Volgens mij probeert hij met deze statistiek aan te tonen dat vrouwen snelle rondneuken ofzo. Hij haat vrouwen, maar tegelijkertijd verafgoodt hij ze.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je een obsessie voor statistieken
Al over datum volgens de mannen die zo zitten met het aantal bedpartners....quote:
quote:
Nee, voor feiten en gedegen onderzoek. Dit is gewoon om aan te geven dat vrouwen ontrouw zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je een obsessie voor statistieken
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee, voor feiten en gedegen onderzoek. Dit is gewoon om aan te geven dat vrouwen ontrouw zijn.
Oh, bloody hell.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee, voor feiten en gedegen onderzoek. Dit is gewoon om aan te geven dat vrouwen ontrouw zijn.
Ga dan wat mannen nemen ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hoelang getrouwd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Al over datum volgens de mannen die zo zitten met het aantal bedpartners....
Zo frustrerend voor hem dan. Misschien zou het leuk zijn voor hem om een topic te starten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij met deze statistiek aan te tonen dat vrouwen snelle rondneuken ofzo. Hij haat vrouwen, maar tegelijkertijd verafgoodt hij ze.
Nou ja, ik ga alleen uit van wat ik jou hier heb zien schrijven en daar zit een langdurige stabiele relatie niet bij. Jij zegt zelfs weinig vertrouwen te hebben in een stabiele relatie. Dat is een geheel ander beeld dan ik heb van relatie's.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof je mij kent. Ik ga er geen persoonlijk gesprek van maken. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef cpanker het volgende:
[..]
Maak daar maar 16 jaar van een 22 jaar samen....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef cpanker het volgende:
[..]
Maar voor de rest is de enige bron die hier wordt aangehaald "maar ik ben anders" "mijn vriendin" "ik heb 1000 sexpartners, ben het grootste sletje van de wereld en ben toch trouw aan mijn man!! ons huwelijk zal voor altijd duren (pas 6 maanden getrouwd)"
Ah zo, ik ben dan ook niet in die fase hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga alleen uit van wat ik jou hier heb zien schrijven en daar zit een langdurige stabiele relatie niet bij. Jij zegt zelfs weinig vertrouwen te hebben in een stabiele relatie. Dat is een geheel ander beeld dan ik heb van relatie's.
Niet alle vrouwen, maar waarom start je er geen topic overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef cpanker het volgende:
[..]
I know, ik wilde je niet aan het huilen maken.quote:
Dat is tamelijk lang ja. Kan zijn onderzoekje de prullenmand inquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Maak daar maar 16 jaar van een 22 jaar samen....
Met het gevaar de deksel op mijn neus te krijgen, hoe lang duurde jouw langste relatie ook alweer?
Nee ik wacht op de vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]![]()
Wat ga je vanavond doen, met je karabijn voor de abortuskliniek liggen in de bosjes en wachten op de behandelde arts?
Ben vooral niet de enigste, bij mijn vriendengroep en kennissen groep zitten best aardig wat mensen met wat jij een "vrijere moraal" noemt(ik noem dat niet zo omdat ik weet dat er aardig wat moraal bij komt kijken meestal). Van mensen die voordat ze een relatie begonnen wat rondwipte tot open relatie's. Bijna allemaal gaat het hier om langere relatie's(daarmee bedoel ik dus 10 jaar+) waarin de partners geheel op 1 lijn liggen als het over de relatie gaat. Dat dus van monogaam in een relatie tot een open relatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is tamelijk lang ja. Kan zijn onderzoekje de prullenmand in
Maar is vreemdgaan de grote reden daar achter? Dan ook nog eens vreemdgaan door de vrouw omdat ze losse seksuele contacten had zonder een relatie te hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef cpanker het volgende:
Was een grapje overigens, hoewel het grootste deel van de scheidingen toch echt door vrouwen worden aangevraagd.
Misschien omdat die mannen niet deugen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef cpanker het volgende:
Was een grapje overigens, hoewel het grootste deel van de scheidingen toch echt door vrouwen worden aangevraagd.
Straks ga je het zelf nog geloven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef cpanker het volgende:
Op welk vlak?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |