abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141174994

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Versies

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

Kopen
Steam
Tweakers
BudgetGaming
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141175161
Ja ik moet bij 2 nu een takedown doen, en als er dan ook nog burgers irritant de politie gaan bellen... Nee het is niet moeilijk, want meestal lukt het de volgende keer gewoon in 1x....

Morgen weer een dag!
pi_141176166
De Gang Hideouts vond ik trouwens allemaal leuk en best makkelijk. Ik begon vaak van buiten het gebied met de camera alles in kaart te brengen, daarna alle vijanden waarbij je "Disable Reinforcements" kunt doen dat doen zodat er niet meer komen, daarna vijanden en stoppenkasten laten ontploffen. Vervolgens het gebied in sneaken, en 1 voor 1 non-lethal takedowns doen (of headshots met een silenced wapen), totdat ik alleen nog de targets over had.
Overigens kan ik me er ook 1 of 2 herinneren waar ik praktisch ongezien naar binnen kon wandelen, en met de juiste timing direct op m'n target een takedown kon doen, en daarna ongezien weg kon rennen.

Criminal Convoys vind ik tot nu toe het minst. De laatste paar waren allemaal met verplichte non-lethal takedowns, en met 2 of 3 van die gepantserde kerels. Daar schiet ik dan graag m'n granaatwerper op leeg, maar dan ontploft ook wel eens een target, als die toevallig te dicht bij een auto staat.

Ik moet nog 1 liedje voor de Song Sneak achievement, maar vind nooit meer ergens met muziek op zak. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141176854

wow such game very hack wow
pi_141177511
^^ Die hackte ik net op een elektronisch bord :p

Maar 35 punten gekregen voor een gestopte hack, en ik zit nog maar net over 2500
pi_141179415
1014 Notoriety Points, damn wat is het nog eigenlijk simpel, het online hacken. Je zet het gebied op een gebied met veel verschillende wegen, als een rotonde ofzo, en je gaat constant op een afstandje de persoon DIE JOU PROBEERT TE VINDEN achterna, als NPC actend. Zo weet je waar hij is, en waar hij is geweest.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 23:08:19 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141180895
Main Story en alle side missions gedaan, ben er eigenlijk wel klaar mee. Al die mini-games zijn kut.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141181839
:')
1
2
// This is PC only, who cares.
float3 upperColor = DefaultProbeUpperColor;

Dit staat in een van de shaders.
pi_141182031
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ autistische code van ubisuck ]

Jezus :')
-Don Draper
  maandag 16 juni 2014 @ 23:29:58 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141182281
Je bent echt een debiel als je deze game koopt voor de pc.

Sowieso ben je debiel als je iets van ubi koopt voor de pc
pi_141182377
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

-Don Draper
pi_141182463
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Jezus :')
Maar het staat er om aan te geven dat men ergens juist geen rekening mee hoeft te houden ten opzichte van console versies. :)
pi_141185593
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Maar het staat er om aan te geven dat men ergens juist geen rekening mee hoeft te houden ten opzichte van console versies. :)
't Is te hopen ;)
-Don Draper
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:27:02 #14
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141187196
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Maar goed, je bent dan ook weer debiel als je al een PC hebt en een console met lagere specs koopt...
Enige reden die ik kan verzinnen zijn console only games, maar dan heb je ook weer pech als je een Xbone hebt en er een PS4 only game komt.
Verder is het op PC eigenlijk altijd beter en in betere kwaliteit te spelen als je hardware sneller is dan die van de console.

In de videobeelden eerder is al te zien dat graphics zwaar achterlopen op de Xbox360 en die op de PC, XBone en PS4 gelijk zijn.
pi_141188645
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar goed, je bent dan ook weer debiel als je al een PC hebt en een console met lagere specs koopt...
Enige reden die ik kan verzinnen zijn console only games, maar dan heb je ook weer pech als je een Xbone hebt en er een PS4 only game komt.
Verder is het op PC eigenlijk altijd beter en in betere kwaliteit te spelen als je hardware sneller is dan die van de console.

In de videobeelden eerder is al te zien dat graphics zwaar achterlopen op de Xbox360 en die op de PC, XBone en PS4 gelijk zijn.
Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.
Voor mijn games wint de PC het alleen met adventure en strategy games en sommige RPG's die ik wil modden (zoals Skyrim)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:09:40 #16
45 SiGNe
pi_141188658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.
Voor mijn games wint de PC het alleen met adventure en strategy games en sommige RPG's die ik wil modden (zoals Skyrim)
Ik heb het weer andersom, ondanks m'n 40"TV zit ik toch meestal achter m'n 19" 4"3 schem te spelen.
maar goed, da's ook vanwege muis-lag en keyboard die ik dan met usbkabel moet verlengen_ geen handige ondergrond (geen controller hier)

graphics-hoer ben ik ook niet, ik vind het niet erg om zaken als shadowresolution lager te zetten.
"t is meer dat ik al een PC heb waar ik prima spellen op kan spelen en dus geen console nodig heb.
Console zie ik ook meer voormensen die graag multi-player willen spelen en dat vind ikzelf ook maar niks, laat mij maar lekker m'n eigen gang gaan zonder met anderen rekening te houden.

kanb komen door de reclames hoor, dat consoles toch meer voor de famillie worden aangeraden.. alleen speel ik liever in m'n eentje.
pi_141188665
Tja, dat ligt dan meer aan jouw beeld van de console denk ik :D
Ik speel echt NOOIT multiplayer, niet op de pc en niet op de consoles.

Alle 3rd person games eigenlijk per definitie op de console, strategy / sims op de PC.
Een spel zoals de laatste XCOM speelt relaxter op de PC (imo), maar de laatste Tomb Raider dan weer op de PC
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141188666
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ code verwijderd ]

Het is ook een waarheid. Als programmeur denk je ook "ze piraten het toch wel"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141188672
Ik speel alleen strategiespellen op mac (ja, kom maar op met die open deuren :P ). XCOM, Diablo, Heroes of the Storm, het speelt net wat lekkerder weg met muis, al is xcom op console nog prima te doen door het turnbased.

Voor de rest vind ik consoles een stuk fijner: je weet dat het werkt. Niks nieuwe drivers nodig om het laatste beetje performance eruit te persen, je weet dat de makers hebben gezien hoe het op dat ene apparaat werkt. Zo niet dan kan ik ruilen, wat met pc-games vaak lastiger gaat, wegens meteen verdacht wegens kopieren van game :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:25:47 #20
45 SiGNe
pi_141188686
ieder z'n ding natuurlijk en misschien heeft het ook met generaties te maken.
Ik heb opgegroeid in de tijd dat er alleen een PC was en geen console.
pi_141189054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:25 schreef SiGNe het volgende:
ieder z'n ding natuurlijk en misschien heeft het ook met generaties te maken.
Ik heb opgegroeid in de tijd dat er alleen een PC was en geen console.
Ach, je bent krap 5 jaar ouder... dat maakt het verschil nu ook niet echt lijkt me ;)
pi_141189400

Er is een mod uitgebracht om hidden graphics settings te enablen, en het ziet er ineen STUKKEN beter uit op pc!!!

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141189662
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Main Story en alle side missions gedaan, ben er eigenlijk wel klaar mee. Al die mini-games zijn kut.
Ja dat met die coin run had ik na 1x al gehad....

Verder vond ik de game wel vermakelijk.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141193264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is niet omdat jouw kont zich heeft gevormd naar je sofa dat dat voor iedereen geldt. Ik kan ook nog vrij relax zitten in een bureaustoel. Maar main reason dat ik game op een pc is dat ik vooral strategy games speel. Om dan nog eens 400 euro uit te geven aan een console met duurdere games (terwijl sommige pc games al na 3-4 maand aan -50% staan), waarbij je soms geen exclusives kan spelen, dat zou retarded zijn. Zeker omdat die binnen 2 jaar (en eigenlijk nu al) outdated is. Dat de games er beter uitzien, is mooi meegenomen, maar geen must. En ik denk dat consolegamers zelf nog de grootste graphics hoeren zijn, als je hoort hoe ze reageren wanneer er 900pi en 30fps wordt aangekondigd. Om over modding nog maar te zwijgen

Jammer genoeg zijn mijn batterijen in mijn xbox360 controller bijna plat, dus spring er wat spaarzaam mee om. Maar heb bijna alle fixer contracten gedaan. De laatste convoy missie is trouwens een coole easter egg/ tie in met AC4
pi_141194337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Het is niet omdat jouw kont zich heeft gevormd naar je sofa dat dat voor iedereen geldt. Ik kan ook nog vrij relax zitten in een bureaustoel. Maar main reason dat ik game op een pc is dat ik vooral strategy games speel. Om dan nog eens 400 euro uit te geven aan een console met duurdere games (terwijl sommige pc games al na 3-4 maand aan -50% staan), waarbij je soms geen exclusives kan spelen, dat zou retarded zijn. Zeker omdat die binnen 2 jaar (en eigenlijk nu al) outdated is. Dat de games er beter uitzien, is mooi meegenomen, maar geen must. En ik denk dat consolegamers zelf nog de grootste graphics hoeren zijn, als je hoort hoe ze reageren wanneer er 900pi en 30fps wordt aangekondigd. Om over modding nog maar te zwijgen
Tja, een goede hobby kost geld. Gelukkig kun je op de games redelijk wat besparen als je weet waar je koopt.
Die DPI / FPS discussie word ik ook doodziek van. Gameplay > graphics wat mij betreft.
En daarmee is de discussie denk ik wel weer klaar, we gaan wel erg offtopic :)

quote:
Jammer genoeg zijn mijn batterijen in mijn xbox360 controller bijna plat, dus spring er wat spaarzaam mee om. Maar heb bijna alle fixer contracten gedaan. De laatste convoy missie is trouwens een coole easter egg/ tie in met AC4
Ah die convoy missies nog helemaal niet gedaan, elke missie met autorijden erin vond ik zo frustrerend dat ik ze gequit heb en wat anders ben gaan doen. maar zal er toch nog aan moeten geloven.
Had al ergens een shot gezien van een 'ex-abstergo employee' npc die ergens rondloopt?

In AC4 zitten ook referenties naar Blume btw.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:00:11 #26
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141205109
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:02:32 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141205187
quote:
Sja, eenvoudig zelf aan te passen zo'n ramp is het dus niet ;)

En games worden niet beter door betere graphics :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:03:33 #28
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141205225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Gameplay > graphics wat mij betreft.
En daarmee is de discussie denk ik wel weer klaar, we gaan wel erg offtopic :)
Alleen jammer dat 30fps de gameplay verneukt

Maar goed, het is duidelijk dat bepaalde bedrijven expres de PC versie verneuken zodat ze de duurdere console versie meer kunnen verkopen. De laatste Ubi game voor de pc die ik heb gekocht was Assassins Creed 1 en er komen hier geen andere meer binnen gok ik.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:03:43 #29
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141205233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar ze logen dus wel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:04:15 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141205255
quote:

[..]

Volgende mod maker heeft hij er zelfs performance improvements mee gehaald. Zegt genoeg
pi_141205500
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alleen jammer dat 30fps de gameplay verneukt

Maar goed, het is duidelijk dat bepaalde bedrijven expres de PC versie verneuken zodat ze de duurdere console versie meer kunnen verkopen. De laatste Ubi game voor de pc die ik heb gekocht was Assassins Creed 1 en er komen hier geen andere meer binnen gok ik.
geen idee wat de framerate op mijn one is bij WD. het draait iig stabiel.
dat kan ik van GTA5 op de 360 niet zeggen, dat was framedrops galore zodra het druk werd.

voor de pc kan ik niet spreken trouwens, heb geen enkele ubi-game op de pc. alles voor de xbox 360 en nu wd voor de one.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:21:12 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141205956
WD op de PS4 draait iig prima.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:23:26 #33
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141206048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja leuk maar die draait ook op 900P @ 30fps op je "next gen" machine
pi_141206494
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja leuk maar die draait ook op 900P @ 30fps op je "next gen" machine
Dit. Wat een enorme teleurstelling, Next-Gen.
360 en PS3 waren veel beter voor hun tijd.
-Don Draper
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:43:19 #35
45 SiGNe
pi_141206815
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dit. Wat een enorme teleurstelling, Next-Gen.
360 en PS3 waren veel beter voor hun tijd.
Die kwamen ook met hardware die voor de PC nog niet te krijgen was, dat kwam pas een jaar later ofzo.
PS3 kwam zelfs met Blu-ray terwijl de meeste mensen nog niet eens een losse BR speler in huis hadden.
Een losse speler was ook duur dus was het slimmer om er meteen een console bij te nemen.

Nu heeft men gekozen voor een CPU en GPU van 2 jaar oud, en dan ook niet de snelste CPU en GPU maar middenklasse.
Een PC met dezelfde specs is goedkoper, mis je alleen de besturingssystemen en de optimalisatie van spellen die werken op die OS'en.

Overigens is een PS4 sneller dan een Xbone:
http://www.anandtech.com/(...)d-to-playstation-4/2
http://www.extremetech.co(...)rdware-specs-compare
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 17:43:46 #36
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141206835
Wel jammer als je weet dat het eigenlijk dit soort Graphics had moeten vertonen:
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:48:14 #37
45 SiGNe
pi_141206983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Radeon HD 7870 aan boord, de Xbone een HD 7790 (die laatste heb ik zelf ook, al draait die standaard op een veel hogere frequentie, 1Ghz tegen 853mhz in de Xbone)
pi_141212267
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel jammer als je weet dat het eigenlijk dit soort Graphics had moeten vertonen:
[ afbeelding ]
En dat kan nu dus ook weer :D op pc dan.

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141215140
Ik haal trouwens geen vaardigheidspunten meer door xp (je weet wel van, enemies te doden, voertuigeliminaties, escapes,...), en moet nog 1 skill unlocken. Krijg je de punten pas bij het voltooien van de laatste delen van de zijmissies ofzo?
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 20:30:26 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141216310
Sommige skills kunnen alleen unlocked worden nadat idd sommige sidemissies afgerond zijn.
pi_141224789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik haal trouwens geen vaardigheidspunten meer door xp (je weet wel van, enemies te doden, voertuigeliminaties, escapes,...), en moet nog 1 skill unlocken. Krijg je de punten pas bij het voltooien van de laatste delen van de zijmissies ofzo?
Dat staat er ook bij , als je op de map gaat staan, en dan op het icoontje gaat staan.

Wat doen jullie trouwens met je geld? Als je wapens koopt alle kleding en alle auto's, heb je er toch nog meer aan?
pi_141225191
Ik koop alleen af en toe spul om IEDs en Jam Coins te maken, voor de rest is geld nutteloos.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141225629
quote:

[..]

Niet? Sfeer is voor games die op een (matig) verhaal draaien en geen skill insensitive hebben, tamelijk belangrijk.
pi_141226058
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niet? Sfeer is voor games die op een (matig) verhaal draaien en geen skill insensitive hebben, tamelijk belangrijk.
skill insensitive? insentive is het woord wat je zoekt geloof ik ;)

vond het qua sfeer wel goed zitten eigenlijk, alleen de hoofdpersoon is een hork. daar doen betere graphics niets aan af.
pi_141226267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef Ceased2Be het volgende:
skill insensitive? insentive is het woord wat je zoekt geloof ik

vond het qua sfeer wel goed zitten eigenlijk, alleen de hoofdpersoon is een hork. daar doen betere graphics niets aan af.
Whoeps, inderdaad. Maar als betere graphics (smog, bloom, schaduw, regen, weerkaatsingen, et cetera) de sfeer kunnen verbeteren dan betekent dat toch inherent een verbeterde sfeer?
pi_141227886
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Whoeps, inderdaad. Maar als betere graphics (smog, bloom, schaduw, regen, weerkaatsingen, et cetera) de sfeer kunnen verbeteren dan betekent dat toch inherent een verbeterde sfeer?
probleem is wel dat hoe realistischer de graphics worden hoe meer de fouten nog op gaan vallen. zeker als het karakters betreft; ik heb dan liever een wat minder foto-realistische wereld die wel consequent is en goed genoeg om het verhaal in te vertellen dan perfecte karaktermodellen met waardeloze lipsyncing (om maar een zijstraat te noemen).

storender dan reflectie bijv. is het gewicht van obstakels als je in de auto of op de motor zit.
als ik op de motor met 3 km/u tegen een lantaarnpaal aanrijdt hoor ik terug te stuiteren en niet de lantaarnpaal om te vallen :)
pi_141229481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

probleem is wel dat hoe realistischer de graphics worden hoe meer de fouten nog op gaan vallen. zeker als het karakters betreft; ik heb dan liever een wat minder foto-realistische wereld die wel consequent is en goed genoeg om het verhaal in te vertellen dan perfecte karaktermodellen met waardeloze lipsyncing (om maar een zijstraat te noemen).

storender dan reflectie bijv. is het gewicht van obstakels als je in de auto of op de motor zit.
als ik op de motor met 3 km/u tegen een lantaarnpaal aanrijdt hoor ik terug te stuiteren en niet de lantaarnpaal om te vallen :)
Helemaal mee eens.
  woensdag 18 juni 2014 @ 00:21:37 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141230753
quote:

[..]

Dit soort games wel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141249181
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen ;)
Ik kijk in ieder geval wel uit naar een tweede deel van WD.
pi_141264434
Good news! We now have more information on the patches that will be deployed on WD. We apologize if you were affected by any of these issues, but we greatly appreciated your patience while we got this sorted.

A new patch for the game is coming on all platforms. The patch will be available for download on the PlayStation 4 in the next few hours. PlayStation 3 will be available shortly. For PC, the patch will be available in the coming days. For Xbox One and Xbox 360, the patch will be released within the next week. We’ll keep you updated on all progress.

You’ll find the details below. If you have questions, please ask them in this thread and we’ll try to be a specific as possible with our answers.

MAJOR GAME FIXES
• Automatically reconstructed corrupted save files which prevented loading to go further than 90%. Some collectibles may remain unrecoverable.
• Fixed the issue preventing players from using hacks in game.

GAMEPLAY FIXES
• Fixed several mission-breaking bugs.
• Fixed minor mission and item-related issues.
• Fixed the issue that caused the empty weapon-wheel.

MULTIPLAYER FIXES
• Fixed several minor respawn issues.
• Fixed some connection and session joining issues.

PC SPECIFIC FIXES
• Fixed graphical glitches on Low & Medium settings.
• Fixed some crashes on SLI configurations.
• Implemented several performance improvements.
• Implemented a few control improvements.
• Fixed issues causing infinite messaging and timing-out when trying to access the Online Shop from the Extras Menu while Uplay is set to Offline mode.
• Fixed issues connecting to a Multiplayer game.
• Implemented several mouse modifications.
• Fixed “Drinking Game” control issue where wrong information was displayed when played with a gamepad.
• Fixed “Chess Game” control issue.
• Fixed bug where the invasion setting was never saved.
• Fixed graphical issues during cut scenes and cinematics.
• Fixed several graphical and texture bugs.
• Removed Vista OS check to prevent false positives.
• Added game version in main menu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')