abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2014 @ 17:15:28 #226
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_140601368
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Dat kan met elke auto. Bij sommige autos moet je het doen met de handrem.
pi_140601956
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140601980
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 17:41:41 #230
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140602126
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef Photomorti het volgende:
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Dat weten we dus dat hoef je niet meer te zeggen :') wist je ook trouwens dat je altijd een lange jas en pet draagt? :')
pi_140602144
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
pi_140602187
quote:

Das idd echt klote, ik wil gewoon mensen in elkaar slaan. En graag een combat systeem als Mafia II.

Maar ach, het freerunnen is wel erg goed uitgewerkt in dit spel. En die video van je is al 5x gepost.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140602194
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
-Don Draper
pi_140602258
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
Geen idee, misschien een bug, of gedaan om de vaart in het spel te houden (niet speciaal naar een winkel hoeven om bij te kopen.)
pi_140602335
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Photomorti het volgende:
als je een voetganger in zijn been schiet is hij altijd meteen dood , welcome to next gen gaming hahahahaha
In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Conscience do cost.
pi_140602401
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Ik heb het bij andere npc's ook al gehad hoor, dat ze niet direct dood waren maar gewoon gewond.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:14:45 #237
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_140602897
quote:

Aaah kut!!!
Ben jij ook weer wakker?
pi_140603571
Net 500 punten verdient door een gozer te hacken die door de politie werd opgejaagd :p
pi_140603723
Hoe plaats je op een online gast een bounty?
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 18:50:49 #240
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_140603758
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
pi_140603828
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
-Don Draper
pi_140603884
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_140603958
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
-Don Draper
pi_140603998
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.

Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
pi_140604028
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
Net alsof Aiden badass kan zijn. _O- Nee, als je zoiets wilt moet je AC gaan spelen. :P
pi_140604100
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
pi_140604150
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef Badr_Harry het volgende:
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
Auto's en kleding.
-Don Draper
pi_140604153
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 19:17:01 #249
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140604363
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140604534
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')