Ook zonder schieten lukt het aardig.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
Het is onderhand wel duidelijk hoor.quote:
Ga toch BF4 spelen, of word je overal gekicked omdat je probeert te cheaten?quote:
Oke leuk dat weten we al, opdonderen nou, niemand heeft hier wat aan je.quote:
Gast, ga lekker een ander spel spelen, en val ons niet lastig met je gezeik. Iedereen happy.quote:
Oh ja, dat was Bethesda haha.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.
Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Photomorti, kappen met je getrol en gejank. Als je het spel niet leuk vindt blijf je maar weg uit dit topic.
Ik geloof dat fallout/TES ook door heel andere mensen wordt gemaakt dan de andere Bethesda titels.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dishonored, het enige spel van Bethesda (met Wolfenstein) dat niet een Fallout niveau aan bugs kent.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Photomorti, kappen met je getrol en gejank. Als je het spel niet leuk vindt blijf je maar weg uit dit topic.
ik denk dat je goed op weg bent naar een banquote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Photomorti het volgende:
[..]
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Photomorti het volgende:
[..]
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
zou niet weten waarom ?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:44 schreef utopie het volgende:
[..]
ik denk dat je goed op weg bent naar een ban
Jawel. Lees de posts van meerdere mods nog eens door.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Photomorti het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ?
staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Voor het geval je het nog niet had gelezen;quote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Photomorti het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ?
staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!quote:Op zondag 1 juni 2014 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel. Lees de posts van meerdere mods nog eens door.
Maar het is wel schijt irritant dat je er over bezig blijft. Ja het kan beter maar dat weten we onderhand allemaal wel. Zo makkelijk om een slecht ding eruit te pakken en daar over te blijven zeiken maar de leuke dingen van het spel daar hoor ik je niet over.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:54 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen , ik hoop dat er voor de pc physics mods komen want dit is echt 1 grote grap.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
Ja net zoals gta 5 ook totaal verneukt door die arcade physics lijkt wel een nieuwe trend te worden.
Ik geniet veel meer van games als de physics realistisch aanvoelen zeker in zo een open world game daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling en dan gta 5 auto's die van 200 naar 0 remmen in 1 seconde , auto's die vastgelijmd lijken te zitten aan de weg.
Zo zonde , daarom vond ik gta 4 zo vet het voelde allemaal realistisch aan het hele idee van een geloofwaardige stad valt meteen weg als de auto's waarmee je rondrijdt aanvoelen als stukken kanker op een stokje
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Photomorti het volgende:
en watchdogs was zo een mega hype iedereen WOW dit word het gaafste spel ooit en dan blijkt het zo een flop te zijn ongelofelijk
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Photomorti het volgende:
[..]
naja je snapt wel wat ik bedoel , die enorme downgrade die ze hebben gedaan als je kijkt naar de e3 trailer en nu dikke faal
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja deze graphics hadden we op pc al jaren en dit noemen ze dan next gen![]()
nee niet echt impressed
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
Watchdogs is nou niet bepaald arcade physics..
Het is nog het beste te vergelijken met het rijden over een Belgische snelweg.
geen arcade physics? Heb je gezien hoe die motoren rijden ?
heb je poep in je ogen of heb je geen idee hoe physics er uit horen te zien zodat het een beetje geloofwaardig is.
quote:
quote:
ik vind het leuk dat de wapens klinken als speelgoed geweren want nu ben ik minder bang als ik multiplayer speel dus dat is wel top!quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is wel schijt irritant dat je er over bezig blijft. Ja het kan beter maar dat weten we onderhand allemaal wel. Zo makkelijk om een slecht ding eruit te pakken en daar over te blijven zeiken maar de leuke dingen van het spel daar hoor ik je niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |