Nah... een paar pondjes minder zou niet erg zijn, maar ik doe het er maar meequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef cpanker het volgende:
Misschien is ie gewoon te dik, zeg dat ie af moet vallen.
Oordopjes werken meestal aardig, dus dat is wel een ok oplossing.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef cpanker het volgende:
Dwing hem om op z'n buik te slapenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een paar pondjes minder zou niet erg zijn, maar ik doe het er maar mee![]()
Hij kan érg lekker koken namelijk
Mmmm mannen die kokenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een paar pondjes minder zou niet erg zijn, maar ik doe het er maar mee![]()
Hij kan érg lekker koken namelijk
Ook toen hij nog niet een paar kilo extra had snurkte hij al stevig. Nu zeur ik niet over zijn paar kilo teveel, anders moet ik naar mijn eigen kilo's kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef cpanker het volgende:
Gelukkig en zolang je maar de wekker hoort hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Oordopjes werken meestal aardig, dus dat is wel een ok oplossing.
Op zijn buik en op zijn rug zijn een regelrechte ramp. Op zijn zij, beter gezegd op zijn zij en van me af is het beste.quote:
Zeuren is sowieso niet goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ook toen hij nog niet een paar kilo extra had snurkte hij al stevig. Nu zeur ik niet over zijn paar kilo teveel, anders moet ik naar mijn eigen kilo's kijken
Nou ja, ik zou prima kunnen leven zonder ooit de wekker nog te horen, maar het leven laat dat niet toequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig en zolang je maar de wekker hoort hè.
Ow........ na 25 jaar ofzo zeg je gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Normale kost hier... Por por, liefje, draai eens om? Hij: Wrom, wat is er? Ik: lijkt me leuk als je je omdraait, heb ik echt zin in om dat midden in de nacht te vragen.....
Nou ja, dat dan als ik nog niet te vaak ben getergd, anders gaat het iets minder vriendelijk zeg maar
Dan zijn jouw zorgen inderdaad minder erg dan die van de TS.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou prima kunnen leven zonder ooit de wekker nog te horen, maar het leven laat dat niet toe
En ach, als snurken het ergste is wat ik me kan bedenken dat valt het wel mee dacht ik zo.
Harder matras kopen, andere kussens... Of laten opereren. Als mijn nachtrust elke nacht onderbroken zou worden.. Daar zou ik ook wel gek van worden na een tijdje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Op zijn buik en op zijn rug zijn een regelrechte ramp. Op zijn zij, beter gezegd op zijn zij en van me af is het beste.
Helaas, die van mij is dan nog zo wollig dat hij heel onschuldig vraagt wat er dan is... Ik mijn moordneigingen in bedwang houden na de zoveelste keer dat hij weer op zijn rug keihard ligt te snurkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow........ na 25 jaar ofzo zeg je gewoon
HARRY......... DRAAI JE NOU EFFE OM... JE SNURK WEER!![]()
''POR''
en dan is het grom grom en dan draait ie zich om![]()
Neem ik effe voor de handigheid aan dat de jouwese Harry heet heh...
Operatie zou indedaad kunnen helpen, mja...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef cpanker het volgende:
[..]
Harder matras kopen, andere kussens... Of laten opereren. Als mijn nachtrust elke nacht onderbroken zou worden.. Daar zou ik ook wel gek van worden na een tijdje.
Ik heb her en der wat objectief onderzoek laten doen. Ze heeft nergens op gehapt en zei dat ze met iemand bezig was (mij dus).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert. Zo zo TEST laten doenEn ze is geslaagd? vertel meer....
Snurk jij ook?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb her en der wat objectief onderzoek laten doen. Ze heeft nergens op gehapt en zei dat ze met iemand bezig was (mij dus).
Objectief onderzoek?? En hoe gaat zo een onderzoek?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb her en der wat objectief onderzoek laten doen. Ze heeft nergens op gehapt en zei dat ze met iemand bezig was (mij dus).
Opereren, zijn huig laten verwijderen.... Beetje heftige ingreep zeg maar...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef cpanker het volgende:
[..]
Harder matras kopen, andere kussens... Of laten opereren. Als mijn nachtrust elke nacht onderbroken zou worden.. Daar zou ik ook wel gek van worden na een tijdje.
Mijn Godquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef erodome het volgende:
Opereren, zijn huig laten verwijderen.... Beetje heftige ingreep zeg maar...
Wat voor (objectieve) testen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte....quote:
Ik wou dat TS ook zo een zin kon formuleren maar dan in de zin van :quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef erodome het volgende:
Al met al, zelfs met zijn gesnurk, is er niemand die ik liever naast me heb in de nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |