1 2 | // This is PC only, who cares. float3 upperColor = DefaultProbeUpperColor; |
Jezusquote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ autistische code van ubisuck ]
Dit staat in een van de shaders.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een debiel als je deze game koopt voor de pc.
Sowieso ben je debiel als je iets van ubi koopt voor de pc
Maar het staat er om aan te geven dat men ergens juist geen rekening mee hoeft te houden ten opzichte van console versies.quote:
't Is te hopenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar het staat er om aan te geven dat men ergens juist geen rekening mee hoeft te houden ten opzichte van console versies.
Maar goed, je bent dan ook weer debiel als je al een PC hebt en een console met lagere specs koopt...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een debiel als je deze game koopt voor de pc.
Sowieso ben je debiel als je iets van ubi koopt voor de pc
Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dan ook weer debiel als je al een PC hebt en een console met lagere specs koopt...
Enige reden die ik kan verzinnen zijn console only games, maar dan heb je ook weer pech als je een Xbone hebt en er een PS4 only game komt.
Verder is het op PC eigenlijk altijd beter en in betere kwaliteit te spelen als je hardware sneller is dan die van de console.
In de videobeelden eerder is al te zien dat graphics zwaar achterlopen op de Xbox360 en die op de PC, XBone en PS4 gelijk zijn.
Ik heb het weer andersom, ondanks m'n 40"TV zit ik toch meestal achter m'n 19" 4"3 schem te spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.
Voor mijn games wint de PC het alleen met adventure en strategy games en sommige RPG's die ik wil modden (zoals Skyrim)
Het is ook een waarheid. Als programmeur denk je ook "ze piraten het toch wel"quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit staat in een van de shaders.
Ach, je bent krap 5 jaar ouder... dat maakt het verschil nu ook niet echt lijkt mequote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:25 schreef SiGNe het volgende:
ieder z'n ding natuurlijk en misschien heeft het ook met generaties te maken.
Ik heb opgegroeid in de tijd dat er alleen een PC was en geen console.
Ja dat met die coin run had ik na 1x al gehad....quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Main Story en alle side missions gedaan, ben er eigenlijk wel klaar mee. Al die mini-games zijn kut.
Het is niet omdat jouw kont zich heeft gevormd naar je sofa dat dat voor iedereen geldt. Ik kan ook nog vrij relax zitten in een bureaustoel. Maar main reason dat ik game op een pc is dat ik vooral strategy games speel. Om dan nog eens 400 euro uit te geven aan een console met duurdere games (terwijl sommige pc games al na 3-4 maand aan -50% staan), waarbij je soms geen exclusives kan spelen, dat zou retarded zijn. Zeker omdat die binnen 2 jaar (en eigenlijk nu al) outdated is. Dat de games er beter uitzien, is mooi meegenomen, maar geen must. En ik denk dat consolegamers zelf nog de grootste graphics hoeren zijn, als je hoort hoe ze reageren wanneer er 900pi en 30fps wordt aangekondigd. Om over modding nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.
Voor mijn games wint de PC het alleen met adventure en strategy games en sommige RPG's die ik wil modden (zoals Skyrim)
Tja, een goede hobby kost geld. Gelukkig kun je op de games redelijk wat besparen als je weet waar je koopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Het is niet omdat jouw kont zich heeft gevormd naar je sofa dat dat voor iedereen geldt. Ik kan ook nog vrij relax zitten in een bureaustoel. Maar main reason dat ik game op een pc is dat ik vooral strategy games speel. Om dan nog eens 400 euro uit te geven aan een console met duurdere games (terwijl sommige pc games al na 3-4 maand aan -50% staan), waarbij je soms geen exclusives kan spelen, dat zou retarded zijn. Zeker omdat die binnen 2 jaar (en eigenlijk nu al) outdated is. Dat de games er beter uitzien, is mooi meegenomen, maar geen must. En ik denk dat consolegamers zelf nog de grootste graphics hoeren zijn, als je hoort hoe ze reageren wanneer er 900pi en 30fps wordt aangekondigd. Om over modding nog maar te zwijgen
Ah die convoy missies nog helemaal niet gedaan, elke missie met autorijden erin vond ik zo frustrerend dat ik ze gequit heb en wat anders ben gaan doen. maar zal er toch nog aan moeten geloven.quote:Jammer genoeg zijn mijn batterijen in mijn xbox360 controller bijna plat, dus spring er wat spaarzaam mee om. Maar heb bijna alle fixer contracten gedaan. De laatste convoy missie is trouwens een coole easter egg/ tie in met AC4
Sja, eenvoudig zelf aan te passen zo'n ramp is het dus nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Watch_Dogs-mod onthult echte potentie
Absoluut verschrikkelijk.
Alleen jammer dat 30fps de gameplay verneuktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Gameplay > graphics wat mij betreft.
En daarmee is de discussie denk ik wel weer klaar, we gaan wel erg offtopic
Maar ze logen dus wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eenvoudig zelf aan te passen zo'n ramp is het dus niet![]()
En games worden niet beter door betere graphics.
Volgende mod maker heeft hij er zelfs performance improvements mee gehaald. Zegt genoegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee wat de framerate op mijn one is bij WD. het draait iig stabiel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 30fps de gameplay verneukt
Maar goed, het is duidelijk dat bepaalde bedrijven expres de PC versie verneuken zodat ze de duurdere console versie meer kunnen verkopen. De laatste Ubi game voor de pc die ik heb gekocht was Assassins Creed 1 en er komen hier geen andere meer binnen gok ik.
Dit. Wat een enorme teleurstelling, Next-Gen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk maar die draait ook op 900P @ 30fps op je "next gen" machine
Die kwamen ook met hardware die voor de PC nog niet te krijgen was, dat kwam pas een jaar later ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit. Wat een enorme teleurstelling, Next-Gen.
360 en PS3 waren veel beter voor hun tijd.
Radeon HD 7870 aan boord, de Xbone een HD 7790 (die laatste heb ik zelf ook, al draait die standaard op een veel hogere frequentie, 1Ghz tegen 853mhz in de Xbone)quote:
En dat kan nu dus ook weerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel jammer als je weet dat het eigenlijk dit soort Graphics had moeten vertonen:
[ afbeelding ]
Dat staat er ook bij , als je op de map gaat staan, en dan op het icoontje gaat staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik haal trouwens geen vaardigheidspunten meer door xp (je weet wel van, enemies te doden, voertuigeliminaties, escapes,...), en moet nog 1 skill unlocken. Krijg je de punten pas bij het voltooien van de laatste delen van de zijmissies ofzo?
Niet? Sfeer is voor games die op een (matig) verhaal draaien en geen skill insensitive hebben, tamelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
skill insensitive? insentive is het woord wat je zoekt geloof ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet? Sfeer is voor games die op een (matig) verhaal draaien en geen skill insensitive hebben, tamelijk belangrijk.
Whoeps, inderdaad. Maar als betere graphics (smog, bloom, schaduw, regen, weerkaatsingen, et cetera) de sfeer kunnen verbeteren dan betekent dat toch inherent een verbeterde sfeer?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef Ceased2Be het volgende:
skill insensitive? insentive is het woord wat je zoekt geloof ik
vond het qua sfeer wel goed zitten eigenlijk, alleen de hoofdpersoon is een hork. daar doen betere graphics niets aan af.
probleem is wel dat hoe realistischer de graphics worden hoe meer de fouten nog op gaan vallen. zeker als het karakters betreft; ik heb dan liever een wat minder foto-realistische wereld die wel consequent is en goed genoeg om het verhaal in te vertellen dan perfecte karaktermodellen met waardeloze lipsyncing (om maar een zijstraat te noemen).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Whoeps, inderdaad. Maar als betere graphics (smog, bloom, schaduw, regen, weerkaatsingen, et cetera) de sfeer kunnen verbeteren dan betekent dat toch inherent een verbeterde sfeer?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
probleem is wel dat hoe realistischer de graphics worden hoe meer de fouten nog op gaan vallen. zeker als het karakters betreft; ik heb dan liever een wat minder foto-realistische wereld die wel consequent is en goed genoeg om het verhaal in te vertellen dan perfecte karaktermodellen met waardeloze lipsyncing (om maar een zijstraat te noemen).
storender dan reflectie bijv. is het gewicht van obstakels als je in de auto of op de motor zit.
als ik op de motor met 3 km/u tegen een lantaarnpaal aanrijdt hoor ik terug te stuiteren en niet de lantaarnpaal om te vallen
Dit soort games wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |