quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
SEX / Hoeveel seks partners hebben jullie gehad? Deel #2
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic nu hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners.
Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
SEX / Hoeveel seks partners hebben jullie gehad? Deel #2
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic nu hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners.
Gelukkig bestaat een persoon dus niet alleen uit 1 "aspect".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef cpanker het volgende:
[..]
[..]
Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat een persoon dus niet alleen uit 1 "aspect".
Uitzonderingen op de regel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Typfaut het volgende:
Mensen kunnen veranderen als ze willen veranderen. Best wel jammer dat mensen elkaar zo veroordelen.
Waar is dat onderzoek nouquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat er onderzoeken zijn die het tegendeel beweren. Dat gaat verder dan persoonlijke ervaring en je zou toch toe moeten geven dat jouw onderzoek hier niets over zegt.
Mijn kennis over menselijk gedrag zou ik niet gering willen noemen, ik weet dat het minder is als de kennis die ik heb over gedrag van verschillende diersoorten, maar ik zou het zeer zeker niet gering noemen. Ik durf te stellen dat ik meer weet van menselijk gedrag als het gemiddelde mens. Dit hoort dan ook voor een fiks deel bij mijn vakgebied(het (her)kennen en toepassen van menselijk gedrag). Ook op het gebied van seksualiteit bij mensen ben ik geen leek en dat gaat heel wat verder dan persoonlijke ervaring of 1 van het internet geplukt onderzoek.
Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.quote:
Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen goed teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.
(Dit is trouwens mijn mening. Mag je me burgerlijk voor vinden, hoor. :p)
Is die invloed oorzakelijk? Wat zegt je stuk daarover?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef cpanker het volgende:
[..]
Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Wat je voor een trouwambtenaar verklaart, laat die ruimte volgens mij wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.
(Dit is trouwens mijn mening. Mag je me burgerlijk voor vinden, hoor. :p)
Ik had het ook niet over haar als persoon. Ik kan daar natuurlijk ook niet over oordelen, omdat TS weinig info geeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef cpanker het volgende:
[..]
Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Kleine uittreksel. http://www.ounce.org/pdfs(...)cohabit_teachman.pdfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is die invloed oorzakelijk? Wat zegt je stuk daarover?
http://www.momlogic.com/2(...)les_a_good_thing.phpquote:
Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef cpanker het volgende:
[..]
Kleine uittreksel. http://www.ounce.org/pdfs(...)cohabit_teachman.pdf
Dat is dus echt bullshit van de eerste orde...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef cpanker het volgende:
[..]
Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen goed teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Waarom heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe lang jouw langste relatie duurde?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef cpanker het volgende:
[..]
[..]
Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.
En dat klopt wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.
Swinging =/= vaste relatie... Ik denk niet dat TS op zoek is naar een open relatie dus deze 2 onderzoeken zijn compleet irrelevant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef erodome het volgende:
[..]
http://www.momlogic.com/2(...)les_a_good_thing.php
http://www.ejhs.org/Volume12/Swinging.htm
Dit zijn maar 2 artikels over dit fenomeen bij de eerste 10 resultaten uit google, voor meer info... Google is your friend to.
Al met al zijn er dus ook onderzoeken die het tegendeel beweren van wat jij zegt. Wat is nu waarheid, of ligt die in het midden? Is het misschien beter om te zien wie je voor je hebt ipv blind op onderzoekjes te vertrouwen?
Mijn langste relatie duurde een jaar. Ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie. Ik werk ~80 uur per week (eigen onderneming naast vaste baan) en ga wel op zoek naar een gezond jong grietje als ik 30, 35 ben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe lang jouw langste relatie duurde?
Jay Teachman staat los van die organisatie... Weer selectief gelezen. Pretendeerde jij ergens anders niet objectief te blijven?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.
Nee, cijfers, feiten en bewijzen daar hechten jullie inderdaad weinig waarde aan... Maar er zullen hier dan ook weinig succesvolle/hooggeschoolde vrouwen meelezen/reaguren neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef complicate het volgende:
Ik snap al dat gedoe over onderzoek niet. Serieus, als ik morgen een onderzoek wil starten over het belang van een ontbijt dan zal ik ervoor zorgen dat het ook klopt want dat is het resulaat dat ik wil bekomen.
Zo kan ik ook een ander onderzoek starten over hoe irrelevant het is om te ontbijten.![]()
Dus een onderzoek is altijd gericht op het resultaat dat men wil bekomen. Dat sommige mensen zoals Cpanker daar zich dan aanhechten in plaats van een eigen mening te vormen door het zelf te ervaren wat voor hen het beste past, gaat mij te boven. Mja..
Feiten, cijfers en bewijzen, DAar heb je klaarblijkelijk weinig kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:28 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee, cijfers, feiten en bewijzen daar hechten jullie inderdaad weinig waarde aan... Maar er zullen hier dan ook weinig succesvolle/hooggeschoolde vrouwen meelezen/reaguren neem ik aan.
Swinging staat wel degelijk gelijk aan een vaste relatie, zonder vaste relatie noemt men het geen "swinging".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef cpanker het volgende:
[..]
Swinging =/= vaste relatie... Ik denk niet dat TS op zoek is naar een open relatie dus deze 2 onderzoeken zijn compleet irrelevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |