abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:43:19 #101
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141487651
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Staan de oplossingen niet op YouTube?
Yup, je moet alleen even opletten dat je het juiste filmpje bij de juiste locatie hebt. Anders wordt het alsnog kloten :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141516263
Ik heb m uit :)

Was op sommige punten nog best een uitdagend spel :o
pi_141522025
Ik mis 3 achievements, maar ben er voorlopig wel klaar mee. De achievement voor 4 kills in 1 focus, 5x geïnvade worden, en de beruchte social lubricant. Die 4 kills zal me wel lukken, heb alleen geen zin om chaos te veroorzaken, misschien later. Die invasion achievement is kut omdat niemand me blijkbaar ooit invade. :'). En social lubricant lukt me niet, zit bij iedere bar op level 6, en ik ben er blijkbaar te slecht in.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141522438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:49 schreef OMG het volgende:
Ik mis 3 achievements, maar ben er voorlopig wel klaar mee. De achievement voor 4 kills in 1 focus, 5x geïnvade worden, en de beruchte social lubricant. Die 4 kills zal me wel lukken, heb alleen geen zin om chaos te veroorzaken, misschien later. Die invasion achievement is kut omdat niemand me blijkbaar ooit invade. :'). En social lubricant lukt me niet, zit bij iedere bar op level 6, en ik ben er blijkbaar te slecht in.
Dat zijn uplay achievements, niet de ingame progression.
Ik mis daar ook nog wel een paar van.

Enige wat ik ingame nog mis is 2 liedjes.
Heb gister de drinking game in pawnee gehaald, wat is die fucking moeilijk trouwens.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_141529823
Ik speel op de 360, dus zijn het achievements. Als er een achievement voor 100% progression was geweest had ik het geprobeerd, maar was dan waarschijnlijk ook (tijdelijk) gestopt vanwege die drinking games. Zit nu op 97.7%.

Daarnaast, als je voor de achievements gaat, dan ga je praktisch bijna voor de 100% progression omdat alles aan elkaar gelinked is (skills komen niet vrij voordat je bepaalde dingen hebt gedaan, etc.).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_141530457
Die fucking laatste missie man. Niet te doen!
pi_141539705
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:49 schreef OMG het volgende:
Veel mensen hacken, zeker als je met je profilingtool ziet dat er Blume-medewerkers in de buurt rondlopen. Niet hun coms jammen als ze vervolgens jou erbij NSB'en, en dan gaat't vanzelf :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_141572351
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Veel mensen hacken, zeker als je met je profilingtool ziet dat er Blume-medewerkers in de buurt rondlopen. Niet hun coms jammen als ze vervolgens jou erbij NSB'en, en dan gaat't vanzelf :P
Ik heb daar een leuke truc voor.
Als je Blume Affiliate ziet staan, kijk je eerst op de map waar je bent en waar je heen kunt.
Zoek een plek achteraf zonder veel mensen.
Waterkant is altijd goed, in het bos, in een tunnel van de trein dat soort dingen.

Hack de persoon, en ren direct die kant op.
Hun gaan bellen met Blume, en na dat het driehoekje vol is komt er een bounty op je hoofd.

Op een gegeven moment gaat je profiler automatisch uit. Dit betekend dat de persoon die jou moet gaan hacken, ingame is gespawned.
Dus nu heb je nog minimaal een seconde of 30, tot soms wel een minuut of 2-3.

Zet je profiler weer aan, zorg dat een gun klaar staan (evt sniper) en wacht tot er iemand richting jou rijdt of rent. Je kunt makkelijk zien wie een computer player is, en wie een echte player is aan het rennen of sturen van de auto.

Zodra die persoon op je af komt rijden of rennen (soms gaan ze nog ff om het hoekje staan om te kijken of ze je kunnen hacken, moet binnen 40 meter dus zorg dat je die ruimte neemt) dan begin je met schieten.
Als je een paar kogels raakt, krijg je al de melding kill.
Dan kun je continu zien waar die is, en maak je hem af.

:D
pi_141589135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:31 schreef bambino het volgende:

[..]

Er zijn tig verschillende schaak games, je hoeft er maar 1 uit te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Als je op tab drukt heb je 4 wapen slots en 4 special slots.
De special slot links onderin heeft een com jammer, deze blokkeert de CTOS scan (die gele cirkels die jou zoeken).

Zodra die begint met zoeken kun je de eerste paar meestal nog wel ontwijken.
Als je dan die cirkel vol zit lopen dan kun je (als je die jom cammer hebt, en geselecteerd hebt) met G dat jammen. Duurt een paar seconden waardoor je weer weg kunt komen uit die cirkels.
Als je er 5 hebt, kun je die missies halen zonder ook maar 1 keer politie achter je aan te krijgen.
Hmmmz heb helaas geen com jammer... hoe kan je die verdienen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141603996
Typisch storyline game. Het was zeker leuk maar eenmaal uitgespeeld zijn er alleen achievements en wat domme side missions.

Gelukkig niet gekocht hehe.
pi_141604032
PS doe de wapenshop telkens beroven. Doe dit een uurtje en je hebt al alle wapens, kleren en autos in act I
pi_141604667
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Die missie waarin je 5 ''sterren'' politie af moet schudden :D die bijna aan het eind.

had echt niet verwacht dat deze game soms nog zo pittig kon zijn maar dat was het wel :P
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:49:57 #113
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141604692
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Politie van je afschudden is juist heel erg makkelijk. Ongeacht het aantal sterren.

Gewoon de map openen en met je auto naar het water gaan of een treinstation en vervolgens de trein nemen of als je sneller van de politie af wilt zijn een boot pakken, heli even disconnecten en vervolgens weg gaan varen ^O^
pi_141604740
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:49 schreef utopie het volgende:

[..]

Politie van je afschudden is juist heel erg makkelijk. Ongeacht het aantal sterren.

Gewoon de map openen en met je auto naar het water gaan of een treinstation en vervolgens de trein nemen of als je sneller van de politie af wilt zijn een boot pakken, heli even disconnecten en vervolgens weg gaan varen ^O^
Ow op een begeven moment had ik ook een tactiek hoor: rechterkant van de map was een soort ''pier'' met 100 meter daarvoor nog een blocker. Dus daar ben je van de auto's af, dan helicopter disconnecten en dan een stukje zwemmen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 06:11:15 #115
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141638017
En hoe bevalt het spel nu, tijdje na de release? Voor de pc voornamelijk. Nog kut of is er al wat gepatcht? Ben lang op vakantie geweest en bijna weer thuis, overweeg om deze game te kopen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141638203
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 06:11 schreef Bart het volgende:
En hoe bevalt het spel nu, tijdje na de release? Voor de pc voornamelijk. Nog kut of is er al wat gepatcht? Ben lang op vakantie geweest en bijna weer thuis, overweeg om deze game te kopen :).
Nooit geen problemen gehad, buiten dan wat met de connectie op release dag en het opzetten van sessies met vrienden. Draai hem vlot op medium-high met een cpu die onder recommended zit. En heb me er wel goed mee geamuseerd.
pi_141638591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ow op een begeven moment had ik ook een tactiek hoor: rechterkant van de map was een soort ''pier'' met 100 meter daarvoor nog een blocker. Dus daar ben je van de auto's af, dan helicopter disconnecten en dan een stukje zwemmen.
Of gewoon onder de eerste beste brug gaan zitten. :')
als er een railing is springt de politie er niet overheen en achter een peiler komt dat zoeklicht van de heli niet. Daar gewoon een paar minuten blijven hangen en klaar.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141745680
Die drankgames zijn idd overdreven.

Ben eens begonnen aan de digitale trips, wtf voor insane gedoe is dat :o
pi_142002348
Maar weer aan het hoofdverhaal verder gegaan.

Zat hele tijd te kutten met "dressed in peels" maar nu na 1X gelukt :-)

Op een paar na moet ik al die blauwe dingen nog halen. Drinking games, schaken, poker enz.
pi_142179354
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 06:11 schreef Bart het volgende:
Flink aantal uurtjes inzitten nu. Zeker geen miskoop. Vind het online-inmengen erg goed gedaan.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_142179507
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Flink aantal uurtjes inzitten nu. Zeker geen miskoop. Vind het online-inmengen erg goed gedaan.
Vind het ook een erg leuke game op de PC. Was GTA gewend, maar dit is een heel leuk alternatief!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_142219802
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

jammer genoeg zijn er wel wankers die meteen gaan lopen zodra ze doorhebben dat er iemand in hun game zit. :p Moet nog een paar keer hacken en tailen, samen met pokeren en de drankgames voor 100%

Maar heb me er goed mee geamuseerd. Verfrissende nieuwe IP, zeker iets waar ze op kunnen bouwen.
pi_142229599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

jammer genoeg zijn er wel wankers die meteen gaan lopen zodra ze doorhebben dat er iemand in hun game zit. :p Moet nog een paar keer hacken en tailen, samen met pokeren en de drankgames voor 100%

Maar heb me er goed mee geamuseerd. Verfrissende nieuwe IP, zeker iets waar ze op kunnen bouwen.
Hoezo zijn het dan direct wankers lol.

Als ik iemand in mijn game krijg (dan vraag je er zelf om door een Blume Affiliate te hacken en zijn/haar call niet te beëindigen) dan wacht ik juist tot er iemand in me game zit, en dan op een plek waar niemand komt.
Dan zie je direct we de andere player is, voor je gehacked kan worden kill je hem al en klaar.

Als ze random in me game komen dan ga ik ze echt zoeken. Dankzij rep van online spelen wordt dat zoek hokje echt klein dus stelt dat ook weinig voor.
pi_142231290
Dat kan zoveel sneller. Als je weet dat je invaded bent, gewoon naar een online contract zoeken. In plaats van te zoeken naar een contract, markeert het spel meteen de plek van de invader.

http://www.twitch.tv/hello_meow/c/4386323
  Redactie Games zondag 13 juli 2014 @ 01:20:02 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142231403
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan zoveel sneller. Als je weet dat je invaded bent, gewoon naar een online contract zoeken. In plaats van te zoeken naar een contract, markeert het spel meteen de plek van de invader.

http://www.twitch.tv/hello_meow/c/4386323
Tering wat slecht dat dit kan.. _O- :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')