abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2014 @ 10:43:02 #201
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140591828
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:39 schreef Niek. het volgende:

[..]

QR codes staan op gebouwen, je moet eerst de code vinden en dan met een camera de code in beeld krijgen zodat je hem kunt scannen.

Bij Investigations moet je zo'n kastje hacken en meestal zie je als je bij de investigation aankomt dat er zo'n witte lijn uit het kastje komt, dan zit er aan het einde van die witte lijn een andere kast die je eerst moet hacken, als je dat doet wordt de lijn blauw en kan je dus het makkelijk toegankelijke kastje hacken en ben je binnen.
oke bedankt man! Ik heb dat inderdaad gezien met dat er zo'n witte lijn is. Als ik die volg kom ik bij een kastje terecht. Er staat iets bij over netwerk kastje ofzo :P maar ik kan er verder niks mee.. ook niet hacken. Moet ik eerst iets unlocken ofzo ? Sorry voor de vragen :D
pi_140592189
quote:
19s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:43 schreef utopie het volgende:

[..]

oke bedankt man! Ik heb dat inderdaad gezien met dat er zo'n witte lijn is. Als ik die volg kom ik bij een kastje terecht. Er staat iets bij over netwerk kastje ofzo :P maar ik kan er verder niks mee.. ook niet hacken. Moet ik eerst iets unlocken ofzo ? Sorry voor de vragen :D
Heb je al op X gedrukt om je telefoon te pakken?

Kan ook zijn dat vanuit het kastje dat je hebt gevonden de lijn nog verder loopt, naar een volgend kastje.
pi_140593094
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar die schuld ligt dus bij de Next-Gen consoles.
Die kunnen de physics en graphics niet aan waardoor er een hoop geschrapt is en het spel er ook een stuk minder mooi uitziet.

Toen destijds de PS2 en Xbox kwamen en later de PS3 en Xbox360 hadden die hardware aan boord die topklasse was, daar konden spellen beter op gespeeld worden dan op de gemiddelde PC.

Maar de PC is sneller geworden en bij het ontwikkelen van de PS4 en XBone heeft men gekozen voor de (toen) middenklasse hardware om de kosten te drukken.
Die hardware is 2 jaar oud en de PC is allang sneller dan dat.
De Next-Gen consoles zijn dus niet Next-Gen, dan hadden ze 3 tot 5 jaar geleden uitgebracht moeten worden.
Dat verband speelt denk ik nog helemaal niet. De vorige generaties consoles hadden ook startproblemen qua programmeren. De cellprocessor in de PS3 was zelfs zo ingewikkeld dat er de eerste jaren maar weinig goede spellen op uit zijn gekomen.

Dat de huidige consoles hardwarematig goedkoper zijn is een feit. Dit wordt echter wel gedeeltelijk gecompenseerd door een eenvoudiger programmeersysteem.
We gaan dus eerder goede games krijgen maar de consoles hebben een kortere levensduur.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_140594093
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_140594448
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140594668
Ik snap het gezeur niet over de physics, realistischer dan dit wordt het echt niet hoor.
http://www.gfycat.com/AchingTautGibbon
  zondag 1 juni 2014 @ 13:00:06 #207
400532 Forbry
Tja ...
pi_140594823
quote:
Ik heb het spel nog niet gespeeld (en gaat voorlopig waarschijnlijk ook niet gebeuren), maar ik heb meer van dit soort beelden gezien en dat ziet er grafisch toch echt wel zeer goed uit??
Tails tell tales
pi_140595294
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef Niek. het volgende:
Ik snap het gezeur niet over de physics, realistischer dan dit wordt het echt niet hoor.
mooie schroef _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:24:45 #209
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140595390
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef Niek. het volgende:
Het zijn meestal mensen die op dezelfde bandwagon stappen, het spel of nooit gespeeld hebben of het gedownload hebben en het voor 30 minuten gespeeld hebben en al die glitches gaan opzoeken en er over lopen janken om meer views op YT te krijgen. GTA heeft ze ook nog steeds..

Ik vind de game nog best wel vermakelijk na 30 uur spelen. Eigenlijk ook wel goed, niet top maar wel goed voor een open world game. Ik vermaak me goed met de side-missions en de main story. Grafisch is het trouwens niet zo slecht. De textures zijn gewoon niet top, voor de rest de zons op en ondergang, het water, licht/schaduw effect zijn mooi. In tegenstelling tot sommige anderen heb ik geen last van framedrops, stotterend beeld of slechte besturing (als in ik speel het met een controller).

Wat wel te zien is dat het soms varieert qua kwaliteit qua detail in het spel. Overdag zien sommige wijken van Chicago er best wel "matgrijs" uit. 's Avonds zie je veel meer verschil in kleur en licht (wat de wereld van Watchdogs heel mooi maakt). Sommige auto's zijn echt wel goed gemodelleerd, andere auto's missen gewoon weer detail, waardoor ze er een beetje vlak uit zien. Weereffecten zien er echt superbruut uit, hoog gras beweegt wel met de wind, maar als je er gewoon doorheen loopt doet het niet zo veel. Schieten in het water geeft geen splash effect. Zijn wat kleinere dingen die nog wel verbeterd mogen worden.

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Grootste frustratie van alle PC MasterRace gamers is wel dat ze grafisch gezien PS4 kwaliteit geleverd kregen ipv super ultra strakke 4K textures.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140595522
quote:
_O- Wat slecht. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:44:29 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140595954
Ik zit trouwens nog wel met een probleem. Ik heb nu $1.5 miljoen dollar bij elkaar gehackt, maar ik weet niet waar ik het nog meer aan moet uitgeven dan een paar potjes High-stakes Poker... :')
pi_140596025
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit trouwens nog wel met een probleem. Ik heb nu $1.5 miljoen dollar bij elkaar gehackt, maar ik weet niet waar ik het nog meer aan moet uitgeven dan een paar potjes High-stakes Poker... :')
heb je alle kleding en auto's al gekocht
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:48:29 #213
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140596067
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

heb je alle kleding en auto's al gekocht
Kleding boeit me niet zo en auto's jat ik op straat hoezo? :@

_O-
pi_140596198
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

_O-
Als je alle auto's koopt... zijn ze via je mobiel direkt ter beschikking
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:53:49 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140596219
Is het een achievement?
pi_140596246
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het een achievement?
Dacht het wel. Maar kan het niet zeker zeggen.

[ Bericht 34% gewijzigd door -CRASH- op 01-06-2014 14:00:48 ]
pi_140596302
Der zijn ook ingame badges nee? Heb er toch een paar zien opduiken met die city hotspots
pi_140596911
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Der zijn ook ingame badges nee? Heb er toch een paar zien opduiken met die city hotspots
ingame badges?
pi_140597017
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

ingame badges?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 14:24:45 #220
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140597092
Die minigames zijn wel echt lachen allemaal. Die spinnenrobotshit _O_
Flesje bier
pi_140597831
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

ingame badges?
Blijkbaar alleen verbonden aan die hotspots. Je krijgt er voor bepaalde landmarks en als je eentje 5 keer bezoekt enzo.
pi_140597982
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Die zijn er idd te krijgen bij City Hotspots.

(heb alle 100 hot spots gevonden)
pi_140598128
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geld is in dit spel echt zo nutteloos als richtingaanwijzers in GTA :') Ik heb 1 keer een geweer van 30k gekocht en alle andere wapens heb ik op straat gevonden volgens mij.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_140598153
quote:

[..]

_O-
:D :D :D :D _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:54:40 #225
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140600719
quote:

[..]

_O-
Hehe.. zoeits heb ik ook gehad een granaat.. ik hack een granaat van een gast, die komt erachter en gooit 'm weg... naar z'n baas toe... :')
Missie moest opnieuw omdat de baas neergemept moest worden maar toch humor.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:53 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Blijkbaar alleen verbonden aan die hotspots. Je krijgt er voor bepaalde landmarks en als je eentje 5 keer bezoekt enzo.
Niet alleen bij hotspots maar ook als je bijv alle missing persons hebt gevonden.
In je progress wheel alles met een sterretje..

Ik heb het meeste nu wel unlocked overigens, super sniper geweer (2 kogels per magazijn maar auto's blaas je er meteen mee op), "uzi" met demper, golbin assault rifle met demper, de extra snelle motor, etc.
Spel nog lang niet uit overigens, act 2 aan het eind geloof ik

Ik ben alleen in de gevangenis een ding vergeten te hacken, hoop dat je nog op een of andere manier terug kan komen in de gevangenis, volgens mij was het een audiobericht.

Ben nu bij een missie waarbij ik bedbug naar een geheime kamer moet leiden, erg irritante missie want voor en achter je zijn bewakers en je hebt geen ctOS scan zodat je ze door muren kan zien en je kan ze niet uitschakelen.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:15:28 #226
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_140601368
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Dat kan met elke auto. Bij sommige autos moet je het doen met de handrem.
pi_140601956
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140601980
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 17:41:41 #230
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140602126
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef Photomorti het volgende:
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Dat weten we dus dat hoef je niet meer te zeggen :') wist je ook trouwens dat je altijd een lange jas en pet draagt? :')
pi_140602144
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
pi_140602187
quote:

Das idd echt klote, ik wil gewoon mensen in elkaar slaan. En graag een combat systeem als Mafia II.

Maar ach, het freerunnen is wel erg goed uitgewerkt in dit spel. En die video van je is al 5x gepost.
-Don Draper
pi_140602194
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
-Don Draper
pi_140602258
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
Geen idee, misschien een bug, of gedaan om de vaart in het spel te houden (niet speciaal naar een winkel hoeven om bij te kopen.)
pi_140602335
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Photomorti het volgende:
als je een voetganger in zijn been schiet is hij altijd meteen dood , welcome to next gen gaming hahahahaha
In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Conscience do cost.
pi_140602401
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Ik heb het bij andere npc's ook al gehad hoor, dat ze niet direct dood waren maar gewoon gewond.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:14:45 #237
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_140602897
quote:

Aaah kut!!!
Ben jij ook weer wakker?
pi_140603571
Net 500 punten verdient door een gozer te hacken die door de politie werd opgejaagd :p
pi_140603723
Hoe plaats je op een online gast een bounty?
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 18:50:49 #240
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_140603758
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
pi_140603828
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
-Don Draper
pi_140603884
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
pi_140603958
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
-Don Draper
pi_140603998
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.

Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
pi_140604028
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
Net alsof Aiden badass kan zijn. _O- Nee, als je zoiets wilt moet je AC gaan spelen. :P
pi_140604100
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
pi_140604150
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef Badr_Harry het volgende:
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
Auto's en kleding.
-Don Draper
pi_140604153
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 19:17:01 #249
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140604363
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140604534
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
_O-
pi_140604639
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ook zonder schieten lukt het aardig.
pi_140605083
1985 belde ze willen hun physics terug

Ehmm
pi_140605217
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:

Het is onderhand wel duidelijk hoor.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140605300
Ik postte dat filmpje al voordat het cool was 8-)
Conscience do cost.
pi_140605389
quote:

Ga toch BF4 spelen, of word je overal gekicked omdat je probeert te cheaten?
  zondag 1 juni 2014 @ 19:50:15 #256
407635 warp995
pi_140605483
quote:

Oke leuk dat weten we al, opdonderen nou, niemand heeft hier wat aan je.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:59:28 #257
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_140605832
quote:

Gast, ga lekker een ander spel spelen, en val ons niet lastig met je gezeik. Iedereen happy.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:00:56 #258
Koekoek andere Atleti
pi_140605878
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.

Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
Oh ja, dat was Bethesda haha.

Ik heb nu alleen iets vreemds, ik krijg steeds de melding "Bezig met het installeren van spelgegevens op de harde schijf, schakel het systeem niet uit tijdens het installatieproces"

Gewoon midden in de game.. steeds als ik terugga naar het menu en dan weer door wil gaan krijg ik hetzelfde..
  zondag 1 juni 2014 @ 20:06:32 #259
Koekoek andere Atleti
pi_140606105
Steeds als ik het helemaal opnieuw opstart is het 1 procent verder ofzo.. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 20:06:41 #260
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140606115
Photomorti, kappen met je getrol en gejank. Als je het spel niet leuk vindt blijf je maar weg uit dit topic.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_140606592
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Photomorti, kappen met je getrol en gejank. Als je het spel niet leuk vindt blijf je maar weg uit dit topic.
^O^
pi_140606742
Dishonored, het enige spel van Bethesda (met Wolfenstein) dat niet een Fallout niveau aan bugs kent.
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 20:24:48 #263
Koekoek andere Atleti
pi_140606938
Een nieuwe game beginnen helpt dus ook niet. Hoewel het percentage wel oploopt is het wel vreemd dit. Zou het dan nog niet helemaal geïnstalleerd zijn?

http://www.polygon.com/20(...)installation-problem

Ah, dit is het dus. Gewoon nog een niet afgelopen download terwijl dat wel zo lijkt :') :')
pi_140607122
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dishonored, het enige spel van Bethesda (met Wolfenstein) dat niet een Fallout niveau aan bugs kent.
Ik geloof dat fallout/TES ook door heel andere mensen wordt gemaakt dan de andere Bethesda titels.

