Verwar jij in deze niet inhoudelijk met objectief? Ik kan namelijk wel heel minachtend lullen -maar toch inhoudelijk zijn- alleen is een onderwerp als seksueel contact altijd meningsgebonden uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk reageert, zal ik je niet van minachting betichten.
Als het dan zo is dat je eigenlijk gewoon inhoudelijk wilt discussiëren, waarom verval je dan zo vaak in vulgaire praat?
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar TS, serieus, wat wil je nu? Als het jou allemaal zo stoort waarom ga je verder met haar? Je hebt er (haar gedachtes en manieren) duidelijk last van.
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef cpanker het volgende:
Valt me wel tegen dat Scarface zelf niet reageert.
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nu popcorn te eten en straks gaat hij deel 3 openen zonder actief deel te nemen.
Vlekkentest?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.
[..]
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
Akkoord, je chargeert graag, maar je snapt niet waarom je daarop wordt aangesproken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verwar jij in deze niet inhoudelijk met objectief? Ik kan namelijk wel heel minachtend lullen -maar toch inhoudelijk zijn- alleen is een onderwerp als seksueel contact altijd meningsgebonden uiteraard.
Ik chargeer graag, toegegeven. Maar naar mijn mening wel altijd doelmatig.
Fijn dat je reageert. Zo zo TEST laten doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog steeds niks besloten. Ik heb dr gisteren op een aantal vlakken getest en voor die tests is ze wel geslaagd. Dus ik kan wel zeggen dat ze oprecht voor mij wil gaan.
[..]
Ik sluit het niet uit.
Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ik had het even druk maar heb tot nu toe alles gelezen. En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
[..]
Ik sluit het niet uit.
Hou nu maar op! Kappen met elkaar persoonlijk aan te vallen. Tis genoeg geweest en TS geeft zelf aan dat het voor hem irrelevant is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef cpanker het volgende:
[..]
Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:
En tja die hele discussies over evolutionair rondsletten plus alle grafieken zijn niet zo relevant.
Als jouw mening over dat onderzoek er niet toe doet voor TS, dan kan je er zelf een topic over starten. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hier en dan nog weigeren om gedegen onderzoek te doen en mijn bron maar aanvallen... Knuppels. Als je werkelijk gelooft dat de gedrag wat je vriendin in het verleden heeft vertoond niet uitmaakt voor de toekomst, TS, dan zou ik je aanraden om NU met haar te trouwen. Kun je over een paar jaartjes scheiden en de helft van wat je hebt afstaan aan je ex!
Maar trek je nou niet wat haastige conclusies?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hier en dan nog weigeren om gedegen onderzoek te doen en mijn bron maar aanvallen... Knuppels. Als je werkelijk gelooft dat de gedrag wat je vriendin in het verleden heeft vertoond niet uitmaakt voor de toekomst, TS, dan zou ik je aanraden om NU met haar te trouwen. Kun je over een paar jaartjes scheiden en de helft van wat je hebt afstaan aan je ex!
Chargeren, ja, mezelf bedienen van overdrijving? Mwah, dat is ook een chargering, so aren't we all the samequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Akkoord, je chargeert graag, maar je snapt niet waarom je daarop wordt aangesproken?
En meningsgebonden? Weet ik niet. Je kunt heel goed een keuze voor jezelf maken zonder de keuze van een ander zo hartgrondig af te keuren zoals jij soms doet. Maar dat komt me misschien wel weer op een 'jij altijd met je politieke correctheid' te staan.
Gast ga niet helemaal grinded-up doen dat men dat onderzoekje van je afwijst. Men komt er wel achter, of moeten we nu maar gaan leven naar een paar onderzoekjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef cpanker het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef LelijKnap het volgende:
Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?Wil je echt de reactie weggooien?
GODVERDOMME, had een hele lap getypt, kopieer ik dit .....Sorry ero, komt later.
Ik ga nooit mee met een middenmoot, ik volg altijd mijn eigen mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Chargeren, ja, mezelf bedienen van overdrijving? Mwah, dat is ook een chargering, so aren't we all the same
Ik denk niet dat iemand ook maar een minuut wakker ligt van het feit dat meneer inslagenreuring het oneens is met zijn/haar way of life. Dat is tevens de kracht van een dergelijk forum, nietwaar? Maar je mag ook keurig meegaan met de middenmoot. Politieke correctheid wordt ook hier gewaardeerd, niet door mij maar door genoeg anderen.
Dat is het stramien natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga nooit mee met een middenmoot, ik volg altijd mijn eigen mening.
Maar ik weet nu wel genoeg. Dank je wel.
Ah, fijn. Toch nog even lekker een steek onder water.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het stramien natuurlijk.
Jij wordt hier gewaardeerd als poster, ook al is jouw mening niet altijd even spannend zoals ik het zie.
Jij ook bedankt?
Persoonlijke gevallen zijn anders, maar niemand hier kent zijn vriendin goed en kan inschatten hoe trouw zij is, daarom haal ik deze gegevens en statistieken aan, om aan te tonen dat in de regel het zo werkt. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is zij de uitzondering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar trek je nou niet wat haastige conclusies?
Het kan best uitmaken, maar er zijn zoveel factoren die meespelen voor een lang en geslaagd huwelijk - als dat al überhaupt je doel is.
Maybe someday we'll just get along fine.......quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, fijn. Toch nog even lekker een steek onder water.
Maar wat ik al vroeg, is er een causaal verband? Of is het verband veel toevalliger dan jij kennelijk aanneemt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef cpanker het volgende:
[..]
Persoonlijke gevallen zijn anders, maar niemand hier kent zijn vriendin goed en kan inschatten hoe trouw zij is, daarom haal ik deze gegevens en statistieken aan, om aan te tonen dat in de regel het zo werkt. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is zij de uitzondering.
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef cpanker het volgende:
Dit is ook wel een leuke: In the Netherlands, slightly more marriages between women are recorded than between men: between 2006-2011 on average 690 and 610 per year respectively. The number of same sex divorces is between women much higher than between men: in the same period on average 100 women and 45 men divorced per year (i.e., Lesbian divorce rate = 14%, Gay Male divorce rate = 7%).[16]
http://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
Heb je een obsessie voor statistiekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef cpanker het volgende:
Dit is ook wel een leuke: In the Netherlands, slightly more marriages between women are recorded than between men: between 2006-2011 on average 690 and 610 per year respectively. The number of same sex divorces is between women much higher than between men: in the same period on average 100 women and 45 men divorced per year (i.e., Lesbian divorce rate = 14%, Gay Male divorce rate = 7%).[16]
A study on short-term same-sex registered partnerships in Norway and Sweden found that divorce rates were 50-167% higher for same-sex couples than opposite-sex marriages, and that unions of lesbians are considerably less stable, or more subject to serious change, than unions of gay men.[17] The authors cited that this may be due to same-sex couples "non-involvement in joint parenthood", "lower exposure to normative pressure about the necessity of life-long unions" as well as differing motivations for getting married.[17]
http://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
Ik ben geen uitzondering op de regel, dat is het hem juist... Ik kan je zelfs onderzoek laten zien waaruit dan zou blijken dat mensen met een "lossere seksuele moraal" langere relatie's hebben(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef cpanker het volgende:
[..]
Godverdomme, leer nou eens nadenken. Het gaat hier puur om kansen en cijfers, niet om specifieke persoonlijke voorbeelden. Misschien ben jij inderdaad de uitzondering op de regel. Dat heb ik ook eerder al aangegeven. Maar hoeveel vrouwen delen jouw gedachte "mijn relatie gaat eeuwig mee1!!"? Bijna alle vrouwen die trouwen neem ik aan. En toch zijn er elk jaar 35000 scheidingen.
Nou, dat hoop ik toch niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maybe someday we'll just get along fine.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |