzoeken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:40:46 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140678973
quote:

[..]

Nee, dan had ik wel ALLE VROUWEN gezegd, autistje, niet alles letterlijk gaan nemen.
Noem je mij nou autistje? Doe even normaal, vent.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:40:58 #274
37769 erodome
Zweefteef
pi_140678982
quote:

[..]

Ik heb je nog niet gezien en irl meegemaakt, misschien dat je dan meevalt. Maar ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik letterlijk droog trek van een man als jij, kortom, alles behalve aantrekkelijk.

Daarnaast is een avondje gebruiken en weggooien wat anders als een relatie mee aan willen gaan en ook echt verdieping willen. Wees nu maar eerlijk, want je zegt zelf dat niet te hebben, dat heeft een reden....
pi_140678996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noem je mij nou autistje? Doe even normaal, vent.
Hij omschrijft zichzelf als klootzak, wat kan je nog meer verwachten? :P
pi_140679016
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking. Net als deze;
Iemand krijgt jaren lang water en brood voor gezet en mag op een dag kiezen tussen water en brood of biefstuk en wijn. is de kans groter dat hij voor biefstuk en wijn zou gaan of toch voor water en brood?

Slaat natuurlijk nergens op 8)7

quote:
Als jij van rondsletten houdt vind ik het heel lastig om te geloven dat jij een gezonde monogame relatie aan kan gaan... Misschien off topic, maar vind ook dat de Islamitische cultuur op dat gebied veel stappen voor ligt dan de onze (wij zijn er op achteruit gegaan). Trouwheid is steeds minder belangrijk.
En toch zit ik nu in een gezonde monogame relatie. Ik ga namelijk alleen een relatie aan met iemand waar ik volledig voor wil gaan. Dat rondsletten (en zo zou ik het niet eens willen noemen) was in een periode dat ik geen relatie had. Voor toen was dat leuk/lekker/fijn etc, nu geniet ik volledig van mijn partner.
En ik hou niet van rondsletten, zo heeft het gewoon uitgepakt. Als ik iemand was tegen gekomen op mijn 18e en het voelde helemaal goed, dan had ik die periode van rondsletten niet gehad. Als ik nu geen relatie had gehad...ja, dan zou ik ws nog lekker aan het sletten zijn.

Ook in de islamitische cultuur komt ontrouw voor, er wordt alleen geheimzinniger over gedaan omdat de gevolgen veel groter zijn.
pi_140679034
quote:

[..]

HIGH TEST ALPHA MALE COMING THROUGH!
Caught you mirin?
Kijk anders nog wat meer PUA

|:(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:42:25 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140679039
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij omschrijft zichzelf als klootzak, wat kan je nog meer verwachten? :P
Ja, zo'n klootzak waar vrouwen op vallen, omdat hij geld heeft. Veel eigenwaarde zie ik niet, al die hatelijkheid.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:42:40 #279
13309 nostra
ask why
pi_140679042
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat wil je nou, man? Weet je zelf nog wel wat je hier zonodig wilt bewijzen?
Maak je toch niet zo druk om dit soort types. Ze zijn inherent zo onzeker als de pest en om dat te compenseren, vergroten ze een (basaal nog niet eens zo onjuist) standpunt enorm uit. Dat uit zich dan in bodybuilden, in BMW-6-series rondrijden, pochen met je loopbaan: alles om maar aan te tonen dat jij voldoet aan dat prototype van de succesvolle Man.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_140679057
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zo'n klootzak waar vrouwen op vallen, omdat hij geld heeft. Veel eigenwaarde zie ik niet, al die hatelijkheid.
Precies. Echt treurig.
pi_140679067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef nostra het volgende:

[..]

Maak je toch niet zo druk om dit soort types. Ze zijn inherent zo onzeker als de pest en om dat te compenseren, vergroten ze een (basaal nog niet eens zo onjuist) standpunt enorm uit. Dat uit zich dan in bodybuilden, in BMW-6-series rondrijden, pochen met je loopbaan: alles om maar aan te tonen dat jij voldoet aan dat prototype van de succesvolle Man.
Eeuwige maagd gespot
pi_140679085
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef cpanker het volgende:

[..]

Eeuwige maagd gespot
pi_140679088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Caught you mirin?

Eeuwige maagd gespot
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Caught you mirin?

Eeuwige maagd gespot
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:43:43 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140679089
quote:

[..]

Eeuwige maagd gespot
Ach gossie toch.
pi_140679110
quote:

[..]

Eeuwige maagd gespot
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:46:02 #286
37769 erodome
Zweefteef
pi_140679178
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen. Hij omschrijft zichzelf als een klootzak. _O-
:D :P ;)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:46:57 #287
37769 erodome
Zweefteef
pi_140679205
quote:

[..]

Seks alleen bekijken als voortplanting is het domste wat je kan doen. Daarmee negeer je andere aspecten, zoals sociaal gedrag, binding en het feit dat het gewoon erg lekker is en daarom gedaan wordt.
Zo nog wel meer trouwens, maar heb geen zin dat uitgebreid uit te gaan zitten schrijven.

[ Bericht 8% gewijzigd door erodome op 03-06-2014 20:00:39 ]
pi_140679260
quote:

[..]

Anti-conceptie/voorbehoedsmiddelen zijn ook niet natuurlijk, maar het is er wel.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:49:09 #289
37769 erodome
Zweefteef
pi_140679273
quote:

[..]

Eeuwige maagd gespot
Zegt het jongetje dat het nog nooit gelukt is om een relatie langer als een jaar te laten duren....
pi_140679347
pi_140680310
quote:
Die gozer was zo beta als maar zijn kon. Lief zijn tegen de dames stond voor hem gelijk aan een relatie. "Ben jezelf" is hoe hij is opgevoed. Maar alleen lief zijn en vriendelijk zijn is niet genoeg.
pi_140680313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Seks alleen bekijken als voortplanting is het domste wat je kan doen. Daarmee negeer je andere aspecten, zoals sociaal gedrag, binding en het feit dat het gewoon erg lekker is en daarom gedaan wordt.
Zo nog wel meer trouwens, maar heb geen zin dat uitgebreid uit te gaan zitten schrijven.
Niemand betwist dat geloof ik. Het gaat er echter om dat die factoren wel mee tellen en dat mannen te maken hebben met veel minder barrières dan vrouwen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:22:29 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140680575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef cpanker het volgende:

[..]

Die gozer was zo beta als maar zijn kon. Lief zijn tegen de dames stond voor hem gelijk aan een relatie. "Ben jezelf" is hoe hij is opgevoed. Maar alleen lief zijn en vriendelijk zijn is niet genoeg.
Niet genoeg?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:23:56 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_140680642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef samirz het volgende:

[..]

Niemand betwist dat geloof ik. Het gaat er echter om dat die factoren wel mee tellen en dat mannen te maken hebben met veel minder barrières dan vrouwen.
Op het moment dat je alles meetelt blijkt gewoon dat vrouwen en mannen aardig overeenkomen qua behoefte. Niet zo vreemd aangezien we van dezelfde soort zijn en wel degelijk op elkaar afgesteld zijn.

En in hoeverre mannen meer ruimte hebben dan vrouwen hangt nogal van de samenleving af. Algemeen kan je stellen dat zowel wat rondwippen als monogamie beide natuurlijk zijn voor de mens, beide in het instinct zitten.
Kortom, een vrouw die rondwipt en later een monogame relatie wil past perfect in het natuurlijke beeld, op precies dezelfde manier als dat voor een man geld.

Vandaar dat in deze maatschappij ook de meeste mannen geen moeite hebben met wat losse seksuele partners(als in wat er in de originele OP wordt aangegeven).
pi_140680665
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet genoeg?
Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen, vrouwen weten gewoon niet hoe dat werkt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:25:20 #296
37769 erodome
Zweefteef
pi_140680713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef cpanker het volgende:

[..]

Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen
Wat een prutvergelijking. Want wil de visser echt succesvol zijn dan kan hij maar beter naar de vissen "luisteren".
pi_140680793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een prutvergelijking. Want wil de visser echt succesvol zijn dan kan hij maar beter naar de vissen "luisteren".
Want vissen zijn zo slim dat ze in elke haak bijten waar een beetje eten aan zit. Die moet je inderdaad vragen gaan stellen ja.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:27:41 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140680814
quote:

[..]

Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen, vrouwen weten gewoon niet hoe dat werkt.
Waarom zo denigrerend, steeds? O ja, klootzak.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:28:17 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140680847
Topic mag wel dicht.
pi_140680848
quote:

[..]

Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen
Als je gaat zitten wachten springen die vissen natuurlijk niet vanzelf de pan in. Maar er is een verschil tussen dominant zijn en een klootzak zijn in een relatie. Wederzijds respect en communicatie is in mijn ogen niet 'beta' tenzij je zin hebt in een domme doos waar geen gesprek mee aan te knopen is. Als je one night stands of ervaring zoekt dan maak je het jezelf natuurlijk wel erg moeilijk door een 'lieve jongen' te zijn, maar die pickup artist zooi slaat ook kant nog wal als je van plan bent langer dan een half jaar uit te houden.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:28:48 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140680874
En klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')