ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen
Ik heb alleen zijn voornaam gezegd. Het ging er om dat hij zat te klooien en dacht dat heerlijk anoniem te kunnen doen, tja, internet is met een beetje pech dus niet anoniem.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
Is het verhaal een beetje leuk wat verderop?
Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.
Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.
Wordt het verhaal nog wat; of is het echt flinterdun?
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.
En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?
Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig?
oh aan fotografie doen is vet hilarisch?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
https://www.flickr.com/photos/morti/
LELELELELEL![]()
![]()
![]()
![]()
:'')
![]()
;D
!!!!!!!!!1!11111
Hij verwijst ons zelf naar zijn persoonlijke info door zijn website in zijn FOK! profiel te zetten. Dus eigenlijk 'knalt' hij het uit zichzelf al op een openbaar forum. Zijn volledige naam staat op die website in zijn profiel en als je die op google intikt krijg je zijn adres, kvk en telefoon nummer e.d.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk info op een openbaar forum knallen wel wat erger dan herhaaldelijk zeiken over een game.
Volgens mij heb jij de boodschap niet helemaal begrepenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
oh aan fotografie doen is vet hilarisch?
en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willenEn niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht
zo jij hebt nu ook je zegje gedaan, nu weer lief en gezellig doen svpquote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
oh aan fotografie doen is vet hilarisch?
en op papier lijkt het natuurlijk een achteruitgang van militair naar stratenmaker feit is dat ik enorm geniet van me werk heb bij defensie alles eruitgehaald wat ik wou en vind het heerlijk om in de buitenlucht te werken en fysiek bezig te zijn dus lach wat jullie willenEn niet stiekem huilen achter je bureau omdat het kantoorleventje toch niet zo relaxed is als je had verwacht
Ja daar was ik al bang voor. Ik snap ook niet dat ze niet voor een verhaal gekozen hebben waarbij de hoofdpersonage tegen big brother aan de gang gaat met zn hacken en alles en koekjes van eigen deeg enemy against de state en alles.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zit in Act 2 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages.
Online nog niet geprobeerd, heb zelfs het hacken van willekeurige gamers uitgezet, overkwam me een paar keer op momenten dat ik lekker in het verhaal zat en vond het eigenlijk uitermate storend...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzienZelfs bijna een reden om het spel te kopen.
Of denken jullie dat het snel gaat vervelen?
Hahaha, koop jij het spel nou maar niet, anders krijgen we over die mode ook weer een berg van gezeikquote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Photomorti het volgende:
Oke ik moet toegeven ik vind die 4 tegen 4 gamemode er eigenlijk best wel heel tof uitzienZelfs bijna een reden om het spel te kopen.
Of denken jullie dat het snel gaat vervelen?
ff mijn ventilatoren op hoog gooienquote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
http://chicago-ctos.com/ Website van ctOS, ziet er best gelikt uit.
Alleen een beetje jammer dat er niks te scrollen valt als ze zeggen dat je moet scrollen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Niek. het volgende:
http://chicago-ctos.com/ Website van ctOS, ziet er best gelikt uit.
Jaa wist je dat nog niet? :0quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zie ik hier links langskomen van iemand zijn flickr?
Heeft Aiden ook een flickr account ofzo?
Da's van die FOK!ker die W_D afzeikte zonder enige onderbouwing.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zie ik hier links langskomen van iemand zijn flickr?
Heeft Aiden ook een flickr account ofzo?
Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
Ik ben net begonnen en door omstandigheden die er verder geen kut toe doen niet meer dan een uurtje of 3 gespeeld waarvan 2 uur gewoon wat aanklooien.
Heb net dat grietje ontmoet wat dan die hacker zou zijn nastyboy gaylord17 of zoiets.
Ik las al ergens dat het eigenlijk helemaal niet over big brother is watching you ging en het gevecht van de hoofdpersoon daartegen, maar eigenlijk alleen maar om dat nichtje van hem wat toch wel dood moest zegmaar. Jammer, gemiste kans en alles, maar dan nog kan het een puik en meeslepend verhaal opleveren met personages waar je je in kan leven en medeleven voor kan voelen.
En of dat dus zo een verhaal is/wordt verderop in het spel of dat het dus gewoon een simpel verhaaltje is waarbij de personages weinig uitgewerkt zijn verder?
Iemand die al wat verder in het verhaal is die hier antwoord op kan geven toevallig?
ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaarquote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo veel roken Morti, niet goed voor je
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zit in Act 4 (van de 5) en het verhaal is niet bijzonder, net als de personages. Je leeft niet met ze mee, althans ik niet, en ik vind het aardig voorspelbaar.
Voor 't verhaal moet je Mafia II (voor echt meeleven), Deus Ex Human Revolution (voor morele keuzes en dat je laat nadenken), of GTA IV (enorm veel personages met ieder eigen verhaal) spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok jammer. Flutgame dan al bij voorbaat denk ik.
Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.
Jammer wel.
Ik geef hem raad over zijn gezondheid, ik probeer hem op de goede weg te helpen. Laat dit niet niet lief zijn, mijnheer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja hallo, we hadden net met elkaar afgesproken lief te zijn voor elkaar
Doe eens niet zo zielig.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik geef hem raad over zijn gezondheid, ik probeer hem op de goede weg te helpen. Laat dit niet niet lief zijn, mijnheer.
Dat had ik bij deel 1 vele malen meer. Sterker nog, deel 2 vond ik eigenlijk best matigquote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Voor 't verhaal moet je Mafia II (voor echt meeleven),
Het verhaal is wel iets uitgebreider dan dat maar 't is inderdaad wel de hoofdreden: wraak voor je nichtje.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat had ik bij deel 1 vele malen meer. Sterker nog, deel 2 vond ik eigenlijk best matig
Kijk anders eens voor de gein in London, gemiddeld staan er elk moment in het centrum een stuk of 5 camera's op je gericht, ik dacht iets van 20.000 stuks in het centrum alleen al.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef Klonk het volgende:
En je zult maar als niet gamer en inwoner van Chicago en op zoek gaan naar informatie op google over camerabewaking in Chicago
Schrik je je kapot
Ik niet? Pics?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef SiGNe het volgende:
Iedereen kent wel de foto van de camera die op het huis van George Orwell gericht staat.
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scenequote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik beleef plezier aan games met een goed verhaal en niet aan tig achievements of collectibles halen of zinloze missies doen en alles.
Jammer wel.
vond flappy bird wel diep gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scene
Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:36 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Er is recent geen enkele AAA-game geweest met een goed verhaal, daarvoor kijk ik naar de indie scene
Deus Ex: HR. Mass Effect spellen, etcquote:Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?
Beetje erg offtopic, maar mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag; volgens mij komt de summersale van steam er weer aan bijna toch?
Ik weet niet of je toevallig een 360 hebt? Maar ik vond gears of war altijd wel goed en interessant verhaal hebben, voor de ps3 wat minder maar resistance vond ik daar wel tof verhaal. En voor de rest vond ik idd mafia 2, l.a. noire wel tof.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig wel goede tips voor die een meeslepend verhaal hebben toevallig?
Beetje erg offtopic, maar mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag; volgens mij komt de summersale van steam er weer aan bijna toch?
Klopt, maar ik ken geen een indie game met een goed verhaal. Wellicht the walking dead misschien?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
Jongens dat zijn toch helemaal geen indie games!!!!
Banished veel tekst? Hebben we het hier over die citybuilder of over een ander spel?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef SiGNe het volgende:
Sleeping Dogs.. maar goed, die is vast al uitgespeeld.
Banished (indiegame) was opzich wel leuk maar daar zit zoveel tekst in dat je dat ook uiteindelijk skipt.
Brogen Age was ook wel leuk maar daar is slechts deel 1 nog van uit en 't was ook wel een soft spel, 8jarigen kunnen het ook onder begeleiding spelen.
De manier waarop de hoofdcaracters samenkomen was wel leuk bedacht en je weet daardoor ook welke kant ze opgaan met deel 2 (wanneer dat wordt uitgebracht)
Ow, da's een ander spel inderdaad.. ik bedoelde The Banner Saga...quote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Banished veel tekst? Hebben we het hier over die citybuilder of over een ander spel?
Ja daar heb ik episode 1 van. Die vond ik best aardig. Zijn daar al meer delen van uit dan en heb ik dat gemist of iets?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef SiGNe het volgende:
The Wolf Among Us, ook leuk (Telltale geloof ik) alleen ook daarbij is het veel tekst en is het geen snel spel.
Eerder een oldskool ('90's) adventure.
Je speelt daarin de grote boze wolf... alleen dan als mens.
Deel 3 zijn ze nu bij..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar heb ik episode 1 van. Die vond ik best aardig. Zijn daar al meer delen van uit dan en heb ik dat gemist of iets?
HALLO DIT TOPIC GAAT OVER WATCH DOGS STOP EENS MET DAT OFFTOPIC GENEUZEL DE HELE TIJD!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Deel 3 zijn ze nu bij..
Da's wel een nadeel van die Telltale games, er zit steeds 2-3 maanden tussen de release van een nieuw deel.
Sam&Max en Monkey Island heb ik ook gekocht bij ze, maar dat was ook uit pure nostalgie, die spellen speelde ik vroeger ook.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO DIT TOPIC GAAT OVER WATCH DOGS STOP EENS MET DAT OFFTOPIC GENEUZEL DE HELE TIJD!!!
De game is idd soms nog best pittig...je gaat ook vrij snel dood.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb Watch Dogs vandaag nog niet eens opgestart, zit vast in dat level met Bedbug... word steeds gespot.![]()
Normaal kan je die gasten zelf uitschakelen, hoef je er geen zorgen over te maken of je kan zonder zelf gevaar te lopen alvast vooruit kijken op de camera's... maar dat kan in dit level dus niet.
als je niet met ee missie bezig bent kan je altijd de minigames spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef AntiChrist7 het volgende:
Thomas Was Alone (vierhoeken die betere personages zijn dan de gemiddelde protagonisten)
Braid
Gone Home
Dear Ester
En daarmee gaan we terug on topic. Zit nog altijd maar in deel 2, net dat gangster terrein gecleared (was pijnlijk, paar keer herbegonnen) en in dat gebouw met die camera's gedaan. Wanneer unlock je de minigames?
My bad, bedoelde sommige van de winkelsquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
als je niet met ee missie bezig bent kan je altijd de minigames spelen.
Doet je mbp vanzelf als het nodig is.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff mijn ventilatoren op hoog gooien
flash op een mac book pro daar krijg je hele warme benen van
CTOS torens en systems doenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
My bad, bedoelde sommige van de winkels
Voor mij was dat het eerste dat ik gedaan heb, die torens uitschakelen zodat ik de hele stad kon overzien.quote:
Ye same here, ben je dr ook vanafquote:Op maandag 2 juni 2014 00:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor mij was dat het eerste dat ik gedaan heb, die torens uitschakelen zodat ik de hele stad kon overzien.
't moet uiteindelijk toch gebeuren
QFT.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Verschilt ook per persoon; ik vind het verhaal en personages iig al leuker dan GTAIV bijv. (Nico met zijn hypocriete geleuter over geweld terwijl hij de halve stad afslacht om over zijn irritante neef nog maar te zwijgen). Maar goed, zit zelf pas in Act 2, missie 3 na een goede middag spelen wellicht kom ik er nog op terug.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jammer wel.
Dat kan, maar wat vind je er precies 'pis' aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 09:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind het wel een pisspel. Valt erg tegen
Ik vind juist GTA zoveel beter. Hier lijkt alles zo gescript, de auto's rijden van geen kant maar 'glijden' meer en sturen/remmen is allemaal kut. Verder vallen graphics wel tegen en het 'te hacken spul' ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat kan, maar wat vind je er precies 'pis' aan?
Voor mij persoonlijk zitten er wat typische dingen aan het autorijden, alhoewel ik er nu net zo beroerd in rijdt als in GTA4/5 dus waarschijnlijk ligt dat aan mij. Op de motor ben je haast onverslaanbaar lijkt wel.
De wereld zelf vind ik wel goed uitgewerkt en ben persoonlijk blij met een serieuzere toon dan de puberale humor van de GTA-serie. Hoofdpersoon is niet echt like-able, maar dat schijnt de standaard te zijn voor free-roamers lijkt wel
Het maakt mij niet zo zeer uit of het pittig is oid, het is gewoon LELIJKquote:Op maandag 2 juni 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me (ps4 versie) nog even beperkt tot wat rondlopen/rijden om een beetje een feel te krijgen. Het valt me niet tegen ofzo, maar het heeft ook nog niet de feel voor mij zeg maar.
Missies heb ik expres nog niet gedaan, het rijden is best pittig, zeker in een wat snellere auto, maar het is te doen.
Dat valt allemaal wel mee vind ik. Het is niet verbluffend mooi oid, maar het ziet er best ok uit eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zo zeer uit of het pittig is oid, het is gewoon LELIJK
Je kunt gewoon quit mission doen toch? (op de xbox one -> menu -> quit mission)quote:Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik nou en missie fail, dan begin ik weer vanaf de missie, maar kan ik niet abort mission doen? Als ik wegloop uit t gebied begint de missie opnieuw
Is dat in Act 1 (of misschien net begin act 2?)quote:Op maandag 2 juni 2014 10:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat heb ik tot nu toe niet nodig gehad...
Het is de missie "in garage"
Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind dat rijden wel chill eigenlijk, zowel in de auto als op de motor.
Oei durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Is dat in Act 1 (of misschien net begin act 2?)
Veel gebruik maken van camera's om te kijken waar iedereen staat/loopt. Verder je focus en de 1911 silenced gebruiken voor headshots zodat je ze zonder problemen om kan leggen. Af en toe een granaat gooien doet soms ook wonderen.
Zeker waar. En nu ik er eenmaal aan gewend ben rijdt het eigenlijk allemaal wel okay, maar bij die motor zat ik gisteren wel even raar te kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is dat rijden niet echt realistisch natuurlijk, je kan op topsnelheid een vrachtwagen koppen en nog doorrijden.
hoe ver zit je ervan af?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Gutanoth het volgende:
Kan het zijn dat de resolutie van mijnTV te laag is voor Watchdogs? Speel het op een redelijk oude tv (22") maar de tekst is amper te lezen. Is dit met een 1920x1080 tv (22") opgelost?
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zelfs met mijn gezicht OP het scherm is het amper te lezen.
Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :pquote:Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zitten
Waar je bij GTAIV al door een straffe wind van je motor werd geblazen is dit dan weer het andere uiterste. (maar het is WEL relaxed door de stad manoevreren op je motort)
Haha nee zonder geintje, de tekst is te klein, denk dattie geblurred wordt door de lage hoeveelheid pixels. Maar wilde even wat bevestiging voor ik weer 200 euro uitgeef aan een nieuwe tvquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :p
Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p Maar naar het schijnt kan je misies niet opnieuw spelen?
Heb detail wel naar normaal gezet, khad wat teveel last van framedropping. Maar mijn cpu is dan eigelijk ook ondermaats, was verbaasd dat die "high" aanraadde bij bijna alles
Ja, koop een nieuwe TV. Hij is wel érg slecht als je niet eens de tekst kunt lezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha nee zonder geintje, de tekst is te klein, denk dattie geblurred wordt door de lage hoeveelheid pixels. Maar wilde even wat bevestiging voor ik weer 200 euro uitgeef aan een nieuwe tv
Varieerde een beetje, werd ook vaak genoeg als een bezetene de lucht in gegooid als ik over een stoeprand ketstequote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :p
Heb eerst de camera's gehacked, wat guards uitgeschakeld met ontploffingen / distractions en daarna de rest neergesniperd.quote:Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p
Beter schuilen dus.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ja bagger politie
Trek ik perongeluk mijn pistool
Huuuu paniek meteen politie op mijn ass.
Ik schuilen, lopen de fuckers direct op me af.
Gtfo, man
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef JohnB52 het volgende:
Stond op de straat in een auto, stil, rijdt de politie tegen mij op..
Jaja mijn schuld dus achtervolging.
En terecht!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef JohnB52 het volgende:
Stond op de straat in een auto, stil, rijdt de politie tegen mij op..
Jaja mijn schuld dus achtervolging.
Ik ben eerlijk gezegd nog niet ergens tegen opgeklapt met de motor. Dus ik heb dat niet eens door gehad. Maar ik gebruik de auto vaker.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zitten
Waar je bij GTAIV al door een straffe wind van je motor werd geblazen is dit dan weer het andere uiterste. (maar het is WEL relaxed door de stad manoevreren op je motort)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |