abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141362103
Ein-de-lijk het missende nummer voor de Song Sneak achievement gevonden na ik weet niet hoe lang in winkels naar muziek te hebben geluisterd. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141363109
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Uplay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
en moest je nu de hele game downloaden? nee. Het is knullig aangegeven/vertaald, maar voor de rest nog altijd: mug en olifant
  Redactie Games zaterdag 21 juni 2014 @ 08:38:07 #78
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141363299
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 03:34 schreef OMG het volgende:
Ein-de-lijk het missende nummer voor de Song Sneak achievement gevonden na ik weet niet hoe lang in winkels naar muziek te hebben geluisterd. :').
Ik moet er nog 1. 2 uur bezig geweest niks gevonden.. :')

Gvd, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over waarom dit zo lang moet duren :') En het spel heb ik al uitgespeeld met alle sidequests.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141368845
Wanneer je een beetje een goede wagen rijd kan je trouwens makkelijk van die kleine wagentjes van de ene kant van de stad de andere kant opduwen _O-

Best grappig om zon wagentje helemaal kapot te rammen :P
pi_141392724
Heb me toch geamuseerd met deze game. Geef het een 8/10. Al dat gezeur over E3-graphics kan me weinig schelen: ik zit onder recommended specs en kan hem goed draaien op medium/high. En als mensen meer geven om mooie plaatjes dan om gameplay: koop een schilderij, dat gaat langer mee ;) Ik speel games voor de gameplay. En dat E3 er mooier uitzag dan het werkelijk was? Welkom in de echte wereld jongens. Als je er niet tegen kan, zeker niet naar de Quick gaan _O-

Het hacken is leuk, en moet ook niet gecompliceerder zijn, anders verdwijnt het tempo teveel. erg leuk hoe de grens tussen SP en MP vervaagt.

Minpunt is wel dat er te weinig te doen is voor een open world game, dat verbergen enkele minigames niet. Maar voor een eerste echte poging tot openworld game is het wel veelbelovend voor een volgende game

[ Bericht 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 22-06-2014 00:08:52 ]
  zondag 22 juni 2014 @ 01:34:02 #81
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141395973
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef utopie het volgende:

Watch dogs in real life _O_ Erg netjes gemaakt
Wow vet gedaan...

Ze laten overigens wel iets zien wat je in Watch Dogs niet kan, de politie helpen met het pakken van een crimineel.
pi_141397282
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb me toch geamuseerd met deze game. Geef het een 8/10. Al dat gezeur over E3-graphics kan me weinig schelen: ik zit onder recommended specs en kan hem goed draaien op medium/high. En als mensen meer geven om mooie plaatjes dan om gameplay: koop een schilderij, dat gaat langer mee ;)
Graphics zijn inderdaad niet het voornaamste probleem van watchdogs.
Conscience do cost.
  zondag 22 juni 2014 @ 12:02:11 #83
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141401962
Kan iemand mij vertellen of ze de drinking minigame al makkelijker gemaakt hebben? Dat is nog de enige minigame die ik moet voltooien voor mijn laatste trophy voor platinum. Maar ik kom niet verder dan level 4 :')

Hier een topic met 43 pagina's met klachten over moeilijkheid van deze minigame/trophy. En dat terwijl je er maar Brons voor krijgt.

Als ze niet van plan zijn dit te nerfen dan kan ik platinum wel schudden dus :') Ik beschik namelijk niet over die vingervlugheid en concentratievermogen :(
  Redactie Games zondag 22 juni 2014 @ 13:55:33 #84
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141405289
quote:
13s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:02 schreef utopie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ze de drinking minigame al makkelijker gemaakt hebben? Dat is nog de enige minigame die ik moet voltooien voor mijn laatste trophy voor platinum. Maar ik kom niet verder dan level 4 :')

Hier een topic met 43 pagina's met klachten over moeilijkheid van deze minigame/trophy. En dat terwijl je er maar Brons voor krijgt.

Als ze niet van plan zijn dit te nerfen dan kan ik platinum wel schudden dus :') Ik beschik namelijk niet over die vingervlugheid en concentratievermogen :(
Het is ook frustrerend en absoluut niet leuk, maar ik heb er volgens mij eentje uiteindelijk gehaald voor die ene skill en dat was ergens in The Loop. Alle drinking games zijn net wat anders.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:57:36 #85
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141405361
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het is ook frustrerend en absoluut niet leuk, maar ik heb er volgens mij eentje uiteindelijk gehaald voor die ene achievement en dat was ergens in The Loop. Alle drinking games zijn net wat anders.
De laatste achievement die ik nog moet heet Social Lubricant ofzo. Ik heb tot nu toe 1 iemand geprobeerd en kom ik niet verder dan level 4 :') iedere keer als ik faal moet ik wachten tot ik weer met diegene kan drinken. Mij te veel moeite :r
  Redactie Games zondag 22 juni 2014 @ 13:59:28 #86
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141405434
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef utopie het volgende:

[..]

De laatste achievement die ik nog moet heet Social Lubricant ofzo. Ik heb tot nu toe 1 iemand geprobeerd en kom ik niet verder dan level 4 :') iedere keer als ik faal moet ik wachten tot ik weer met diegene kan drinken. Mij te veel moeite :r
Dat betekend dus dat je 3x een drinking game moet winnen. Ik heb die ene The Loop gehaald, maar die Pawnee is echt niet te doen.. :N en de laatste heb ik niet meer gedaan omdat ik bijna uit frustratie m'n controller door m'n monitor gegooid had.. :r
  zondag 22 juni 2014 @ 14:01:05 #87
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141405481
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat betekend dus dat je 3x een drinking game moet winnen. Ik heb die ene The Loop gehaald, maar die Pawnee is echt niet te doen.. :N en de laatste heb ik niet meer gedaan omdat ik bijna uit frustratie m'n controller door m'n monitor gegooid had.. :r
hehehe :D _O- !!
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik ben altijd al tyfus snel gefrustreerd en vroeger begon ik ook altijd met dingen te gooien waar ik achteraf spijt van kreeg. Nieuwe iphone enzo :N

Ik heb niet zo'n snel reactie vermogen om die games te halen man. Erg jammer want na 20 keer proberen tief ik waarschijnlijk mijn controller tegen de muur aan. En het is nog de laatste achievement voor ik platinum heb
pi_141411652
Als mensen zich bezighouden met klagen over een miniscuul aspect van de game alleen omdat ze geen platinum kunnen halen, is er toch iets mis met hun prioriteiten hoor denk ik :p Ook de eerste keer dat ik hoor dat er iets te moeilijk is in een ubisoft game, meestal is het andersom.

Wie heeft er eigenlijk al online decriptie gedaan, hoe gaat dat precies?

(heb de E3 trailer nog eens bekeken. Grootste verschil, buiten graphics? Dat Aiden over de motorkap rolt ipv springen zoals hij nu doet.)
pi_141422509
Eerste keer dat ik hier post, maar kan ik ten minste ff mijn hart luchten.

Ben nu bezig de 100% te halen, en moet alleen nog 1 online hacking, een paar checkin (maar dat heb ik gewoon nog niet gedaan tenzij ik er toevallig langs loop).
10 keer online decryption (nog geen idee wat het in houdt) en ik heb 2/6 van drinking games (alhoewel dat maar 1 game was, denk dat je op level 6 en level 10 er 1 bij krijgt).

Anywho...

Ben dus zonet begonnen aan online hacking, en heb er nu 9
Heb er denk ik 13 keer over gedaan.
Nu probeer ik dus die laatste te halen, maar het lukt gewoon niet.
2 keer iemand in een boot (wat al onmogelijk is omdat ze je makkelijk zien aankomen).
En de rest gewoon puur pech dat het mis ging. Zo fucking frustrerend dat je ratio eerst iets van 70% is en nu 7 op rij gewoon mis.

Voor de rest wel vette game, alhoewel er wel een paar dingen inzitten die gewoon weg dom zijn.
Poker game, continu profiler die uit gaat
Mikken met profiler gaat werkelijk waar nergens over (de logica is nu dat dichtstbijzijnde gedaan wordt). Als je mikt op een camera, en er staat een explosive ding onder dan is het niet de bedoeling dat die explosive eerst af gaat...
Hide mode -> starten auto -> weg rijden duurt VEEEEEL te lang. Als jij in je auto zit, kun jij binnen 2 seconde weg zijn, ingame duurt het echt iets van 5 seconde voor je daadwerkelijk gas kunt geven.

En zo zijn er vast nog een paar dingen.

Ben blij dat ik hem gratis heb gekregen tho :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_141423803
20 min later, eindelijk gehaald...

Nu nog online decryption, die zal wel ff duren. En ondertussen checkins.
Drinking game doe ik nog wel een keer :P sommige zijn echt zwaar kut :D

-edit-
Online decrypting done. Zat in een mega goed team. 5 op rij gewonnen, had er al 1.
Toen 2 in een solo gewonnen en daarna 5 potjes over de laatste 2 in team. Ging best rap (2,5 uur).

Nu nog 2/6 drinking game, en nog 2 songsneak liedjes en dan ben ik 100% :D

[ Bericht 33% gewijzigd door bambino op 22-06-2014 23:45:00 ]
pi_141448972
Toch wel een erg kickuh game!

Zit al op 7 % haha
pi_141466631
Pfff, kom maar niet van die politie af als ik een gestolen auto moet afleveren.
Lastig.......
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141469803
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, kom maar niet van die politie af als ik een gestolen auto moet afleveren.
Lastig.......
Heb je com jammers? Dat helpt ONTZETTEND. Zonder dat is het vrijwel onbegonnen werk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141473646
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:11 schreef bambino het volgende:
20 min later, eindelijk gehaald...

Nu nog online decryption, die zal wel ff duren. En ondertussen checkins.
Drinking game doe ik nog wel een keer :P sommige zijn echt zwaar kut :D

-edit-
Online decrypting done. Zat in een mega goed team. 5 op rij gewonnen, had er al 1.
Toen 2 in een solo gewonnen en daarna 5 potjes over de laatste 2 in team. Ging best rap (2,5 uur).

Nu nog 2/6 drinking game, en nog 2 songsneak liedjes en dan ben ik 100% :D
heb even openbaar decryption geprobeerd, maar zat net met een lagger... Kon niet met vienden spelen omdat ze naar de voetbal keken :p

Wordt je met vrienden in hetzelfde team gedropt? Zou echt wel fun en intens zijn dan. Want online freeroam is idd retesaai
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:59:01 #95
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_141477309
Moet nog een skill maar ja dat schaken snap ik niet. :')
pi_141480554
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je com jammers? Dat helpt ONTZETTEND. Zonder dat is het vrijwel onbegonnen werk.
Heb het spel nog maar net, dus ik ken Com Jammers niet. Zal eens gaan zoeken wat dat is.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141481923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
Er zijn tig verschillende schaak games, je hoeft er maar 1 uit te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:34 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb het spel nog maar net, dus ik ken Com Jammers niet. Zal eens gaan zoeken wat dat is.
Als je op tab drukt heb je 4 wapen slots en 4 special slots.
De special slot links onderin heeft een com jammer, deze blokkeert de CTOS scan (die gele cirkels die jou zoeken).

Zodra die begint met zoeken kun je de eerste paar meestal nog wel ontwijken.
Als je dan die cirkel vol zit lopen dan kun je (als je die jom cammer hebt, en geselecteerd hebt) met G dat jammen. Duurt een paar seconden waardoor je weer weg kunt komen uit die cirkels.
Als je er 5 hebt, kun je die missies halen zonder ook maar 1 keer politie achter je aan te krijgen.
pi_141482012
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

heb even openbaar decryption geprobeerd, maar zat net met een lagger... Kon niet met vienden spelen omdat ze naar de voetbal keken :p

Wordt je met vrienden in hetzelfde team gedropt? Zou echt wel fun en intens zijn dan. Want online freeroam is idd retesaai
Er zijn meerdere soort online decryption helaas. Solo of team.
Heb de solo wel paar keer gewonnen, maar je moet net mazzel hebben dat jij de file op 95% krijgt, en dan een auto hebt. Dan win je het 99% van de tijd.

Team moet je geluk hebben dat niemand lagged idd, en de host mag niet laggen, anders is het niet te doen.
Had gisteren echt een goed team, ik gebruikte me headset en vertelde dat ze bij me in de auto moesten gaan zitten. Dus we zaten met zijn 4en in de auto, met de file.
Die % ging echt rap omhoog :P
Dus als je met vrienden kan spelen, zou ik op teamspeak ofzo gaan zitten en die ingame voip uitzetten.
pi_141487018
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:34 schreef bambino het volgende:

[..]

Er zijn meerdere soort online decryption helaas. Solo of team.
Heb de solo wel paar keer gewonnen, maar je moet net mazzel hebben dat jij de file op 95% krijgt, en dan een auto hebt. Dan win je het 99% van de tijd.

Team moet je geluk hebben dat niemand lagged idd, en de host mag niet laggen, anders is het niet te doen.
Had gisteren echt een goed team, ik gebruikte me headset en vertelde dat ze bij me in de auto moesten gaan zitten. Dus we zaten met zijn 4en in de auto, met de file.
Die % ging echt rap omhoog :P
Dus als je met vrienden kan spelen, zou ik op teamspeak ofzo gaan zitten en die ingame voip uitzetten.
Welja, ben het van zin om met vrienden te spelen en ts gebruiken we sowieso, maar dan moet je natuurlijk wel in hetzelfde team gedropt worden. Wist niet eens dat er meerdere soorten waren, zag alleen openbaar en prive staan
pi_141487546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
Staan de oplossingen niet op YouTube?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')