abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141264502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen ;)
Ik kijk in ieder geval wel uit naar een tweede deel van WD.
Zolang ze het maar niet flikken om een 'collect 100 ctos shards' sidequest te maken waarmee ik uiteindelijk een propellorpetje oid unlock. die ongein wordt in AC erger en erger.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141291925
Schandalig dat ze bijna een maand nodig hebben om een patch uit te brengen...

Game net uitgespeeld, nogal teleurstellend over het algemeen. Verhaal uitermate matig, hoofdmissies die veel te veel op zijactiviteiten lijken, weinig variatie in de gameplay, etc.
pi_141292656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:13 schreef VelitoX het volgende:
Schandalig dat ze bijna een maand nodig hebben om een patch uit te brengen...
Dat zal nog wel erger worden, naar mate de spellen groter en complexer worden heb je e.e.a. niet binnen een week EN gepatched EN door Quality Control getrokken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141295285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat zal nog wel erger worden, naar mate de spellen groter en complexer worden heb je e.e.a. niet binnen een week EN gepatched EN door Quality Control getrokken.
Hmwah ik gok dat het meer te maken heeft met het feit dat ze de patch tegelijk voor de consoles willen uitbrengen, pc is het stukken makkelijker om games te patchen (geen sony/microsoft ertussen).
pi_141296611
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Hmwah ik gok dat het meer te maken heeft met het feit dat ze de patch tegelijk voor de consoles willen uitbrengen, pc is het stukken makkelijker om games te patchen (geen sony/microsoft ertussen).
Het is allemaal x86 architectuur, daar zal niet veel meer inzitten. maar je wil ook geen broken patch uitbrengen met alle gevolgen van dien. Liever zo dan dat je hotfix op hotfix krijgt.
pi_141298434
Bedacht me bij die hetze over de pc-graphics de titel van het laatste hoofdstuk wel toepasselijk is: Sometimes You Still Lose.

Oftewel moet Ubisoft toegeven dat ze hun pc-klanten hebben laten "stikken" (tussen aanhalingstekens omdat ik niet vind dat betere graphics= betere game en ik er nu al veel fun mee heb), onder druk van Sony en Microsoft.

Of ze geven toe dat de consoles helemaal niet zo sterk zijn als gedacht, en dat er de komende generatie niet veel van verwacht moet worden. Dan heb je Sony/Microsoft in je nek, plus miljoenen gamers die de waarheid niet willen horen....
  Redactie Games vrijdag 20 juni 2014 @ 12:22:56 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141323768
FU Ubisoft FU :')

quote:
The dev team is completely dedicated to getting the most out of each platform, so the notion that we would actively downgrade quality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality.

Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can also have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in reading the environment in order to appreciate the gameplay, to potentially making the game less enjoyable or even unstable.

Thanks for playing Watch Dogs and believing in our vision. Stay safe on the mean streets of Chicago.
bron
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:30:53 #58
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141326160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
Vanmiddag de platinum trophy gehaald. Erg vermakelijke game, maar lijdt ook zeker aan het Assassin's Creed syndroom. Erg gave concepten in het eerste deel maar misschien niet helemaal perfect uitgewerkt, en vervolgens komt het in deel 2 allemaal perfect bij elkaar. Tenminste, dat moeten we dan maar hopen ;)
Ik kijk in ieder geval wel uit naar een tweede deel van WD.
Dan zou deel 2 wel heel goed moet worden want de gameplay van AC1 was echt als een lamme draak.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_141326635
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
uality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality.

Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can also have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in readin
Daar zit wel een kern van waarheid in. De koplampen die schaduwen werpen knipperen en haperen. Het DoF effect ziet er leuk uit bij locaties met veel in de voorgrond, maar hindert bij open locaties. De regen die belicht kan worden ziet er niet uit bij een bewegende camera.

Al die effecten lijken vooral snel ontworpen te zijn zonder dat er rekening is gehouden met gameplay. Dus vooral om de game snel mooier te laten lijken, voor een E3 demo bijvoorbeeld.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:54:13 #60
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_141326951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:56:01 #61
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_141327022
Oh het gaat nog door!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_141328350
Gisteravond eens wat online gedoe gedaan. Aangezien het m'n eerste keer hacken en tailen was, waren m'n eerst pogingen wat belabberd. Maar uiteindelijk even 4 mensen getailed en 2 gehacked, waarvan de meeste tijd zat in het vinden van iemand om te tailen / hacken.

Wat me wel opviel is dat de game je soms op een onhandige plek laat spawnen. Zo zag ik ooit ergens de tip om juist in een goedkoop oud barrel ergens langs de weg te gaan staan, en niet in een dure sportwagen of iets dergelijks. Wat doet de game; spawned me een paar keer in een duur sportwagen terwijl er alleen maar minivans om me heen rijden.
Vervolgens met tailen tot 2 keer toe gehad dat ik om de hoek van m'n target was neergezet, en die speller me meteen profiled. Dit heb ik ook al een paar keer zelf als slachtoffer gehad, dat ik of iemand die me aan het tailen was tegemoet ren, of iemand die me probeert te hacken meteen recht voor me staat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141348055
Net tijdens hacking iemand die bij 98% z'n game afsluit.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_141348308
Iemand getailed terwijl hij balletje balletje aan het spelen was :p

Ook in geslaagd prive-sessie op te zette, alleen is er niet zo veel t doen in freeroam precies...
pi_141350034
quote:
Na de update die uPlay vandaag deed, waren mn mooie DOF enzo ineens verdwenen.

Sowieso, die update ... "Watchdogs need to be downloaded", en dan dat ik 14960MB van de 14970 al gedownload had...
pi_141350077
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Na de update die uPlay vandaag deed, waren mn mooie DOF enzo ineens verdwenen.

Sowieso, die update ... "Watchdogs need to be downloaded", en dan dat ik 14960MB van de 14970 al gedownload had...
15 gig voor een update??
pi_141350322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

15 gig voor een update??
Nee, hij beweerde dus dat ik de hele game opnieuw moest downloaden, maar dat ik op 10MB na de bijna 15GB al gedownload had :')
pi_141350374
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, hij beweerde dus dat ik de hele game opnieuw moest downloaden, maar dat ik op 10MB na de bijna 15GB al gedownload had :')
uPlay dus?? _O-
pi_141353603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

uPlay dus?? _O-
ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....

Moest je nu echt je game opnieuw helemaal downloaden, ja dan was er probleem. Voor de rest: mug en olifant....
pi_141354861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

ik zie het probleem niet. Uplay zegt dat je iets moet downloaden (aka een update) voordat je je game kan spelen. Precies hetzelfde wat steam doet....

Moest je nu echt je game opnieuw helemaal downloaden, ja dan was er probleem. Voor de rest: mug en olifant....
:P
pi_141356674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Uplay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
pi_141358509
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

uPlay gaf niet aan dat ik een update moest downloaden, uplay gaf aan dat ik watchdogs moest downloaden. Nergens stond "update". Bij wat ik moest downloaden, gaf uplay aan dat ik pakweg 15GB meost downloaden, waarvan ik het meeste al binnengehaald was. Blijkbaar is het erg lastig om een 'update' te verwerken. Want als ik bij Steam een update heb, dan staat er 'update', en niet 'Game X of Y needs to be downloaded before you can play'.
Dat is gewoon dikke faal. _O-
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:47:44 #74
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141358913

Watch dogs in real life _O_ Erg netjes gemaakt
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:49:57 #75
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141359018
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef utopie het volgende: