abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141174994

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Versies

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

Kopen
Steam
Tweakers
BudgetGaming
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141175161
Ja ik moet bij 2 nu een takedown doen, en als er dan ook nog burgers irritant de politie gaan bellen... Nee het is niet moeilijk, want meestal lukt het de volgende keer gewoon in 1x....

Morgen weer een dag!
pi_141176166
De Gang Hideouts vond ik trouwens allemaal leuk en best makkelijk. Ik begon vaak van buiten het gebied met de camera alles in kaart te brengen, daarna alle vijanden waarbij je "Disable Reinforcements" kunt doen dat doen zodat er niet meer komen, daarna vijanden en stoppenkasten laten ontploffen. Vervolgens het gebied in sneaken, en 1 voor 1 non-lethal takedowns doen (of headshots met een silenced wapen), totdat ik alleen nog de targets over had.
Overigens kan ik me er ook 1 of 2 herinneren waar ik praktisch ongezien naar binnen kon wandelen, en met de juiste timing direct op m'n target een takedown kon doen, en daarna ongezien weg kon rennen.

Criminal Convoys vind ik tot nu toe het minst. De laatste paar waren allemaal met verplichte non-lethal takedowns, en met 2 of 3 van die gepantserde kerels. Daar schiet ik dan graag m'n granaatwerper op leeg, maar dan ontploft ook wel eens een target, als die toevallig te dicht bij een auto staat.

Ik moet nog 1 liedje voor de Song Sneak achievement, maar vind nooit meer ergens met muziek op zak. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141176854

wow such game very hack wow
pi_141177511
^^ Die hackte ik net op een elektronisch bord :p

Maar 35 punten gekregen voor een gestopte hack, en ik zit nog maar net over 2500
pi_141179415
1014 Notoriety Points, damn wat is het nog eigenlijk simpel, het online hacken. Je zet het gebied op een gebied met veel verschillende wegen, als een rotonde ofzo, en je gaat constant op een afstandje de persoon DIE JOU PROBEERT TE VINDEN achterna, als NPC actend. Zo weet je waar hij is, en waar hij is geweest.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 23:08:19 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141180895
Main Story en alle side missions gedaan, ben er eigenlijk wel klaar mee. Al die mini-games zijn kut.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141181839
:')
1
2
// This is PC only, who cares.
float3 upperColor = DefaultProbeUpperColor;

Dit staat in een van de shaders.
pi_141182031
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ autistische code van ubisuck ]

Jezus :')
-Don Draper
  maandag 16 juni 2014 @ 23:29:58 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141182281
Je bent echt een debiel als je deze game koopt voor de pc.

Sowieso ben je debiel als je iets van ubi koopt voor de pc
pi_141182377
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

-Don Draper
pi_141182463
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Jezus :')
Maar het staat er om aan te geven dat men ergens juist geen rekening mee hoeft te houden ten opzichte van console versies. :)
pi_141185593
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Maar het staat er om aan te geven dat men ergens juist geen rekening mee hoeft te houden ten opzichte van console versies. :)
't Is te hopen ;)
-Don Draper
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:27:02 #14
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141187196
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Maar goed, je bent dan ook weer debiel als je al een PC hebt en een console met lagere specs koopt...
Enige reden die ik kan verzinnen zijn console only games, maar dan heb je ook weer pech als je een Xbone hebt en er een PS4 only game komt.
Verder is het op PC eigenlijk altijd beter en in betere kwaliteit te spelen als je hardware sneller is dan die van de console.

In de videobeelden eerder is al te zien dat graphics zwaar achterlopen op de Xbox360 en die op de PC, XBone en PS4 gelijk zijn.
pi_141188645
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar goed, je bent dan ook weer debiel als je al een PC hebt en een console met lagere specs koopt...
Enige reden die ik kan verzinnen zijn console only games, maar dan heb je ook weer pech als je een Xbone hebt en er een PS4 only game komt.
Verder is het op PC eigenlijk altijd beter en in betere kwaliteit te spelen als je hardware sneller is dan die van de console.

In de videobeelden eerder is al te zien dat graphics zwaar achterlopen op de Xbox360 en die op de PC, XBone en PS4 gelijk zijn.
Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.
Voor mijn games wint de PC het alleen met adventure en strategy games en sommige RPG's die ik wil modden (zoals Skyrim)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:09:40 #16
45 SiGNe
pi_141188658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat argument gaat echt alleen op voor de graphics-hoeren imo; een console gamed gewoon relaxter. Als ik kan kiezen tussen m'n luie stoel en 37" tv om op te gamen of in m'n bureastoel achter m'n pc dan wint de console heel snel.
Voor mijn games wint de PC het alleen met adventure en strategy games en sommige RPG's die ik wil modden (zoals Skyrim)
Ik heb het weer andersom, ondanks m'n 40"TV zit ik toch meestal achter m'n 19" 4"3 schem te spelen.
maar goed, da's ook vanwege muis-lag en keyboard die ik dan met usbkabel moet verlengen_ geen handige ondergrond (geen controller hier)

graphics-hoer ben ik ook niet, ik vind het niet erg om zaken als shadowresolution lager te zetten.
"t is meer dat ik al een PC heb waar ik prima spellen op kan spelen en dus geen console nodig heb.
Console zie ik ook meer voormensen die graag multi-player willen spelen en dat vind ikzelf ook maar niks, laat mij maar lekker m'n eigen gang gaan zonder met anderen rekening te houden.

kanb komen door de reclames hoor, dat consoles toch meer voor de famillie worden aangeraden.. alleen speel ik liever in m'n eentje.
pi_141188665
Tja, dat ligt dan meer aan jouw beeld van de console denk ik :D
Ik speel echt NOOIT multiplayer, niet op de pc en niet op de consoles.

Alle 3rd person games eigenlijk per definitie op de console, strategy / sims op de PC.
Een spel zoals de laatste XCOM speelt relaxter op de PC (imo), maar de laatste Tomb Raider dan weer op de PC
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141188666
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ code verwijderd ]

Het is ook een waarheid. Als programmeur denk je ook "ze piraten het toch wel"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141188672
Ik speel alleen strategiespellen op mac (ja, kom maar op met die open deuren :P ). XCOM, Diablo, Heroes of the Storm, het speelt net wat lekkerder weg met muis, al is xcom op console nog prima te doen door het turnbased.

Voor de rest vind ik consoles een stuk fijner: je weet dat het werkt. Niks nieuwe drivers nodig om het laatste beetje performance eruit te persen, je weet dat de makers hebben gezien hoe het op dat ene apparaat werkt. Zo niet dan kan ik ruilen, wat met pc-games vaak lastiger gaat, wegens meteen verdacht wegens kopieren van game :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:25:47 #20
45 SiGNe
pi_141188686
ieder z'n ding natuurlijk en misschien heeft het ook met generaties te maken.
Ik heb opgegroeid in de tijd dat er alleen een PC was en geen console.
pi_141189054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:25 schreef SiGNe het volgende:
ieder z'n ding natuurlijk en misschien heeft het ook met generaties te maken.
Ik heb opgegroeid in de tijd dat er alleen een PC was en geen console.
Ach, je bent krap 5 jaar ouder... dat maakt het verschil nu ook niet echt lijkt me ;)
pi_141189400

Er is een mod uitgebracht om hidden graphics settings te enablen, en het ziet er ineen STUKKEN beter uit op pc!!!

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141189662
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Main Story en alle side missions gedaan, ben er eigenlijk wel klaar mee. Al die mini-games zijn kut.
Ja dat met die coin run had ik na 1x al gehad....

Verder vond ik de game wel vermakelijk.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141193264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is niet omdat jouw kont zich heeft gevormd naar je sofa dat dat voor iedereen geldt. Ik kan ook nog vrij relax zitten in een bureaustoel. Maar main reason dat ik game op een pc is dat ik vooral strategy games speel. Om dan nog eens 400 euro uit te geven aan een console met duurdere games (terwijl sommige pc games al na 3-4 maand aan -50% staan), waarbij je soms geen exclusives kan spelen, dat zou retarded zijn. Zeker omdat die binnen 2 jaar (en eigenlijk nu al) outdated is. Dat de games er beter uitzien, is mooi meegenomen, maar geen must. En ik denk dat consolegamers zelf nog de grootste graphics hoeren zijn, als je hoort hoe ze reageren wanneer er 900pi en 30fps wordt aangekondigd. Om over modding nog maar te zwijgen

Jammer genoeg zijn mijn batterijen in mijn xbox360 controller bijna plat, dus spring er wat spaarzaam mee om. Maar heb bijna alle fixer contracten gedaan. De laatste convoy missie is trouwens een coole easter egg/ tie in met AC4
pi_141194337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Het is niet omdat jouw kont zich heeft gevormd naar je sofa dat dat voor iedereen geldt. Ik kan ook nog vrij relax zitten in een bureaustoel. Maar main reason dat ik game op een pc is dat ik vooral strategy games speel. Om dan nog eens 400 euro uit te geven aan een console met duurdere games (terwijl sommige pc games al na 3-4 maand aan -50% staan), waarbij je soms geen exclusives kan spelen, dat zou retarded zijn. Zeker omdat die binnen 2 jaar (en eigenlijk nu al) outdated is. Dat de games er beter uitzien, is mooi meegenomen, maar geen must. En ik denk dat consolegamers zelf nog de grootste graphics hoeren zijn, als je hoort hoe ze reageren wanneer er 900pi en 30fps wordt aangekondigd. Om over modding nog maar te zwijgen
Tja, een goede hobby kost geld. Gelukkig kun je op de games redelijk wat besparen als je weet waar je koopt.
Die DPI / FPS discussie word ik ook doodziek van. Gameplay > graphics wat mij betreft.
En daarmee is de discussie denk ik wel weer klaar, we gaan wel erg offtopic :)

quote:
Jammer genoeg zijn mijn batterijen in mijn xbox360 controller bijna plat, dus spring er wat spaarzaam mee om. Maar heb bijna alle fixer contracten gedaan. De laatste convoy missie is trouwens een coole easter egg/ tie in met AC4
Ah die convoy missies nog helemaal niet gedaan, elke missie met autorijden erin vond ik zo frustrerend dat ik ze gequit heb en wat anders ben gaan doen. maar zal er toch nog aan moeten geloven.
Had al ergens een shot gezien van een 'ex-abstergo employee' npc die ergens rondloopt?

In AC4 zitten ook referenties naar Blume btw.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:00:11 #26
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141205109
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:02:32 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141205187
quote:
Sja, eenvoudig zelf aan te passen zo'n ramp is het dus niet ;)

En games worden niet beter door betere graphics :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:03:33 #28
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141205225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Gameplay > graphics wat mij betreft.
En daarmee is de discussie denk ik wel weer klaar, we gaan wel erg offtopic :)
Alleen jammer dat 30fps de gameplay verneukt

Maar goed, het is duidelijk dat bepaalde bedrijven expres de PC versie verneuken zodat ze de duurdere console versie meer kunnen verkopen. De laatste Ubi game voor de pc die ik heb gekocht was Assassins Creed 1 en er komen hier geen andere meer binnen gok ik.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:03:43 #29
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141205233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar ze logen dus wel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:04:15 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141205255
quote:

[..]

Volgende mod maker heeft hij er zelfs performance improvements mee gehaald. Zegt genoeg
pi_141205500
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alleen jammer dat 30fps de gameplay verneukt

Maar goed, het is duidelijk dat bepaalde bedrijven expres de PC versie verneuken zodat ze de duurdere console versie meer kunnen verkopen. De laatste Ubi game voor de pc die ik heb gekocht was Assassins Creed 1 en er komen hier geen andere meer binnen gok ik.
geen idee wat de framerate op mijn one is bij WD. het draait iig stabiel.
dat kan ik van GTA5 op de 360 niet zeggen, dat was framedrops galore zodra het druk werd.

voor de pc kan ik niet spreken trouwens, heb geen enkele ubi-game op de pc. alles voor de xbox 360 en nu wd voor de one.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:21:12 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141205956
WD op de PS4 draait iig prima.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:23:26 #33
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141206048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja leuk maar die draait ook op 900P @ 30fps op je "next gen" machine
pi_141206494
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja leuk maar die draait ook op 900P @ 30fps op je "next gen" machine
Dit. Wat een enorme teleurstelling, Next-Gen.
360 en PS3 waren veel beter voor hun tijd.
-Don Draper
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:43:19 #35
45 SiGNe
pi_141206815
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Die kwamen ook met hardware die voor de PC nog niet te krijgen was, dat kwam pas een jaar later ofzo.
PS3 kwam zelfs met Blu-ray terwijl de meeste mensen nog niet eens een losse BR speler in huis hadden.
Een losse speler was ook duur dus was het slimmer om er meteen een console bij te nemen.

Nu heeft men gekozen voor een CPU en GPU van 2 jaar oud, en dan ook niet de snelste CPU en GPU maar middenklasse.
Een PC met dezelfde specs is goedkoper, mis je alleen de besturingssystemen en de optimalisatie van spellen die werken op die OS'en.

Overigens is een PS4 sneller dan een Xbone:
http://www.anandtech.com/(...)d-to-playstation-4/2
http://www.extremetech.co(...)rdware-specs-compare
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 17:43:46 #36
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141206835
Wel jammer als je weet dat het eigenlijk dit soort Graphics had moeten vertonen:
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:48:14 #37
45 SiGNe
pi_141206983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Radeon HD 7870 aan boord, de Xbone een HD 7790 (die laatste heb ik zelf ook, al draait die standaard op een veel hogere frequentie, 1Ghz tegen 853mhz in de Xbone)
pi_141212267
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel jammer als je weet dat het eigenlijk dit soort Graphics had moeten vertonen:
[ afbeelding ]
En dat kan nu dus ook weer :D op pc dan.

pi_141215140
Ik haal trouwens geen vaardigheidspunten meer door xp (je weet wel van, enemies te doden, voertuigeliminaties, escapes,...), en moet nog 1 skill unlocken. Krijg je de punten pas bij het voltooien van de laatste delen van de zijmissies ofzo?
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 20:30:26 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141216310
Sommige skills kunnen alleen unlocked worden nadat idd sommige sidemissies afgerond zijn.
pi_141224789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik haal trouwens geen vaardigheidspunten meer door xp (je weet wel van, enemies te doden, voertuigeliminaties, escapes,...), en moet nog 1 skill unlocken. Krijg je de punten pas bij het voltooien van de laatste delen van de zijmissies ofzo?
Dat staat er ook bij , als je op de map gaat staan, en dan op het icoontje gaat staan.

Wat doen jullie trouwens met je geld? Als je wapens koopt alle kleding en alle auto's, heb je er toch nog meer aan?
pi_141225191
Ik koop alleen af en toe spul om IEDs en Jam Coins te maken, voor de rest is geld nutteloos.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141225629
quote:

[..]

Niet? Sfeer is voor games die op een (matig) verhaal draaien en geen skill insensitive hebben, tamelijk belangrijk.
pi_141226058
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niet? Sfeer is voor games die op een (matig) verhaal draaien en geen skill insensitive hebben, tamelijk belangrijk.
skill insensitive? insentive is het woord wat je zoekt geloof ik ;)

vond het qua sfeer wel goed zitten eigenlijk, alleen de hoofdpersoon is een hork. daar doen betere graphics niets aan af.
pi_141226267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef Ceased2Be het volgende:
skill insensitive? insentive is het woord wat je zoekt geloof ik

vond het qua sfeer wel goed zitten eigenlijk, alleen de hoofdpersoon is een hork. daar doen betere graphics niets aan af.
Whoeps, inderdaad. Maar als betere graphics (smog, bloom, schaduw, regen, weerkaatsingen, et cetera) de sfeer kunnen verbeteren dan betekent dat toch inherent een verbeterde sfeer?
pi_141227886
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Whoeps, inderdaad. Maar als betere graphics (smog, bloom, schaduw, regen, weerkaatsingen, et cetera) de sfeer kunnen verbeteren dan betekent dat toch inherent een verbeterde sfeer?
probleem is wel dat hoe realistischer de graphics worden hoe meer de fouten nog op gaan vallen. zeker als het karakters betreft; ik heb dan liever een wat minder foto-realistische wereld die wel consequent is en goed genoeg om het verhaal in te vertellen dan perfecte karaktermodellen met waardeloze lipsyncing (om maar een zijstraat te noemen).

storender dan reflectie bijv. is het gewicht van obstakels als je in de auto of op de motor zit.
als ik op de motor met 3 km/u tegen een lantaarnpaal aanrijdt hoor ik terug te stuiteren en niet de lantaarnpaal om te vallen :)
pi_141229481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

probleem is wel dat hoe realistischer de graphics worden hoe meer de fouten nog op gaan vallen. zeker als het karakters betreft; ik heb dan liever een wat minder foto-realistische wereld die wel consequent is en goed genoeg om het verhaal in te vertellen dan perfecte karaktermodellen met waardeloze lipsyncing (om maar een zijstraat te noemen).

storender dan reflectie bijv. is het gewicht van obstakels als je in de auto of op de motor zit.
als ik op de motor met 3 km/u tegen een lantaarnpaal aanrijdt hoor ik terug te stuiteren en niet de lantaarnpaal om te vallen :)
Helemaal mee eens.
  woensdag 18 juni 2014 @ 00:21:37 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141230753
quote:

[..]

Dit soort games wel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141249181
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen ;)
Ik kijk in ieder geval wel uit naar een tweede deel van WD.
pi_141264434
Good news! We now have more information on the patches that will be deployed on WD. We apologize if you were affected by any of these issues, but we greatly appreciated your patience while we got this sorted.

A new patch for the game is coming on all platforms. The patch will be available for download on the PlayStation 4 in the next few hours. PlayStation 3 will be available shortly. For PC, the patch will be available in the coming days. For Xbox One and Xbox 360, the patch will be released within the next week. We’ll keep you updated on all progress.

You’ll find the details below. If you have questions, please ask them in this thread and we’ll try to be a specific as possible with our answers.

MAJOR GAME FIXES
• Automatically reconstructed corrupted save files which prevented loading to go further than 90%. Some collectibles may remain unrecoverable.
• Fixed the issue preventing players from using hacks in game.

GAMEPLAY FIXES
• Fixed several mission-breaking bugs.
• Fixed minor mission and item-related issues.
• Fixed the issue that caused the empty weapon-wheel.

MULTIPLAYER FIXES
• Fixed several minor respawn issues.
• Fixed some connection and session joining issues.

PC SPECIFIC FIXES
• Fixed graphical glitches on Low & Medium settings.
• Fixed some crashes on SLI configurations.
• Implemented several performance improvements.
• Implemented a few control improvements.
• Fixed issues causing infinite messaging and timing-out when trying to access the Online Shop from the Extras Menu while Uplay is set to Offline mode.
• Fixed issues connecting to a Multiplayer game.
• Implemented several mouse modifications.
• Fixed “Drinking Game” control issue where wrong information was displayed when played with a gamepad.
• Fixed “Chess Game” control issue.
• Fixed bug where the invasion setting was never saved.
• Fixed graphical issues during cut scenes and cinematics.
• Fixed several graphical and texture bugs.
• Removed Vista OS check to prevent false positives.
• Added game version in main menu.
pi_141264502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen ;)
Zolang ze het maar niet flikken om een 'collect 100 ctos shards' sidequest te maken waarmee ik uiteindelijk een propellorpetje oid unlock. die ongein wordt in AC erger en erger.
pi_141291925
Schandalig dat ze bijna een maand nodig hebben om een patch uit te brengen...

Game net uitgespeeld, nogal teleurstellend over het algemeen. Verhaal uitermate matig, hoofdmissies die veel te veel op zijactiviteiten lijken, weinig variatie in de gameplay, etc.
pi_141292656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:13 schreef VelitoX het volgende:
Schandalig dat ze bijna een maand nodig hebben om een patch uit te brengen...
Dat zal nog wel erger worden, naar mate de spellen groter en complexer worden heb je e.e.a. niet binnen een week EN gepatched EN door Quality Control getrokken.
pi_141295285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat zal nog wel erger worden, naar mate de spellen groter en complexer worden heb je e.e.a. niet binnen een week EN gepatched EN door Quality Control getrokken.
Hmwah ik gok dat het meer te maken heeft met het feit dat ze de patch tegelijk voor de consoles willen uitbrengen, pc is het stukken makkelijker om games te patchen (geen sony/microsoft ertussen).
pi_141296611
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Hmwah ik gok dat het meer te maken heeft met het feit dat ze de patch tegelijk voor de consoles willen uitbrengen, pc is het stukken makkelijker om games te patchen (geen sony/microsoft ertussen).
Het is allemaal x86 architectuur, daar zal niet veel meer inzitten. maar je wil ook geen broken patch uitbrengen met alle gevolgen van dien. Liever zo dan dat je hotfix op hotfix krijgt.
pi_141298434
Bedacht me bij die hetze over de pc-graphics de titel van het laatste hoofdstuk wel toepasselijk is: Sometimes You Still Lose.

Oftewel moet Ubisoft toegeven dat ze hun pc-klanten hebben laten "stikken" (tussen aanhalingstekens omdat ik niet vind dat betere graphics= betere game en ik er nu al veel fun mee heb), onder druk van Sony en Microsoft.

Of ze geven toe dat de consoles helemaal niet zo sterk zijn als gedacht, en dat er de komende generatie niet veel van verwacht moet worden. Dan heb je Sony/Microsoft in je nek, plus miljoenen gamers die de waarheid niet willen horen....
  Redactie Games vrijdag 20 juni 2014 @ 12:22:56 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141323768
FU Ubisoft FU :')

quote:
The dev team is completely dedicated to getting the most out of each platform, so the notion that we would actively downgrade quality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality.

Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can also have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in reading the environment in order to appreciate the gameplay, to potentially making the game less enjoyable or even unstable.

Thanks for playing Watch Dogs and believing in our vision. Stay safe on the mean streets of Chicago.
bron
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:30:53 #58
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141326160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
Dan zou deel 2 wel heel goed moet worden want de gameplay van AC1 was echt als een lamme draak.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_141326635
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
uality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality.

Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can also have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in readin
Daar zit wel een kern van waarheid in. De koplampen die schaduwen werpen knipperen en haperen. Het DoF effect ziet er leuk uit bij locaties met veel in de voorgrond, maar hindert bij open locaties. De regen die belicht kan worden ziet er niet uit bij een bewegende camera.

Al die effecten lijken vooral snel ontworpen te zijn zonder dat er rekening is gehouden met gameplay. Dus vooral om de game snel mooier te laten lijken, voor een E3 demo bijvoorbeeld.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:54:13 #60
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_141326951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:56:01 #61
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_141327022
Oh het gaat nog door!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_141328350
Gisteravond eens wat online gedoe gedaan. Aangezien het m'n eerste keer hacken en tailen was, waren m'n eerst pogingen wat belabberd. Maar uiteindelijk even 4 mensen getailed en 2 gehacked, waarvan de meeste tijd zat in het vinden van iemand om te tailen / hacken.

Wat me wel opviel is dat de game je soms op een onhandige plek laat spawnen. Zo zag ik ooit ergens de tip om juist in een goedkoop oud barrel ergens langs de weg te gaan staan, en niet in een dure sportwagen of iets dergelijks. Wat doet de game; spawned me een paar keer in een duur sportwagen terwijl er alleen maar minivans om me heen rijden.
Vervolgens met tailen tot 2 keer toe gehad dat ik om de hoek van m'n target was neergezet, en die speller me meteen profiled. Dit heb ik ook al een paar keer zelf als slachtoffer gehad, dat ik of iemand die me aan het tailen was tegemoet ren, of iemand die me probeert te hacken meteen recht voor me staat.
pi_141348055
Net tijdens hacking iemand die bij 98% z'n game afsluit.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_141348308
Iemand getailed terwijl hij balletje balletje aan het spelen was :p

Ook in geslaagd prive-sessie op te zette, alleen is er niet zo veel t doen in freeroam precies...
pi_141350034
quote:
Na de update die uPlay vandaag deed, waren mn mooie DOF enzo ineens verdwenen.

Sowieso, die update ... "Watchdogs need to be downloaded", en dan dat ik 14960MB van de 14970 al gedownload had...
pi_141350077
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Na de update die uPlay vandaag deed, waren mn mooie DOF enzo ineens verdwenen.

Sowieso, die update ... "Watchdogs need to be downloaded", en dan dat ik 14960MB van de 14970 al gedownload had...
15 gig voor een update??
pi_141350322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

15 gig voor een update??
Nee, hij beweerde dus dat ik de hele game opnieuw moest downloaden, maar dat ik op 10MB na de bijna 15GB al gedownload had :')
pi_141350374
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, hij beweerde dus dat ik de hele game opnieuw moest downloaden, maar dat ik op 10MB na de bijna 15GB al gedownload had :')
uPlay dus?? _O-
pi_141353603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

uPlay dus?? _O-
ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....

Moest je nu echt je game opnieuw helemaal downloaden, ja dan was er probleem. Voor de rest: mug en olifant....
pi_141354861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....

Moest je nu echt je game opnieuw helemaal downloaden, ja dan was er probleem. Voor de rest: mug en olifant....
:P
pi_141356674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Uplay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
pi_141358509
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

uPlay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
Dat is gewoon dikke faal. _O-
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:47:44 #74
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141358913

Watch dogs in real life _O_ Erg netjes gemaakt
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:49:57 #75
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141359018
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef utopie het volgende:

En the making of :P

pi_141362103
Ein-de-lijk het missende nummer voor de Song Sneak achievement gevonden na ik weet niet hoe lang in winkels naar muziek te hebben geluisterd. :').
pi_141363109
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Uplay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
en moest je nu de hele game downloaden? nee. Het is knullig aangegeven/vertaald, maar voor de rest nog altijd: mug en olifant
  Redactie Games zaterdag 21 juni 2014 @ 08:38:07 #78
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141363299
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 03:34 schreef OMG het volgende:
Ein-de-lijk het missende nummer voor de Song Sneak achievement gevonden na ik weet niet hoe lang in winkels naar muziek te hebben geluisterd. :').
Ik moet er nog 1. 2 uur bezig geweest niks gevonden.. :')

Gvd, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over waarom dit zo lang moet duren :') En het spel heb ik al uitgespeeld met alle sidequests.
pi_141368845
Wanneer je een beetje een goede wagen rijd kan je trouwens makkelijk van die kleine wagentjes van de ene kant van de stad de andere kant opduwen _O-

Best grappig om zon wagentje helemaal kapot te rammen :P
pi_141392724
Heb me toch geamuseerd met deze game. Geef het een 8/10. Al dat gezeur over E3-graphics kan me weinig schelen: ik zit onder recommended specs en kan hem goed draaien op medium/high. En als mensen meer geven om mooie plaatjes dan om gameplay: koop een schilderij, dat gaat langer mee ;) Ik speel games voor de gameplay. En dat E3 er mooier uitzag dan het werkelijk was? Welkom in de echte wereld jongens. Als je er niet tegen kan, zeker niet naar de Quick gaan _O-

Het hacken is leuk, en moet ook niet gecompliceerder zijn, anders verdwijnt het tempo teveel. erg leuk hoe de grens tussen SP en MP vervaagt.

Minpunt is wel dat er te weinig te doen is voor een open world game, dat verbergen enkele minigames niet. Maar voor een eerste echte poging tot openworld game is het wel veelbelovend voor een volgende game

[ Bericht 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 22-06-2014 00:08:52 ]
  zondag 22 juni 2014 @ 01:34:02 #81
45 SiGNe
pi_141395973
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef utopie het volgende:

Wow vet gedaan...

Ze laten overigens wel iets zien wat je in Watch Dogs niet kan, de politie helpen met het pakken van een crimineel.
pi_141397282
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb me toch geamuseerd met deze game. Geef het een 8/10. Al dat gezeur over E3-graphics kan me weinig schelen: ik zit onder recommended specs en kan hem goed draaien op medium/high. En als mensen meer geven om mooie plaatjes dan om gameplay: koop een schilderij, dat gaat langer mee ;)
Graphics zijn inderdaad niet het voornaamste probleem van watchdogs.
Conscience do cost.
  zondag 22 juni 2014 @ 12:02:11 #83
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141401962
Kan iemand mij vertellen of ze de drinking minigame al makkelijker gemaakt hebben? Dat is nog de enige minigame die ik moet voltooien voor mijn laatste trophy voor platinum. Maar ik kom niet verder dan level 4 :')

Hier een topic met 43 pagina's met klachten over moeilijkheid van deze minigame/trophy. En dat terwijl je er maar Brons voor krijgt.

Als ze niet van plan zijn dit te nerfen dan kan ik platinum wel schudden dus :') Ik beschik namelijk niet over die vingervlugheid en concentratievermogen :(
  Redactie Games zondag 22 juni 2014 @ 13:55:33 #84
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141405289
quote:
13s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:02 schreef utopie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ze de drinking minigame al makkelijker gemaakt hebben? Dat is nog de enige minigame die ik moet voltooien voor mijn laatste trophy voor platinum. Maar ik kom niet verder dan level 4 :')

Hier een topic met 43 pagina's met klachten over moeilijkheid van deze minigame/trophy. En dat terwijl je er maar Brons voor krijgt.

Als ze niet van plan zijn dit te nerfen dan kan ik platinum wel schudden dus :') Ik beschik namelijk niet over die vingervlugheid en concentratievermogen :(
Het is ook frustrerend en absoluut niet leuk, maar ik heb er volgens mij eentje uiteindelijk gehaald voor die ene skill en dat was ergens in The Loop. Alle drinking games zijn net wat anders.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:57:36 #85
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141405361
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het is ook frustrerend en absoluut niet leuk, maar ik heb er volgens mij eentje uiteindelijk gehaald voor die ene achievement en dat was ergens in The Loop. Alle drinking games zijn net wat anders.
De laatste achievement die ik nog moet heet Social Lubricant ofzo. Ik heb tot nu toe 1 iemand geprobeerd en kom ik niet verder dan level 4 :') iedere keer als ik faal moet ik wachten tot ik weer met diegene kan drinken. Mij te veel moeite :r
  Redactie Games zondag 22 juni 2014 @ 13:59:28 #86
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141405434
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef utopie het volgende:

[..]

De laatste achievement die ik nog moet heet Social Lubricant ofzo. Ik heb tot nu toe 1 iemand geprobeerd en kom ik niet verder dan level 4 :') iedere keer als ik faal moet ik wachten tot ik weer met diegene kan drinken. Mij te veel moeite :r
Dat betekend dus dat je 3x een drinking game moet winnen. Ik heb die ene The Loop gehaald, maar die Pawnee is echt niet te doen.. :N en de laatste heb ik niet meer gedaan omdat ik bijna uit frustratie m'n controller door m'n monitor gegooid had.. :r
  zondag 22 juni 2014 @ 14:01:05 #87
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141405481
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat betekend dus dat je 3x een drinking game moet winnen. Ik heb die ene The Loop gehaald, maar die Pawnee is echt niet te doen.. :N en de laatste heb ik niet meer gedaan omdat ik bijna uit frustratie m'n controller door m'n monitor gegooid had.. :r
hehehe :D _O- !!
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik ben altijd al tyfus snel gefrustreerd en vroeger begon ik ook altijd met dingen te gooien waar ik achteraf spijt van kreeg. Nieuwe iphone enzo :N

Ik heb niet zo'n snel reactie vermogen om die games te halen man. Erg jammer want na 20 keer proberen tief ik waarschijnlijk mijn controller tegen de muur aan. En het is nog de laatste achievement voor ik platinum heb
pi_141411652
Als mensen zich bezighouden met klagen over een miniscuul aspect van de game alleen omdat ze geen platinum kunnen halen, is er toch iets mis met hun prioriteiten hoor denk ik :p Ook de eerste keer dat ik hoor dat er iets te moeilijk is in een ubisoft game, meestal is het andersom.

Wie heeft er eigenlijk al online decriptie gedaan, hoe gaat dat precies?

(heb de E3 trailer nog eens bekeken. Grootste verschil, buiten graphics? Dat Aiden over de motorkap rolt ipv springen zoals hij nu doet.)
pi_141422509
Eerste keer dat ik hier post, maar kan ik ten minste ff mijn hart luchten.

Ben nu bezig de 100% te halen, en moet alleen nog 1 online hacking, een paar checkin (maar dat heb ik gewoon nog niet gedaan tenzij ik er toevallig langs loop).
10 keer online decryption (nog geen idee wat het in houdt) en ik heb 2/6 van drinking games (alhoewel dat maar 1 game was, denk dat je op level 6 en level 10 er 1 bij krijgt).

Anywho...

Ben dus zonet begonnen aan online hacking, en heb er nu 9
Heb er denk ik 13 keer over gedaan.
Nu probeer ik dus die laatste te halen, maar het lukt gewoon niet.
2 keer iemand in een boot (wat al onmogelijk is omdat ze je makkelijk zien aankomen).
En de rest gewoon puur pech dat het mis ging. Zo fucking frustrerend dat je ratio eerst iets van 70% is en nu 7 op rij gewoon mis.

Voor de rest wel vette game, alhoewel er wel een paar dingen inzitten die gewoon weg dom zijn.
Poker game, continu profiler die uit gaat
Mikken met profiler gaat werkelijk waar nergens over (de logica is nu dat dichtstbijzijnde gedaan wordt). Als je mikt op een camera, en er staat een explosive ding onder dan is het niet de bedoeling dat die explosive eerst af gaat...
Hide mode -> starten auto -> weg rijden duurt VEEEEEL te lang. Als jij in je auto zit, kun jij binnen 2 seconde weg zijn, ingame duurt het echt iets van 5 seconde voor je daadwerkelijk gas kunt geven.

En zo zijn er vast nog een paar dingen.

Ben blij dat ik hem gratis heb gekregen tho :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_141423803
20 min later, eindelijk gehaald...

Nu nog online decryption, die zal wel ff duren. En ondertussen checkins.
Drinking game doe ik nog wel een keer :P sommige zijn echt zwaar kut :D

-edit-
Online decrypting done. Zat in een mega goed team. 5 op rij gewonnen, had er al 1.
Toen 2 in een solo gewonnen en daarna 5 potjes over de laatste 2 in team. Ging best rap (2,5 uur).

Nu nog 2/6 drinking game, en nog 2 songsneak liedjes en dan ben ik 100% :D

[ Bericht 33% gewijzigd door bambino op 22-06-2014 23:45:00 ]
pi_141448972
Toch wel een erg kickuh game!

Zit al op 7 % haha
pi_141466631
Pfff, kom maar niet van die politie af als ik een gestolen auto moet afleveren.
Lastig.......
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141469803
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, kom maar niet van die politie af als ik een gestolen auto moet afleveren.
Lastig.......
Heb je com jammers? Dat helpt ONTZETTEND. Zonder dat is het vrijwel onbegonnen werk.
pi_141473646
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:11 schreef bambino het volgende:
20 min later, eindelijk gehaald...

Nu nog online decryption, die zal wel ff duren. En ondertussen checkins.
Drinking game doe ik nog wel een keer :P sommige zijn echt zwaar kut :D

-edit-
Online decrypting done. Zat in een mega goed team. 5 op rij gewonnen, had er al 1.
Toen 2 in een solo gewonnen en daarna 5 potjes over de laatste 2 in team. Ging best rap (2,5 uur).

Nu nog 2/6 drinking game, en nog 2 songsneak liedjes en dan ben ik 100% :D
heb even openbaar decryption geprobeerd, maar zat net met een lagger... Kon niet met vienden spelen omdat ze naar de voetbal keken :p

Wordt je met vrienden in hetzelfde team gedropt? Zou echt wel fun en intens zijn dan. Want online freeroam is idd retesaai
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:59:01 #95
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_141477309
Moet nog een skill maar ja dat schaken snap ik niet. :')
pi_141480554
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je com jammers? Dat helpt ONTZETTEND. Zonder dat is het vrijwel onbegonnen werk.
Heb het spel nog maar net, dus ik ken Com Jammers niet. Zal eens gaan zoeken wat dat is.
pi_141481923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
Er zijn tig verschillende schaak games, je hoeft er maar 1 uit te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:34 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb het spel nog maar net, dus ik ken Com Jammers niet. Zal eens gaan zoeken wat dat is.
Als je op tab drukt heb je 4 wapen slots en 4 special slots.
De special slot links onderin heeft een com jammer, deze blokkeert de CTOS scan (die gele cirkels die jou zoeken).

Zodra die begint met zoeken kun je de eerste paar meestal nog wel ontwijken.
Als je dan die cirkel vol zit lopen dan kun je (als je die jom cammer hebt, en geselecteerd hebt) met G dat jammen. Duurt een paar seconden waardoor je weer weg kunt komen uit die cirkels.
Als je er 5 hebt, kun je die missies halen zonder ook maar 1 keer politie achter je aan te krijgen.
pi_141482012
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

heb even openbaar decryption geprobeerd, maar zat net met een lagger... Kon niet met vienden spelen omdat ze naar de voetbal keken :p

Wordt je met vrienden in hetzelfde team gedropt? Zou echt wel fun en intens zijn dan. Want online freeroam is idd retesaai
Er zijn meerdere soort online decryption helaas. Solo of team.
Heb de solo wel paar keer gewonnen, maar je moet net mazzel hebben dat jij de file op 95% krijgt, en dan een auto hebt. Dan win je het 99% van de tijd.

Team moet je geluk hebben dat niemand lagged idd, en de host mag niet laggen, anders is het niet te doen.
Had gisteren echt een goed team, ik gebruikte me headset en vertelde dat ze bij me in de auto moesten gaan zitten. Dus we zaten met zijn 4en in de auto, met de file.
Die % ging echt rap omhoog :P
Dus als je met vrienden kan spelen, zou ik op teamspeak ofzo gaan zitten en die ingame voip uitzetten.
pi_141487018
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:34 schreef bambino het volgende:

[..]

Er zijn meerdere soort online decryption helaas. Solo of team.
Heb de solo wel paar keer gewonnen, maar je moet net mazzel hebben dat jij de file op 95% krijgt, en dan een auto hebt. Dan win je het 99% van de tijd.

Team moet je geluk hebben dat niemand lagged idd, en de host mag niet laggen, anders is het niet te doen.
Had gisteren echt een goed team, ik gebruikte me headset en vertelde dat ze bij me in de auto moesten gaan zitten. Dus we zaten met zijn 4en in de auto, met de file.
Die % ging echt rap omhoog :P
Dus als je met vrienden kan spelen, zou ik op teamspeak ofzo gaan zitten en die ingame voip uitzetten.
Welja, ben het van zin om met vrienden te spelen en ts gebruiken we sowieso, maar dan moet je natuurlijk wel in hetzelfde team gedropt worden. Wist niet eens dat er meerdere soorten waren, zag alleen openbaar en prive staan
pi_141487546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
Staan de oplossingen niet op YouTube?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:43:19 #101
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141487651
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Staan de oplossingen niet op YouTube?
Yup, je moet alleen even opletten dat je het juiste filmpje bij de juiste locatie hebt. Anders wordt het alsnog kloten :D
pi_141516263
Ik heb m uit :)

Was op sommige punten nog best een uitdagend spel :o
pi_141522025
Ik mis 3 achievements, maar ben er voorlopig wel klaar mee. De achievement voor 4 kills in 1 focus, 5x geïnvade worden, en de beruchte social lubricant. Die 4 kills zal me wel lukken, heb alleen geen zin om chaos te veroorzaken, misschien later. Die invasion achievement is kut omdat niemand me blijkbaar ooit invade. :'). En social lubricant lukt me niet, zit bij iedere bar op level 6, en ik ben er blijkbaar te slecht in.
pi_141522438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:49 schreef OMG het volgende:
Ik mis 3 achievements, maar ben er voorlopig wel klaar mee. De achievement voor 4 kills in 1 focus, 5x geïnvade worden, en de beruchte social lubricant. Die 4 kills zal me wel lukken, heb alleen geen zin om chaos te veroorzaken, misschien later. Die invasion achievement is kut omdat niemand me blijkbaar ooit invade. :'). En social lubricant lukt me niet, zit bij iedere bar op level 6, en ik ben er blijkbaar te slecht in.
Dat zijn uplay achievements, niet de ingame progression.
Ik mis daar ook nog wel een paar van.

Enige wat ik ingame nog mis is 2 liedjes.
Heb gister de drinking game in pawnee gehaald, wat is die fucking moeilijk trouwens.
pi_141529823
Ik speel op de 360, dus zijn het achievements. Als er een achievement voor 100% progression was geweest had ik het geprobeerd, maar was dan waarschijnlijk ook (tijdelijk) gestopt vanwege die drinking games. Zit nu op 97.7%.

Daarnaast, als je voor de achievements gaat, dan ga je praktisch bijna voor de 100% progression omdat alles aan elkaar gelinked is (skills komen niet vrij voordat je bepaalde dingen hebt gedaan, etc.).
pi_141530457
Die fucking laatste missie man. Niet te doen!
pi_141539705
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:49 schreef OMG het volgende:
Veel mensen hacken, zeker als je met je profilingtool ziet dat er Blume-medewerkers in de buurt rondlopen. Niet hun coms jammen als ze vervolgens jou erbij NSB'en, en dan gaat't vanzelf :P
pi_141572351
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Veel mensen hacken, zeker als je met je profilingtool ziet dat er Blume-medewerkers in de buurt rondlopen. Niet hun coms jammen als ze vervolgens jou erbij NSB'en, en dan gaat't vanzelf :P
Ik heb daar een leuke truc voor.
Als je Blume Affiliate ziet staan, kijk je eerst op de map waar je bent en waar je heen kunt.
Zoek een plek achteraf zonder veel mensen.
Waterkant is altijd goed, in het bos, in een tunnel van de trein dat soort dingen.

Hack de persoon, en ren direct die kant op.
Hun gaan bellen met Blume, en na dat het driehoekje vol is komt er een bounty op je hoofd.

Op een gegeven moment gaat je profiler automatisch uit. Dit betekend dat de persoon die jou moet gaan hacken, ingame is gespawned.
Dus nu heb je nog minimaal een seconde of 30, tot soms wel een minuut of 2-3.

Zet je profiler weer aan, zorg dat een gun klaar staan (evt sniper) en wacht tot er iemand richting jou rijdt of rent. Je kunt makkelijk zien wie een computer player is, en wie een echte player is aan het rennen of sturen van de auto.

Zodra die persoon op je af komt rijden of rennen (soms gaan ze nog ff om het hoekje staan om te kijken of ze je kunnen hacken, moet binnen 40 meter dus zorg dat je die ruimte neemt) dan begin je met schieten.
Als je een paar kogels raakt, krijg je al de melding kill.
Dan kun je continu zien waar die is, en maak je hem af.

:D
pi_141589135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:31 schreef bambino het volgende:

[..]

Er zijn tig verschillende schaak games, je hoeft er maar 1 uit te spelen.

SPOILER
[..]

Als je op tab drukt heb je 4 wapen slots en 4 special slots.
De special slot links onderin heeft een com jammer, deze blokkeert de CTOS scan (die gele cirkels die jou zoeken).

Zodra die begint met zoeken kun je de eerste paar meestal nog wel ontwijken.
Als je dan die cirkel vol zit lopen dan kun je (als je die jom cammer hebt, en geselecteerd hebt) met G dat jammen. Duurt een paar seconden waardoor je weer weg kunt komen uit die cirkels.
Als je er 5 hebt, kun je die missies halen zonder ook maar 1 keer politie achter je aan te krijgen.
Hmmmz heb helaas geen com jammer... hoe kan je die verdienen?
pi_141603996
Typisch storyline game. Het was zeker leuk maar eenmaal uitgespeeld zijn er alleen achievements en wat domme side missions.

Gelukkig niet gekocht hehe.
pi_141604032
PS doe de wapenshop telkens beroven. Doe dit een uurtje en je hebt al alle wapens, kleren en autos in act I
pi_141604667
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Die missie waarin je 5 ''sterren'' politie af moet schudden :D die bijna aan het eind.

had echt niet verwacht dat deze game soms nog zo pittig kon zijn maar dat was het wel :P
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:49:57 #113
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141604692
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Politie van je afschudden is juist heel erg makkelijk. Ongeacht het aantal sterren.

Gewoon de map openen en met je auto naar het water gaan of een treinstation en vervolgens de trein nemen of als je sneller van de politie af wilt zijn een boot pakken, heli even disconnecten en vervolgens weg gaan varen ^O^
pi_141604740
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:49 schreef utopie het volgende:

[..]

Politie van je afschudden is juist heel erg makkelijk. Ongeacht het aantal sterren.

Gewoon de map openen en met je auto naar het water gaan of een treinstation en vervolgens de trein nemen of als je sneller van de politie af wilt zijn een boot pakken, heli even disconnecten en vervolgens weg gaan varen ^O^
Ow op een begeven moment had ik ook een tactiek hoor: rechterkant van de map was een soort ''pier'' met 100 meter daarvoor nog een blocker. Dus daar ben je van de auto's af, dan helicopter disconnecten en dan een stukje zwemmen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 06:11:15 #115
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141638017
En hoe bevalt het spel nu, tijdje na de release? Voor de pc voornamelijk. Nog kut of is er al wat gepatcht? Ben lang op vakantie geweest en bijna weer thuis, overweeg om deze game te kopen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141638203
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 06:11 schreef Bart het volgende:
En hoe bevalt het spel nu, tijdje na de release? Voor de pc voornamelijk. Nog kut of is er al wat gepatcht? Ben lang op vakantie geweest en bijna weer thuis, overweeg om deze game te kopen :).
Nooit geen problemen gehad, buiten dan wat met de connectie op release dag en het opzetten van sessies met vrienden. Draai hem vlot op medium-high met een cpu die onder recommended zit. En heb me er wel goed mee geamuseerd.
pi_141638591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ow op een begeven moment had ik ook een tactiek hoor: rechterkant van de map was een soort ''pier'' met 100 meter daarvoor nog een blocker. Dus daar ben je van de auto's af, dan helicopter disconnecten en dan een stukje zwemmen.
Of gewoon onder de eerste beste brug gaan zitten. :')
als er een railing is springt de politie er niet overheen en achter een peiler komt dat zoeklicht van de heli niet. Daar gewoon een paar minuten blijven hangen en klaar.
pi_141745680
Die drankgames zijn idd overdreven.

Ben eens begonnen aan de digitale trips, wtf voor insane gedoe is dat :o
pi_142002348
Maar weer aan het hoofdverhaal verder gegaan.

Zat hele tijd te kutten met "dressed in peels" maar nu na 1X gelukt :-)

Op een paar na moet ik al die blauwe dingen nog halen. Drinking games, schaken, poker enz.
pi_142179354
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 06:11 schreef Bart het volgende:
Flink aantal uurtjes inzitten nu. Zeker geen miskoop. Vind het online-inmengen erg goed gedaan.
pi_142179507
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Flink aantal uurtjes inzitten nu. Zeker geen miskoop. Vind het online-inmengen erg goed gedaan.
Vind het ook een erg leuke game op de PC. Was GTA gewend, maar dit is een heel leuk alternatief!
pi_142219802
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

jammer genoeg zijn er wel wankers die meteen gaan lopen zodra ze doorhebben dat er iemand in hun game zit. :p Moet nog een paar keer hacken en tailen, samen met pokeren en de drankgames voor 100%

Maar heb me er goed mee geamuseerd. Verfrissende nieuwe IP, zeker iets waar ze op kunnen bouwen.
pi_142229599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

jammer genoeg zijn er wel wankers die meteen gaan lopen zodra ze doorhebben dat er iemand in hun game zit. :p Moet nog een paar keer hacken en tailen, samen met pokeren en de drankgames voor 100%

Maar heb me er goed mee geamuseerd. Verfrissende nieuwe IP, zeker iets waar ze op kunnen bouwen.
Hoezo zijn het dan direct wankers lol.

Als ik iemand in mijn game krijg (dan vraag je er zelf om door een Blume Affiliate te hacken en zijn/haar call niet te beëindigen) dan wacht ik juist tot er iemand in me game zit, en dan op een plek waar niemand komt.
Dan zie je direct we de andere player is, voor je gehacked kan worden kill je hem al en klaar.

Als ze random in me game komen dan ga ik ze echt zoeken. Dankzij rep van online spelen wordt dat zoek hokje echt klein dus stelt dat ook weinig voor.
pi_142231290
Dat kan zoveel sneller. Als je weet dat je invaded bent, gewoon naar een online contract zoeken. In plaats van te zoeken naar een contract, markeert het spel meteen de plek van de invader.

http://www.twitch.tv/hello_meow/c/4386323
  Redactie Games zondag 13 juli 2014 @ 01:20:02 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142231403
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan zoveel sneller. Als je weet dat je invaded bent, gewoon naar een online contract zoeken. In plaats van te zoeken naar een contract, markeert het spel meteen de plek van de invader.

Tering wat slecht dat dit kan.. _O- :')
pi_142231993
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef KoningStoma het volgende:

lol! Dat wist ik ook nog niet :P

Vandaar dat ik soms vanuit het niets ineens word neergeschoten :')

Lame
pi_142234421
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef bambino het volgende:

[..]

Hoezo zijn het dan direct wankers lol.

Als ik iemand in mijn game krijg (dan vraag je er zelf om door een Blume Affiliate te hacken en zijn/haar call niet te beëindigen) dan wacht ik juist tot er iemand in me game zit, en dan op een plek waar niemand komt.
Dan zie je direct we de andere player is, voor je gehacked kan worden kill je hem al en klaar.

Als ze random in me game komen dan ga ik ze echt zoeken. Dankzij rep van online spelen wordt dat zoek hokje echt klein dus stelt dat ook weinig voor.
Dat bedoel ik. Ze weten dat er iemand in hun game zit, direct in de auto springen en wegscheuren. Probeer dan maar eens iemand onopvallend te taillen....

Ik zat vrij hoog met online punten, maar dan veel verloren door races en zulke contracten...
pi_142238936
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:51 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Ze weten dat er iemand in hun game zit, direct in de auto springen en wegscheuren. Probeer dan maar eens iemand onopvallend te taillen....

Ik zat vrij hoog met online punten, maar dan veel verloren door races en zulke contracten...
Als je ziet dat dit gebeurd, maar je wilt niet veel punten verliezen (je kunt van te voren zien hoeveel je gaat verliezen als je het niet haalt). Trek dan je internetstekker er 10 seconde uit. De missie vervalt en kost 0 punten :D

Zelfde zou kunnen als iemand jou aan het hacken is. Op 95% niet gevonden, internetstekker er uit. 10 sec later er weer in, en done.

Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet :D
pi_142240412
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef bambino het volgende:

[..]

Als je ziet dat dit gebeurd, maar je wilt niet veel punten verliezen (je kunt van te voren zien hoeveel je gaat verliezen als je het niet haalt). Trek dan je internetstekker er 10 seconde uit. De missie vervalt en kost 0 punten :D

Zelfde zou kunnen als iemand jou aan het hacken is. Op 95% niet gevonden, internetstekker er uit. 10 sec later er weer in, en done.

Dat zijn echt die manieren om een online modus voor iedereen te verpesten en is gewoon onsportief, blijf dan lekker in de singleplayer zitten.
pi_142240808
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef bambino het volgende:

[..]

Triest, stop iedereen die dat doet maar bij elkaar in een poule. Kijken hoe leuk het dan nog is.
pi_142248800
Waar ik eigenlijk nog het meest gefrustreerd van wordt is die fucking poker... Iedereen die direct fold bij goeie kaarten, of verslagen worden door een kuthand gekregen op de river.....

Heb er dan maar een granaat erin gegooid toen ik eruit lag....
pi_142250762
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
Waar ik eigenlijk nog het meest gefrustreerd van wordt is die fucking poker... Iedereen die direct fold bij goeie kaarten, of verslagen worden door een kuthand gekregen op de river.....

Heb er dan maar een granaat erin gegooid toen ik eruit lag....

Ook hiervoor is een manier om te cheaten :P mocht je het echt niet kunnen halen en je doet het alleen voor de achievement.

Voor de mensen die het niet willen weten ff in spoiler
SPOILER
pi_142250786
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:32 schreef Zolder het volgende:

[..]

Triest, stop iedereen die dat doet maar bij elkaar in een poule. Kijken hoe leuk het dan nog is.
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:19 schreef Niek. het volgende:

[..]

Dat zijn echt die manieren om een online modus voor iedereen te verpesten en is gewoon onsportief, blijf dan lekker in de singleplayer zitten.
Ik zeg alleen dat het kan ;) heb het zelf denk ik 2 keer gebruikt omdat ik geen 350 punten kwijt wilde raken :P
pi_142333875
Die missie waarbij je Iraq op het dak moet doden vind ik lastig....
Gebruik wel die bommen, maar dan nog red ik het niet.

-edit-
Na poging 100 gehaald

[ Bericht 15% gewijzigd door -J-D- op 15-07-2014 21:05:44 ]
pi_142347286
Net iemand die al slippend in zn auto mijn game invade. Ik er achteraan. 120 meter achterstand. Ineens is volgens de indicator die dude 3500 meter áchter mij. Bug? Hack? Glitch?
pi_142352160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef -J-D- het volgende:

-edit-
Na poging 100 gehaald
Ook gehaald, na 5x.

Niet die iraq, maar die enforcer daarvoor die is bruut sterk!

Met de grenade launcher kan je m afmaken.
pi_142352246
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef -J-D- het volgende:

-edit-
Na poging 100 gehaald
Op een gegeven moment had ik wel door waar de badguys spawnden en plaatste ik overal proximity grenades. Daarna met de grenade launcher Iraq afmaken. Maar het was wel 1 van de irritantste stukken in het spel. Unskippable monoloog en daarna die henchmen die vanuit het niets kwamen :')
pi_142352592
En dan nog die brute U-100 gun...
pi_142352668
Heeft iemand last van auto's die plots voor jou stoppen wanneer jij achter ze rijdt? Boh wat irritant... :{
pi_142352789
Nope.

Wel een hoop laggers op online race en de rest....
pi_142353082
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ook gehaald, na 5x.

Niet die iraq, maar die enforcer daarvoor die is bruut sterk!

Met de grenade launcher kan je m afmaken.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Op een gegeven moment had ik wel door waar de badguys spawnden en plaatste ik overal proximity grenades. Daarna met de grenade launcher Iraq afmaken. Maar het was wel 1 van de irritantste stukken in het spel. Unskippable monoloog en daarna die henchmen die vanuit het niets kwamen :')
Tja, ik had geen Launcher, dus moest het met die 4 bommen doen die daar lagen.
pi_142418471
Zo, nu alleen nog "sometimes you still loose" en dan ben ik klaar :)
pi_142457753
Verhaallijn uitgespeeld. Was erg leuk. Na mijn vakantie maar eens kijken wel site-missions heb laten liggen.
pi_142541914
Ik kan mezelf niet beheersen als ik zo'n spellen speel. _O-

1 tikje tegen mijn defalt auto en ik knal heel chicago overhoop.
pi_142543735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, nu alleen nog "sometimes you still loose" en dan ben ik klaar :)
Hoeveel uren/dagen/weken in totaal?
pi_142544458
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 08:51 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Euhm, dat was direct bij de release gekocht, maar ben niet zo goed in die spelletjes.

Heb de laatste missie ook nog niet gehaald... Klote politie
pi_142550871
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 08:51 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zo, nu wel klaar. Jammer dat je die aftiteling niet ff kan skippen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:42:24 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_142860580
Heb de game maar weer eens opgepakt en blij toe :Y

Ik vind het tof om na een uitgespeelde missie op YouTube te kijken om te zien hoe andere het hebben aangepakt :P

SPOILER
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_143007355
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:42 schreef Klonk het volgende:
Heb de game maar weer eens opgepakt en blij toe :Y

Ik vind het tof om na een uitgespeelde missie op YouTube te kijken om te zien hoe andere het hebben aangepakt :P

SPOILER
Ik deed alles stealth (ekte assassins creed fan)

Anderzijds ... als ik ontdekt werd twijfelde ik niet om mijn silenced 1911 om te ruilen voor mijn U100 en dan de SHIT uit iedereen te knallen. Ook onschuldige burgers. (#gaza)

Nu doe ik free roam rijden, stunts maken en public shootings.
  Redactie Games zondag 3 augustus 2014 @ 02:07:21 #150
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143007397
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:40 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Euhm, dat was direct bij de release gekocht, maar ben niet zo goed in die spelletjes.

Heb de laatste missie ook nog niet gehaald... Klote politie
Motorboat it! Ik ben er trouwens klaar mee na 20 uurtjes. DLC voegt niks leuks toe.
pi_143007427
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:07 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Motorboat it!
Idd. Politie is zo makkelijk te ontsnappen. Gewoon naar de kade, bootje pakken en weg. Dacht dat er toch wel waterpolitie zou zijn.
  zondag 3 augustus 2014 @ 02:12:23 #152
45 SiGNe
pi_143007463
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef GhpH het volgende:

[..]

Idd. Politie is zo makkelijk te ontsnappen. Gewoon naar de kade, bootje pakken en weg. Dacht dat er toch wel waterpolitie zou zijn.
Die is er ook maar is redelijk makkelijk te ontlopen als je een snellere boot hebt, heli ben je boven water sowieso kwijt.
pi_143009713
Is er al nieuwe DLC in de vorm van missies?

Na alle hoofd en side missies is er niks meer te doen. Behalve die mode dat je van die mannetjes met vlammen uit hun kop plat moet rijden, doet me denken aan carmageddon
pi_143009978
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die is er ook maar is redelijk makkelijk te ontlopen als je een snellere boot hebt, heli ben je boven water sowieso kwijt.
Ik ben nooit waterpolitie tegengekomen.

En vond het erg jammer dat je niet zelf een heli kan besturen.
pi_143010004
Nou ik heb ook geen waterpolitie gezien hoor.

Ook heb ik die evade 5 stars police archievment Niet.
pi_143010029
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nee er is geen politie te boot..
pi_143010056
http://www.independent.co(...)evasion-9438656.html

Gelukkig kan je wel zwemmen, dat kon bij GTA 3 ook niet :P
pi_143010091
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=20tklcp&s=8#.U93vhGJusuo

Deze heb ik ook gehaald, maar krijg m niet
pi_143010982
is er al meer bekend over de patch voor Social Lubricant ? (drinking minigame)
pi_143016731
Welke patch? Waarom zou 't gepatched moeten worden, er is niks stuk. Ja, 't is moeilijker dan de rest van 't spel, maar er zijn genoeg mensen die 'em gehaald hebben (ik niet, want level 7 lukt me niet meer).
pi_143029404
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:09 schreef OMG het volgende:
Welke patch? Waarom zou 't gepatched moeten worden, er is niks stuk. Ja, 't is moeilijker dan de rest van 't spel, maar er zijn genoeg mensen die 'em gehaald hebben (ik niet, want level 7 lukt me niet meer).
Er is ook niks stuk maar daarom komt er wel een patch wat de drinking minigame makkelijker moet maken. Is al bevestigd en ze zijn er sinds afgelopen dinsdag mee bezig. Vraag me alleen af of er al meer bekend is
pi_143192649
Laatste tijd Online Decryption gaan doen, wat eigenlijk erg leuk is :D

Alleen de lag is soms enorm irritant, en het aantal cheaters -die je niet weg kan voten- is ook niet leuk meer. Mensen die sneller dan op een motor rondlopen, van de ene kant naar de andere kant van de map een headshot maken met een handpistoool, en dat in zo'n tempo dat ze iedereen in 5 seconden neerknallen.

En een paar keer die auto uit Madness voorbij zien komen, maar die kan ik niet bestellen in mn car on demand app.
pi_145729213
Kleine bump. Iemand op pc die ook nog de Bad Blood co-op missies moet doen?
pi_145729533
Ik speel de game nu sinds een week of 2 en ik vind het best een toffe game eigenlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151588392
Pas de game in een Steam sale gekocht, en op zich is het best een leuk spel. Mooie stad ook, met flink wat leven erin. Maar mijn god, wat is de besturing kut zeg.... (PC met toetsenbord en muis)
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:05:49 #166
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_151591896
Ik kan maar niet wennen aan de besturing (x360).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_151776809
En ik heb de game er weer afgeflikkerd, wat een waardeloze besturing zeg... Ik was best ver (Act IV) maar ik kon er niet meer tegen.....
pi_151794396
Vrij doods uiteindelijk toch wel, slechts negen topics voor zo'n gehyped spel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 09:15:12 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151795125
Het idee was leuk. Grafisch gezien zag het er ook wel goed uit. Alleen de Storyline is echt kort en redelijk oppervlakkig en er was heel weinig te doen in de stad naast de normale story-missies spelen. Als in Free-roamen en de side-quests zijn ronduit saai. Verder was het natuurlijk op de PC heel slecht geoptimaliseerd. Vergelijkbare spellen zoals Sleeping Dogs en nu GTA V zijn gewoon interessanter en beter uitgewerkt. Die hebben gewoon meer aandacht voor detail, storyline en performance optimalisatie gekregen. Maar voor de afwisseling was het wel leuk, alleen aan te raden als het in de sale is en als je de andere games al gespeeld hebt. Er schijnt nog een tweede deel in de maak te zijn, hopelijk dat ze het beter uitwerken volgende keer.
pi_151799423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:30 schreef Ferry_76 het volgende:
En ik heb de game er weer afgeflikkerd, wat een waardeloze besturing zeg... Ik was best ver (Act IV) maar ik kon er niet meer tegen.....
Denk dat de verklaring heel simpel is: je suckt.

Je kan Watch Dogs terecht voor veel bekritiseren (matig verhaal, te weinig te doen voor een open world-game), maar de besturing is voor 90% overgenomen uit Splinter Cell en Assassin's Creed. En daar heeft niemand een probleem met de besturing.

Het speelt natuurlijk makkelijker met een controller, maar ken genoeg mensen die dat niet doen en die zeggen niks over de besturing
pi_151800376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:32 schreef AntiChrist7 het volgende:

Denk dat de verklaring heel simpel is: je suckt.
Is dat het... :')

De besturing is totaal niet gemaakt voor een toetsenbord, wat overal te merken is.
De auto's sturen bij lage snelheden veel te traag, waardoor je als een dronkeman over de weg sligert, bij hogere snelheden is er juist een gebrek aan besturing waardoor je elke bocht met de handrem moet nemen. Een snelle rit bij mij lijkt meer op een potje carmgeddon, met een flinke bodycount. Dan is er nog de camera achter de auto zelf, die de ene keer wel meedraait en de andere keer niet, waardoor je nooit precies weet wanneer je met de muis de camera bij moet sturen.

Te voet is de besturing niet veel beter, maar omdat het langzamer gaat is het wat beter te over zien.
Je wapen trekken terwijl je rent is dan weer onmogelijk, omdat diezelfde combi (Shift+tab) ook de Steam overlay opent waardoor je opeens naar een ander scherm kijkt terwijl het spel vrolijk doorgaat.

De muisbesturing in de telefoon en wapen menu's laat ook veel te wensen over, even snel een andere gadget selecteren is er niet bij. Verder zitten er nog wel een paar irritante bugs in; zo heb ik een missie verschillende keren over kunnen spelen omdat, zodra ik in een auto sprong, de camera alleen nog maar het beeld van recht voor de auto kon laten zien...

Het idee voor het spel is leuk, maar de port is gewoon slecht.

En Assasin's creed Black flag heb ik ook, en ook daar is de besturing mijn grootste punt van kritiek omdat je daar ook vaak als een blinde kip overal tegenaan rent.
pi_151800427
Besturing was zo ongeveer het enige voordeel van watch dogs.
Conscience do cost.
pi_151800480
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:26 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]
als een blinde kip overal tegenaan rent.
Wat absoluut niet aan de speler kan liggen....
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 14:43:25 #174
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151800649
Ik speelde het spel met een Xbox controller, vond het eigenlijk wel prima.
pi_151800753
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik speelde het spel met een Xbox controller, vond het eigenlijk wel prima.
Dit. Autobesturing was even wennen, maar dat was 't wel. Het enige wat qua besturing lastig was, waren de drinking games. Maar dat lag uiteindelijk aan mij omdat ik daar na level 6 geen zak meer van kon.
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:02:43 #176
97079 Jeff89
Conquer All
pi_151800978
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

"Next Gen" is echt een bullshitkreet mbt de huidige generatie consoles volgens mij.. Ik draai Watch Dogs en GTA V beide op een HD5770... Niet op high uiteraard, maar dat is ook niet zo vreemd als je nagaat dat de AMD HD5700 serie nog uit steen gehouwen werd :')
pi_151803051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:02 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

"Next Gen" is echt een bullshitkreet mbt de huidige generatie consoles volgens mij.. Ik draai Watch Dogs en GTA V beide op een HD5770... Niet op high uiteraard, maar dat is ook niet zo vreemd als je nagaat dat de AMD HD5700 serie nog uit steen gehouwen werd :')
Da's een bijna jaar oude reactie van me waar je op reageert m8. Maar ik geef je gelijk.
-Don Draper
  zaterdag 18 april 2015 @ 20:25:33 #178
50442 DaMook
pi_151807894
Ik zal het morgen toch weer eens gaan spelen, wordt voor het eerst sinds de launchdag waarop ik het een half uurtje gespeeld heb :P .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:00:30 #179
97079 Jeff89
Conquer All
pi_151808993
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:01 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Da's een bijna jaar oude reactie van me waar je op reageert m8. Maar ik geef je gelijk.
Was me niet opgevallen dat dit topic een schop had gehad, hehe.

quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:25 schreef DaMook het volgende:
Ik zal het morgen toch weer eens gaan spelen, wordt voor het eerst sinds de launchdag waarop ik het een half uurtje gespeeld heb :P .
Ik heb 'm gisteren van m'n bak afgeflikkerd. GTA V geïnstalleerd met de hoop dat die wél tof is.
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:47:53 #180
50442 DaMook
pi_151810509
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:00 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Was me niet opgevallen dat dit topic een schop had gehad, hehe.

[..]

Ik heb 'm gisteren van m'n bak afgeflikkerd. GTA V geïnstalleerd met de hoop dat die wél tof is.
GTA V is supertof :Y , speel ik best veel :Y .

zondag 19 april 2015 @ 16:42:40 #181
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_151829006
O ja, dit spel moet ik ook nog uitspelen. :') Wat slecht
  zondag 19 april 2015 @ 18:56:03 #182
50442 DaMook
pi_151833547
Moet zeggen dat de besturing me vandaag al beter afging. Nu alleen nog wennen aan de knoppen die verschillende functies hebben, maar dat went vast wel als ik het vaker speel.

pi_151833707
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Flitskikker het volgende:
O ja, dit spel moet ik ook nog uitspelen. :') Wat slecht
Wat een drama
  zondag 19 april 2015 @ 20:44:55 #184
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_151838241
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:25 schreef DaMook het volgende:
Ik zat ook al te twijfelen of ik er weer aan zal beginnen. Ik heb iets meer dan een half uur maar ben ook vrij snel afgehaakt.
Het is patat.
  zondag 19 april 2015 @ 20:46:43 #185
50442 DaMook
pi_151838331
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Ik zat ook al te twijfelen of ik er weer aan zal beginnen. Ik heb iets meer dan een half uur maar ben ook vrij snel afgehaakt.
Vandaag een uurtje zitten spelen. Ik moet zeggen dat het niet tegen viel. Je moet alleen even door krijgen wat elke knop wanneer doet en ook als je hem langer inhoud. Ik ga komende week weer eens vaker kijken hoe en wat.

pi_151838483
Ik ben er op de PS3 aan begonnen, toch flink wat uurtjes in zitten. Toen kocht ik GTA5 en ben ik daar meteen aan begonnen.
Na GTA5 wilde ik weer verder gaan met WD, maar dat was opeens een anti climax qua graphics (op de PS3 iig) na GTA5. Ik heb hem nooit uitgespeeld.

Toch heeft het op zich wel potentie in zich, ondanks de tekortkomingen. Een deel 2 zal ik dan ook zeker een kans geven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 19 april 2015 @ 20:51:58 #187
50442 DaMook
pi_151838557
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben er op de PS3 aan begonnen, toch flink wat uurtjes in zitten. Toen kocht ik GTA5 en ben ik daar meteen aan begonnen.
Na GTA5 wilde ik weer verder gaan met WD, maar dat was opeens een anti climax qua graphics (op de PS3 iig) na GTA5. Ik heb hem nooit uitgespeeld.

Toch heeft het op zich wel potentie in zich, ondanks de tekortkomingen. Een deel 2 zal ik dan ook zeker een kans geven.
Ze moeten watchdogs integreren in GTA :Y .

zondag 19 april 2015 @ 21:00:55 #188
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_151838949
quote:
99s.gif Op zondag 19 april 2015 20:46 schreef DaMook het volgende:

[..]

Vandaag een uurtje zitten spelen. Ik moet zeggen dat het niet tegen viel. Je moet alleen even door krijgen wat elke knop wanneer doet en ook als je hem langer inhoud. Ik ga komende week weer eens vaker kijken hoe en wat.
Als ik ga weer ga spelen begin ik weer helemaal opnieuw. Ben de besturing vergeten. Te lang geleden :P
Het is patat.
  woensdag 27 mei 2015 @ 15:11:38 #189
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153008992
Ik heb pas een Playstation 4 aangeschaft en daarom ook zo benieuwd was naar de grafische kwaliteit .
Op de Xbox 360 had ik Watch Dogs niet verder gespeeld dan 2 uurtjes omdat het grafisch zo slecht was .
Dus het verschil van Watch Dogs op PS3 tegenover PS4 is een enorm verschil en vooral op een 55 inch LED televisie 400 megahertz .
Ik vind Watch Dogs echt heel mooi uitzien en vind de setting van hacken echt interessant en de personage is een geweldige gameplay ervaring .
Alleen het minpunt is de arcade achtige besturing van auto rijden waaraan ik moet wennen en dat is wel even wennen .
We zijn wel al een jaar verder met de release van Watch Dogs maar voor mij is deze game een nieuwe ervaring door de Playstation 4 aanschaf .
Ik hoop nu al aan een vervolg en laten we ervan uitgaan dat deze in 2017 uitkomt .
Maar nu geniet ik zeer en zeker van deze prachtige game .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_153009118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef abruzzese het volgende:
Maar nu geniet ik zeer en zeker van deze prachtige game .

Fantastisch toch :)

Over een maand Arkham Knight! *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')