ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen
Ik heb alleen zijn voornaam gezegd. Het ging er om dat hij zat te klooien en dacht dat heerlijk anoniem te kunnen doen, tja, internet is met een beetje pech dus niet anoniem.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
Is het verhaal een beetje leuk wat verderop?
Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.
Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.
Wordt het verhaal nog wat; of is het echt flinterdun?
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.
En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?
Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig?
oh aan fotografie doen is vet hilarisch?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
https://www.flickr.com/photos/morti/
LELELELELEL![]()
![]()
![]()
![]()
:'')
![]()
;D
!!!!!!!!!1!11111
Hij verwijst ons zelf naar zijn persoonlijke info door zijn website in zijn FOK! profiel te zetten. Dus eigenlijk 'knalt' hij het uit zichzelf al op een openbaar forum. Zijn volledige naam staat op die website in zijn profiel en als je die op google intikt krijg je zijn adres, kvk en telefoon nummer e.d.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
Volgens mij heb jij de boodschap niet helemaal begrepenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
oh aan fotografie doen is vet hilarisch?
en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willenEn niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht
zo jij hebt nu ook je zegje gedaan, nu weer lief en gezellig doen svpquote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
oh aan fotografie doen is vet hilarisch?
en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willenEn niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht
Ja daar was ik al bang voor. Ik snap ook niet dat ze niet voor een verhaal gekozen hebben waarbij de hoofdpersonage tegen big brother aan de gang gaat met zn hacken en alles en koekjes van eigen deeg enemy against de state en alles.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.
Online nog niet geprobeerd, heb zelfs het hacken van willekeurige gamers uitgezet, overkwam me een paar keer op momenten dat ik lekker in het verhaal zat en vond het eigenlijk uitermate storend...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzienZelfs bijna een reden om het spel te kopen.
Of denken jullie dat het snel gaat vervelen?
Hahaha, koop jij het spel nou maar niet, anders krijgen we over die mode ook weer een berg van gezeikquote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzienZelfs bijna een reden om het spel te kopen.
Of denken jullie dat het snel gaat vervelen?
ff mijn ventilatoren op hoog gooienquote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
http://chicago-ctos.com/ Website van ctOS, ziet er best gelikt uit.
Alleen een beetje jammer dat er niks te scrollen valt als ze zeggen dat je moet scrollen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
http://chicago-ctos.com/ Website van ctOS, ziet er best gelikt uit.
Jaa wist je dat nog niet? :0quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zie ik hier links langskomen van iemand zijn flickr?
Heeft Aiden ook een flickr account ofzo?
Da's van die FOK!ker die W_D afzeikte zonder enige onderbouwing.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zie ik hier links langskomen van iemand zijn flickr?
Heeft Aiden ook een flickr account ofzo?
Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
Is het verhaal een beetje leuk wat verderop?
Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.
Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.
Wordt het verhaal nog wat; of is het echt flinterdun?
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.
En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?
Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig?
ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaarquote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo veel roken Morti, niet goed voor je
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |