lol! Dat wist ik ook nog nietquote:Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan zoveel sneller. Als je weet dat je invaded bent, gewoon naar een online contract zoeken. In plaats van te zoeken naar een contract, markeert het spel meteen de plek van de invader.
http://www.twitch.tv/hello_meow/c/4386323
Dat bedoel ik. Ze weten dat er iemand in hun game zit, direct in de auto springen en wegscheuren. Probeer dan maar eens iemand onopvallend te taillen....quote:Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoezo zijn het dan direct wankers lol.
Als ik iemand in mijn game krijg (dan vraag je er zelf om door een Blume Affiliate te hacken en zijn/haar call niet te beëindigen) dan wacht ik juist tot er iemand in me game zit, en dan op een plek waar niemand komt.
Dan zie je direct we de andere player is, voor je gehacked kan worden kill je hem al en klaar.
Als ze random in me game komen dan ga ik ze echt zoeken. Dankzij rep van online spelen wordt dat zoek hokje echt klein dus stelt dat ook weinig voor.
Als je ziet dat dit gebeurd, maar je wilt niet veel punten verliezen (je kunt van te voren zien hoeveel je gaat verliezen als je het niet haalt). Trek dan je internetstekker er 10 seconde uit. De missie vervalt en kost 0 puntenquote:Op zondag 13 juli 2014 08:51 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze weten dat er iemand in hun game zit, direct in de auto springen en wegscheuren. Probeer dan maar eens iemand onopvallend te taillen....
Ik zat vrij hoog met online punten, maar dan veel verloren door races en zulke contracten...
Dat zijn echt die manieren om een online modus voor iedereen te verpesten en is gewoon onsportief, blijf dan lekker in de singleplayer zitten.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je ziet dat dit gebeurd, maar je wilt niet veel punten verliezen (je kunt van te voren zien hoeveel je gaat verliezen als je het niet haalt). Trek dan je internetstekker er 10 seconde uit. De missie vervalt en kost 0 punten
Zelfde zou kunnen als iemand jou aan het hacken is. Op 95% niet gevonden, internetstekker er uit. 10 sec later er weer in, en done.
Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet
Triest, stop iedereen die dat doet maar bij elkaar in een poule. Kijken hoe leuk het dan nog is.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je ziet dat dit gebeurd, maar je wilt niet veel punten verliezen (je kunt van te voren zien hoeveel je gaat verliezen als je het niet haalt). Trek dan je internetstekker er 10 seconde uit. De missie vervalt en kost 0 punten
Zelfde zou kunnen als iemand jou aan het hacken is. Op 95% niet gevonden, internetstekker er uit. 10 sec later er weer in, en done.
Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
Waar ik eigenlijk nog het meest gefrustreerd van wordt is die fucking poker... Iedereen die direct fold bij goeie kaarten, of verslagen worden door een kuthand gekregen op de river.....
Heb er dan maar een granaat erin gegooid toen ik eruit lag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Triest, stop iedereen die dat doet maar bij elkaar in een poule. Kijken hoe leuk het dan nog is.
Ik zeg alleen dat het kanquote:Op zondag 13 juli 2014 14:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat zijn echt die manieren om een online modus voor iedereen te verpesten en is gewoon onsportief, blijf dan lekker in de singleplayer zitten.
Ook gehaald, na 5x.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Die missie waarbij je Iraq op het dak moet doden vind ik lastig....
Gebruik wel die bommen, maar dan nog red ik het niet.
-edit-
Na poging 100 gehaald
Op een gegeven moment had ik wel door waar de badguys spawnden en plaatste ik overal proximity grenades. Daarna met de grenade launcher Iraq afmaken. Maar het was wel 1 van de irritantste stukken in het spel. Unskippable monoloog en daarna die henchmen die vanuit het niets kwamenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Die missie waarbij je Iraq op het dak moet doden vind ik lastig....
Gebruik wel die bommen, maar dan nog red ik het niet.
-edit-
Na poging 100 gehaald
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ook gehaald, na 5x.
Niet die iraq, maar die enforcer daarvoor die is bruut sterk!
Met de grenade launcher kan je m afmaken.
Tja, ik had geen Launcher, dus moest het met die 4 bommen doen die daar lagen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik wel door waar de badguys spawnden en plaatste ik overal proximity grenades. Daarna met de grenade launcher Iraq afmaken. Maar het was wel 1 van de irritantste stukken in het spel. Unskippable monoloog en daarna die henchmen die vanuit het niets kwamen
Hoeveel uren/dagen/weken in totaal?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, nu alleen nog "sometimes you still loose" en dan ben ik klaar
Euhm, dat was direct bij de release gekocht, maar ben niet zo goed in die spelletjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:42 schreef Klonk het volgende:
Heb de game maar weer eens opgepakt en blij toe
Ik vind het tof om na een uitgespeelde missie op YouTube te kijken om te zien hoe andere het hebben aangepaktIk deed alles stealth (ekte assassins creed fan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderzijds ... als ik ontdekt werd twijfelde ik niet om mijn silenced 1911 om te ruilen voor mijn U100 en dan de SHIT uit iedereen te knallen. Ook onschuldige burgers. (#gaza)
Nu doe ik free roam rijden, stunts maken en public shootings.
Motorboat it! Ik ben er trouwens klaar mee na 20 uurtjes. DLC voegt niks leuks toe.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, dat was direct bij de release gekocht, maar ben niet zo goed in die spelletjes.
Heb de laatste missie ook nog niet gehaald... Klote politie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |