"Next Gen" is echt een bullshitkreet mbt de huidige generatie consoles volgens mij.. Ik draai Watch Dogs en GTA V beide op een HD5770... Niet op high uiteraard, maar dat is ook niet zo vreemd als je nagaat dat de AMD HD5700 serie nog uit steen gehouwen werdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit. Wat een enorme teleurstelling, Next-Gen.
360 en PS3 waren veel beter voor hun tijd.
Da's een bijna jaar oude reactie van me waar je op reageert m8. Maar ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
"Next Gen" is echt een bullshitkreet mbt de huidige generatie consoles volgens mij.. Ik draai Watch Dogs en GTA V beide op een HD5770... Niet op high uiteraard, maar dat is ook niet zo vreemd als je nagaat dat de AMD HD5700 serie nog uit steen gehouwen werd
Was me niet opgevallen dat dit topic een schop had gehad, hehe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Da's een bijna jaar oude reactie van me waar je op reageert m8. Maar ik geef je gelijk.
Ik heb 'm gisteren van m'n bak afgeflikkerd. GTA V geïnstalleerd met de hoop dat die wél tof is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:25 schreef DaMook het volgende:
Ik zal het morgen toch weer eens gaan spelen, wordt voor het eerst sinds de launchdag waarop ik het een half uurtje gespeeld heb.
GTA V is supertofquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen dat dit topic een schop had gehad, hehe.
[..]
Ik heb 'm gisteren van m'n bak afgeflikkerd. GTA V geïnstalleerd met de hoop dat die wél tof is.
Wat een dramaquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Flitskikker het volgende:
O ja, dit spel moet ik ook nog uitspelen.Wat slecht
Ik zat ook al te twijfelen of ik er weer aan zal beginnen. Ik heb iets meer dan een half uur maar ben ook vrij snel afgehaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:25 schreef DaMook het volgende:
Ik zal het morgen toch weer eens gaan spelen, wordt voor het eerst sinds de launchdag waarop ik het een half uurtje gespeeld heb.
Vandaag een uurtje zitten spelen. Ik moet zeggen dat het niet tegen viel. Je moet alleen even door krijgen wat elke knop wanneer doet en ook als je hem langer inhoud. Ik ga komende week weer eens vaker kijken hoe en wat.quote:Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te twijfelen of ik er weer aan zal beginnen. Ik heb iets meer dan een half uur maar ben ook vrij snel afgehaakt.
Ze moeten watchdogs integreren in GTAquote:Op zondag 19 april 2015 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben er op de PS3 aan begonnen, toch flink wat uurtjes in zitten. Toen kocht ik GTA5 en ben ik daar meteen aan begonnen.
Na GTA5 wilde ik weer verder gaan met WD, maar dat was opeens een anti climax qua graphics (op de PS3 iig) na GTA5. Ik heb hem nooit uitgespeeld.
Toch heeft het op zich wel potentie in zich, ondanks de tekortkomingen. Een deel 2 zal ik dan ook zeker een kans geven.
Als ik ga weer ga spelen begin ik weer helemaal opnieuw. Ben de besturing vergeten. Te lang geledenquote:Op zondag 19 april 2015 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag een uurtje zitten spelen. Ik moet zeggen dat het niet tegen viel. Je moet alleen even door krijgen wat elke knop wanneer doet en ook als je hem langer inhoud. Ik ga komende week weer eens vaker kijken hoe en wat.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef abruzzese het volgende:
Maar nu geniet ik zeer en zeker van deze prachtige game .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |