abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2014 @ 21:30:34 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610365

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Versies

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

Kopen
Steam
Tweakers
BudgetGaming
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_140610408
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen ;)
ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140610475
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
Ik heb alleen zijn voornaam gezegd. Het ging er om dat hij zat te klooien en dacht dat heerlijk anoniem te kunnen doen, tja, internet is met een beetje pech dus niet anoniem.

Maarja, genoeg daarover, ik ga weer even WD spelen *O*
pi_140610537
Is het verhaal een beetje leuk wat verderop?

Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.

Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.

Wordt het verhaal nog wat; of is het echt flinterdun?
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.

En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?

Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140610666
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:

Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.

Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.

Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.

En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?

Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig? :)
Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.
pi_140610678
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
https://www.flickr.com/photos/morti/

LELELELELEL :') :') :D _O- :') :'') :D :D ;D _O- !!!!!!!!!1!11111
oh aan fotografie doen is vet hilarisch? :P

en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willen ;) En niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht :P
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 21:36:38 #7
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140610725
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Hij verwijst ons zelf naar zijn persoonlijke info door zijn website in zijn FOK! profiel te zetten. Dus eigenlijk 'knalt' hij het uit zichzelf al op een openbaar forum. Zijn volledige naam staat op die website in zijn profiel en als je die op google intikt krijg je zijn adres, kvk en telefoon nummer e.d.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:37:33 #8
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140610769
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willen ;) En niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht :P
Volgens mij heb jij de boodschap niet helemaal begrepen
  zondag 1 juni 2014 @ 21:37:55 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610789
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

zo jij hebt nu ook je zegje gedaan, nu weer lief en gezellig doen svp :)

als jullie elkaar zoveel te zeggen hebben misschien even per dm de mobiele nummers uitwisselen kunnen jullie fijn whatsappen :Y
  zondag 1 juni 2014 @ 21:38:02 #10
369251 Geralt
of Rivia
pi_140610793
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.
Ja daar was ik al bang voor. Ik snap ook niet dat ze niet voor een verhaal gekozen hebben waarbij de hoofdpersonage tegen big brother aan de gang gaat met zn hacken en alles en koekjes van eigen deeg enemy against de state en alles.

Komop zeg, dat was toch een veel toffer verhaal geweest dan een of ander kind wat dan toevallig van je zus is die dood gaat? Ik bedoel dat kan toch niemand boeien noch raken? 8)7

Vreemde keus.

Maargoed, iemand die al verder dan act2 zit en wellicht (zonder te spoileren aub :@ ) kan vertellen of het verhaal nog wat gaat worden verderop in de game? :)
pi_140610854
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzien :( Zelfs bijna een reden om het spel te kopen.

Of denken jullie dat het snel gaat vervelen?
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 21:40:36 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610934
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzien :( Zelfs bijna een reden om het spel te kopen.

Online nog niet geprobeerd, heb zelfs het hacken van willekeurige gamers uitgezet, overkwam me een paar keer op momenten dat ik lekker in het verhaal zat en vond het eigenlijk uitermate storend...
pi_140610960
http://chicago-ctos.com/ Website van ctOS, ziet er best gelikt uit.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:43:20 #15
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140611096
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:

Hahaha, koop jij het spel nou maar niet, anders krijgen we over die mode ook weer een berg van gezeik :P
  zondag 1 juni 2014 @ 21:45:35 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140611215
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
ff mijn ventilatoren op hoog gooien :P

flash op een mac book pro daar krijg je hele warme benen van :')
pi_140611412
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
Alleen een beetje jammer dat er niks te scrollen valt als ze zeggen dat je moet scrollen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:50:49 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140611535
En je zult maar als niet gamer en inwoner van Chicago en op zoek gaan naar informatie op google over camerabewaking in Chicago :D

Schrik je je kapot :')
pi_140611834
https://www.flickr.com/photos/morti/4521443196/

Niet zo veel roken Morti, niet goed voor je
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140612070
Waarom zie ik hier links langskomen van iemand zijn flickr?
Heeft Aiden ook een flickr account ofzo?
  zondag 1 juni 2014 @ 21:59:30 #21
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140612141
quote:
8s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Jaa wist je dat nog niet? :0
pi_140612440
quote:
8s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Da's van die FOK!ker die W_D afzeikte zonder enige onderbouwing.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140612521
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:

Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 22:08:49 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140612762
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:

[ afbeelding ]

Niet zo veel roken Morti, niet goed voor je
ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaar :Y
  zondag 1 juni 2014 @ 22:09:07 #25
369251 Geralt
of Rivia
pi_140612784
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.

Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.

Jammer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')