abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140672971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef cpanker het volgende:

[..]

Tja, als het alternatief 1. in een andere kamer liggen of 2. elke nacht wakker liggen is...
ach welnee... ik overdreef een beetje net als jij... :+
pi_140673002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef FANN het volgende:

[..]

ach welnee... ik overdreef een beetje net als jij... :+
Snelle leerling!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140673025
quote:
Nou alsof dat stuk onbenul en vrouw tot een orgasme weet te krijgen zeg :')
pi_140673050
quote:
De vraag was naar TS gericht. ;) Ik ben benieuwd naar zijn test. 8-)

EDIT: objectieve test!
pi_140673073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou alsof dat stuk onbenul en vrouw tot een orgasme weet te krijgen zeg :')
Is een serie, haha.
pi_140673083
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef complicate het volgende:

[..]

De vraag was naar TS gericht. ;) Ik ben benieuwd naar zijn test. 8-)

EDIT: objectieve test!
Ja weet ik, maar ik moest meteen hieraan denken.
pi_140673096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef cpanker het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik moest meteen hieraan denken.
Moeten denken :N
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:05:51 #183
37769 erodome
Zweefteef
pi_140673156
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wou dat TS ook zo een zin kon formuleren maar dan in de zin van :
" al met al , zelfs met zo veel bedpartners , met haar persoonlijheid , is er niemand die ik liever naast me heb in de nacht. :P
Denk wel dat je gelijk hebt met deze opmerking. Of je bent gek op iemand en je houdt van iemand ondanks(of zelfs dankzij) zijn/haar minpuntjes(in jouw ogen) of je doet dat niet en twijfels blijven stevig aan je knagen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140673188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Denk wel dat je gelijk hebt met deze opmerking. Of je bent gek op iemand en je houdt van iemand ondanks(of zelfs dankzij) zijn/haar minpuntjes(in jouw ogen) of je doet dat niet en twijfels blijven stevig aan je knagen.
Elke vrouw die is getrouwd denkt dat toch over haar partner? Totdat het mis gaat. Dus al ben je nu zo 100% zeker van je huwelijk, je weet nooit wat de toekomst zal brengen.
pi_140673201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef cpanker het volgende:

[..]

Elke vrouw die is getrouwd denkt dat toch over haar partner? Totdat het mis gaat. Dus al ben je nu zo 100% zeker van je huwelijk, je weet nooit wat de toekomst zal brengen.
Zo negatief denken zeg. o|O
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:09:19 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140673267
quote:

[..]

En wat kun je met die wetenschap?
The love you take is equal to the love you make.
pi_140673338
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo negatief denken zeg. o|O
Dit zijn gewoon pure feiten, niks negatiefs aan. Hou dat in je achterhoofd, onder andere bij het afsluiten van een huwelijk en bij het onderhouden ervan.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:12:09 #188
37769 erodome
Zweefteef
pi_140673354
quote:

[..]

Waar...

Elke vrouw en man! denkt dat over zijn/haar partner, bijna niemand gaat een relatie aan met het idee dat het volgend jaar weer afgelopen is, bijna niemand trouwt met het idee dat dat snel weer over zal zijn.

Je weet iid nooit wat de toekomst zal brengen. Hoeveel mensen je partner ook geneukt heeft als vrijgezel zegt daar niets over, zou je partner nu al veel geneukt hebben tijdens de vaste relatie's die ze/hij gehad heeft(en nee, dan bedoel ik niet met die partner) dan vind ik het minder raar als je daar een conclusie uit trekt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140673372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon pure feiten, niks anders aan. Hou dat in je achterhoofd, onder andere bij het afsluiten van een huwelijk en bij het onderhouden ervan.
Nee Nee Nee Nee ; Ben je een profeet ofzo? oO<
pi_140673397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar...

Elke vrouw en man! denkt dat over zijn/haar partner, bijna niemand gaat een relatie aan met het idee dat het volgend jaar weer afgelopen is, bijna niemand trouwt met het idee dat dat snel weer over zal zijn.

Je weet iid nooit wat de toekomst zal brengen. Hoeveel mensen je partner ook geneukt heeft als vrijgezel zegt daar niets over, zou je partner nu al veel geneukt tijdens de vaste relatie's die ze/hij gehad heeft(en nee, dan bedoel ik niet met die partner) dan vind ik het minder raar als je daar een conclusie uit trekt.
Dit klopt dus statistisch gezien niet en dit heb ik ook bewezen aan de hand van een kwalitatief en gedegen onderzoek. Nu aan jou de beurt om je bewijzen te voeren of te erkennen dat je puur speculeert op basis van persoonlijke ervaringen en dat je eigenlijk niet aan deze discussie bij hoort te dragen aangezien je kennis betreffende psychologie erg gering is.
pi_140673447
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee Nee Nee Nee ; Ben je een profeet ofzo? oO<
...Jij denkt dat alle vrouwen die ooit gescheiden zijn van hun man op een punt in hun relatie niet dachten "Ik blijf voor eeuwig met deze man getrouwd"? "Till death do us part" toch?
pi_140673475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef cpanker het volgende:

[..]

...Jij denkt dat alle vrouwen die ooit gescheiden zijn van hun man op een punt in hun relatie niet dachten "Ik blijf voor eeuwig met deze man getrouwd"? "Till death do us part" toch?
Ik leef in het heden. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:16:28 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140673485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dit klopt dus statistisch gezien niet en dit heb ik ook bewezen aan de hand van een kwalitatief en gedegen onderzoek. Nu aan jou de beurt om je bewijzen te voeren of te erkennen dat je puur speculeert op basis van persoonlijke ervaringen en dat je eigenlijk niet aan deze discussie bij hoort te dragen aangezien je kennis betreffende psychologie erg gering is.
Je blijft dit maar herhalen, maar je gaat niet in op vragen naar de aard van het gevonden verband.
The love you take is equal to the love you make.
pi_140673488
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik leef in het heden. :)
Je hebt ook geen spaargeld dus?
pi_140673498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:14 schreef cpanker het volgende:

[..]

En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.

Als je op zoek bent naar een stabiele relatie kan je dus beter een meisje zoeken die weinig partners heeft gehad. Misschien is jouw vriendin de uitzondering op de regel...
Heb je ook leuke diagrammetjes waarin info staat over vrije seksuele moraal bij mannen in verhouding tot trouw in relaties? Ts heeft zelf namelijk ook al veel wisselende contacten gehad.
pi_140673510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je hebt ook geen spaargeld dus?
Jawel 8-) maar dat is financieel en niet emotioneel. :+
pi_140673561
quote:

[..]

Altijd hetzelfde herhalen. ben je nog niet moe? :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:18:34 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_140673563
quote:

[..]

Ik heb je al gezegd dat er onderzoeken zijn die het tegendeel beweren. Dat gaat verder dan persoonlijke ervaring en je zou toch toe moeten geven dat jouw onderzoek hier niets over zegt.

Mijn kennis over menselijk gedrag zou ik niet gering willen noemen, ik weet dat het minder is als de kennis die ik heb over gedrag van verschillende diersoorten, maar ik zou het zeer zeker niet gering noemen. Ik durf te stellen dat ik meer weet van menselijk gedrag als het gemiddelde mens. Dit hoort dan ook voor een fiks deel bij mijn vakgebied(het (her)kennen en toepassen van menselijk gedrag). Ook op het gebied van seksualiteit bij mensen ben ik geen leek en dat gaat heel wat verder dan persoonlijke ervaring of 1 van het internet geplukt onderzoek.
pi_140673779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Heb je ook leuke diagrammetjes waarin info staat over vrije seksuele moraal bij mannen in verhouding tot trouw in relaties? Ts heeft zelf namelijk ook al veel wisselende contacten gehad.
Ik heb over mannen geen onderzoek kunnen vinden, net wel eventjes gezocht voor je. Ik durf echter met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat het aantal partners wat een man heeft gehad ook gevolgen heeft voor de waarschijnlijkheid dat hij vreemd gaat, met precies dezelfde argumentatie. Makkelijker verveeld, meer gewend. Kwam gisteren toevallig dit tegen: VANAF 1:30 Rest van de documentaire voor vrouwen in ieder geval niet relevant, maar dit is even om aan te geven dat ook andere zoogdieren uitgekeken raken op hun partners.
pi_140673785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb je al gezegd dat er onderzoeken zijn die het tegendeel beweren. Dat gaat verder dan persoonlijke ervaring en je zou toch toe moeten geven dat jouw onderzoek hier niets over zegt.

Mijn kennis over menselijk gedrag zou ik niet gering willen noemen, ik weet dat het minder is als de kennis die ik heb over gedrag van verschillende diersoorten, maar ik zou het zeer zeker niet gering noemen. Ik durf te stellen dat ik meer weet van menselijk gedrag als het gemiddelde mens. Dit hoort dan ook voor een fiks deel bij mijn vakgebied(het (her)kennen en toepassen van menselijk gedrag). Ook op het gebied van seksualiteit bij mensen ben ik geen leek en dat gaat heel wat verder dan persoonlijke ervaring of 1 van het internet geplukt onderzoek.
Laaat die onderzoeken dan eens zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')