Je snapt niet helemaal het verschil tussen 'kritiek leveren' en 'tot in den treure doorzeiken op ultiem vermoeiende een irritante wijze, terwijl je je punt al lang duidelijk hebt gemaakt, een punt dat verder niemand nog iets interesseert'. Het eerste is uiteraard geen probleem, jij doet het tweede.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:54 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
quote:
ik bewijs dat je alleen het tegendeel loopt te doenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Photomorti het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ?
staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Je hebt de game niet eensquote:Op zondag 1 juni 2014 20:54 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
dit +1quote:
Gelukkig dan kun je dat met een gerust hart blijven spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat de wapens klinken als speelgoed geweren want nu ben ik minder bang als ik multiplayer speel dus dat is wel top!
En nog erger is... degene die erop reagerenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Niek. het volgende:
We moeten wel beseffen dat Photomorti gewoon een tere ziel is, die jongen heeft het al niet makkelijk, eerst soldaatje spelen, nu een beetje aanschooieren als stratenmaker, dan begrijp ik best dat hij al die frustraties uit zijn miserabele leven ergens kwijt moet. Wel jammer dat het dan hier moet maarja het zit niet altijd mee, toch Marco?
Je post maakt nog indruk ookquote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Niek. het volgende:
We moeten wel beseffen dat Photomorti gewoon een tere ziel is, die jongen heeft het al niet makkelijk, eerst soldaatje spelen, nu een beetje aanschooieren als stratenmaker, dan begrijp ik best dat hij al die frustraties uit zijn miserabele leven ergens kwijt moet. Wel jammer dat het dan hier moet maarja het zit niet altijd mee, toch Marco?
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Klonk het volgende:
Ehmmm, kunnen we nou allemaal niet gewoon even lief tegen elkaar doen en het niet als een kleuterklas op de man gaan spelen.
Verdorie zeg, ik werk elke dag met mensen met een verstandelijke beperking en die zijn minder kinderachtig dan een aantal posters in dit topic
/voormalig modje modus....
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Niek. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, om het goed te maken zal ik 10 pizza's voor Photomorti bestellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Klonk het volgende:
Ehmmm, kunnen we nou allemaal niet gewoon even lief tegen elkaar doen en het niet als een kleuterklas op de man gaan spelen.
Verdorie zeg, ik werk elke dag met mensen met een verstandelijke beperking en die zijn minder kinderachtig dan een aantal posters in dit topic
/voormalig modje modus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik nou echt mijn blauwe broek voor jou uit de kast gaan halenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef utopie het volgende:
van soldaatje spelen naar stratenmaker is niet best trouwens
[spoiler][ afbeelding ]/spoiler]
Servers van Ubisoft zijn wat wankel vandaag, app nog niet geprobeerd maar wie weet heeft het iets met elkaar te maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef Niek. het volgende:
Werkt de companion app bij iemand? Kan al een tijdje geen verbinding maken...
Braaf en anders kom je hacken tot niet alleen je nichtje maar ook je neefje en je zus dood gaanquote:
Klonk houdt de orde hierquote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Braaf en anders kom je hacken tot niet alleen je nichtje maar ook je neefje en je zus dood gaan
Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijnquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijn
Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |