Voor 't verhaal moet je Mafia II (voor echt meeleven), Deus Ex Human Revolution (voor morele keuzes en dat je laat nadenken), of GTA IV (enorm veel personages met ieder eigen verhaal) spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.
Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.
Jammer wel.
Ik geef hem raad over zijn gezondheid, ik probeer hem op de goede weg te helpen. Laat dit niet niet lief zijn, mijnheer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaar
Doe eens niet zo zielig.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik geef hem raad over zijn gezondheid, ik probeer hem op de goede weg te helpen. Laat dit niet niet lief zijn, mijnheer.
Dat had ik bij deel 1 vele malen meer. Sterker nog, deel 2 vond ik eigenlijk best matigquote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Voor 't verhaal moet je Mafia II (voor echt meeleven),
Het verhaal is wel iets uitgebreider dan dat maar 't is inderdaad wel de hoofdreden: wraak voor je nichtje.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
Is het verhaal een beetje leuk wat verderop?
Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.
Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.
Wordt het verhaal nog wat; of is het echt flinterdun?
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.
En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?
Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat had ik bij deel 1 vele malen meer. Sterker nog, deel 2 vond ik eigenlijk best matig
Kijk anders eens voor de gein in London, gemiddeld staan er elk moment in het centrum een stuk of 5 camera's op je gericht, ik dacht iets van 20.000 stuks in het centrum alleen al.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef Klonk het volgende:
En je zult maar als niet gamer en inwoner van Chicago en op zoek gaan naar informatie op google over camerabewaking in Chicago
Schrik je je kapot
Ik niet? Pics?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef SiGNe het volgende:
Iedereen kent wel de foto van de camera die op het huis van George Orwell gericht staat.
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scenequote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.
Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.
Jammer wel.
vond flappy bird wel diep gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scene
Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scene
Deus Ex: HR. Mass Effect spellen, etcquote:Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?
Beetje erg offtopic, maar mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag; volgens mij komt de summersale van steam er weer aan bijna toch?
Ik weet niet of je toevallig een 360 hebt? Maar ik vond gears of war altijd wel goed en interessant verhaal hebben, voor de ps3 wat minder maar resistance vond ik daar wel tof verhaal. En voor de rest vond ik idd mafia 2, l.a. noire wel tof.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?
Beetje erg offtopic, maar mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag; volgens mij komt de summersale van steam er weer aan bijna toch?
Klopt, maar ik ken geen een indie game met een goed verhaal. Wellicht the walking dead misschien?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
Jongens dat zijn toch helemaal geen indie games!!!!
Banished veel tekst? Hebben we het hier over die citybuilder of over een ander spel?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef SiGNe het volgende:
Sleeping Dogs.. maar goed, die is vast al uitgespeeld.
Banished (indiegame) was opzich wel leuk maar daar zit zoveel tekst in dat je dat ook uiteindelijk skipt.
Brogen Age was ook wel leuk maar daar is slechts deel 1 nog van uit en 't was ook wel een soft spel, 8jarigen kunnen het ook onder begeleiding spelen.
De manier waarop de hoofdcaracters samenkomen was wel leuk bedacht en je weet daardoor ook welke kant ze opgaan met deel 2 (wanneer dat wordt uitgebracht)
Ow, da's een ander spel inderdaad.. ik bedoelde The Banner Saga...quote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Banished veel tekst? Hebben we het hier over die citybuilder of over een ander spel?
Ja daar heb ik episode 1 van. Die vond ik best aardig. Zijn daar al meer delen van uit dan en heb ik dat gemist of iets?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef SiGNe het volgende:
The Wolf Among Us, ook leuk (Telltale geloof ik) alleen ook daarbij is het veel tekst en is het geen snel spel.
Eerder een oldskool ('90's) adventure.
Je speelt daarin de grote boze wolf... alleen dan als mens.
Deel 3 zijn ze nu bij..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar heb ik episode 1 van. Die vond ik best aardig. Zijn daar al meer delen van uit dan en heb ik dat gemist of iets?
HALLO DIT TOPIC GAAT OVER WATCH DOGS STOP EENS MET DAT OFFTOPIC GENEUZEL DE HELE TIJD!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Deel 3 zijn ze nu bij..
Da's wel een nadeel van die Telltale games, er zit steeds 2-3 maanden tussen de release van een nieuw deel.
Sam&Max en Monkey Island heb ik ook gekocht bij ze, maar dat was ook uit pure nostalgie, die spellen speelde ik vroeger ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |