Ik ben niet altijd rijk geweest, vandaar dat ik zo'n tyfushekel heb aan vrouwen die zeggen dat dat allemaal niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Bevestig mijn punt vooral nog een keer.
Tuurlijk, wat online gezegd wordt doet er niets toe, je bodybuildersforum kan dus ook in de prullenbak?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef cpanker het volgende:
[..]
Wat boeit het zeggen ze online, maar zeggen ze het ook tegen hun vrienden? moet je eens zien wat voor reactie je dan krijgt
Niemand betwist dat vrouwen niet dezelfde driften hebben. Je moet er niet iets anders van maken dan dat er staat. Dat vrouwen anders omgaan met hun driften dan mannen kan je echter niet ontkennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal geklaag van sociaal incapabele retards. Vrouwen hebben net zo hun driften als mannen en gaan net zo lief van bil als mannen.
Vrouwen met een vrij seksleven zijn nog steeds anders dan mannen. Een vrouw die geen nee zegt kan met duizenden mannen slapen. Dagelijks als ze dat wil. Daar hoef je niet eens aantrekkelijk voor te zijn:quote:dinsdag 3 juni 2014 10:27 schreef Mathemaat het volgende:[/b]
[..]
Ik denk dat je de kansen nog steeds overschat, want vrouwen met een vrij seksleven zouden dan met duizenden mannen geslapen moeten hebben en dat is niet zo.
Dat ligt niet aan het aantal bedpartners maar aan de vrouw die men in bed krijgt. Geen enkele man in Turkije wordt gedood omdat hij veel bedpartners heeft. Juist in landen als Turkije met een machocultuur is het voor de man iets waar hij voor geprezen kan worden.quote:De spelregels veranderen van cultuur. Een man die in Nederland geprezen wordt voor het hebben van veel bedpartners kan worden gedood in Turkije.
Biologie heeft echter een grote invloed. Vrouwen zoeken "biologisch" gezien naar de beste man (ze kunnen immers maar een keer zwanger zijn), mannen zoeken biologisch naar zoveel mogelijk ontvangers. Dat geeft zeker invloed op onze seksualiteit. Dat kan toch geen verassing zijn?quote:Dat heb ik nog niets een beweerd. Het gaat bij mij om dat de regels niet biologisch vastgesteld zijn.
Moet je even mijn schouder lenen om op uit te huilen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:27 schreef cpanker het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd rijk geweest, vandaar dat ik zo'n tyfushekel heb aan vrouwen die zeggen dat dat allemaal niks uitmaakt.
Nee hoor, vrouwen vallen op arrogante klootzakken zoals mij. Jammer dat je ook dat niet erkend. Waarom denk je dat zo veel vrouwen geilen op Christian Grey?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Moet je even mijn schouder lenen om op uit te huilen?
Nergens komt het bij je op dat ze je niet moeten omdat je een kutkarakter hebt en vrouwen op een bepaalde manier ziet?
Dat hebben wel meer vrouwen maar het is bijzonder dat ze daar zo open over is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
Joh, dat is fantasie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen vallen op arrogante klootzakken zoals mij. Jammer dat je ook dat niet erkend. Waarom denk je dat zo veel vrouwen geilen op Christian Grey?
Vrouwen vallen op dominante mannen, geef nou maar gewoon toe. Dominant, machtig, rijk, sterk... Eigenlijk bijna alles wat met een hoog testosteron wordt geassocieerd.quote:
Misschien in jouw kringen, niet in die van mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef cpanker het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op dominante mannen, geef nou maar gewoon toe. Dominant, machtig, rijk, sterk... Eigenlijk bijna alles wat met een hoog testosteron wordt geassocieerd.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen vallen op arrogante klootzakken zoals mij. Jammer dat je ook dat niet erkend. Waarom denk je dat zo veel vrouwen geilen op Christian Grey?
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef cpanker het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op dominante mannen, geef nou maar gewoon toe. Dominant, machtig, rijk, sterk... Eigenlijk bijna alles wat met een hoog testosteron wordt geassocieerd.
Dat zou ik niet doen. Hij omschrijft zichzelf als een klootzak.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Moet je even mijn schouder lenen om op uit te huilen?
Staat daar dat alle vrouwen vallen op dat soort types?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef cpanker het volgende:
http://www.psychologytoda(...)llure-aggressive-men
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef cpanker het volgende:
http://www.psychologytoda(...)llure-aggressive-men
Zeg ik dat? Nee. Ga me nou geen woorden in de mond leggen, want ik weet dat er ook vrouwen zijn die graag een man met een rubberen ruggengraat willen hebben die ze lekker kunnen commanderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Staat daar dat alle vrouwen vallen op dat soort types?
Sommige vrouwen ja, niet allemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. Ga me nou geen woorden in de mond leggen, want ik weet dat er ook vrouwen zijn die graag een man met een rubberen ruggengraat willen hebben die ze lekker kunnen commanderen.
"On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners. The reasons for this seem clear and logical: Having but one uterus to fill with one fetus at a time, a woman gains no obvious evolutionary advantage from promiscuity. For women, possessing no seed to spread, sex with more people does not result in more potential genetic offspring. Moreover, women are at higher risk than men for sexual violence and sexually transmitted diseases, not to mention the unique risk of pregnancy. It pays for women to be careful in choosing their sexual partners."quote:
Dat zeg je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. Ga me nou geen woorden in de mond leggen, want ik weet dat er ook vrouwen zijn die graag een man met een rubberen ruggengraat willen hebben die ze lekker kunnen commanderen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef cpanker het volgende:
[..]
Wat wil je nou, man? Weet je zelf nog wel wat je hier zonodig wilt bewijzen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:
[..]
"On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners. The reasons for this seem clear and logical: Having but one uterus to fill with one fetus at a time, a woman gains no obvious evolutionary advantage from promiscuity. For women, possessing no seed to spread, sex with more people does not result in more potential genetic offspring. Moreover, women are at higher risk than men for sexual violence and sexually transmitted diseases, not to mention the unique risk of pregnancy. It pays for women to be careful in choosing their sexual partners."
Waarom sletten niet natuurlijk is
Ga eens jouw eigen ervaring nagaan en stop met jou te baseren op onderzoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:
[..]
"On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners. The reasons for this seem clear and logical: Having but one uterus to fill with one fetus at a time, a woman gains no obvious evolutionary advantage from promiscuity. For women, possessing no seed to spread, sex with more people does not result in more potential genetic offspring. Moreover, women are at higher risk than men for sexual violence and sexually transmitted diseases, not to mention the unique risk of pregnancy. It pays for women to be careful in choosing their sexual partners."
Noem je mij nou autistje? Doe even normaal, vent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel ALLE VROUWEN gezegd, autistje, niet alles letterlijk gaan nemen.
Ik heb je nog niet gezien en irl meegemaakt, misschien dat je dan meevalt. Maar ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik letterlijk droog trek van een man als jij, kortom, alles behalve aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hij omschrijft zichzelf als klootzak, wat kan je nog meer verwachten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem je mij nou autistje? Doe even normaal, vent.
Onzinnige vergelijking. Net als deze;quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef cpanker het volgende:
[..]
Een hond heeft iemand gebeten. Is de kans dat hij nog een keer iemand bijt groter of kleiner dan de gemiddelde hond die nog nooit iemand heeft gebeten?
En toch zit ik nu in een gezonde monogame relatie. Ik ga namelijk alleen een relatie aan met iemand waar ik volledig voor wil gaan. Dat rondsletten (en zo zou ik het niet eens willen noemen) was in een periode dat ik geen relatie had. Voor toen was dat leuk/lekker/fijn etc, nu geniet ik volledig van mijn partner.quote:Als jij van rondsletten houdt vind ik het heel lastig om te geloven dat jij een gezonde monogame relatie aan kan gaan... Misschien off topic, maar vind ook dat de Islamitische cultuur op dat gebied veel stappen voor ligt dan de onze (wij zijn er op achteruit gegaan). Trouwheid is steeds minder belangrijk.
HIGH TEST ALPHA MALE COMING THROUGH!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:
[..]
Ja, zo'n klootzak waar vrouwen op vallen, omdat hij geld heeft. Veel eigenwaarde zie ik niet, al die hatelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij omschrijft zichzelf als klootzak, wat kan je nog meer verwachten?
Maak je toch niet zo druk om dit soort types. Ze zijn inherent zo onzeker als de pest en om dat te compenseren, vergroten ze een (basaal nog niet eens zo onjuist) standpunt enorm uit. Dat uit zich dan in bodybuilden, in BMW-6-series rondrijden, pochen met je loopbaan: alles om maar aan te tonen dat jij voldoet aan dat prototype van de succesvolle Man.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil je nou, man? Weet je zelf nog wel wat je hier zonodig wilt bewijzen?
Precies. Echt treurig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo'n klootzak waar vrouwen op vallen, omdat hij geld heeft. Veel eigenwaarde zie ik niet, al die hatelijkheid.
Eeuwige maagd gespotquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk om dit soort types. Ze zijn inherent zo onzeker als de pest en om dat te compenseren, vergroten ze een (basaal nog niet eens zo onjuist) standpunt enorm uit. Dat uit zich dan in bodybuilden, in BMW-6-series rondrijden, pochen met je loopbaan: alles om maar aan te tonen dat jij voldoet aan dat prototype van de succesvolle Man.
Eeuwige maagd gespotquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
HIGH TEST ALPHA MALE COMING THROUGH!
Caught you mirin?
Kijk anders nog wat meer PUA
Eeuwige maagd gespotquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
HIGH TEST ALPHA MALE COMING THROUGH!
Caught you mirin?
Kijk anders nog wat meer PUA
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Hij omschrijft zichzelf als een klootzak.
Seks alleen bekijken als voortplanting is het domste wat je kan doen. Daarmee negeer je andere aspecten, zoals sociaal gedrag, binding en het feit dat het gewoon erg lekker is en daarom gedaan wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:
[..]
Anti-conceptie/voorbehoedsmiddelen zijn ook niet natuurlijk, maar het is er wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zegt het jongetje dat het nog nooit gelukt is om een relatie langer als een jaar te laten duren....quote:
Die gozer was zo beta als maar zijn kon. Lief zijn tegen de dames stond voor hem gelijk aan een relatie. "Ben jezelf" is hoe hij is opgevoed. Maar alleen lief zijn en vriendelijk zijn is niet genoeg.quote:
Niemand betwist dat geloof ik. Het gaat er echter om dat die factoren wel mee tellen en dat mannen te maken hebben met veel minder barrières dan vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks alleen bekijken als voortplanting is het domste wat je kan doen. Daarmee negeer je andere aspecten, zoals sociaal gedrag, binding en het feit dat het gewoon erg lekker is en daarom gedaan wordt.
Zo nog wel meer trouwens, maar heb geen zin dat uitgebreid uit te gaan zitten schrijven.
Niet genoeg?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef cpanker het volgende:
[..]
Die gozer was zo beta als maar zijn kon. Lief zijn tegen de dames stond voor hem gelijk aan een relatie. "Ben jezelf" is hoe hij is opgevoed. Maar alleen lief zijn en vriendelijk zijn is niet genoeg.
Op het moment dat je alles meetelt blijkt gewoon dat vrouwen en mannen aardig overeenkomen qua behoefte. Niet zo vreemd aangezien we van dezelfde soort zijn en wel degelijk op elkaar afgesteld zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef samirz het volgende:
[..]
Niemand betwist dat geloof ik. Het gaat er echter om dat die factoren wel mee tellen en dat mannen te maken hebben met veel minder barrières dan vrouwen.
Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen, vrouwen weten gewoon niet hoe dat werkt.quote:
Wat een prutvergelijking. Want wil de visser echt succesvol zijn dan kan hij maar beter naar de vissen "luisteren".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef cpanker het volgende:
[..]
Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen
Want vissen zijn zo slim dat ze in elke haak bijten waar een beetje eten aan zit. Die moet je inderdaad vragen gaan stellen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een prutvergelijking. Want wil de visser echt succesvol zijn dan kan hij maar beter naar de vissen "luisteren".
Waarom zo denigrerend, steeds? O ja, klootzak.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef cpanker het volgende:
[..]
Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen, vrouwen weten gewoon niet hoe dat werkt.
Als je gaat zitten wachten springen die vissen natuurlijk niet vanzelf de pan in. Maar er is een verschil tussen dominant zijn en een klootzak zijn in een relatie. Wederzijds respect en communicatie is in mijn ogen niet 'beta' tenzij je zin hebt in een domme doos waar geen gesprek mee aan te knopen is. Als je one night stands of ervaring zoekt dan maak je het jezelf natuurlijk wel erg moeilijk door een 'lieve jongen' te zijn, maar die pickup artist zooi slaat ook kant nog wal als je van plan bent langer dan een half jaar uit te houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef cpanker het volgende:
[..]
Voor hem niet schijnbaar. Hij had natuurlijk altijd voor een dik meisje kunnen settlen, maar dat wil een man met eigenwaarde natuurlijk niet. Zijn ouders hebben hem verteld om "gewoon zichzelf te zijn" of "het komt wel vanzelf" terwijl dat voor heel veel mannen toch niet de oplossing is. Kun jij als vrouw niet begrijpen natuurlijk, want jij hoeft jezelf alleen maar veroverd te laten worden. Ongeveer hetzelfde als wanneer een vis een visser gaat uitleggen hoe hij vissen moet vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |