abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143007427
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:07 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Motorboat it!
Idd. Politie is zo makkelijk te ontsnappen. Gewoon naar de kade, bootje pakken en weg. Dacht dat er toch wel waterpolitie zou zijn.
  zondag 3 augustus 2014 @ 02:12:23 #152
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143007463
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef GhpH het volgende:

[..]

Idd. Politie is zo makkelijk te ontsnappen. Gewoon naar de kade, bootje pakken en weg. Dacht dat er toch wel waterpolitie zou zijn.
Die is er ook maar is redelijk makkelijk te ontlopen als je een snellere boot hebt, heli ben je boven water sowieso kwijt.
pi_143009713
Is er al nieuwe DLC in de vorm van missies?

Na alle hoofd en side missies is er niks meer te doen. Behalve die mode dat je van die mannetjes met vlammen uit hun kop plat moet rijden, doet me denken aan carmageddon
pi_143009978
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die is er ook maar is redelijk makkelijk te ontlopen als je een snellere boot hebt, heli ben je boven water sowieso kwijt.
Ik ben nooit waterpolitie tegengekomen.

En vond het erg jammer dat je niet zelf een heli kan besturen.
pi_143010004
Nou ik heb ook geen waterpolitie gezien hoor.

Ook heb ik die evade 5 stars police archievment Niet.
pi_143010029
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nee er is geen politie te boot..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_143010056
http://www.independent.co(...)evasion-9438656.html

Gelukkig kan je wel zwemmen, dat kon bij GTA 3 ook niet :P
pi_143010091
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=20tklcp&s=8#.U93vhGJusuo

Deze heb ik ook gehaald, maar krijg m niet
pi_143010982
is er al meer bekend over de patch voor Social Lubricant ? (drinking minigame)
pi_143016731
Welke patch? Waarom zou 't gepatched moeten worden, er is niks stuk. Ja, 't is moeilijker dan de rest van 't spel, maar er zijn genoeg mensen die 'em gehaald hebben (ik niet, want level 7 lukt me niet meer).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_143029404
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:09 schreef OMG het volgende:
Welke patch? Waarom zou 't gepatched moeten worden, er is niks stuk. Ja, 't is moeilijker dan de rest van 't spel, maar er zijn genoeg mensen die 'em gehaald hebben (ik niet, want level 7 lukt me niet meer).
Er is ook niks stuk maar daarom komt er wel een patch wat de drinking minigame makkelijker moet maken. Is al bevestigd en ze zijn er sinds afgelopen dinsdag mee bezig. Vraag me alleen af of er al meer bekend is
pi_143192649
Laatste tijd Online Decryption gaan doen, wat eigenlijk erg leuk is :D

Alleen de lag is soms enorm irritant, en het aantal cheaters -die je niet weg kan voten- is ook niet leuk meer. Mensen die sneller dan op een motor rondlopen, van de ene kant naar de andere kant van de map een headshot maken met een handpistoool, en dat in zo'n tempo dat ze iedereen in 5 seconden neerknallen.

En een paar keer die auto uit Madness voorbij zien komen, maar die kan ik niet bestellen in mn car on demand app.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_145729213
Kleine bump. Iemand op pc die ook nog de Bad Blood co-op missies moet doen?
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:29:43 #164
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_145729533
Ik speel de game nu sinds een week of 2 en ik vind het best een toffe game eigenlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151588392
Pas de game in een Steam sale gekocht, en op zich is het best een leuk spel. Mooie stad ook, met flink wat leven erin. Maar mijn god, wat is de besturing kut zeg.... (PC met toetsenbord en muis)
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:05:49 #166
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_151591896
Ik kan maar niet wennen aan de besturing (x360).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_151776809
En ik heb de game er weer afgeflikkerd, wat een waardeloze besturing zeg... Ik was best ver (Act IV) maar ik kon er niet meer tegen.....
pi_151794396
Vrij doods uiteindelijk toch wel, slechts negen topics voor zo'n gehyped spel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 09:15:12 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151795125
Het idee was leuk. Grafisch gezien zag het er ook wel goed uit. Alleen de Storyline is echt kort en redelijk oppervlakkig en er was heel weinig te doen in de stad naast de normale story-missies spelen. Als in Free-roamen en de side-quests zijn ronduit saai. Verder was het natuurlijk op de PC heel slecht geoptimaliseerd. Vergelijkbare spellen zoals Sleeping Dogs en nu GTA V zijn gewoon interessanter en beter uitgewerkt. Die hebben gewoon meer aandacht voor detail, storyline en performance optimalisatie gekregen. Maar voor de afwisseling was het wel leuk, alleen aan te raden als het in de sale is en als je de andere games al gespeeld hebt. Er schijnt nog een tweede deel in de maak te zijn, hopelijk dat ze het beter uitwerken volgende keer.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151799423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:30 schreef Ferry_76 het volgende:
En ik heb de game er weer afgeflikkerd, wat een waardeloze besturing zeg... Ik was best ver (Act IV) maar ik kon er niet meer tegen.....
Denk dat de verklaring heel simpel is: je suckt.

Je kan Watch Dogs terecht voor veel bekritiseren (matig verhaal, te weinig te doen voor een open world-game), maar de besturing is voor 90% overgenomen uit Splinter Cell en Assassin's Creed. En daar heeft niemand een probleem met de besturing.

Het speelt natuurlijk makkelijker met een controller, maar ken genoeg mensen die dat niet doen en die zeggen niks over de besturing
pi_151800376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:32 schreef AntiChrist7 het volgende:

Denk dat de verklaring heel simpel is: je suckt.
Is dat het... :')

De besturing is totaal niet gemaakt voor een toetsenbord, wat overal te merken is.
De auto's sturen bij lage snelheden veel te traag, waardoor je als een dronkeman over de weg sligert, bij hogere snelheden is er juist een gebrek aan besturing waardoor je elke bocht met de handrem moet nemen. Een snelle rit bij mij lijkt meer op een potje carmgeddon, met een flinke bodycount. Dan is er nog de camera achter de auto zelf, die de ene keer wel meedraait en de andere keer niet, waardoor je nooit precies weet wanneer je met de muis de camera bij moet sturen.

Te voet is de besturing niet veel beter, maar omdat het langzamer gaat is het wat beter te over zien.
Je wapen trekken terwijl je rent is dan weer onmogelijk, omdat diezelfde combi (Shift+tab) ook de Steam overlay opent waardoor je opeens naar een ander scherm kijkt terwijl het spel vrolijk doorgaat.

De muisbesturing in de telefoon en wapen menu's laat ook veel te wensen over, even snel een andere gadget selecteren is er niet bij. Verder zitten er nog wel een paar irritante bugs in; zo heb ik een missie verschillende keren over kunnen spelen omdat, zodra ik in een auto sprong, de camera alleen nog maar het beeld van recht voor de auto kon laten zien...

Het idee voor het spel is leuk, maar de port is gewoon slecht.

En Assasin's creed Black flag heb ik ook, en ook daar is de besturing mijn grootste punt van kritiek omdat je daar ook vaak als een blinde kip overal tegenaan rent.
pi_151800427
Besturing was zo ongeveer het enige voordeel van watch dogs.
Conscience do cost.
pi_151800480
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:26 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]
als een blinde kip overal tegenaan rent.
Wat absoluut niet aan de speler kan liggen....
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 14:43:25 #174
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151800649
Ik speelde het spel met een Xbox controller, vond het eigenlijk wel prima.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151800753
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik speelde het spel met een Xbox controller, vond het eigenlijk wel prima.
Dit. Autobesturing was even wennen, maar dat was 't wel. Het enige wat qua besturing lastig was, waren de drinking games. Maar dat lag uiteindelijk aan mij omdat ik daar na level 6 geen zak meer van kon.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')