Zolang ze het maar niet flikken om een 'collect 100 ctos shards' sidequest te maken waarmee ik uiteindelijk een propellorpetje oid unlock. die ongein wordt in AC erger en erger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen![]()
Ik kijk in ieder geval wel uit naar een tweede deel van WD.
Dat zal nog wel erger worden, naar mate de spellen groter en complexer worden heb je e.e.a. niet binnen een week EN gepatched EN door Quality Control getrokken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:13 schreef VelitoX het volgende:
Schandalig dat ze bijna een maand nodig hebben om een patch uit te brengen...
Hmwah ik gok dat het meer te maken heeft met het feit dat ze de patch tegelijk voor de consoles willen uitbrengen, pc is het stukken makkelijker om games te patchen (geen sony/microsoft ertussen).quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zal nog wel erger worden, naar mate de spellen groter en complexer worden heb je e.e.a. niet binnen een week EN gepatched EN door Quality Control getrokken.
Het is allemaal x86 architectuur, daar zal niet veel meer inzitten. maar je wil ook geen broken patch uitbrengen met alle gevolgen van dien. Liever zo dan dat je hotfix op hotfix krijgt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmwah ik gok dat het meer te maken heeft met het feit dat ze de patch tegelijk voor de consoles willen uitbrengen, pc is het stukken makkelijker om games te patchen (geen sony/microsoft ertussen).
quote:The dev team is completely dedicated to getting the most out of each platform, so the notion that we would actively downgrade quality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality.
Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can also have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in reading the environment in order to appreciate the gameplay, to potentially making the game less enjoyable or even unstable.
Thanks for playing Watch Dogs and believing in our vision. Stay safe on the mean streets of Chicago.
bron
Dan zou deel 2 wel heel goed moet worden want de gameplay van AC1 was echt als een lamme draak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen![]()
Ik kijk in ieder geval wel uit naar een tweede deel van WD.
Daar zit wel een kern van waarheid in. De koplampen die schaduwen werpen knipperen en haperen. Het DoF effect ziet er leuk uit bij locaties met veel in de voorgrond, maar hindert bij open locaties. De regen die belicht kan worden ziet er niet uit bij een bewegende camera.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
uality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality.
Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can also have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in readin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Na de update die uPlay vandaag deed, waren mn mooie DOF enzo ineens verdwenen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ubisoft verklaart verbergen van bestanden die Watch Dogs betere graphics geven
Ubisoft fail
15 gig voor een update??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Na de update die uPlay vandaag deed, waren mn mooie DOF enzo ineens verdwenen.
Sowieso, die update ... "Watchdogs need to be downloaded", en dan dat ik 14960MB van de 14970 al gedownload had...
Nee, hij beweerde dus dat ik de hele game opnieuw moest downloaden, maar dat ik op 10MB na de bijna 15GB al gedownload hadquote:
uPlay dus??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, hij beweerde dus dat ik de hele game opnieuw moest downloaden, maar dat ik op 10MB na de bijna 15GB al gedownload had
ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....
Moest je nu echt je game opnieuw helemaal downloaden, ja dan was er probleem. Voor de rest: mug en olifant....
Uplay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....
Moest je nu echt je game opnieuw helemaal downloaden, ja dan was er probleem. Voor de rest: mug en olifant....
Dat is gewoon dikke faal.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
uPlay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
En the making ofquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef utopie het volgende:
Watch dogs in real lifeErg netjes gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |