Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.quote:
En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef cpanker het volgende:
Nee dat kan niet, en alle sletjes hierboven die stellen dat dat wel kan:
(http://onlinelibrary.wile(...)003.00444.x/abstract bron)
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Als een hond al 15 keer iemand gebeten heeft, denk je dan niet dat de waarschijnlijkheid dat het hondje nog een keer iemand bijt hoger is? Precies... Heel erg misschien ben jij de "dog whisperer" van de bitches, maar waarschijnlijk (aangezien je op Fok! hier een vraag over komt stellen) kan jij haar ook niet onder de duim houden, en zeker geen heel leven lang. Trouwen moet je dus buiten beschouwing laten, want dat gaat bijna gegarandeerd mis.
En? Heb je al een besluit genomen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Typisch zulke figuren hèGeef maar jouw mening jongen, je doet het goed.
Moet je echt niet terug naar TheRedPill? De tering zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef cpanker het volgende:
[..]
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Je oneliners raken opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Moet je echt niet terug naar TheRedPill? De tering zeg.
Wel fijn dat iemand al mijn suggesties en onderbuik gevoelens hier prachtig staaft middels een uitermate accuraat en source- betrouwbaar onderzoek.quote:
Duhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch...
Nou fijn om te horen dat ik nog 'respect gain' bij iemand
Ja, fijn he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel fijn dat iemand al mijn suggesties en onderbuik gevoelens hier prachtig staaft middels een uitermate accuraat en source- betrouwbaar onderzoek.
Niet zo hypocriet doen, hoor. Dat siert je niet. Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten. En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch...
Nou fijn om te horen dat ik nog 'respect gain' bij iemand
Maar TS, serieus, wat wil je nu? Als het jou allemaal zo stoort waarom ga je verder met haar? Je hebt er (haar gedachtes en manieren) duidelijk last van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
Een beetje onder het mom "als je niet beter weet"?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:14 schreef cpanker het volgende:
[..]
En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.
Als je op zoek bent naar een stabiele relatie kan je dus beter een meisje zoeken die weinig partners heeft gehad. Misschien is jouw vriendin de uitzondering op de regel...
Ik vind juist o.a. jouw reacties doordrongen van overdrijving. Ik relativeer meer met het geheel, de maatschappij, terwijl jij e.a. criticasters vooral het individualistische geluk vooropstellen. Dan krijg je de krater des meningsverschil.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen, hoor. Dat siert je niet. Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten. En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.
"onzin" =/= wetenschappelijk onderzoek. Kom nou eens met wat argumenten jochie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Helaas jouw gigantische hoop trp onzin niet.
Wel schimmige statistiekjes die je erbij haalt hoor. Totaal geen context verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:23 schreef cpanker het volgende:
[..]
"onzin" =/= wetenschappelijk onderzoek. Kom nou eens met wat argumenten jochie.
Dat is ook zo'n trucje, mijn argument onmiddellijk omdraaien, al is het nergens op gebaseerd. Waar overdrijf ik? Laat eens zien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind juist o.a. jouw reacties doordrongen van overdrijving. Ik relativeer meer met het geheel, de maatschappij, terwijl jij e.a. criticasters vooral het individualistische geluk vooropstellen. Dan krijg je de krater des meningsverschil.
Ja, eh, dit hebben meer vrouwen, dit is niets nieuws.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kom op knul, je kan beter. Heb je het onderzoek gelezen? Heb je gezien hoeveel wetenschappers dit onderzoek geciteerd hebben? Hou dan je mond dicht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel schimmige statistiekjes die je erbij haalt hoor. Totaal geen context verder.
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n trucje, mijn argument onmiddellijk omdraaien, al is het nergens op gebaseerd. Waar overdrijf ik? Laat eens zien?
Niks geen impasse, ik heb feiten en onderzoek die mijn uitspraak ondersteunen. Je denkt dat je ze "schimmig" kan noemen en zo "gelijkspel" kan claimen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?
Ik constateer gewoon de impasse, niet meer, niet minder.
Het zal an sich wel betrouwbaar zijn, en gefundeerd op gedegen onderzoek. Maar misschien zijn mensen die maar 1 partner hebben gehad per definitie wel lelijker dan die er 2/3/4 hebben gehad, en dus minder verleiding.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef cpanker het volgende:
[..]
Kom op knul, je kan beter. Heb je het onderzoek gelezen? Heb je gezien hoeveel wetenschappers dit onderzoek geciteerd hebben? Hou dan je mond dicht.
En was dat overdreven? Vind je echt dat je je verdraagzaam en tolerant opstelt t.o.v. mensen met een andere moraal dan jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?
Ik constateer gewoon de impasse, niet meer, niet minder.
Alles wijst erop dat mijn uitspraken correct zijn. De bewijslast ligt nu toch echt bij jou, maar jij hebt nog geen enkele inhoudelijke reactie gegeven...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zal an sich wel betrouwbaar zijn, en gefundeerd op gedegen onderzoek. Maar misschien zijn mensen die maar 1 partner hebben gehad per definitie wel lelijker dan die er 2/3/4 hebben gehad, en dus minder verleiding.
En zou zijn er nog zoveel randvoorwaarden te onderzoeken wat niet gedaan is. Op zich is er natuurlijk nog wel een marge.
Maar statistiek is als een mini-rok, dat weet jij ook, tijgertje.
YEAH!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten, rui niet op tot differentiatie o.i.d. Ik ga gewoon de discussie m.b.t persoonlijke opvatting niet uit de weg. Bijt dat de tolerantie en/of verdraagzaamheid t.o.v. jou als persoon/individu?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En was dat overdreven? Vind je echt dat je je verdraagzaam en tolerant opstelt t.o.v. mensen met een andere moraal dan jij?
Ja precies! Het wordt nu allemaal persoonlijk in plaats van te weten hoe TS erover denkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef cpanker het volgende:
Valt me wel tegen dat Scarface zelf niet reageert.
Hij was er wel als de kippen bij om deel twee te openen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef cpanker het volgende:
Je brabbelt zonder inhoud, dat doe je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten, rui niet op tot differentiatie o.i.d. Ik ga gewoon de discussie m.b.t persoonlijke opvatting niet uit de weg. Bijt dat de tolerantie en/of verdraagzaamheid t.o.v. jou als persoon/individu?
De x-lijn van de bovenste grafiek geeft niks aan over het geslacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef cpanker het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat mijn uitspraken correct zijn. De bewijslast ligt nu toch echt bij jou, maar jij hebt nog geen enkele inhoudelijke reactie gegeven...
https://translate.google.com/#en/nl/bridequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef Purrrp het volgende:
[..]
De x-lijn van de bovenste grafiek geeft niks aan over het geslacht.
Ik wil een bron. Bij welke instelling/universiteit is dit onderzoek afgenomen, in welk jaar, alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:14 schreef cpanker het volgende:
[..]
En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.
Als je op zoek bent naar een stabiele relatie kan je dus beter een meisje zoeken die weinig partners heeft gehad. Misschien is jouw vriendin de uitzondering op de regel...
Alles wijst erop dat jouw uitspraken correct zijn zeg je?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef cpanker het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat mijn uitspraken correct zijn. De bewijslast ligt nu toch echt bij jou, maar jij hebt nog geen enkele inhoudelijke reactie gegeven...
Serieus? Onder controle houden zelfs????quote:Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Ik heb persoonlijk geen last van je, maar ik vind dat je inhoudelijker zou kunnen discussiëren in plaats van zoveel ruimte te laten aan je walging over vieze, zwetende lijven of openbare toiletten als het gaat om seks met meerdere partners. En inhoudelijke posts van anderen weg te zetten met alleen 'wat een onzin' in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten, rui niet op tot differentiatie o.i.d. Ik ga gewoon de discussie m.b.t persoonlijke opvatting niet uit de weg. Bijt dat de tolerantie en/of verdraagzaamheid t.o.v. jou als persoon/individu?
Er staat "number of lifetime non-marital sexual partners". In de eerste staaf wordt een verschil gegeven van 6% tussen een virgin bride of niet. Wajo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
https://translate.google.com/#en/nl/bride
Dat kan je inderdaad doen ja, maar als je geciteerd wordt door 60+ wetenschappers en je zelf ook een goede reputatie hebt dan is dat minder waarschijnlijk. Daarnaast heb je het onderzoek zelf niet gelezen dus kun je zulke uitspraken niet maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat jouw uitspraken correct zijn zeg je?
En dat baseer je op 1 statistiekje? Goed fundament man.
Ook al deel ik de 'uitkomst' van de statistiek (al is die gebaseerd op norm en visie). Kan je het zo onderzoeken als je zelf wilt. Ik kan bijvoorbeeld wel een groot onderzoek houden waarvan de uitkomst 'plausibel' is maar me al van tevoren was opgedragen. Dus grote 'onderzoeker' niet zo luid vanaf de daken schreeuwen chef.
Volgens mij zit hij nu popcorn te eten en straks gaat hij deel 3 openen zonder actief deel te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij was er wel als de kippen bij om deel twee te openen.
Nog een keer lezen. Hoe minder relaties je hebt gehad (extra punten als je nog maagd bent) hoe meer % kans dat je een stabiel huwelijk hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Er staat "number of lifetime non-marital sexual partners". In de eerste staaf wordt een verschil gegeven van 6% tussen een virgin bride of niet. Wajo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nu popcorn te eten en straks gaat hij deel 3 openen zonder actief deel te nemen.
Ja maar dit valt dus niet terug te leiden naar vrouwen alleen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nog een keer lezen. Hoe minder relaties je hebt gehad (extra punten als je nog maagd bent) hoe meer % kans dat je een stabiel huwelijk hebt.
Ja zo is TS op dit moment! En straks gaat hij er nog meer van eten, Deel 3 ...etc. etc.quote:
Dit grafiekje gaat over bruiden (vrouwen dus).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ja maar dit valt dus niet terug te leiden naar vrouwen alleen.
Je vergeet echt mee te nemen dat het grote gros van degene die maar 1 huwelijkspartner hebben niet mogen scheiden(zeer zeker niet als vrouw zijnde). Dat zegt niets over hoe vaak ze misschien vreemd zouden gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nog een keer lezen. Hoe minder relaties je hebt gehad (extra punten als je nog maagd bent) hoe meer % kans dat je een stabiel huwelijk hebt.
Jup en relaties waar de man niet de hele dag thuis zit ook!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vergeet echt mee te nemen dat het grote gros van degene die maar 1 huwelijkspartner hebben niet mogen scheiden(zeer zeker niet als vrouw zijnde). Dat zegt niets over hoe vaak ze misschien vreemd zouden gaan.
Stabiel wordt ook niets over gezegd, alleen over hoe lang het duurt. Weet je trouwens dat je zo onderzoeken kan vinden in landen waarbij mensen vrij zijn om te scheiden waaruit blijkt dat mensen met een open relatie het langer volhouden dan degene met een monogame relatie?
Zoveel randvoorwaarden die niet getoetst zijn. Je kan er niet veel op aan, maar dat geldt eigenlijk voor iedere statistiek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vergeet echt mee te nemen dat het grote gros van degene die maar 1 huwelijkspartner hebben niet mogen scheiden(zeer zeker niet als vrouw zijnde). Dat zegt niets over hoe vaak ze misschien vreemd zouden gaan.
Stabiel wordt ook niets over gezegd, alleen over hoe lang het duurt. Weet je trouwens dat je zo onderzoeken kan vinden in landen waarbij mensen vrij zijn om te scheiden waaruit blijkt dat mensen met een open relatie het langer volhouden dan degene met een monogame relatie?
Sowieso statistiekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoveel randvoorwaarden die niet getoetst zijn. Je kan er niet veel op aan, maar dat geldt eigenlijk voor iedere statistiek.
Dat is niet echt een antwoord....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef cpanker het volgende:
[..]
Jup en relaties waar de man niet de hele dag thuis zit ook!
Yep.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoveel randvoorwaarden die niet getoetst zijn. Je kan er niet veel op aan, maar dat geldt eigenlijk voor iedere statistiek.
De titel en de x-lijn geven daar geen blijk van. Maar ik heb het onderzoekje gedownload, ik ga er even naar kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Dit grafiekje gaat over bruiden (vrouwen dus).
Dat mag jij uiteraard vinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen last van je, maar ik vind dat je inhoudelijker zou kunnen discussiëren in plaats van zoveel ruimte te laten aan je walging over vieze, zwetende lijven of openbare toiletten als het gaat om seks met meerdere partners. En inhoudelijke posts van anderen weg te zetten met alleen 'wat een onzin' in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.
Maar goed, het strookt met je lust tot rellen.
Hoe meer partners, hoe minder waarschijnlijk de kans is dat je een stabiele relatie hebt (als vrouw).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Kan iemand samenvatten welke stelling die grafieken zouden moeten onderbouwen en hoe dat relevant is in het kader van dit topic?
Niet mee eens, want gedrag binnen een relatie is anders dan wanneer je vrij bent, single bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef cpanker het volgende:
Mijn laatste woord over dit onderwerp...
Je kunt niet verwachten dat mensen zomaar veranderen. Ex-gevangenen lopen een hogere kans om weer de gevangenis in te gaan dan niet-gevangenen. Mensen die hun vrouw mishandelen doen dit waarschijnlijk in de toekomst ook nog. Gedrag wat iemand vroeger of in een vorige relatie heeft vertoont komt in de toekomst gewoon nog terug. Als jouw vrouw graag haar benen spreidt voor heel veer verschillende mannen dan kun je er vanuit gaan dat de kans dat ze vreemdgaat terwijl ze een relatie met jou heeft hoger is dan wanneer ze een relatief laag aantal partners heeft gehad. Ze is eenmaal gewend om veel verschillende partners te hebben en zal met jou relatief snel verveeld raken. Dit hoeft niet betekenen dat ze werkelijk vreemd zal gaan, maar de kans is hoger.
Suggestieve onzin die teveel mensen aannemen voor de waarheid.quote:
En dat zegt geen klote.... Ik heb over de 100 bedpartners, toch heb ik een stabiele relatie en durf ik zelfs te stellen dat die een leven lang mee zal gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hoe meer partners, hoe minder waarschijnlijk de kans is dat je een stabiele relatie hebt (als vrouw).
Gelukkig snap jij wat ik bedoel. Zou TS ook moeten doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Suggestieve onzin die teveel mensen aannemen voor de waarheid.
Statistiek kent geen nuances, en daarvoor zijn ze voor mij tricky.
Omgquote:
En toch lukt het mij beter om een stabiele relatie te onderhouden als jou.quote:
Godverdomme, leer nou eens nadenken. Het gaat hier puur om kansen en cijfers, niet om specifieke persoonlijke voorbeelden. Misschien ben jij inderdaad de uitzondering op de regel. Dat heb ik ook eerder al aangegeven. Maar hoeveel vrouwen delen jouw gedachte "mijn relatie gaat eeuwig mee1!!"? Bijna alle vrouwen die trouwen neem ik aan. En toch zijn er elk jaar 35000 scheidingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat zegt geen klote.... Ik heb over de 100 bedpartners, toch heb ik een stabiele relatie en durf ik zelfs te stellen dat die een leven lang mee zal gaan.
Wat heb je aan statestiek als het over persoonlijke gevallen gaat?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef erodome het volgende:
[..]
En toch lukt het mij beter om een stabiele relatie te onderhouden als jou.
Die omg mag je dus opeten met een beetje zout erbij...
Een statistiek weergeeft geen zekerheid of volledige niet-zekerheid. Alleen mate van waarschijnlijkheid en ook dat is puur gestaafd op 'resultaten uit het verleden'. Derhalve is een statistiek zeer abstract en zijn degene die daar ook maar enig fundament uit ontlenen zeer kort-door-de-bocht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat zegt geen klote.... Ik heb over de 100 bedpartners, toch heb ik een stabiele relatie en durf ik zelfs te stellen dat die een leven lang mee zal gaan.
Wat heb je aan statestiek als het over persoonlijke gevallen gaat?
TS of liever cpankerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij wat ik bedoel. Zou TS ook moeten doen.
Alsof je mij kent. Ik ga er geen persoonlijk gesprek van maken. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef erodome het volgende:
[..]
En toch lukt het mij beter om een stabiele relatie te onderhouden als jou.
Die omg mag je dus opeten met een beetje zout erbij...
Als je inhoudelijk reageert, zal ik je niet van minachting betichten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mag jij uiteraard vinden.
Ik poog altijd inhoudelijk ter zake te komen, veelal wordt dit dan afgedaan met eerder genoemde classificaties als 'bekrompen' of 'minachtend'. En vooral als er dan herhaaldelijk hetzelfde wordt gevraagd stoor ik mij aan de bevooroordeeldheid.
En je laatste aantijging.. oké
F0kken en Erodome niet kennenquote:
TS reageert nietquote:
Maar is er een oorzakelijk verband?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hoe meer partners, hoe minder waarschijnlijk de kans is dat je een stabiele relatie hebt (als vrouw).
Verwar jij in deze niet inhoudelijk met objectief? Ik kan namelijk wel heel minachtend lullen -maar toch inhoudelijk zijn- alleen is een onderwerp als seksueel contact altijd meningsgebonden uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk reageert, zal ik je niet van minachting betichten.
Als het dan zo is dat je eigenlijk gewoon inhoudelijk wilt discussiëren, waarom verval je dan zo vaak in vulgaire praat?
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar TS, serieus, wat wil je nu? Als het jou allemaal zo stoort waarom ga je verder met haar? Je hebt er (haar gedachtes en manieren) duidelijk last van.
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef cpanker het volgende:
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nu popcorn te eten en straks gaat hij deel 3 openen zonder actief deel te nemen.
Vlekkentest?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.
[..]
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
Akkoord, je chargeert graag, maar je snapt niet waarom je daarop wordt aangesproken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verwar jij in deze niet inhoudelijk met objectief? Ik kan namelijk wel heel minachtend lullen -maar toch inhoudelijk zijn- alleen is een onderwerp als seksueel contact altijd meningsgebonden uiteraard.
Ik chargeer graag, toegegeven. Maar naar mijn mening wel altijd doelmatig.
Fijn dat je reageert. Zo zo TEST laten doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.
[..]
Ik sluit het niet uit.
Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
[..]
Ik sluit het niet uit.
Hou nu maar op! Kappen met elkaar persoonlijk aan te vallen. Tis genoeg geweest en TS geeft zelf aan dat het voor hem irrelevant is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef cpanker het volgende:
[..]
Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
Als jouw mening over dat onderzoek er niet toe doet voor TS, dan kan je er zelf een topic over starten. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hier en dan nog weigeren om gedegen onderzoek te doen en mijn bron maar aanvallen... Knuppels. Als je werkelijk gelooft dat de gedrag wat je vriendin in het verleden heeft vertoond niet uitmaakt voor de toekomst, TS, dan zou ik je aanraden om NU met haar te trouwen. Kun je over een paar jaartjes scheiden en de helft van wat je hebt afstaan aan je ex!
Maar trek je nou niet wat haastige conclusies?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hier en dan nog weigeren om gedegen onderzoek te doen en mijn bron maar aanvallen... Knuppels. Als je werkelijk gelooft dat de gedrag wat je vriendin in het verleden heeft vertoond niet uitmaakt voor de toekomst, TS, dan zou ik je aanraden om NU met haar te trouwen. Kun je over een paar jaartjes scheiden en de helft van wat je hebt afstaan aan je ex!
Chargeren, ja, mezelf bedienen van overdrijving? Mwah, dat is ook een chargering, so aren't we all the samequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Akkoord, je chargeert graag, maar je snapt niet waarom je daarop wordt aangesproken?
En meningsgebonden? Weet ik niet. Je kunt heel goed een keuze voor jezelf maken zonder de keuze van een ander zo hartgrondig af te keuren zoals jij soms doet. Maar dat komt me misschien wel weer op een 'jij altijd met je politieke correctheid' te staan.
Gast ga niet helemaal grinded-up doen dat men dat onderzoekje van je afwijst. Men komt er wel achter, of moeten we nu maar gaan leven naar een paar onderzoekjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef LelijKnap het volgende:
Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?
GODVERDOMME, had een hele lap getypt, kopieer ik dit .....Sorry ero, komt later.
Ik ga nooit mee met een middenmoot, ik volg altijd mijn eigen mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Chargeren, ja, mezelf bedienen van overdrijving? Mwah, dat is ook een chargering, so aren't we all the same
Ik denk niet dat iemand ook maar een minuut wakker ligt van het feit dat meneer inslagenreuring het oneens is met zijn/haar way of life. Dat is tevens de kracht van een dergelijk forum, nietwaar? Maar je mag ook keurig meegaan met de middenmoot. Politieke correctheid wordt ook hier gewaardeerd, niet door mij maar door genoeg anderen.
Dat is het stramien natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga nooit mee met een middenmoot, ik volg altijd mijn eigen mening.
Maar ik weet nu wel genoeg. Dank je wel.
Ah, fijn. Toch nog even lekker een steek onder water.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het stramien natuurlijk.
Jij wordt hier gewaardeerd als poster, ook al is jouw mening niet altijd even spannend zoals ik het zie.
Jij ook bedankt?
Persoonlijke gevallen zijn anders, maar niemand hier kent zijn vriendin goed en kan inschatten hoe trouw zij is, daarom haal ik deze gegevens en statistieken aan, om aan te tonen dat in de regel het zo werkt. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is zij de uitzondering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar trek je nou niet wat haastige conclusies?
Het kan best uitmaken, maar er zijn zoveel factoren die meespelen voor een lang en geslaagd huwelijk - als dat al überhaupt je doel is.
Maybe someday we'll just get along fine.......quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, fijn. Toch nog even lekker een steek onder water.
Maar wat ik al vroeg, is er een causaal verband? Of is het verband veel toevalliger dan jij kennelijk aanneemt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef cpanker het volgende:
[..]
Persoonlijke gevallen zijn anders, maar niemand hier kent zijn vriendin goed en kan inschatten hoe trouw zij is, daarom haal ik deze gegevens en statistieken aan, om aan te tonen dat in de regel het zo werkt. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is zij de uitzondering.
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef cpanker het volgende:
Dit is ook wel een leuke: In the Netherlands, slightly more marriages between women are recorded than between men: between 2006-2011 on average 690 and 610 per year respectively. The number of same sex divorces is between women much higher than between men: in the same period on average 100 women and 45 men divorced per year (i.e., Lesbian divorce rate = 14%, Gay Male divorce rate = 7%).[16]
http://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
Heb je een obsessie voor statistiekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef cpanker het volgende:
Dit is ook wel een leuke: In the Netherlands, slightly more marriages between women are recorded than between men: between 2006-2011 on average 690 and 610 per year respectively. The number of same sex divorces is between women much higher than between men: in the same period on average 100 women and 45 men divorced per year (i.e., Lesbian divorce rate = 14%, Gay Male divorce rate = 7%).[16]
A study on short-term same-sex registered partnerships in Norway and Sweden found that divorce rates were 50-167% higher for same-sex couples than opposite-sex marriages, and that unions of lesbians are considerably less stable, or more subject to serious change, than unions of gay men.[17] The authors cited that this may be due to same-sex couples "non-involvement in joint parenthood", "lower exposure to normative pressure about the necessity of life-long unions" as well as differing motivations for getting married.[17]
http://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
Ik ben geen uitzondering op de regel, dat is het hem juist... Ik kan je zelfs onderzoek laten zien waaruit dan zou blijken dat mensen met een "lossere seksuele moraal" langere relatie's hebben(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef cpanker het volgende:
[..]
Godverdomme, leer nou eens nadenken. Het gaat hier puur om kansen en cijfers, niet om specifieke persoonlijke voorbeelden. Misschien ben jij inderdaad de uitzondering op de regel. Dat heb ik ook eerder al aangegeven. Maar hoeveel vrouwen delen jouw gedachte "mijn relatie gaat eeuwig mee1!!"? Bijna alle vrouwen die trouwen neem ik aan. En toch zijn er elk jaar 35000 scheidingen.
Nou, dat hoop ik toch niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maybe someday we'll just get along fine.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |