abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140673876
SEX / Hoeveel seks partners hebben jullie gehad? Deel #2
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners. :O
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140673943
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic nu hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners. :O
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
Stel je voor dat men al die mensen in dat topic nu hun persoonlijkheid zouden oordelen op basis van hun aantal sekspartners. :O
Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.
pi_140673982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef cpanker het volgende:

[..]

[..]

Als dat het enige is wat ik over die persoon weet dan zal ik in eerste instantie van de vrouwen geen hoge pet ophebben.
Gelukkig bestaat een persoon dus niet alleen uit 1 "aspect". :+
pi_140674005
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat een persoon dus niet alleen uit 1 "aspect". :+
Inderdaad.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:39:25 #205
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140674274
Mensen kunnen veranderen als ze willen veranderen. Best wel jammer dat mensen elkaar zo veroordelen.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140674401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Typfaut het volgende:
Mensen kunnen veranderen als ze willen veranderen. Best wel jammer dat mensen elkaar zo veroordelen.
Uitzonderingen op de regel.
pi_140674416
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb je al gezegd dat er onderzoeken zijn die het tegendeel beweren. Dat gaat verder dan persoonlijke ervaring en je zou toch toe moeten geven dat jouw onderzoek hier niets over zegt.

Mijn kennis over menselijk gedrag zou ik niet gering willen noemen, ik weet dat het minder is als de kennis die ik heb over gedrag van verschillende diersoorten, maar ik zou het zeer zeker niet gering noemen. Ik durf te stellen dat ik meer weet van menselijk gedrag als het gemiddelde mens. Dit hoort dan ook voor een fiks deel bij mijn vakgebied(het (her)kennen en toepassen van menselijk gedrag). Ook op het gebied van seksualiteit bij mensen ben ik geen leek en dat gaat heel wat verder dan persoonlijke ervaring of 1 van het internet geplukt onderzoek.
Waar is dat onderzoek nou
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:45:14 #208
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140674486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef cpanker het volgende:

[..]

Uitzonderingen op de regel.
Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.

(Dit is trouwens mijn mening. Mag je me burgerlijk voor vinden, hoor. :p)
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140674544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Ik denk net dat het de mensen zijn die NIET willen veranderen eerder uitzondering zijn. Als je een geslaagd huwelijk wilt, is trouw toch de nummer 1 prioriteit. Iemand met een losse moraal, moet dan wel inbinden. Tenzij je kiest voor een open relatie, maar dan zijn geloftes niet op zijn plaats.

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen goed teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:48:42 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140674623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef cpanker het volgende:

[..]

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Is die invloed oorzakelijk? Wat zegt je stuk daarover?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:49:32 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140674656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Wat je voor een trouwambtenaar verklaart, laat die ruimte volgens mij wel.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:49:36 #212
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140674661
quote:

[..]

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Ik had het ook niet over haar als persoon. Ik kan daar natuurlijk ook niet over oordelen, omdat TS weinig info geeft.
Maar wat ik bedoel is dat mensen perfect hun moraal kunnen aanpassen (als ze willen) en er dan geen invloed meer zou kunnen zijn op de rest van de relatie. :) Tenzij TS dit zelf niet aankan, maar dat zou een beetje oneerlijk zijn tegenover de partner. Het verleden is verleden.
pi_140674729
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is die invloed oorzakelijk? Wat zegt je stuk daarover?
Kleine uittreksel. http://www.ounce.org/pdfs(...)cohabit_teachman.pdf
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:55:29 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_140674865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:25 schreef cpanker het volgende:

[..]

Laaat die onderzoeken dan eens zien?
http://www.momlogic.com/2(...)les_a_good_thing.php

http://www.ejhs.org/Volume12/Swinging.htm

Dit zijn maar 2 artikels over dit fenomeen bij de eerste 10 resultaten uit google, voor meer info... Google is your friend to.

Al met al zijn er dus ook onderzoeken die het tegendeel beweren van wat jij zegt. Wat is nu waarheid, of ligt die in het midden? Is het misschien beter om te zien wie je voor je hebt ipv blind op onderzoekjes te vertrouwen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:57:13 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140674928
quote:
Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:57:19 #216
37769 erodome
Zweefteef
pi_140674931
quote:

[..]

Het gaat niet over wel/niet willen veranderen in dit topic, alleen wat voor invloed het aantal partners wat je vriendin heeft gehad zegt over de toekomst van je relatie. Statistisch gezien is dit geen goed teken en over haar persoonlijkheid weten we niks dus we kunnen hier voor de rest alleen naar gissen...
Dat is dus echt bullshit van de eerste orde...

Alleen al het feit dat mensen losse seks zonder relatie anders inschalen dan seks in een relatie bewijst dit al.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:59:32 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_140674998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef cpanker het volgende:

[..]

[..]

Waarom heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe lang jouw langste relatie duurde?
pi_140675066
Ik snap al dat gedoe over onderzoek niet. Serieus, als ik morgen een onderzoek wil starten over het belang van een ontbijt dan zal ik ervoor zorgen dat het ook klopt want dat is het resulaat dat ik wil bekomen.
Zo kan ik ook een ander onderzoek starten over hoe irrelevant het is om te ontbijten. :')
Dus een onderzoek is altijd gericht op het resultaat dat men wil bekomen. Dat sommige mensen zoals Cpanker daar zich dan aanhechten in plaats van een eigen mening te vormen door het zelf te ervaren wat voor hen het beste past, gaat mij te boven. Mja.. :+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:03:39 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140675119
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar zegt het niet zoveel over. Er wordt wel geadviseerd om voor het huwelijk vooral monogaam te blijven. Maar het lijkt me een nogal conservatieve insteek.
En dat klopt wel.

http://floridafamily.org/full_article.php?article_no=94

Het gaat ze om de bijbelse waarden.

Tja.
pi_140675727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef erodome het volgende:

[..]

http://www.momlogic.com/2(...)les_a_good_thing.php

http://www.ejhs.org/Volume12/Swinging.htm

Dit zijn maar 2 artikels over dit fenomeen bij de eerste 10 resultaten uit google, voor meer info... Google is your friend to.

Al met al zijn er dus ook onderzoeken die het tegendeel beweren van wat jij zegt. Wat is nu waarheid, of ligt die in het midden? Is het misschien beter om te zien wie je voor je hebt ipv blind op onderzoekjes te vertrouwen?
Swinging =/= vaste relatie... Ik denk niet dat TS op zoek is naar een open relatie dus deze 2 onderzoeken zijn compleet irrelevant.
pi_140675815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe lang jouw langste relatie duurde?
Mijn langste relatie duurde een jaar. Ik ben op dit moment niet op zoek naar een vaste relatie. Ik werk ~80 uur per week (eigen onderneming naast vaste baan) en ga wel op zoek naar een gezond jong grietje als ik 30, 35 ben.
pi_140675858
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jay Teachman staat los van die organisatie... Weer selectief gelezen. Pretendeerde jij ergens anders niet objectief te blijven?
pi_140675900
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef complicate het volgende:
Ik snap al dat gedoe over onderzoek niet. Serieus, als ik morgen een onderzoek wil starten over het belang van een ontbijt dan zal ik ervoor zorgen dat het ook klopt want dat is het resulaat dat ik wil bekomen.
Zo kan ik ook een ander onderzoek starten over hoe irrelevant het is om te ontbijten. :')
Dus een onderzoek is altijd gericht op het resultaat dat men wil bekomen. Dat sommige mensen zoals Cpanker daar zich dan aanhechten in plaats van een eigen mening te vormen door het zelf te ervaren wat voor hen het beste past, gaat mij te boven. Mja.. :+
Nee, cijfers, feiten en bewijzen daar hechten jullie inderdaad weinig waarde aan... Maar er zullen hier dan ook weinig succesvolle/hooggeschoolde vrouwen meelezen/reaguren neem ik aan.
pi_140675975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:28 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nee, cijfers, feiten en bewijzen daar hechten jullie inderdaad weinig waarde aan... Maar er zullen hier dan ook weinig succesvolle/hooggeschoolde vrouwen meelezen/reaguren neem ik aan.
Feiten, cijfers en bewijzen, DAar heb je klaarblijkelijk weinig kaas van gegeten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:36:38 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_140676225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Swinging =/= vaste relatie... Ik denk niet dat TS op zoek is naar een open relatie dus deze 2 onderzoeken zijn compleet irrelevant.
Swinging staat wel degelijk gelijk aan een vaste relatie, zonder vaste relatie noemt men het geen "swinging".
Het haalt vooral jou idee dat mensen die als maagd het huwelijk ingaan het langer volhouden onderuit, daar zijn dus vele onderzoeken voor te vinden. Het blijkt dat mensen die voor en zelfs tijdens(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken) rondwippen langere relatie's hebben. Mensen die weten wat ze zoeken in een relatie, die door schade en schande wijs zijn geworden hebben succesvollere relatie's. Dat zegt niet dat degene die gelijk een mooie vaste relatie heeft een slechte relatie heeft, maar het zegt wel dat meer ervaring zeker niet slecht is.

De ts is niet opzoek naar een open relatie, vandaar ook dat ik zei dat de waarheid in het midden ligt en dat je er veel beter aan doet naar het persoon voor je te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')