abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2014 @ 21:30:34 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610365

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Versies

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

Kopen
Steam
Tweakers
BudgetGaming
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_140610408
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen ;)
ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140610475
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
Ik heb alleen zijn voornaam gezegd. Het ging er om dat hij zat te klooien en dacht dat heerlijk anoniem te kunnen doen, tja, internet is met een beetje pech dus niet anoniem.

Maarja, genoeg daarover, ik ga weer even WD spelen *O*
pi_140610537
Is het verhaal een beetje leuk wat verderop?

Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.

Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.

Wordt het verhaal nog wat; of is het echt flinterdun?
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.

En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?

Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140610666
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:

Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.

Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.

Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.

En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?

Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig? :)
Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.
pi_140610678
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
https://www.flickr.com/photos/morti/

LELELELELEL :') :') :D _O- :') :'') :D :D ;D _O- !!!!!!!!!1!11111
oh aan fotografie doen is vet hilarisch? :P

en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willen ;) En niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht :P
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 21:36:38 #7
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140610725
quote:

[..]

Hij verwijst ons zelf naar zijn persoonlijke info door zijn website in zijn FOK! profiel te zetten. Dus eigenlijk 'knalt' hij het uit zichzelf al op een openbaar forum. Zijn volledige naam staat op die website in zijn profiel en als je die op google intikt krijg je zijn adres, kvk en telefoon nummer e.d.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:37:33 #8
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140610769
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willen ;) En niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht :P
Volgens mij heb jij de boodschap niet helemaal begrepen
  zondag 1 juni 2014 @ 21:37:55 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610789
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

zo jij hebt nu ook je zegje gedaan, nu weer lief en gezellig doen svp :)

als jullie elkaar zoveel te zeggen hebben misschien even per dm de mobiele nummers uitwisselen kunnen jullie fijn whatsappen :Y
  zondag 1 juni 2014 @ 21:38:02 #10
369251 Geralt
of Rivia
pi_140610793
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.
Ja daar was ik al bang voor. Ik snap ook niet dat ze niet voor een verhaal gekozen hebben waarbij de hoofdpersonage tegen big brother aan de gang gaat met zn hacken en alles en koekjes van eigen deeg enemy against de state en alles.

Komop zeg, dat was toch een veel toffer verhaal geweest dan een of ander kind wat dan toevallig van je zus is die dood gaat? Ik bedoel dat kan toch niemand boeien noch raken? 8)7

Vreemde keus.

Maargoed, iemand die al verder dan act2 zit en wellicht (zonder te spoileren aub :@ ) kan vertellen of het verhaal nog wat gaat worden verderop in de game? :)
pi_140610854
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzien :( Zelfs bijna een reden om het spel te kopen.

Of denken jullie dat het snel gaat vervelen?
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 21:40:36 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610934
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzien :( Zelfs bijna een reden om het spel te kopen.

Online nog niet geprobeerd, heb zelfs het hacken van willekeurige gamers uitgezet, overkwam me een paar keer op momenten dat ik lekker in het verhaal zat en vond het eigenlijk uitermate storend...
pi_140610960
http://chicago-ctos.com/ Website van ctOS, ziet er best gelikt uit.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:43:20 #15
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140611096
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:

Hahaha, koop jij het spel nou maar niet, anders krijgen we over die mode ook weer een berg van gezeik :P
  zondag 1 juni 2014 @ 21:45:35 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140611215
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
ff mijn ventilatoren op hoog gooien :P

flash op een mac book pro daar krijg je hele warme benen van :')
pi_140611412
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
Alleen een beetje jammer dat er niks te scrollen valt als ze zeggen dat je moet scrollen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:50:49 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140611535
En je zult maar als niet gamer en inwoner van Chicago en op zoek gaan naar informatie op google over camerabewaking in Chicago :D

Schrik je je kapot :')
pi_140611834
https://www.flickr.com/photos/morti/4521443196/

Niet zo veel roken Morti, niet goed voor je
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140612070
Waarom zie ik hier links langskomen van iemand zijn flickr?
Heeft Aiden ook een flickr account ofzo?
  zondag 1 juni 2014 @ 21:59:30 #21
407635 warp995
pi_140612141
quote:
8s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Jaa wist je dat nog niet? :0
pi_140612440
quote:
8s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Da's van die FOK!ker die W_D afzeikte zonder enige onderbouwing.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140612521
quote:

Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 22:08:49 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140612762
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:

[ afbeelding ]

Niet zo veel roken Morti, niet goed voor je
ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaar :Y
  zondag 1 juni 2014 @ 22:09:07 #25
369251 Geralt
of Rivia
pi_140612784
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.

Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.

Jammer wel.
pi_140612861
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.

Jammer wel.
Voor 't verhaal moet je Mafia II (voor echt meeleven), Deus Ex Human Revolution (voor morele keuzes en dat je laat nadenken), of GTA IV (enorm veel personages met ieder eigen verhaal) spelen.
-Don Draper
pi_140612886
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef Klonk het volgende:

[..]

ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaar :Y
Ik geef hem raad over zijn gezondheid, ik probeer hem op de goede weg te helpen. Laat dit niet niet lief zijn, mijnheer.
-Don Draper
pi_140613193
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik geef hem raad over zijn gezondheid, ik probeer hem op de goede weg te helpen. Laat dit niet niet lief zijn, mijnheer.
Doe eens niet zo zielig.
  zondag 1 juni 2014 @ 22:17:12 #29
369251 Geralt
of Rivia
pi_140613217
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Voor 't verhaal moet je Mafia II (voor echt meeleven),
Dat had ik bij deel 1 vele malen meer. Sterker nog, deel 2 vond ik eigenlijk best matig :@
  zondag 1 juni 2014 @ 22:18:40 #30
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140613314
quote:

Het verhaal is wel iets uitgebreider dan dat maar 't is inderdaad wel de hoofdreden: wraak voor je nichtje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140613603
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Doe eens niet zo zielig.
:')

quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat had ik bij deel 1 vele malen meer. Sterker nog, deel 2 vond ik eigenlijk best matig :@
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 22:26:02 #32
45 SiGNe
pi_140613797
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef Klonk het volgende:
En je zult maar als niet gamer en inwoner van Chicago en op zoek gaan naar informatie op google over camerabewaking in Chicago :D

Schrik je je kapot :')
Kijk anders eens voor de gein in London, gemiddeld staan er elk moment in het centrum een stuk of 5 camera's op je gericht, ik dacht iets van 20.000 stuks in het centrum alleen al.
Iedereen kent wel de foto van de camera die op het huis van George Orwell gericht staat.
  zondag 1 juni 2014 @ 22:31:56 #33
369251 Geralt
of Rivia
pi_140614150
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef SiGNe het volgende:
Iedereen kent wel de foto van de camera die op het huis van George Orwell gericht staat.
Ik niet? Pics? :)
pi_140614179
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik niet? Pics? :)
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 22:33:00 #35
369251 Geralt
of Rivia
pi_140614206
Ironisch wel. Ik kende die foto serieus niet.
  zondag 1 juni 2014 @ 22:33:25 #36
45 SiGNe
pi_140614370
quote:

[..]

Jammer wel.
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scene
pi_140614599
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scene
vond flappy bird wel diep gaan.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 1 juni 2014 @ 22:41:26 #39
369251 Geralt
of Rivia
pi_140614636
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?

Beetje erg offtopic, maar mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag; volgens mij komt de summersale van steam er weer aan bijna toch? :)
pi_140614908
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?

Beetje erg offtopic, maar mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag; volgens mij komt de summersale van steam er weer aan bijna toch? :)
Deus Ex: HR. Mass Effect spellen, etc
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 22:48:37 #41
407635 warp995
pi_140615039
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik weet niet of je toevallig een 360 hebt? Maar ik vond gears of war altijd wel goed en interessant verhaal hebben, voor de ps3 wat minder maar resistance vond ik daar wel tof verhaal. En voor de rest vond ik idd mafia 2, l.a. noire wel tof.

Edit laat maar ik zie dat je steam hebt. Lol
  zondag 1 juni 2014 @ 22:49:28 #42
369251 Geralt
of Rivia
pi_140615087
Jongens dat zijn toch helemaal geen indie games!!!!
  zondag 1 juni 2014 @ 22:49:51 #43
45 SiGNe
pi_140615101
Sleeping Dogs.. maar goed, die is vast al uitgespeeld.
Banished (indiegame) was opzich wel leuk maar daar zit zoveel tekst in dat je dat ook uiteindelijk skipt.
Broken Age was ook wel leuk maar daar is slechts deel 1 nog van uit en 't was ook wel een soft spel, 8jarigen kunnen het ook onder begeleiding spelen.
De manier waarop de hoofdcaracters samenkomen was wel leuk bedacht en je weet daardoor ook welke kant ze opgaan met deel 2 (wanneer dat wordt uitgebracht)
  zondag 1 juni 2014 @ 22:50:09 #44
407635 warp995
pi_140615113
quote:
12s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
Jongens dat zijn toch helemaal geen indie games!!!!
Klopt, maar ik ken geen een indie game met een goed verhaal. Wellicht the walking dead misschien?
pi_140615156
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef SiGNe het volgende:
Sleeping Dogs.. maar goed, die is vast al uitgespeeld.
Banished (indiegame) was opzich wel leuk maar daar zit zoveel tekst in dat je dat ook uiteindelijk skipt.
Brogen Age was ook wel leuk maar daar is slechts deel 1 nog van uit en 't was ook wel een soft spel, 8jarigen kunnen het ook onder begeleiding spelen.
De manier waarop de hoofdcaracters samenkomen was wel leuk bedacht en je weet daardoor ook welke kant ze opgaan met deel 2 (wanneer dat wordt uitgebracht)
Banished veel tekst? Hebben we het hier over die citybuilder of over een ander spel?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 1 juni 2014 @ 22:52:07 #46
45 SiGNe
pi_140615240
The Wolf Among Us, ook leuk (Telltale geloof ik) alleen ook daarbij is het veel tekst en is het geen snel spel.
Eerder een oldskool ('90's) adventure.
Je speelt daarin de grote boze wolf... alleen dan als mens.
  zondag 1 juni 2014 @ 22:54:49 #47
45 SiGNe
pi_140615408
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Banished veel tekst? Hebben we het hier over die citybuilder of over een ander spel?
Ow, da's een ander spel inderdaad.. ik bedoelde The Banner Saga... :@
  zondag 1 juni 2014 @ 23:00:58 #48
369251 Geralt
of Rivia
pi_140615774
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef SiGNe het volgende:
The Wolf Among Us, ook leuk (Telltale geloof ik) alleen ook daarbij is het veel tekst en is het geen snel spel.
Eerder een oldskool ('90's) adventure.
Je speelt daarin de grote boze wolf... alleen dan als mens.
Ja daar heb ik episode 1 van. Die vond ik best aardig. Zijn daar al meer delen van uit dan en heb ik dat gemist of iets? :o
  zondag 1 juni 2014 @ 23:03:42 #49
45 SiGNe
pi_140615953
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja daar heb ik episode 1 van. Die vond ik best aardig. Zijn daar al meer delen van uit dan en heb ik dat gemist of iets? :o
Deel 3 zijn ze nu bij..
Da's wel een nadeel van die Telltale games, er zit steeds 2-3 maanden tussen de release van een nieuw deel.
Sam&Max en Monkey Island heb ik ook gekocht bij ze, maar dat was ook uit pure nostalgie, die spellen speelde ik vroeger ook.
  zondag 1 juni 2014 @ 23:04:27 #50
369251 Geralt
of Rivia
pi_140616002
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Deel 3 zijn ze nu bij..
Da's wel een nadeel van die Telltale games, er zit steeds 2-3 maanden tussen de release van een nieuw deel.
Sam&Max en Monkey Island heb ik ook gekocht bij ze, maar dat was ook uit pure nostalgie, die spellen speelde ik vroeger ook.
HALLO DIT TOPIC GAAT OVER WATCH DOGS STOP EENS MET DAT OFFTOPIC GENEUZEL DE HELE TIJD!!! 8-)
  zondag 1 juni 2014 @ 23:07:25 #51
45 SiGNe
pi_140616168
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

HALLO DIT TOPIC GAAT OVER WATCH DOGS STOP EENS MET DAT OFFTOPIC GENEUZEL DE HELE TIJD!!! 8-)
:D
Ik heb Watch Dogs vandaag nog niet eens opgestart, zit vast in dat level met Bedbug... word steeds gespot. }:|
Normaal kan je die gasten zelf uitschakelen, hoef je er geen zorgen over te maken of je kan zonder zelf gevaar te lopen alvast vooruit kijken op de camera's... maar dat kan in dit level dus niet.
pi_140616227
Thomas Was Alone (vierhoeken die betere personages zijn dan de gemiddelde protagonisten)
Braid
Gone Home
Dear Ester

En daarmee gaan we terug on topic. Zit nog altijd maar in deel 2, net dat gangster terrein gecleared (was pijnlijk, paar keer herbegonnen) en in dat gebouw met die camera's gedaan. Wanneer unlock je de minigames?
  zondag 1 juni 2014 @ 23:09:20 #53
407635 warp995
pi_140616278
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

:D
Ik heb Watch Dogs vandaag nog niet eens opgestart, zit vast in dat level met Bedbug... word steeds gespot. }:|
Normaal kan je die gasten zelf uitschakelen, hoef je er geen zorgen over te maken of je kan zonder zelf gevaar te lopen alvast vooruit kijken op de camera's... maar dat kan in dit level dus niet.
De game is idd soms nog best pittig...je gaat ook vrij snel dood.
  zondag 1 juni 2014 @ 23:11:52 #54
369251 Geralt
of Rivia
pi_140616409
Laatste offtopic reactie. Dear Ester was wel tof. Ongelofelijk eigenlijk wat die compleet bejaarde engine er nog uit kan poepen. En goed verhaal. Wel kort; dat wel, maar goede game dat; zeker :Y
  zondag 1 juni 2014 @ 23:13:28 #55
45 SiGNe
pi_140616491
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef AntiChrist7 het volgende:
Thomas Was Alone (vierhoeken die betere personages zijn dan de gemiddelde protagonisten)
Braid
Gone Home
Dear Ester

En daarmee gaan we terug on topic. Zit nog altijd maar in deel 2, net dat gangster terrein gecleared (was pijnlijk, paar keer herbegonnen) en in dat gebouw met die camera's gedaan. Wanneer unlock je de minigames?
als je niet met ee missie bezig bent kan je altijd de minigames spelen.
pi_140616989
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef SiGNe het volgende:

[..]

als je niet met ee missie bezig bent kan je altijd de minigames spelen.
My bad, bedoelde sommige van de winkels
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 23:46:51 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140617771
Goblin Spec Ops _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140617918
Wel gaaf hoe kogels echt een travel hebben, erg leuk.
-Don Draper
pi_140618319
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

ff mijn ventilatoren op hoog gooien :P

flash op een mac book pro daar krijg je hele warme benen van :')
Doet je mbp vanzelf als het nodig is. :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_140618333
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

My bad, bedoelde sommige van de winkels
CTOS torens en systems doen ;).
  maandag 2 juni 2014 @ 00:19:45 #61
45 SiGNe
pi_140618722
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef VelitoX het volgende:

[..]

CTOS torens en systems doen ;).
Voor mij was dat het eerste dat ik gedaan heb, die torens uitschakelen zodat ik de hele stad kon overzien.
't moet uiteindelijk toch gebeuren
pi_140618882
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 00:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Voor mij was dat het eerste dat ik gedaan heb, die torens uitschakelen zodat ik de hele stad kon overzien.
't moet uiteindelijk toch gebeuren
Ye same here, ben je dr ook vanaf :). En meteen overal waar je bent is dr wat te doen :).
pi_140621144
quote:

[..]

QFT.

Kon wel sympathie opbrengen voor de mensen die beetje geirriteerd raakten van photomorti...tot dat moment. Kinderachtig.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 2 juni 2014 @ 07:58:51 #64
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140621555
quote:

[..]

Jammer wel.
Verschilt ook per persoon; ik vind het verhaal en personages iig al leuker dan GTAIV bijv. (Nico met zijn hypocriete geleuter over geweld terwijl hij de halve stad afslacht om over zijn irritante neef nog maar te zwijgen). Maar goed, zit zelf pas in Act 2, missie 3 na een goede middag spelen wellicht kom ik er nog op terug.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 juni 2014 @ 09:33:59 #65
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_140622574
Ik vind het wel een pisspel. Valt erg tegen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 2 juni 2014 @ 09:50:23 #66
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140622913
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind het wel een pisspel. Valt erg tegen
Dat kan, maar wat vind je er precies 'pis' aan?

Voor mij persoonlijk zitten er wat typische dingen aan het autorijden, alhoewel ik er nu net zo beroerd in rijdt als in GTA4/5 dus waarschijnlijk ligt dat aan mij. Op de motor ben je haast onverslaanbaar lijkt wel.
De wereld zelf vind ik wel goed uitgewerkt en ben persoonlijk blij met een serieuzere toon dan de puberale humor van de GTA-serie. Hoofdpersoon is niet echt like-able, maar dat schijnt de standaard te zijn voor free-roamers lijkt wel :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 juni 2014 @ 10:00:05 #67
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_140623112
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat kan, maar wat vind je er precies 'pis' aan?

Voor mij persoonlijk zitten er wat typische dingen aan het autorijden, alhoewel ik er nu net zo beroerd in rijdt als in GTA4/5 dus waarschijnlijk ligt dat aan mij. Op de motor ben je haast onverslaanbaar lijkt wel.
De wereld zelf vind ik wel goed uitgewerkt en ben persoonlijk blij met een serieuzere toon dan de puberale humor van de GTA-serie. Hoofdpersoon is niet echt like-able, maar dat schijnt de standaard te zijn voor free-roamers lijkt wel :)
Ik vind juist GTA zoveel beter. Hier lijkt alles zo gescript, de auto's rijden van geen kant maar 'glijden' meer en sturen/remmen is allemaal kut. Verder vallen graphics wel tegen en het 'te hacken spul' ook.

Wel vind ik het verhaal tot nu toe leuk en de personage net als de sfeer. Maar dat rijden, de graphics etc? Ik vind het erg tegenvallen.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 2 juni 2014 @ 10:03:17 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140623188
Ik heb me (ps4 versie) nog even beperkt tot wat rondlopen/rijden om een beetje een feel te krijgen. Het valt me niet tegen ofzo, maar het heeft ook nog niet de feel voor mij zeg maar.

Missies heb ik expres nog niet gedaan, het rijden is best pittig, zeker in een wat snellere auto, maar het is te doen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 2 juni 2014 @ 10:04:50 #69
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_140623221
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me (ps4 versie) nog even beperkt tot wat rondlopen/rijden om een beetje een feel te krijgen. Het valt me niet tegen ofzo, maar het heeft ook nog niet de feel voor mij zeg maar.

Missies heb ik expres nog niet gedaan, het rijden is best pittig, zeker in een wat snellere auto, maar het is te doen.
Het maakt mij niet zo zeer uit of het pittig is oid, het is gewoon LELIJK
  maandag 2 juni 2014 @ 10:07:50 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140623294
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Het maakt mij niet zo zeer uit of het pittig is oid, het is gewoon LELIJK
Dat valt allemaal wel mee vind ik. Het is niet verbluffend mooi oid, maar het ziet er best ok uit eigenlijk.
Get woke, go broke!
pi_140624327
Als ik nou en missie fail, dan begin ik weer vanaf de missie, maar kan ik niet abort mission doen? Als ik wegloop uit t gebied begint de missie opnieuw
  maandag 2 juni 2014 @ 10:50:17 #72
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140624389
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik nou en missie fail, dan begin ik weer vanaf de missie, maar kan ik niet abort mission doen? Als ik wegloop uit t gebied begint de missie opnieuw
Je kunt gewoon quit mission doen toch? (op de xbox one -> menu -> quit mission)
pi_140624465
Dat heb ik tot nu toe niet nodig gehad...

Het is de missie "in garage"
  maandag 2 juni 2014 @ 11:00:57 #74
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140624656
Ik heb het 1 keer gebruikt toen ik een racemissie kreeg die ik eigenlijk niet wilde.
Welke missie je inzit maakt verder weinig uit, gewoon in je ingame menu even checken of je de optie hebt.
pi_140625314
Probeer die missie die ik noemde ook maar...

Lukte van geen kant bij mij :(
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 11:28:36 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140625644
Ik vind dat rijden wel chill eigenlijk, zowel in de auto als op de motor.
pi_140626208
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat heb ik tot nu toe niet nodig gehad...

Het is de missie "in garage"
Is dat in Act 1 (of misschien net begin act 2?)

Veel gebruik maken van camera's om te kijken waar iedereen staat/loopt. Verder je focus en de 1911 silenced gebruiken voor headshots zodat je ze zonder problemen om kan leggen. Af en toe een granaat gooien doet soms ook wonderen.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:17:30 #78
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140627488
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind dat rijden wel chill eigenlijk, zowel in de auto als op de motor.
Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zitten :D

Waar je bij GTAIV al door een straffe wind van je motor werd geblazen is dit dan weer het andere uiterste. (maar het is WEL relaxed door de stad manoevreren op je motort)
  maandag 2 juni 2014 @ 12:18:40 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140627524
Sowieso is dat rijden niet echt realistisch natuurlijk, je kan op topsnelheid een vrachtwagen koppen en nog doorrijden :P.
Get woke, go broke!
pi_140627635
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Niek. het volgende:

[..]

Is dat in Act 1 (of misschien net begin act 2?)

Veel gebruik maken van camera's om te kijken waar iedereen staat/loopt. Verder je focus en de 1911 silenced gebruiken voor headshots zodat je ze zonder problemen om kan leggen. Af en toe een granaat gooien doet soms ook wonderen.
Oei durf ik niet te zeggen.

Hij heet trouwens "no parking"

Watch Dogs Gang Hideout Guide Walkthrough | No Pa…:
Maar ik had geen silencer, en naar de wapenboer lopen ging niet want te ver weg, dus mission failed.

Maar nu ik weet dat je n missie kan cancellen ga ik t zo proberen
pi_140627643
Valt me nu pas op dat ik de hele tijd met lichte auto-aim aan het spelen was net als een console-peasant. :P
Conscience do cost.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:36:47 #82
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140628116
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is dat rijden niet echt realistisch natuurlijk, je kan op topsnelheid een vrachtwagen koppen en nog doorrijden :P.
Zeker waar. En nu ik er eenmaal aan gewend ben rijdt het eigenlijk allemaal wel okay, maar bij die motor zat ik gisteren wel even raar te kijken. :)

Overigens ook wel apart dat een helicopter compleet oplost als je hem neerschiet. Hij begint te spinnen, dan een grote explosie in de lucht en compleet geen wrak. :D
pi_140629631
Shit, nu al bij de laatste Act, het spel is qua lengte wel goed, bokst niet tegen GTA IV op maar toch wel goed, maar de difficulty is wel erg laag.
-Don Draper
pi_140629643
Kan het zijn dat de resolutie van mijnTV te laag is voor Watchdogs? Speel het op een redelijk oude tv (22") maar de tekst is amper te lezen. Is dit met een 1920x1080 tv (22") opgelost?
pi_140629704
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Gutanoth het volgende:
Kan het zijn dat de resolutie van mijnTV te laag is voor Watchdogs? Speel het op een redelijk oude tv (22") maar de tekst is amper te lezen. Is dit met een 1920x1080 tv (22") opgelost?
hoe ver zit je ervan af?
-Don Draper
pi_140629718
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

hoe ver zit je ervan af?
Zelfs met mijn gezicht OP het scherm is het amper te lezen.
pi_140629749
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zelfs met mijn gezicht OP het scherm is het amper te lezen.
-Don Draper
pi_140629752
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zitten :D

Waar je bij GTAIV al door een straffe wind van je motor werd geblazen is dit dan weer het andere uiterste. (maar het is WEL relaxed door de stad manoevreren op je motort)
Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :p

Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p Maar naar het schijnt kan je misies niet opnieuw spelen?

Heb detail wel naar normaal gezet, khad wat teveel last van framedropping. Maar mijn cpu is dan eigelijk ook ondermaats, was verbaasd dat die "high" aanraadde bij bijna alles
pi_140629793
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha nee zonder geintje, de tekst is te klein, denk dattie geblurred wordt door de lage hoeveelheid pixels. Maar wilde even wat bevestiging voor ik weer 200 euro uitgeef aan een nieuwe tv
pi_140629870
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :p

Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p Maar naar het schijnt kan je misies niet opnieuw spelen?

Heb detail wel naar normaal gezet, khad wat teveel last van framedropping. Maar mijn cpu is dan eigelijk ook ondermaats, was verbaasd dat die "high" aanraadde bij bijna alles

_O-

quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Haha nee zonder geintje, de tekst is te klein, denk dattie geblurred wordt door de lage hoeveelheid pixels. Maar wilde even wat bevestiging voor ik weer 200 euro uitgeef aan een nieuwe tv
Ja, koop een nieuwe TV. Hij is wel érg slecht als je niet eens de tekst kunt lezen.
-Don Draper
  maandag 2 juni 2014 @ 13:23:50 #91
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140629914
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Varieerde een beetje, werd ook vaak genoeg als een bezetene de lucht in gegooid als ik over een stoeprand ketste :')
Ene keer stondje op, de andere keer was het toch echt bekeken.

quote:
Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p
Heb eerst de camera's gehacked, wat guards uitgeschakeld met ontploffingen / distractions en daarna de rest neergesniperd.
pi_140629970
Ze mogen ook wel fixen dat reinforcements, waar dan ook, altijd je positie meteen weten, terwijl je het daarvoor stealthy deed.
-Don Draper
pi_140630161
Ja bagger politie

Trek ik perongeluk mijn pistool

Huuuu paniek meteen politie op mijn ass.

Ik schuilen, lopen de fuckers direct op me af.

Gtfo, man
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140630219
En ik ging de mist in met terugschieten omdat ik de Uncharted schietcontrolls uit automatisme doe (R1, L1)
  maandag 2 juni 2014 @ 13:35:25 #95
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140630230
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ja bagger politie

Trek ik perongeluk mijn pistool

Huuuu paniek meteen politie op mijn ass.

Ik schuilen, lopen de fuckers direct op me af.

Gtfo, man
Beter schuilen dus.

rende een steegje in met 8 man politie achter me aan, klim op een muurtje en ga een halve minuut achter een afvoerpijp zitten en klaar is het achtervolgen :')
pi_140630667
Stond op de straat in een auto, stil, rijdt de politie tegen mij op..

Jaja mijn schuld dus achtervolging.
pi_140631685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef JohnB52 het volgende:

maandag 2 juni 2014 @ 14:27:18 #98
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140631764
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef JohnB52 het volgende:

En terecht!

Ik ben allang blij dat NPC's niet gillend van me wegrennen en de politie erbij halen als ik te lang stil sta naast ze :D
pi_140631774
Blijkbaar bezitten de auto's van vijanden ook intelligentie. Gisteravond deed ik een missie uit de campaign (Act 2, missie 2; Breakable Things). Toen ik de laatste vijanden dood aan het schieten was, bleef er maar een vierkantje van een auto op m'n map staan. Er zat niemand meer in, maar zodra ik wegreed hoorde ik de radio gaan over dat ik van de weggedrukt moest worden. Weer terug naar die auto, en er zat toch echt niemand in. Vervolgens dat ding aan flarden geschoten, staat in brand en alles, zodra ik wegreed kreeg ik weer die radio melding. Wel apart.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 14:36:28 #100
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140632015
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd nog niet ergens tegen opgeklapt met de motor. Dus ik heb dat niet eens door gehad. Maar ik gebruik de auto vaker.

Verbaas me alleen dat veel mensen over het "rijden" klagen, gaat dat dan over de arcadesque handling van de verschillende voertuigen of wat? Te makkelijk of te moeilijk? Je moet nog steeds goed getimed remmen om een bocht te pakken, dus je kan niet voluit gassen altijd. Het voelt beter aan dan rijden onder Sleeping Dogs/Mafia II vind ik. Al was dat ook wel oké qua rijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Noodle op 02-06-2014 14:46:45 ]
  maandag 2 juni 2014 @ 14:39:29 #101
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140632099
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd nog niet ergens tegen opgeklapt met de motor. Dus ik heb dat niet eens door gehad. Maar ik gebruik de auto vaker.

Verbaas me alleen dat veel mensen over het "rijden" klagen, gaat dat dan over de arcadesque handling van de verschillende voertuigen of wat? Je moet nog steeds goed getimed remmen om een bocht te pakken, dus je kan niet voluit gassen altijd. Het voelt beter aan dan rijden onder Sleeping Dogs vind ik. Al was dat ook wel oké qua rijden.
Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 14:46:06 #102
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140632306
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.
Mja, ik vind het verschil dan wel weer meevallen. Is op zich niet gek dat er verschillen zijn qua besturing van het type auto's maar elke categorie voertuig rijdt/bestuurd wat mij betreft hetzelfde.
pi_140632365
Achtervolging te voet. Ik ren er zonder wapens achteraan, de persoon begint echter op mij te knallen.
Allemaal geschreeuw om me heen en de politie wordt gebeld. Ik doe in de tussentijd een takedown met de verwachting dat de politie mij met rust laat.

Hoppa drie wagens met schietgrage figuren die me meteen overhoop knallen :')
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 14:52:57 #104
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140632533
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Mothzor het volgende:
Achtervolging te voet. Ik ren er zonder wapens achteraan, de persoon begint echter op mij te knallen.
Allemaal geschreeuw om me heen en de politie wordt gebeld. Ik doe in de tussentijd een takedown met de verwachting dat de politie mij met rust laat.

Hoppa drie wagens met schietgrage figuren die me meteen overhoop knallen :')
Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet.. :')
Die burgers bellen bij het eerste schot al meteen de politie.
pi_140633674
Heb die lambo gekocht, maar ben er eigenlijk al wel weer klaar mee

p.s. dit spel doet me best veel denken aan test drive unlimited
Moo
pi_140633823
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet.. :')
Die burgers bellen bij het eerste schot al meteen de politie.
nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhand :') vervolgens knal je zo'n persoon neer en er is niks aan de hand :)
  maandag 2 juni 2014 @ 16:02:07 #108
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140634664
quote:
Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?
  maandag 2 juni 2014 @ 16:36:31 #109
45 SiGNe
pi_140635652
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?
Sticky IED... ook leuk...
kan ie rijden wat ie wil maar een druk op de knop... boom >:)

Wel fucking irrirant trouwens dat je uit moet stappen om je pistool te gebruiken.
't is het eerste dat je in het spel ziet: iemand op een motorfiets die een band (jouw band) lek schiet.
En zelf kan je dat geintje niet ook doen.

Drive-by shootings willen we.. ook met die Convoys, je wil er gewoon op een motor naast rijden, pistool pakken, de chauffeur uitschakelen en wegwezen.
Anoniem, snel en efficiënt.

Ondertussen weet de hele stad ook al wie ik ben, loop je op straat "ow, that's that guy from TV", "Hey, that's the Vigilante"
En op de StadsTV hoor je ook al dat Aiden Pierce gezocht wordt.

Je hebt ook een missie waarbij je een gozer moet wegbrengen, in act 1 zit die missie.
Je brengt die gast naar een oude vent met blind oog en kunstgebit, die vent heeft jou ingehuurd.

Later (Act 3) kom je die oude vent weer tegen, bij de veiling, je hebt een andere identiteit aangenomen om daar aanwezig te zijn.
Die oude vent spreekt je gewoon aan onder je pseudoniem en herkent je niet (ondanks dat de halve stad je kent en je ook bekend bent bij de politie).. beetje seniel misschien?
  maandag 2 juni 2014 @ 16:38:33 #110
45 SiGNe
pi_140635722
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhand :') vervolgens knal je zo'n persoon neer en er is niks aan de hand :)
Comm Jam werkt ook prima, dan is er geen telefonisch bereik meer.
Blackout kan ook nog maar da's wat rigoreuzer.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:43:41 #111
45 SiGNe
pi_140635924
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef OMG het volgende:
Blijkbaar bezitten de auto's van vijanden ook intelligentie. Gisteravond deed ik een missie uit de campaign (Act 2, missie 2; Breakable Things). Toen ik de laatste vijanden dood aan het schieten was, bleef er maar een vierkantje van een auto op m'n map staan. Er zat niemand meer in, maar zodra ik wegreed hoorde ik de radio gaan over dat ik van de weggedrukt moest worden. Weer terug naar die auto, en er zat toch echt niemand in. Vervolgens dat ding aan flarden geschoten, staat in brand en alles, zodra ik wegreed kreeg ik weer die radio melding. Wel apart.
Dat heb ik ook een keer gehad, weet niet meer welke missie maar het was op het platteland.
Ik zag 2 vierkantjes staan verderop op de map, daar ben ik eerst heengegaan, stonden er 2 wagens stil op de weg, geen beweging 4 man per wagen.
Als ik er met pistool op richtte werd het cirkeltje rood, vijanden dus.
Neergeknald (1 persoon was "TARGET", die moet je dus neermeppen) en daarna het kamp aangepakt, ze belden nog wel voor backup maar die kwam gek genoeg niet meer O-)

En ook een keer gehad dat er nog wel een vijandelijke wagen stond maar zonder personeel.
Toen ik in de auto stapte was het vierkantje ook weg.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:44:57 #112
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140635971
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100 :P De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.

Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken :)
pi_140636227
quote:
19s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100 :P De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.

Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken :)
De laatste die ik mistte zat onder een criminal convoy verstopt (bij 1 of andere library), dus het ligt er ook een beetje aan welke van de side missions je (nog niet) hebt gedaan.

Overigens kun je ook heel makkelijk checken welke hotspots je mist door de hotspot app op je in-game telefoon te starten. Je kunt dan zelfs waypoints zetten naar hotspots die je nog niet hebt gehad. Alleen moet je daarvoor wel naar de verschillende buurten op de map gaan (fast travelen naar hideouts is dan het snelst).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 2 juni 2014 @ 16:51:12 #114
45 SiGNe
pi_140636231
quote:
19s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:

't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)
En met de missing persons missen er 3 op de kaart
Maar daar hebben we gelukkig IGN voor: http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Investigations
pi_140636482
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)
En met de missing persons missen er 3 op de kaart
Maar daar hebben we gelukkig IGN voor: http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Investigations
Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:00:54 #116
45 SiGNe
pi_140636578
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.
Die komen voor zover ik weet ook niet later op de kaart te staan, maar ik heb ze nu al gedaan dus dan komen ze er sowieso niet meer op.
Ben alleen nog niet gebeld door die moordenaar, dat is namelijk de laatste missie van de missing persons.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:23:35 #117
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140637338
pi_140637420
-Don Draper
pi_140639159

En dan ook echt dit character er bij :')

Ik vind dit trouwens de ENIGE toffe outfit :{ best jammer dat er zo weinig mooie zijn (deze heeft een tof patroontje)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_140641976
Vind die dedsec met dat groen en lichtblauw ook wel leuk.

Die auto die je krijgt in Deel 2 (ben de naam nu vergeten) rijdt wel heerlijk :p
pi_140643711
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan :? :( :(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 20:16:42 #122
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140643741
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan :? :( :(
Wat een boefje ben je toch.. :')
pi_140644338
quote:
Briljant _O-
pi_140644471
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Wat een boefje ben je toch.. :')
_O- O-)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_140648094
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
Ja, want ze herkennen je op de scan.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:39:54 #126
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_140648206
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_140650388
Op 50% en nog maar in deel 2 :) morgen maar een keertje verder met het verhaal
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 22:20:41 #128
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140650501
Ik had gefaald met het bierdrink-spelletje en toen kwam ik zo weer terug in de wereld.. :')

quote:
" :') "

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Noodle op 02-06-2014 22:27:48 ]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 07:55:39 #129
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_140659059
Ben nu een uurtje of 2 onderweg. De stijl van de game bevalt me wel. Het doet wel aan GTA denken maar waar GTA toch wat meer gangster/rambo/over the top is, is dit een wat serieuzer verhaal met een duidelijk vingertje dat naar onze huidige en toekomstige maatschappij wijst.

Het eigen rechter spelen in de vorm van die potential crimes is ook wel leuk gedaan, doet me aan Minority Report denken.

Ik vind het spel nog wel wat druk, dan krijg je weer deze melding en dan kan je weer deze en deze app gebruiken voor dit en dat. Maar dat went wel denk ik.

Al met al is het tot nu toe gewoon een goede game.
pi_140659244
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan ook echt dit character er bij :')

Ik vind dit trouwens de ENIGE toffe outfit :{ best jammer dat er zo weinig mooie zijn (deze heeft een tof patroontje)
De 1920 outfit is ook tof.
pi_140660963
Ik heb online eigenlijk alleen nog maar hacken gedaan, en 1 race. (en die mobile app, maar 50% disconnect als je aan het winnen bent). Wat is online decryptie (waar je met 3-8 man moet zijn)?

Wilt er trouwens niemand van de pc-spelers wat usernamen uitwisselen om die freeroam enzo wat te proberen?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:15:55 #132
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_140661211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het eigen rechter spelen in de vorm van die potential crimes is ook wel leuk gedaan, doet me aan Minority Report denken.
vind dat juist een gemiste kans, al die missies zijn supersimpel en allemaal hetzelfde.
Wie dit leest is hek.
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2014 @ 11:13:04 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140662475
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

vind dat juist een gemiste kans, al die missies zijn supersimpel en allemaal hetzelfde.
Leuk voor een paar keer idd, maar daarna ben je er snel mee. Doe ik alleen maar om m'n vigilante status af en toe bij te werken, maar of dat veel nut heeft?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:16:42 #134
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140662569
Per ongeluk een fusebox opblazen en daarmee 3 civilians doden ipv de civilians hacken... ben vast niet de enige dat dat al een aantal keer heeft gehad? :')
pi_140662775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Per ongeluk een fusebox opblazen en daarmee 3 civilians doden ipv de civilians hacken... ben vast niet de enige dat dat al een aantal keer heeft gehad? :')
Ben me een keer doodgeschrokken toen ineens zo'n ding vlak bij me ontplofte en het geluid toch iets te hard bleek te staan.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:27:10 #136
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140662833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:24 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ben me een keer doodgeschrokken toen ineens zo'n ding vlak bij me ontplofte en het geluid toch iets te hard bleek te staan.
over geluid te hard gesproken; die random news-items gaan met het (drie)dubbele volume over mijn speakers heen. Hebben meer mensen dat?
pi_140663782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

over geluid te hard gesproken; die random news-items gaan met het (drie)dubbele volume over mijn speakers heen. Hebben meer mensen dat?
Ja, ook poppende tires zijn veel te hard, en er nog zo'n geluid wat helemaal uit balans is, even kwijt.
-Don Draper
pi_140666027
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik deed dat tijdens 1 van de ctOS Breaches. Ik was aan het rennen, zag een punt dat gehackt moest worden, druk op X, en blaas 2 civilians en mezelf op omdat ik plotseling op een fuse box lock.
pi_140666151
Ik heb overigens ondertussen nog altijd mijn palace pack & ubisoft win items niet.. Ze zijn allemaal echt ge unlocked maar niet in game :(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:35:46 #140
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140666232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb overigens ondertussen nog altijd mijn palace pack & ubisoft win items niet.. Ze zijn allemaal echt ge unlocked maar niet in game :(
O nog niet zo hard op gelet eigenlijk. Mijn deadsec items zijn wel unlocked, samen met de uplay gun en auto. Die missie zou ik straks even moeten checken.
pi_140666272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O nog niet zo hard op gelet eigenlijk. Mijn deadsec items zijn wel unlocked, samen met de uplay gun en auto. Die missie zou ik straks even moeten checken.
Bij mij echt helemaal niks.. Al een ubisoft case aangemaakt, krijg ik als bericht terug letterlijk een link naar de faq. Dikke vinger.
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2014 @ 14:10:40 #142
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140667419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik had trouwens 2 aparte keys gekregen. Eentje voor het spel en eentje voor de DLC. Alleen ik weet niet wat de DLC missies zijn in het spel.. :')
pi_140667467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik had trouwens 2 aparte keys gekregen. Eentje voor het spel en eentje voor de DLC. Alleen ik weet niet wat de DLC is in het spel.. :')
Dat is normaal.
En dat staat dan WEL weer in die oh zo nuttige FAQ :P

https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000efAECAY
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:22:17 #144
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140671703
Over het NAT-probleem:

quote:
COMMUNICATION HISTORY
6/3/2014 9:59:01 AM
Er waren wat problemen met de server.
Deze problemen zijn nu opgelost, heeft u nog steeds het zelfde probleem?
Vanavond maar weer even proberen *O*
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:38:02 #145
217478 Altron
pew pew
pi_140672245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik heb online eigenlijk alleen nog maar hacken gedaan, en 1 race. (en die mobile app, maar 50% disconnect als je aan het winnen bent). Wat is online decryptie (waar je met 3-8 man moet zijn)?

Wilt er trouwens niemand van de pc-spelers wat usernamen uitwisselen om die freeroam enzo wat te proberen?
Heb al best vaak online tegen iemand gespeeld , en heb nog niet meegemaakt dat er iemand disconnecte.

Als je iemand moet hacken en een wall moet plaatsen ga ik altijd in een auto zitten die langs de kant staat.
Of zet hem zelf even netjes langs de kant ..en dan erin verstoppen... dat werkt tot nu toe altijd bij mij :D
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:38:03 #146
428591 M.FR12
Feyenoord Rotterdam!
pi_140676277
Heb hem zojuist uitgespeeld, was in het begin even wennen. Greep me niet gelijk vast zoals GTA V. Denk dat de verwachten misschien iets té hoog waren. Achteraf vind ik dat het toch gewoon een hele goed game is!
pi_140676597
Jeezus, je kunt gewoon gehackt worden wanneer je AFK in je pauzemenu zit, pffft. Moet je hem dan echt helemaal uitzetten als je niet gehackt wil worden..
-Don Draper
pi_140677321
Wie is er hier eigenlijk moderator? Want wil vragen om een apart topic op te richten in de pc-sectie aangezien al mijn requests voor Uplay-spelers niet worden opgemerkt :p
pi_140677484
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wie is er hier eigenlijk moderator? Want wil vragen om een apart topic op te richten in de pc-sectie aangezien al mijn requests voor Uplay-spelers niet worden opgemerkt :p
Mods zitten hier:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
Ik acht het niet veel kans overigens dat ze er blij mee zijn.

Word wel opgemerkt hoor, maar ik speel bijvoorbeeld nooit online. (Heb tot nu toe 0 uplay vrienden omdat het me niet interesseert) maar misschien kijk ik een keer, mn username is het zelfde als fok.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:49:13 #150
45 SiGNe
pi_140681781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef M.FR12 het volgende:
Heb hem zojuist uitgespeeld, was in het begin even wennen. Greep me niet gelijk vast zoals GTA V. Denk dat de verwachten misschien iets té hoog waren. Achteraf vind ik dat het toch gewoon een hele goed game is!
Ik heb het ook net uitgespeeld, eerst nog wel een bug in de eind-sequest maar opnieuw laden verhielp dat gelukkig.
Ik zit nog wel met veel vragen rondom het spel maar dat komt geloof ik doordat er een hoop acts uit het spel gehaald zijn.
Het verhaal is wel leuk maar wat magertjes, het doel heiligt de middelen niet.

Ik vond de stad wel mooi om in rond te lopen en rijden, met een beetje motion blur zag alles er goed uit.
Er is goed aan het decor gedacht, zowel aan de binnen- als buitenkant van gebouwen en er liepen ook genoeg mensen op straat om geloofwaardig over te komen.
Alleen moeten ze niet voor je auto springen als je op hoge snelheid langsrijdt.
Rennen ze eerst de ene kant op om vervolgens om te draaien en letterlijk voor je auto te springen :D

IK moet alleen nog wat audio-logs hebben, kennelijk gemist.
1tje weet ik zeker dat ik die gemist heb en dat was in de gevangenis.. maar waar is die gevangenis en kan er er weer terug in?
pi_140682916
Net voor het eerst iemand gehackt.. ik zat achter een hout plankie komt die gast bij 90% recht voor me staan.. ik natuurlijk kuuutt.. draait ie zich om en rent ie weg :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:02:29 #152
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140685437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bij mij echt helemaal niks.. Al een ubisoft case aangemaakt, krijg ik als bericht terug letterlijk een link naar de faq. Dikke vinger.
ah, die palace missie heb ik wel. dat is een speciaal blauw icoontje op de kaart.
'exclusive mission' staat er.

na 5 x doodgegaan zijn maar wat anders gaan doen.
pi_140690011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:05 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Mods zitten hier:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
Ik acht het niet veel kans overigens dat ze er blij mee zijn.

Word wel opgemerkt hoor, maar ik speel bijvoorbeeld nooit online. (Heb tot nu toe 0 uplay vrienden omdat het me niet interesseert) maar misschien kijk ik een keer, mn username is het zelfde als fok.
Anders kan er een algemeen Uplay topic komen waar mensen Username's uitwisselen voor games als Assassin's Creed, Watch Dogs, Splinter Cell, Far Cry,... etc... Ik heb al jaren moeite genoeg mensen te vinden :p
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:36:30 #154
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_140690550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Anders kan er een algemeen Uplay topic komen waar mensen Username's uitwisselen voor games als Assassin's Creed, Watch Dogs, Splinter Cell, Far Cry,... etc... Ik heb al jaren moeite genoeg mensen te vinden :p
Ik doe het liefst zo weinig mogelijk met uplay. ^O^
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2014 @ 23:36:53 #155
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140690570
Act 3, Mission 5: For the Portfolio _O_
pi_140690659
quote:

[..]

Ik zou zeggen gooi een balletje op in het feedback topic? Of je opent het topic gewoon zelf.
pi_140691878
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik doe het liefst zo weinig mogelijk met uplay. ^O^
Dank u voor deze hele nuttige informatie...

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen gooi een balletje op in het feedback topic? Of je opent het topic gewoon zelf.
Thanks, zal ik morgen doen
  woensdag 4 juni 2014 @ 00:10:20 #158
45 SiGNe
pi_140692398
quote:

[..]

Dan maak je een topic aan.. daar hoeft echt geen toestemming voor gevraagd worden.
pi_140692498
quote:

[..]

Ik denk dat een heel topic een beetje overbodig is. :P
Kan toch gewoon in de OP van zulke topics?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_140692752
Watchdogs in a nutshell

pi_140694400
Jeehee eerste dlc is ook alweer uit, week na release..... (Naast al die on-disc pre-order meuk zal het me niet eens verbazen als je niet eens iets zou hoeven downloaden).
  woensdag 4 juni 2014 @ 01:20:01 #162
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_140694576
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:19 schreef Roypsv het volgende:
Watchdogs in a nutshell

[ afbeelding ]
Echt he. _O- Maar wel een vermakelijk spel. ^O^
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 4 juni 2014 @ 07:19:58 #163
45 SiGNe
pi_140696067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 01:12 schreef VelitoX het volgende:
Jeehee eerste dlc is ook alweer uit, week na release..... (Naast al die on-disc pre-order meuk zal het me niet eens verbazen als je niet eens iets zou hoeven downloaden).
Net op tijd, was net klaar met het spel.
Die extra missies zijn best pittig, al is het me niet helemaal duidelijk wat je ermee kan verdienen.
Bij een missie een Bio wapen dat alleen jij kan gebruiken.. mja.. :{
Progression wheel laat die extra dingen ook niet zien.

Moet de Digital Trip nog doen.. en de laatste DedSec misie (naar Crtl, Alt en Delete), Shutdown.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:13:47 #164
428591 M.FR12
Feyenoord Rotterdam!
pi_140708664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb het ook net uitgespeeld, eerst nog wel een bug in de eind-sequest maar opnieuw laden verhielp dat gelukkig.
Ik zit nog wel met veel vragen rondom het spel maar dat komt geloof ik doordat er een hoop acts uit het spel gehaald zijn.
Het verhaal is wel leuk maar wat magertjes, het doel heiligt de middelen niet.

Ik vond de stad wel mooi om in rond te lopen en rijden, met een beetje motion blur zag alles er goed uit.
Er is goed aan het decor gedacht, zowel aan de binnen- als buitenkant van gebouwen en er liepen ook genoeg mensen op straat om geloofwaardig over te komen.
Alleen moeten ze niet voor je auto springen als je op hoge snelheid langsrijdt.
Rennen ze eerst de ene kant op om vervolgens om te draaien en letterlijk voor je auto te springen :D

IK moet alleen nog wat audio-logs hebben, kennelijk gemist.
1tje weet ik zeker dat ik die gemist heb en dat was in de gevangenis.. maar waar is die gevangenis en kan er er weer terug in?
Ik bedoelde met uitgespeeld zelf eigenlijk alleen de main missies allemaal gehaald. Heb alle side-quests en collectables nog niet binnen. Geen idee of je terug kan in de gevangenis...
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:19:33 #165
45 SiGNe
pi_140708882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef M.FR12 het volgende:

[..]

Ik bedoelde met uitgespeeld zelf eigenlijk alleen de main missies allemaal gehaald. Heb alle side-quests en collectables nog niet binnen. Geen idee of je terug kan in de gevangenis...
Dat bedoelde ik ook, main quest is klaar.
Hele gevangenis kan ik niet vinden, maar ik kom ook de Ambrose Theater niet meer in, de discotheek..
Best jammer dat ze die deuren na de main quest niet gewoon openzetten zodat je overal nog een keer kan kijken.
Of evt met camera's nog een keer het gebouw in.
  Redactie Games woensdag 4 juni 2014 @ 16:38:27 #166
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140709537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook, main quest is klaar.
Hele gevangenis kan ik niet vinden, maar ik kom ook de Ambrose Theater niet meer in, de discotheek..
Best jammer dat ze die deuren na de main quest niet gewoon openzetten zodat je overal nog een keer kan kijken.
Of evt met camera's nog een keer het gebouw in.
Is het dan nog een achievement dan?
pi_140709750
Wat een kansloos gedrocht is dit spel. Mensen die dit met plezier spelen verdienen het om hardhandig bewerkt te worden met spijkerknuppels. :r Niets is goed aan deze game, niets.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:46:50 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140709786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef HyperViper het volgende:
Wat een kansloos gedrocht is dit spel. Mensen die dit met plezier spelen verdienen het om hardhandig bewerkt te worden met spijkerknuppels. :r Niets is goed aan deze game, niets.
Jij hebt blijkbaar nog steeds geen hulp gezocht :').
Get woke, go broke!
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:47:09 #169
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140709799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef HyperViper het volgende:
Heffy
pi_140709828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij hebt blijkbaar nog steeds geen hulp gezocht :').
Haha wat een frustratie. Zijn je polsen alweer genezen?
  Redactie Games woensdag 4 juni 2014 @ 16:48:22 #171
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140709835
Niet zo aanstellen jôh!
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:48:46 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140709848
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Haha wat een frustratie. Zijn je polsen alweer genezen?
Lol wut? IK ben gefrustreerd? Zie je je eigen taalgebruik wel eens over iets triviaals als een spel? :').
Get woke, go broke!
pi_140709941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lol wut? IK ben gefrustreerd?
Je komt aardig verzuurd en ontevreden op mij over.
quote:
Zie je je eigen taalgebruik wel eens over iets triviaals als een spel? :').
Wat is er mis met mijn taalgebruik? Lekker kleurig toch. Wat wil je dan dat ik zeg? Ik vind dit spel niet zo veel aan? Kom op zeg.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:53:04 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140709990
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je komt aardig verzuurd en ontevreden op mij over.

[..]

Wat is er mis met mijn taalgebruik? Lekker kleurig toch. Wat wil je dan dat ik zeg? Ik vind dit spel niet zo veel aan? Kom op zeg.
Als je wil overkomen als een Tristannetje ben je prima bezig idd.
Get woke, go broke!
pi_140710042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je wil overkomen als een Tristannetje ben je prima bezig idd.
Willen overkomen. :') Je bent nog zo onzeker als altijd zie ik... Zet eens wat stappen vooruit jij. Luister nou maar naar ome HV en blijf van dit spel af. Zal je een hoop ellende schelen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:55:40 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140710083
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Willen overkomen. :') Je bent nog zo onzeker als altijd zie ik... Zet eens wat stappen vooruit jij. Luister nou maar naar ome HV en blijf van dit spel af. Zal je een hoop ellende schelen.
Ja, enorm onzeker :').

En nee, ik vermaak me er prima mee, en dus moet ik nu met spijkerknuppels doodgeslagen worden.
Get woke, go broke!
pi_140710135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En nee, ik vermaak me er prima mee, en dus moet ik nu met spijkerknuppels doodgeslagen worden.
Ho ho. Ik heb nergens het woord doodgeslagen op de toets genomen. Even wat stappen achteruit jij en kalmeren. Het schuim staat op je lippen. Je mag zeker een paar fikse zwaaien met de spijkerknuppel op de donder krijgen, zonder meer. Maar je hoeft absoluut niet dood. Dat gun ik je echt niet en ik zou het waarderen als jij die suggestie ook niet langer meer wekt.
  Redactie Games woensdag 4 juni 2014 @ 16:58:53 #178
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140710181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

10 mensen vinden dit bericht leuk..
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:58:55 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140710183
pi_140710324
Even terug ontopic nu want het topic dwaalt een beetje af door Heatwave. Wat mij vooral stoort aan dit spel zijn de volgende aspecten:

1 druk op de knop om vrijwel alle acties uit te voeren.
Voertuigen rijden als a2 racer 1.
Voertuigen beschadigen niet of nauwelijks, tenzij er een event geactiveerd wordt zoals een stoplicht. Dan ineens is 30kmu genoeg om onderdelen te laten vliegen.
Geen bloedplassen of gore afgezien van kogelgaten.
Het acteerwerk van de stemacteurs.
Dezelfde gameplay-elementen als farcry en AC; unlock toren etc.
Geen melee combat op onschuldige burgers.
Geen high tech graphics die gedemonstreerd werden jaren terug.
Bizar slechte physics engine.
Slecht verhaal, totaal geen band met de karakters.
Repetitieve side-quests ala AC 1.
Bizar slechte view range op ultra settings.
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:07:26 #181
184614 Olep
Semper Fi.
pi_140710532
Ik vond het wel een leuk spel.
Niet top, maar goed, dat kan nog met volgende delen.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_140710643
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Olep het volgende:
Ik vond het wel een leuk spel.
Niet top, maar goed, dat kan nog met volgende delen.
Reken er maar niet op.
pi_140711088
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.
Als je alleen maar kunt zeiken, kun je beter weggaan.
pi_140711206
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:23 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Als je alleen maar kunt zeiken, kun je beter weggaan.
Ik verwijs je naar het feedback topic voor klachten over de negativiteit van mijn posts. Hier kun je lekker ontopic blijven. :)
pi_140711469
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik denk dat een heel topic een beetje overbodig is. :P
Kan toch gewoon in de OP van zulke topics?
Zoals je kan zien verdrinkt dat al snel door het gezeur en geneut van sommigen :p Trouwens, ik lees de OP nooit :p
pi_140711494
Is die stealth-Papavero nou eigenlijk wel een verbetering t.o.v. de gewone?

quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik verwijs je naar het feedback topic voor klachten over de negativiteit van mijn posts. Hier kun je lekker ontopic blijven. :)
Met plezier.
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:58:35 #187
45 SiGNe
pi_140714104
quote:
5s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Is het dan nog een achievement dan?
Volgens mij ligt er in de gevangenis een audio-log die ik vergeten ben.
Ik hackte toen per ongeluk een andere camera en kon niet meer terug.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:04:18 #188
45 SiGNe
pi_140714316
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Is die stealth-Papavero nou eigenlijk wel een verbetering t.o.v. de gewone?
Rijdt niet beter maar de politie kan je minder makkelijk vinden, stealth verf ofzo.

Al had ik dan liever zoiets gezien als de Lamborghini Egoïsta, met speciaal ant-radar materiaal dat ook op stealth vliegtuigen wordt gebruikt.

Redactie Games woensdag 4 juni 2014 @ 19:43:12 #189
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140715915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Rijdt niet beter maar de politie kan je minder makkelijk vinden, stealth verf ofzo.

Al had ik dan liever zoiets gezien als de Lamborghini Egoïsta, met speciaal ant-radar materiaal dat ook op stealth vliegtuigen wordt gebruikt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto.. :')
pi_140716431
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

-Don Draper
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:04:56 #191
45 SiGNe
pi_140716963
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben, erg brute wagen maar niet een auto waar je eigenlijk in gezien wil worden.
Je weet zeker dat iedereen naar je zal kijken als je ermee op straat rijdt.
Er is er overigens ook maar 1 van.

de ontwerper heeft de opdracht gekregen om iets unieks te maken dat geïnspireerd is op een straaljager en da's in elk geval gelukt.
De basis is een Gallardo..

Ze hebben ook nog de Reventon (bais een Mucielago), ook gebaseerd op een vliegtuig (F22 Raptor) en voorzien van stealth verf
pi_140720638
En de Veneno, ook al zo'n bizarre auto.
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:28:09 #193
45 SiGNe
pi_140722297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:04 schreef Niek. het volgende:
En de Veneno, ook al zo'n bizarre auto.
Veel meer spoilers pastten er niet op.. ;)
Da's echt bijna een Le Mans wagen.
pi_140724074
Net weer even gespeeld *O* Heerlijk weer. Lekker rondwandelen in de stad en random dingen doen.
Morgen weer :Y
pi_140725894
Waarschijnlijk is het super easy, maar ik snap er in ieder geval geen kut van.
Hoe kan ik zien of ik online ben en anderen mij kunnen hacken? En waar kan ik dit aan of uit zetten?

Kan ik overigens ook psn friends hacken? Of puur en alleen random personen?
En zijn er ook andere game modes waarmee ik wel met vrienden kan spelen?
pi_140726773
Zonder dat ik het door had... Zit ik alweer in Act IV: Little Sister
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140726865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef -CRASH- het volgende:
Zonder dat ik het door had... Zit ik alweer in Act IV: Little Sister
't Gaat snel he ;(
-Don Draper
pi_140726961
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

't Gaat snel he ;(
idd...
Ik dacht dat ik ergens halverwege Act III zat :P
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140727060
Ook bijna Act IV afgerond vandaag.

Geprobeerd met een paar mensen freeroam en race te doen, maar altijd "session no longer available" gekregen bij een uitnodiging. Andere pc-spelers meer succes gehad?
  Redactie Games woensdag 4 juni 2014 @ 23:02:26 #200
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140727690
Nog niet de online games gedaan. Ik wil eerst de single-player story en alle skills unlocken. Act III afgerond vandaag. Was best tof :Y

Missing Persons sidequest was een beetje stom.. :{
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:15:06 #201
45 SiGNe
pi_140728270
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:02 schreef HyperViper het volgende:
Even terug ontopic nu want het topic dwaalt een beetje af door Heatwave. Wat mij vooral stoort aan dit spel zijn de volgende aspecten:

1 druk op de knop om vrijwel alle acties uit te voeren.
Voertuigen rijden als a2 racer 1.
Voertuigen beschadigen niet of nauwelijks, tenzij er een event geactiveerd wordt zoals een stoplicht. Dan ineens is 30kmu genoeg om onderdelen te laten vliegen.
Geen bloedplassen of gore afgezien van kogelgaten.
Het acteerwerk van de stemacteurs.
Dezelfde gameplay-elementen als farcry en AC; unlock toren etc.
Geen melee combat op onschuldige burgers.
Geen high tech graphics die gedemonstreerd werden jaren terug.
Bizar slechte physics engine.
Slecht verhaal, totaal geen band met de karakters.
Repetitieve side-quests ala AC 1.
Bizar slechte view range op ultra settings.
Grotendeels te wijten aan de Next-gen consoles die minder next-gen zijn dan ze beloven.. of eigenlijk 2 year Old-Gen zijn maar dat niet willlen toegeven.
De ontwikkelaars wilden veel meer met het spel (ook te zien in previews) maar de hardware van de consoles kon het niet aan.

-Er zijn levels uit het spel geknipt, vandaar on-samenhangend.
-Graphics minder goed komt omdat de videokaart een Radeon HD7790 is, 2 jaar geleden al midrange (en processor is zelfs een lowrange AMD, vergelijkbaar met een Phenom II van 3 jaar geleden), om kosten te besparen.
-voertuigen zijn ook niet uitgewerkt omdat men teveel tijd kwijt was om het goed op de consoles te laten draaien, geld ook voor veel andere delen van het verhaal.

Welke versie heb je overigens gespeeld? PS3 versie ziet er nog veel slechter uit dan PS4, Xbone en PC versie.

En heb je het spel écht gekocht of heb je een gekraakte versie?
Dat maakt namelijk ook behoorlijk wat uit og je klacht gegrond is of niet.
En dan niet liegen he..
Zelf heb ik ook een gekraakte versie (eerst 3DM, nu Reloaded), speelde prima.
't is dat ik een arme pauper zonder geld ben anders had ik het echt wel gekocht, evt achteraf.
Maar doordat ik een gekraakte versie speel kan ik niet veel zeggen over de kwaliteit van het spel, dat kan ook aan de crack liggen namelijk.
Officiele versie speelt misschien fijner.
pi_140728418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Grotendeels te wijten aan de Next-gen consoles die minder next-gen zijn dan ze beloven.. of eigenlijk 2 year Old-Gen zijn maar dat niet willlen toegeven.
De ontwikkelaars wilden veel meer met het spel (ook te zien in previews) maar de hardware van de consoles kon het niet aan.

-Er zijn levels uit het spel geknipt, vandaar on-samenhangend.
-Graphics minder goed komt omdat de videokaart een Radeon HD7790 is, 2 jaar geleden al midrange (en processor is zelfs een lowrange AMD, vergelijkbaar met een Phenom II van 3 jaar geleden), om kosten te besparen.
-voertuigen zijn ook niet uitgewerkt omdat men teveel tijd kwijt was om het goed op de consoles te laten draaien, geld ook voor veel andere delen van het verhaal.

Welke versie heb je overigens gespeeld? PS3 versie ziet er nog veel slechter uit dan PS4, Xbone en PC versie.

En heb je het spel écht gekocht of heb je een gekraakte versie?
Dat maakt namelijk ook behoorlijk wat uit og je klacht gegrond is of niet.
En dan niet liegen he..
Zelf heb ik ook een gekraakte versie (eerst 3DM, nu Reloaded), speelde prima.
't is dat ik een arme pauper zonder geld ben anders had ik het echt wel gekocht, evt achteraf.
Maar doordat ik een gekraakte versie speel kan ik niet veel zeggen over de kwaliteit van het spel, dat kan ook aan de crack liggen namelijk.
Officiele versie speelt misschien fijner.
Met een gekraakte versie kun je prima uitspraken doen over de physics, de gameplay elementen en de grafische kwaliteit van het spel. Een crack kan geen invloed hebben op die aspecten van een game. Een crack kan slechts de performance van het spel beïnvloeden, eventuele crashes en corrupte savegames etc veroorzaken. In mijn geval heb ik het gespeeld op de PC en PS4. PC illegaal en ps4 bij een vriend legaal. Beide versies zijn erg slecht. De PC versie ziet er echter beter uit op ultra. Maar een aap met gouden kettingen blijft een aap.
  Redactie Games woensdag 4 juni 2014 @ 23:20:17 #203
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140728512
Ik weet niet, maar mijn voertuig raakt wel beschadigd met kogelgaten, gaat roken en ontploft op een gegeven moment tijdens een klopjacht met 5-sirenes. Duurt soms effe met de extra defensive driving perk, maar gaat echt wel stuk. En als ik hard achterop een auto rijdt met een motor word ik gewoon gelanceerd, zoals je zou verwachten. Al blijf je wel redelijk vaak goed op je motor zitten als je ergens tegen aanrijdt.
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:30:19 #204
45 SiGNe
pi_140728948
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog niet de online games gedaan. Ik wil eerst de single-player story en alle skills unlocken. Act III afgerond vandaag. Was best tof :Y

Missing Persons sidequest was een beetje stom.. :{
Opzich wel een leuke missie maar een beetje te simpel.
Men had dat meer uit moeten werken naar een gewone missie.
Men had sowieso de boel beter moeten uitwerken, dat je van iemand die het goed bedoeld groeit naar iemand die alles doet om z'n doel te bereiken: nichtje wreken.

Maar er had ook de keuze moeten zijn of je alles vriendelijk wil oplossen.
In het spel ben je een Vigilante, iemand die strijd tegen het kwaad maar je wordt wel aangemoedigd om telefoons te hacken en bankrekeningen leeg te roven.
Aan het eind van het spel heb je zelfs meer geld dan Crime Boss Lucky Quinn (ongeveer 10 miljoen op de rekening volgens het spel zelf, wat tegenwoordig vrij weinig is voor een mafiabaas maar dat terzijde)

Een Vigilante die midden in de stad met een mitrailleur rondknalt, constant auto's jat en door de stad racet, stroomstoringen veroorzaakt, etc. en alleen de politie is boos? (En dan ook vrijwel alleen tijdens missies)
Vanaf act 2 kent bijna iedereen je naam en hoe je eruit ziet ('t is niet dat kleding echt heel veel van elkaar verschilt behalve van kleur)

Dat soort dingen had beter uitgewerkt kunnen worden, in het begin van het spel had je anoniemer moeten zijn en alles wat minder groot aan moeten pakken, meer evolutie in het spel.
Dat je van goedaardig groeit naar kwaadaardig zonder dat je het in eerste instantie doorhebt.
Dat was bijv. bij Sleeping Dogs beter uitgewerkt, je had de keuze om good cop te blijven of om de triads over te nemen, maar op het eind was je toch goed. (dat laatste had men opzich ook wel meer keuze in mogen laten maar dat maakt het begin van deeel 2 moeilijker)
pi_140734800
Goede punten Signe, dat vond ik inderdaad ook opvallend (en zie je ook terug in reviews).

Nu is dat wel vaker een probleem bij dit soort games en 1 van de dingen die me het meest ergerde in GTA4 bijv. Nico Bellic heeft het er het hele spel over dat hij uit het wereldje wil stappen maar ondertussen wel complete genocide pleegt.

Ik vind het vooral grappig dat een l33t h4ck3r als Aiden zo goed met wapens om kan gaan zonder dat je daar direct een verklaring voor krijgt (of althans, in act 2 heb ik daar nog niets over gehoord).
pi_140735537
Waar ik mij enorm aan irriteer is dat de auto's onverwachts stoppen midden op de weg zonder ander verkeer. Ze stoppen als je een kruispunt nadert, exact midden van een weg (dus midden tussen 2 kruispunten in) en wanneer je volgens de code van de game te dicht op je voorganger bumper-kleeft. Ook als je iets meer gas geeft dan de andere auto's en wat niet.
pi_140746636
Ha! http://kotaku.com/tired-o(...)-watch-do-1586153672

Ben nu ergens halverwege Act 2, en vermaak me nog steeds best. Af en toe wat Fixer Contracts en Gang Hideouts tussendoor. ^O^. Blijkbaar moest ik even doorspelen om de laatste Weapons Trade missie te kunnen spelen, die leuk en soms best lastig was (totdat ik dood ging, hem opnieuw deed en niet alles meteen opblies, toen was 't ineens een stuk makkelijker).
pi_140750092
pi_140750704
quote:
Ik lachte :D
  donderdag 5 juni 2014 @ 17:47:03 #210
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_140752223
quote:
_O- _O- _O- _O- ^O^
You dont believe me ? Read this line again.
pi_140754242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Goede punten Signe, dat vond ik inderdaad ook opvallend (en zie je ook terug in reviews).

Nu is dat wel vaker een probleem bij dit soort games en 1 van de dingen die me het meest ergerde in GTA4 bijv. Nico Bellic heeft het er het hele spel over dat hij uit het wereldje wil stappen maar ondertussen wel complete genocide pleegt.

Ik vind het vooral grappig dat een l33t h4ck3r als Aiden zo goed met wapens om kan gaan zonder dat je daar direct een verklaring voor krijgt (of althans, in act 2 heb ik daar nog niets over gehoord).
volgens mij is iemand die programma's kan gebruiken om te hacken meer een script kiddy dan een hacker :P
pi_140754778
THE END...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog een dilemma erachteraan.
Doe ik dit
of
Doe ik dat

[ Bericht 60% gewijzigd door -CRASH- op 05-06-2014 19:29:46 ]
pi_140761363
In de TV reclame ziet het er grafisch echt 10x vetter uit

Hoezo misleidend :')
pi_140761516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:56 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

volgens mij is iemand die programma's kan gebruiken om te hacken meer een script kiddy dan een hacker :P
Volgens het NOS journaal niet :P

quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
In de TV reclame ziet het er grafisch echt 10x vetter uit

Hoezo misleidend :')
WAT!? Reclame is niet de realiteit! *shock*
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:20:08 #215
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140762407
Het spel ziet er echt wel heel lelijk uit imo. E3 2012 zag het er nog geweldig uit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140762838
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
Het spel ziet er echt wel heel lelijk uit imo. E3 2012 zag het er nog geweldig uit.
Het is maar net wat je lelijk noemt :P
http://imgur.com/a/G4Ajm#18

http://imgur.com/a/U3D3i
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:33:49 #217
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140762987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is maar net wat je lelijk noemt :P
http://imgur.com/a/G4Ajm#18

http://imgur.com/a/U3D3i

In high lightening zones/periods of met vegetation ziet het er niet mooi uit, vind ik. Textures enz vallen gewoon tegen. Het is niet lelijk lelijk. Maar voor een "Next gen" title en de E3 2k12 trailers enz had ik veel meer verwacht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140763142
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In high lightening zones/periods of met vegetation ziet het er niet mooi uit, vind ik. Textures enz vallen gewoon tegen.
Het zijn niet de beste graphics van alle games die er uit zijn op dit moment idd. Maar bijvoorbeeld GTA5 is stukken minder mooi en daar hoor je niemand over. Voor een complete nieuwe gameserie vind ik het meer dan genoeg.
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:41:10 #219
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140763274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het zijn niet de beste graphics van alle games die er uit zijn op dit moment idd. Maar bijvoorbeeld GTA5 is stukken minder mooi en daar hoor je niemand over. Voor een complete nieuwe gameserie vind ik het meer dan genoeg.
GTA5 vond ik ook niet echt super. Alleen door de wat meer cartoonish graphic style valt het minder op, WD probeert er echt realistic uit te zien maar is het dan net niet. Maar het komt ook omdat ik al op de PC jaren geleden betere graphics heb gezien dat ik het anno 2014 gewoon vind tegenvallen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140763426
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

GTA5 vond ik ook niet echt super. Alleen door de wat meer cartoonish graphic style valt het minder op, WD probeert er echt realistic uit te zien maar is het dan net niet. Maar het komt ook omdat ik al op de PC jaren geleden betere graphics heb gezien dat ik het anno 2014 gewoon vind tegenvallen.
Hou er rekening mee dat dit een compleet nieuwe game serie is he, waarschijnlijk met een team van grotendeels compleet nieuwe devs. Mensen hier denken misschien dat ze gewoon even alle devs van assassins creed deze game hebben laten maken, maar zo werkt het niet (want dat zou AC vertraging opleveren). Een aantal van die devs hebben misschien nog nooit zo iets vergelijkbaars gemaakt dus het is allemaal nieuw voor hun. Daar houd niemand rekening mee. Geloof me, als er een deel 2 komt word die stukken beter. Geef die devs ook een kans om te leren van hun eerste fouten.
pi_140763874
Ok laatste missie, die probeer ik morgen eens rustig :p
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:08:01 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140764642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat dit een compleet nieuwe game serie is he, waarschijnlijk met een team van grotendeels compleet nieuwe devs. Mensen hier denken misschien dat ze gewoon even alle devs van assassins creed deze game hebben laten maken, maar zo werkt het niet (want dat zou AC vertraging opleveren). Een aantal van die devs hebben misschien nog nooit zo iets vergelijkbaars gemaakt dus het is allemaal nieuw voor hun. Daar houd niemand rekening mee. Geloof me, als er een deel 2 komt word die stukken beter. Geef die devs ook een kans om te leren van hun eerste fouten.
Dat snap ik, maar dat heeft alleen effect op de gameplay, niet op de graphics. Lijkt mij dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140764918
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat heeft alleen effect op de gameplay, niet op de graphics. Lijkt mij dan.
Lijkt mij niet. Graphics moet je ook optimaliseren enz.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:19:19 #224
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140765164
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lijkt mij niet. Graphics moet je ook optimaliseren enz.
Ja, maar dat heeft te maken met de engine. The Witcher 2 had ook een nieuwe engine, zag er ook meteen super mooi uit. Mooier dan Watch dogs bijv. Als je een nieuwe engine gaat gebruiken, maak het dan meteen goed en niet halfbakken zoals ze nu hebben gedaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:27:41 #225
45 SiGNe
pi_140765561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
THE END...

SPOILER
Doe ik dit
of
Doe ik dat
SPOILER
En aangezien het op het eind is maakt het toch niet uit voor het verhaal.

quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
De next-gen consoles hebben een middenklasse videokaart, daardoor heeft men tijdens de ontwikkeling van het spel een hele hoop concessies moeten doen.
Het was de bedoeling dat het zo mooi zo worden als aangekondigd maar dat konden de consoles niet aan en dus hebben ze een hoop moeten schrappen, zelfs delen van het verhaal zelf.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:32:11 #226
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140765774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

SPOILER
En aangezien het op het eind is maakt het toch niet uit voor het verhaal.

[..]

De next-gen consoles hebben een middenklasse videokaart, daardoor heeft men tijdens de ontwikkeling van het spel een hele hoop concessies moeten doen.
Het was de bedoeling dat het zo mooi zo worden als aangekondigd maar dat konden de consoles niet aan en dus hebben ze een hoop moeten schrappen, zelfs delen van het verhaal zelf.
Next gen consoles hebben nu al idd mindere hardware dan een high end PC.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140765891
Dat was toen de 360 en ps3 uit kwam ook al zo.

Toen met de mededeling dat een console allen gericht is op games en geen echt Os hoefde te draaien...
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:39:31 #228
45 SiGNe
pi_140766091
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Next gen consoles hebben nu al idd mindere hardware dan een high end PC.
En aangezien spellen beter verkopen op de console dan op de PC heeft de PC een probleem, je kan wel superhardware in je kast hebben zitten maar de spellen worden gemaakt voor de consoles...
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:41:34 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140766182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En aangezien spellen beter verkopen op de console dan op de PC heeft de PC een probleem, je kan wel superhardware in je kast hebben zitten maar de spellen worden gemaakt voor de consoles...
Niet alle spellen gelukkig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140766225
Next-gen is idd een lege term, met consoles die nu al eigenlijk outdated zijn. En Ubisoft heeft de pech dat zij de eerste zijn die een game uitbrengen die zo wordt genoemd. En je kan moeilijk zeggen "ja, Sony en Microsoft hebben jullie belogen", dan verkoop je niets meer...

Maak je een nieuwe, originele IP, wordt die natuurlijk neergesabeld, ik kan niet wachten tot we de reviewscores van de "nieuwe" battlefield, FIFA en CoD zien....
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:44:21 #231
45 SiGNe
pi_140766291
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet alle spellen gelukkig.
Klopt, maar het kost wel meer tijd en moeite om een consolespel om te zetten naar een PC spel.
Met consoles staat de hardware vast en hoeft je geen rekening te houden met duizenden configuraties.
Wat dat betreft is het andersom makkelijker, als het op PC werkt moet het ook op console kunnen werken.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:45:01 #232
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140766314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef AntiChrist7 het volgende:
Next-gen is idd een lege term, met consoles die nu al eigenlijk outdated zijn. En Ubisoft heeft de pech dat zij de eerste zijn die een game uitbrengen die zo wordt genoemd. En je kan moeilijk zeggen "ja, Sony en Microsoft hebben jullie belogen", dan verkoop je niets meer...

Maak je een nieuwe, originele IP, wordt die natuurlijk neergesabeld, ik kan niet wachten tot we de reviewscores van de "nieuwe" battlefield, FIFA en CoD zien....
Fifa is sowieso niet serieus te nemen op grafisch vlak. CoD ook niet meer echt, ziet er ook outdated uit. De nieuwe BF is ook nog current gen. Witcher 3 zien we het wel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:46:13 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140766367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Klopt, maar het kost wel meer tijd en moeite om een consolespel om te zetten naar een PC spel.
Met consoles staat de hardware vast en hoeft je geen rekening te houden met duizenden configuraties.
Wat dat betreft is het andersom makkelijker, als het op PC werkt moet het ook op console kunnen werken.
Valve en CD project ontwikkelen tenminste op PC en porten het naar de consoles. Hopelijk worden de Bethesda spellen ook geen ports meer naar de PC zoals Skyrim, die alleen zwaar gemod er prachtig uitziet en goed werkt qua interface.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_140766957
Watch Dogs staat veel te koop op Marktplaats.
----
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:11:10 #235
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140767248
100% uitgespeeld nu :D nu wachten op de t-bone campaign dlc *O*
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:18:21 #236
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140767444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
THE END...

SPOILER
Doe ik dit
of
Doe ik dat
SPOILER
pi_140771826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Aan het eind van het spel heb je zelfs meer geld dan Crime Boss Lucky Quinn (ongeveer 10 miljoen op de rekening volgens het spel zelf, wat tegenwoordig vrij weinig is voor een mafiabaas maar dat terzijde)

Dat is zijn inkomen. 1.002.300
----
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2014 @ 10:39:44 #238
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140773241

Iemand heeft zitten te tweaken met de uitgebreidere XML-settings van Watchdogs. Binnenkort worden de settings geupload op Guru3D, maar heeft nog wat "optimalisatie" nodig.

[edit]
Net zelf wat nog wat lopen bij tweaken. Aangezien het bij mij niet helemaal op Ultra goed loopt. Grafische texture buffer van Ultra naar High, Level of Detail op Ultra, Shadows op High gezet, Reflections op Ultra, Water op Ultra en Shader op High, HBAO+High, TXXA2. En dan loopt het wel weer soepel.
[/edit]

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-06-2014 17:27:21 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 02:59:15 #239
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_140799189
Op dit moment (Net Act 2) hoop ik vooral dat ik Damien voor z'n smoel kan schieten. Wat een lamzak is dat, zeg. Laat er aub een GTA 4 moment zijn waarop ik ervoor kan kiezen om een magazijn op hem leeg te knallen. (ik zou hier zelfs DLC voor kopen :P)

Edit:
SPOILER
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_140814741
Als ik een criminal convoy moet onderscheppen maar 2 mannetjes niet moet doden, hoe doe ik dat t beste?
pi_140814948
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik een criminal convoy moet onderscheppen maar 2 mannetjes niet moet doden, hoe doe ik dat t beste?
Die 2 mannetjes niet doden.
pi_140814955
En de rest wel.
pi_140815730
Ja hehe, maar ik moet ze wel uitschakelen.

En ze hebben beide een gun. Dus k kan ook niet zeggen van stop. Ik hou je aan.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:42:09 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140816629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef JohnB52 het volgende:
Ja hehe, maar ik moet ze wel uitschakelen.

En ze hebben beide een gun. Dus k kan ook niet zeggen van stop. Ik hou je aan.
Eerst de rest neerschieten en dan erop afrennen en takedown doen
  zondag 8 juni 2014 @ 12:04:53 #245
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140827478
zojuist 100% progression gehaald. Vond het wel een geinig spel alleen na 50% begon het al te vervelen en de fixer contracts lijken wel eindeloos veel te zijn :N
  zondag 8 juni 2014 @ 12:08:11 #246
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140827555
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Die 2 mannetjes niet doden.
ik knal altijd de voorste en achterste auto aan puin met mijn grenade launcher waarna de target in de middelste auto uitstapt. Beetje tactisch schuilen achter de auto's terwijl je op hem af rent en dan neerknuppelen. Heb nog geen 1 keer gefaald
  zondag 8 juni 2014 @ 16:16:36 #247
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140834458
SPOILER: Shell Cups Mini-game Cheat/Achievement
pi_140835618
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:04 schreef utopie het volgende:
zojuist 100% progression gehaald. Vond het wel een geinig spel alleen na 50% begon het al te vervelen en de fixer contracts lijken wel eindeloos veel te zijn :N
Ik ben bij Act 3, missie 2 en zit op 60%. Heb het tot nu toe redelijk gevarieerd gehouden; 1 of 2 campaign missies, dan een paar Fixer contracts (heb er nu 15 gehad). En ook al alle investigations en gang hideouts gedaan. Op naar de 100%!
pi_140835919
Ben ergens halverwege act 3 gestopt met spelen en sindsdien het spel alweer eraf gegooid. Matig maar vermakelijk tussendoortje. Ben wel op zich benieuwd naar deel 2 want de potentie is er. Echter vrees ik dat door de populariteit van het spel ook dat deel weer afgeraffeld zal worden.

Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou het denk ik een 6,5 zijn :)
Conscience do cost.
pi_140836864
Ik heb nu alle missies gedaan. Ik zit op 30% ofzo. Ik heb achteraf pas die dlc missie gedownload kan ik die dan nog doen?
  zondag 8 juni 2014 @ 17:37:43 #251
45 SiGNe
pi_140836872
quote:
99s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef utopie het volgende:
SPOILER: Shell Cups Mini-game Cheat/Achievement
hehe, nice.. ik moet nog ronde 3 halen, had het zelf met een cheat gedaan (unlimited focus, onderdeel van een Cheatengine cheat) maar dan ben je ook minstens een half uur bezig met die cups.. en daar had ik dus op een gegeven moment geen zin in en ben ik gestopt.

In slow-mo zie je het balletje in elk geval ook van beker verwisselen.
  zondag 8 juni 2014 @ 17:40:04 #252
45 SiGNe
pi_140836928
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nu alle missies gedaan. Ik zit op 30% ofzo. Ik heb achteraf pas die dlc missie gedownload kan ik die dan nog doen?
Ja..
Al merk ik aan mezelf dat ik het spel nu minder snel weer op start terwijl ik nog 1 missie moet doen (misschien meer)
en je merkt het ook niet in je progressie wiel
pi_140935872
Gekocht, voor PC. Wel mn Ati-drivers moeten updaten, maar alles op hoog loopt als een zonnetje. Besturing valt me mee, gameplay is prima. Dertig euro voor betaald, inclusief wat DLC.

Wel af en toe wat bugs, zoals wanneer je je auto op een road block laat klappen, ineens een heel aantal auto's gewichtloos lijken te zijn. En heb al een paar keer iemand klem gehad in mn motorklep.
pi_140936539
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]

hehe, nice.. ik moet nog ronde 3 halen, had het zelf met een cheat gedaan (unlimited focus, onderdeel van een Cheatengine cheat) maar dan ben je ook minstens een half uur bezig met die cups.. en daar had ik dus op een gegeven moment geen zin in en ben ik gestopt.

In slow-mo zie je het balletje in elk geval ook van beker verwisselen.
Ik heb samen met mijn vriendin alle ronden gehaald zonder cheats of trucjes :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:25:25 #255
45 SiGNe
pi_140938258
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:59 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik heb samen met mijn vriendin alle ronden gehaald zonder cheats of trucjes :)
Tot frustrerends toe of viel het mee?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:28:42 #256
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140938501
WD uitgespeeld, wat is nog meer een leuke game uit de store ? ik heb 27 euro PSN tegoed over
pi_140962936
pi_140964217
Hoofdverhaal uitgespeeld, nu nog alle extra's doen
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:02:11 #259
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140967523
Blijft een wonderbaarlijk tof gevoel om zo'n hele post uit te schakelen met een camera , wat haakwerk en een paar takedowns :D
  Redactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 23:12:54 #260
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140974069
Die spelletjes zijn saai en kut..
Bij dat bierzuipspelletje haal ik niet eens de eerste 5 rondes.. :r
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:15:29 #261
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_140974180
Ik heb echt sinds de release dag niet meer gespeeld (toen een half uurtje). Binnenkort maar eens een kans geven, maar het grijpt me echt totaal niet zoals gta dat wel deed/doet :D . Misschien latere versies wel, misschien deze zelfs wel als ik het meer gespeeld heb.

Liever dat gta 6 dingen van WD gaat implementeren :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:17:41 #262
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140974300
quote:
8s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die spelletjes zijn saai en kut..
Bij dat bierzuipspelletje haal ik niet eens de eerste 5 rondes.. :r
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:31:39 #263
45 SiGNe
pi_140975010
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef Klonk het volgende:
Blijft een wonderbaarlijk tof gevoel om zo'n hele post uit te schakelen met een camera , wat haakwerk en een paar takedowns :D
Jups, de mooiste kills die ik gemaakt heb was eerst goed kijken wat iedereen heeft en als er een een explosief bij zich heeft zorgen dat alle vijanden naar hem toe lopen met lures enzo.
En als ze dan allemaal bij elkaar zijn z'n granaat tot ontploffing brengen en bij de anderen de comms jammen.
Soms weten ze een granaat nog weg te gooien maar vak gooien ze richting een ander :D
pi_140975519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Jups, de mooiste kills die ik gemaakt heb was eerst goed kijken wat iedereen heeft en als er een een explosief bij zich heeft zorgen dat alle vijanden naar hem toe lopen met lures enzo.
En als ze dan allemaal bij elkaar zijn z'n granaat tot ontploffing brengen en bij de anderen de comms jammen.
Soms weten ze een granaat nog weg te gooien maar vak gooien ze richting een ander :D
En soms is de AI zo dom..
Gooien ze de granaat tegen een muur en ketst terug de groep in _O-
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:01:21 #265
45 SiGNe
pi_140976389
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

ook weleens gehad dat een gast een granaat naar z'n baas gooide..
Missie moest helaas opnieuw omdat ik die baas moest neermeppen en hij niet dood mocht maar toch.. leg dat maar eens uit...

je zag 'm nog kijken.. "whew, that was close..."

Tip voor wapen-ontwikkelaars: Granaten met WiFi is misschien niet zo'n heel goed idee.

[ Bericht 4% gewijzigd door SiGNe op 12-06-2014 00:08:29 ]
pi_140979931
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Laatste missie in die wapensmokkel case;

eerste poging kwam er 1 auto met reinforcements niet opdagen, die stonden vast voor het stoplicht nadat ze een civilian geramd hadden :')
maar ze stonden buiten mijn missiegebied, dus de enige optie die ik had was een granaat er op mikken en vlug terugrennen.
Vervolgens dus de politie ook nog op m'n dak in het eind van die missie en hopeloos afgemaakt :')

hoofdverhaal is af nu, nu de sidemissions afmaken
pi_141001640
Het idee van Watch_Dogs.
De gameplay/wereld van GTA-V
De combat van Sleeping Dogs.

:9~
Echte mannen, harde bodem!
pi_141039187
Eergister lukte het tot 10x toe niet om een convoy te take downen, en vandaag, in 1x en zonder moeite :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:37:04 #269
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141039787
Mooiste scene vond ik nog degene in Act 3 met dit nummer eronder.
heerlijk :)

pi_141043241
Dus ik zit te twijfelen om hem te halen voor de XBOX. Is het écht zo leuk? :P

Ik hou van GTA V, is het daar enigszins mee te vergelijken?
pi_141043753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef einschtein het volgende:
Dus ik zit te twijfelen om hem te halen voor de XBOX. Is het écht zo leuk? :P

Ik hou van GTA V, is het daar enigszins mee te vergelijken?
Hoor van veel mensen dat dit spel echt super tegenvalt.

Je had je Xbox 360 toch verkocht? Of heb je weer een nieuwe :P

Edit: Grafisch valt die ook enorm tegen op de Xbox 360 en PS3.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vault-Boy op 13-06-2014 20:39:44 ]
pi_141044382
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
WD uitgespeeld, wat is nog meer een leuke game uit de store ? ik heb 27 euro PSN tegoed over
Hoelang deed je er over? En extra's ook uitgespeeld? 30 euro en je hebt Thief maar dat lijkt me ook een kut game
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:43:19 #273
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_141044651
Thief is KUT de laadschermen tussen verschillende delen zijn langer dan het spel zelf :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:57:09 #274
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141045230
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Hoelang deed je er over? En extra's ook uitgespeeld? 30 euro en je hebt Thief maar dat lijkt me ook een kut game
ik denk zo'n 2 hele dagen met wel slapen tussendoor natuurlijk :P Inclusief alle extra's en platinum. 100% progression :@
pi_141045622
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
Thief is KUT de laadschermen tussen verschillende delen zijn langer dan het spel zelf :')
Thief lijkt net Hitman(Vroeger was Hitman geniaal oude versie)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 21:12:07 #276
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141045939
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hoor van veel mensen dat dit spel echt super tegenvalt.

Je had je Xbox 360 toch verkocht? Of heb je weer een nieuwe :P

Edit: Grafisch valt die ook enorm tegen op de Xbox 360 en PS3.
Ik vermaak me er kostelijk mee op de xbox one, maar sommige dingen hadden beter gekund. zeker geen slecht spel de scores rond de 7 zijn terecht wmb
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:37:26 #277
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141070384
gatverdamme man, de multiplayer en dan met name online decrypting is zo unstable als pure aids :( :r dikke haperingen, van die tiefus kinderen met dikke lag, hosts met lag, mensen die niet teamplayen, games die er opeens mee ophouden :') session not found... :N :N

[ Bericht 7% gewijzigd door utopie op 14-06-2014 14:43:25 ]
pi_141073966
Gisteravond de campaign uitgespeeld. Die laatste paar missies vond ik toch wel erg tof. Nu nog 10 criminal convoys, wat minigames en de online dingen. :).
pi_141095802
Ik was enthausiast...maar ben er nu helemaal klaar mee.

Wat is de lol om iemand te invaden als hij doodleuk op start kan drukken....als de wereld om je heen dan niet stil staat weet je dat er een fixer ergens in de buurt is.

Naar een open stuk gaan en kansloos!!!
  zondag 15 juni 2014 @ 10:14:43 #280
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141102295
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 01:23 schreef Mothzor het volgende:
Ik was enthausiast...maar ben er nu helemaal klaar mee.

Wat is de lol om iemand te invaden als hij doodleuk op start kan drukken....als de wereld om je heen dan niet stil staat weet je dat er een fixer ergens in de buurt is.

Naar een open stuk gaan en kansloos!!!
Je kan via options 'Online Invasions' uitzetten waarna het spel alweer stukken leuker speelt :)
pi_141103220
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 10:14 schreef utopie het volgende:

[..]

Je kan via options 'Online Invasions' uitzetten waarna het spel alweer stukken leuker speelt :)
Ik vindt het invaden juist leuk.
Echter als je iemand bijvoorbeeld tailt zonder op te vallen kan hij je nooit door hebben. Echter als hij op start drukt en de wereld gaat door achter zijn start scherm dan weet hij dat hij getaild of gehacked gaat worden!

Maakt voor mij het hacken minder leuk omdat je bijna niet onopgemerkt iets kan doen.
  zondag 15 juni 2014 @ 15:12:38 #282
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141110338
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:15 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Echter als je iemand bijvoorbeeld tailt zonder op te vallen kan hij je nooit door hebben. Echter als hij op start drukt en de wereld gaat door achter zijn start scherm dan weet hij dat hij getaild of gehacked gaat worden!

Maakt voor mij het hacken minder leuk omdat je bijna niet onopgemerkt iets kan doen.
Maar serieus om de zoveel tijd op start drukken is ook irritant, kan me niet voorstellen dat er heel veel zijn die dat doen.
pi_141114462
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:15 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Hier kwam ik gisteren achter, wou even naar beneden en druke op start. Ging de game op de achtergrond dus gewoon verder. Daarna kwam ik er dus achter dat dat kwam omdat iemand mij invade :P
pi_141151992
Damn dit komt weer in de buurt hoe Watch_Dogs getoond werd op de E3 2012.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
  maandag 16 juni 2014 @ 14:43:54 #285
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141152164
Stoor me niet aan de graphics op de One eerlijk gezegd, enige rare vind ik dat er geen schaduw van je af komt als je in een lichtstraal van een koplamp staat.
  maandag 16 juni 2014 @ 16:13:19 #286
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 16 juni 2014 @ 18:48:10 #287
45 SiGNe
pi_141162216
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Stoor me niet aan de graphics op de One eerlijk gezegd, enige rare vind ik dat er geen schaduw van je af komt als je in een lichtstraal van een koplamp staat.
Als je geen voeten ziet dan kan je ook geen schaduw zien.

quote:
17s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn dit komt weer in de buurt hoe Watch_Dogs getoond werd op de E3 2012.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
Ik erger me niet aan de huidige graphics maar dit ziet er wel erg mooi uit, meer textuur in de weg, beter water, fotorealistischer.
maar 't is natuurlijk wel de vraag hoeveel het meer van je systeem gaat eisen.
pi_141163085
Wat een baggerbende zeg, Ubisoft.
Echt verschrikkelijke stumpers :')
-Don Draper
  maandag 16 juni 2014 @ 19:12:45 #289
45 SiGNe
pi_141163526
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat een baggerbende zeg, Ubisoft.
Echt verschrikkelijke stumpers :')
QFT, erg goed onderbouwd ook.. :')
pi_141164003
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

QFT, erg goed onderbouwd ook.. :')
Een spel expres een stuk lelijker maken op de PC, en het slechter lopend maken zodat de achterstand van de 'next-gen' consoles kleiner is. Dat noem ik rattig.
-Don Draper
  maandag 16 juni 2014 @ 19:29:41 #291
45 SiGNe
pi_141164553
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Een spel expres een stuk lelijker maken op de PC, en het slechter lopend maken zodat de achterstand van de 'next-gen' consoles kleiner is. Dat noem ik rattig.
PC kon het ook niet aan zonder 16GB geheugen en een DIKKE videokaart met 2GB geheugen.
Ze hebben gewoon veel te hoog ingezet.

Ik heb vroeger nog bij Silicon Graphics gewerkt (jaaaren geleden ten tijde van Terminator 2 en Jurassic Park)
Die lieten daar ook geweldige! graphics zien waar de huidige computer het nog steeds moeilijk mee zou hebben.
maar goed, die hadden toen al wel DIKKE systemen, 128bits, 64GB geheugen, 32cores, etc.
Je kan het wel maken maar met een spel moet iedereen ermee kunnen spelen.

Die aangepastte graphics hierboven zijn een mod voor Watch Dogs, de maker zelf zegt ook dat het er wel super uitziet maar dat het nog niet super speelt..

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 16-06-2014 19:46:13 ]
pi_141168708
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

PC kon het ook niet aan zonder 16GB geheugen en een DIKKE videokaart met 2GB geheugen.
Ze hebben gewoon veel te hoog ingezet.

Ik heb vroeger nog bij Silicon Graphics gewerkt (jaaaren geleden ten tijde van Terminator 2 en Jurassic Park)
Die lieten daar ook geweldige! graphics zien waar de huidige computer het nog steeds moeilijk mee zou hebben.
maar goed, die hadden toen al wel DIKKE systemen, 128bits, 64GB geheugen, 32cores, etc.
Je kan het wel maken maar met een spel moet iedereen ermee kunnen spelen.

Die aangepastte graphics hierboven zijn een mod voor Watch Dogs, de maker zelf zegt ook dat het er wel super uitziet maar dat het nog niet super speelt..
Ik heb nu veel betere performance, en mensen hebben voor dezelfde FPS op High veeel betere graphics, zoek de fora maar op. Dus Ubisoft is gewoon weer lui en achterbaks geweest.
-Don Draper
pi_141169829
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik heb nu veel betere performance, en mensen hebben voor dezelfde FPS op High veeel betere graphics, zoek de fora maar op. Dus Ubisoft is gewoon weer lui en achterbaks geweest.
ben jij niet dezelfde zeurpiet die zo stoefte over hoe hij alles toch maar piraat? Dan heb je geen recht tot klagen vind ik
pi_141171144
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

ben jij niet dezelfde zeurpiet die zo stoefte over hoe hij alles toch maar piraat? Dan heb je geen recht tot klagen vind ik
Leuk man, maar ik heb dit spel gewoon via Origin gekocht.
-Don Draper
pi_141172115
Schijtspel af en toe zeg.

Vast bij verhaal:

Gevangenis

Criminal convoy: politie

Gang hangout: op een dak dat je er 2 moet takeouten.
pi_141172196
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Leuk man, maar ik heb dit spel gewoon via Origin gekocht.
Ok, dan bied ik mijn excuses aan en heb je wel degelijk recht tot klagen. Al is het mij een raadsel waarom je de game door twee slechte client gaat runnen als het al door 1 moet.

OT: als je de specificaties van de next gen ziet, is het toch geen geheim dat ze nu al outdated zijn?
pi_141173183
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef JohnB52 het volgende:
Schijtspel af en toe zeg.

Vast bij verhaal:

Gevangenis

Criminal convoy: politie

Gang hangout: op een dak dat je er 2 moet takeouten.
Ik heb het 3x doorgelezen en ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ok, dan bied ik mijn excuses aan en heb je wel degelijk recht tot klagen. Al is het mij een raadsel waarom je de game door twee slechte client gaat runnen als het al door 1 moet.

OT: als je de specificaties van de next gen ziet, is het toch geen geheim dat ze nu al outdated zijn?
Geen punt!
Wat bedoel je, 2 clients? Ik run niet Steam + Origin, maar alleen Origin.
-Don Draper
pi_141173372
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik heb het 3x doorgelezen en ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.
Dat zijn onderdelen die je kan doen in t spel, wat me niet lukt. Zal wel door vermoeidheid komen.
pi_141173792
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef SherlockHolmes het volgende:

Geen punt!
Wat bedoel je, 2 clients? Ik run niet Steam + Origin, maar alleen Origin.
Je moet hem toch door Uplay starten? of verwar je de twee?

quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat zijn onderdelen die je kan doen in t spel, wat me niet lukt. Zal wel door vermoeidheid komen.
Het is niet dat Ubisoft bekend is om zijn moeilijke games :p Alleen die gang hideouts zijn soms wat lastig omdat je de targets moet neerslaan en niet killen.
pi_141174931
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Even slapen en daarna weer proberen. Ik vind W_D gaaf, maar aan de andere kant ben ik nooit immersed, het is veel te simpel. Pak een Silenced wapen, neem Focus en je kunt gewoon tussen 5 enemies staan, Focus aandoen, en voordat het detecteer driehoekje vol is allemaal neerschieten. zo simpel is het.
-Don Draper
pi_141174966
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Je moet hem toch door Uplay starten? of verwar je de twee?

[..]

Het is niet dat Ubisoft bekend is om zijn moeilijke games :p Alleen die gang hideouts zijn soms wat lastig omdat je de targets moet neerslaan en niet killen.
Oeps, ik verwar uPlay met Origin.
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')