Daarnaast zijn bugs veel makkelijker te vergeven in een vrij gecompliceerde game als fallout/skyrim tegenover het relatief 'simpele' dishonored.
Conscience do cost.
pi_140607728
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:44:42 #266
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140607900
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Photomorti het volgende:

[..]

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik denk dat je goed op weg bent naar een ban
  zondag 1 juni 2014 @ 20:49:45 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140608130
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Leuk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_140608264
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:44 schreef utopie het volgende:

[..]

ik denk dat je goed op weg bent naar een ban
zou niet weten waarom ?

staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:53:04 #269
65252 Bart
pi_140608306
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Photomorti het volgende:

[..]

zou niet weten waarom ?

staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Jawel. Lees de posts van meerdere mods nog eens door.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:53:56 #270
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608341
quote:

[..]

zou niet weten waarom ?

Voor het geval je het nog niet had gelezen;

Gister had je het alleen maar over hoe slecht WD wel niet is en hoe fake en lelijk en slechte psyhics en zat je GTA zo'n beetje de hemel in te prijzen :')
pi_140608356
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Jawel. Lees de posts van meerdere mods nog eens door.
Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:56:04 #272
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140608450
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:54 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
Maar het is wel schijt irritant dat je er over bezig blijft. Ja het kan beter maar dat weten we onderhand allemaal wel. Zo makkelijk om een slecht ding eruit te pakken en daar over te blijven zeiken maar de leuke dingen van het spel daar hoor ik je niet over.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:56:29 #273
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608474
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen , ik hoop dat er voor de pc physics mods komen want dit is echt 1 grote grap.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
Ja net zoals gta 5 ook totaal verneukt door die arcade physics lijkt wel een nieuwe trend te worden.

Ik geniet veel meer van games als de physics realistisch aanvoelen zeker in zo een open world game daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling en dan gta 5 auto's die van 200 naar 0 remmen in 1 seconde , auto's die vastgelijmd lijken te zitten aan de weg.

Zo zonde , daarom vond ik gta 4 zo vet het voelde allemaal realistisch aan het hele idee van een geloofwaardige stad valt meteen weg als de auto's waarmee je rondrijdt aanvoelen als stukken kanker op een stokje
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Photomorti het volgende:
en watchdogs was zo een mega hype iedereen WOW dit word het gaafste spel ooit en dan blijkt het zo een flop te zijn ongelofelijk
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Photomorti het volgende:

[..]

naja je snapt wel wat ik bedoel , die enorme downgrade die ze hebben gedaan als je kijkt naar de e3 trailer en nu dikke faal
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ja deze graphics hadden we op pc al jaren en dit noemen ze dan next gen :P

nee niet echt impressed
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
Watchdogs is nou niet bepaald arcade physics..
Het is nog het beste te vergelijken met het rijden over een Belgische snelweg.
geen arcade physics? Heb je gezien hoe die motoren rijden ?
heb je poep in je ogen of heb je geen idee hoe physics er uit horen te zien zodat het een beetje geloofwaardig is.
quote:
quote:

:s)
pi_140608493
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Maar het is wel schijt irritant dat je er over bezig blijft. Ja het kan beter maar dat weten we onderhand allemaal wel. Zo makkelijk om een slecht ding eruit te pakken en daar over te blijven zeiken maar de leuke dingen van het spel daar hoor ik je niet over.
ik vind het leuk dat de wapens klinken als speelgoed geweren want nu ben ik minder bang als ik multiplayer speel dus dat is wel top!
Ehmm
pi_140608512
Is iemand al een missie met tijdslimiet tegengekomen?
pi_140608514
hahaha gaat hij al me berichten quoten :P
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:57:24 #277
65252 Bart
pi_140608518
quote:

[..]

Je snapt niet helemaal het verschil tussen 'kritiek leveren' en 'tot in den treure doorzeiken op ultiem vermoeiende een irritante wijze, terwijl je je punt al lang duidelijk hebt gemaakt, een punt dat verder niemand nog iets interesseert'. Het eerste is uiteraard geen probleem, jij doet het tweede.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:58:31 #278
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608578
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:57 schreef Photomorti het volgende:
hahaha gaat hij al me berichten quoten :P
quote:

[..]

zou niet weten waarom ?

ik bewijs dat je alleen het tegendeel loopt te doen :)
  zondag 1 juni 2014 @ 21:00:55 #279
407635 warp995
pi_140608719
quote:

[..]

Je hebt de game niet eens :') ___!
  zondag 1 juni 2014 @ 21:02:15 #280
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608815
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef warp995 het volgende:

[..]

Je hebt de game niet eens :') ___!
dit +1

nogmaals @ Photomorti; ga gewoon terug naar SEX ofzo :* in plaats van hier alleen maar te zieken over hoe 'slecht' het spel in het algemeen is en hoe goed GTA wel niet is. Nogmaals dit topic gaat over Watch Dogs
  zondag 1 juni 2014 @ 21:02:31 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140608829
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Photomorti het volgende:

[..]

ik vind het leuk dat de wapens klinken als speelgoed geweren want nu ben ik minder bang als ik multiplayer speel dus dat is wel top!
Gelukkig dan kun je dat met een gerust hart blijven spelen.

Zuurpruimpje van me
pi_140609100
We moeten wel beseffen dat Photomorti gewoon een tere ziel is, die jongen heeft het al niet makkelijk, eerst soldaatje spelen, nu een beetje aanschooieren als stratenmaker, dan begrijp ik best dat hij al die frustraties uit zijn miserabele leven ergens kwijt moet. Wel jammer dat het dan hier moet maarja het zit niet altijd mee, toch Marco?
  zondag 1 juni 2014 @ 21:09:56 #283
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609196
https://www.flickr.com/photos/morti/

LELELELELEL :') :') :D _O- :') :'') :D :D ;D _O- !!!!!!!!!1!11111
pi_140609280
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Niek. het volgende:
We moeten wel beseffen dat Photomorti gewoon een tere ziel is, die jongen heeft het al niet makkelijk, eerst soldaatje spelen, nu een beetje aanschooieren als stratenmaker, dan begrijp ik best dat hij al die frustraties uit zijn miserabele leven ergens kwijt moet. Wel jammer dat het dan hier moet maarja het zit niet altijd mee, toch Marco?
En nog erger is... degene die erop reageren :')
  zondag 1 juni 2014 @ 21:11:39 #285
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609290
quote:
Je post maakt nog indruk ook _O-

''Fotografie / Opperman stratenmakerij bij Zelfstandig ondernemer
Vorige: Koninklijke Landmacht''
  zondag 1 juni 2014 @ 21:13:19 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609377
Ehmmm, kunnen we nou allemaal niet gewoon even lief tegen elkaar doen en het niet als een kleuterklas op de man gaan spelen.

Verdorie zeg, ik werk elke dag met mensen met een verstandelijke beperking en die zijn minder kinderachtig dan een aantal posters in dit topic :')

/voormalig modje modus....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_140609440
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Klonk het volgende:
Ehmmm, kunnen we nou allemaal niet gewoon even lief tegen elkaar doen en het niet als een kleuterklas op de man gaan spelen.

Verdorie zeg, ik werk elke dag met mensen met een verstandelijke beperking en die zijn minder kinderachtig dan een aantal posters in dit topic :')

:o _O-
  zondag 1 juni 2014 @ 21:15:25 #288
407635 warp995
pi_140609501
quote:
_O-
  zondag 1 juni 2014 @ 21:15:45 #289
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609525
van soldaatje spelen naar stratenmaker is niet best trouwens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140609529
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Klonk het volgende:

Goed idee, om het goed te maken zal ik 10 pizza's voor Photomorti bestellen. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140609575
Werkt de companion app bij iemand? Kan al een tijdje geen verbinding maken...
  zondag 1 juni 2014 @ 21:17:30 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609652
quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef utopie het volgende:
van soldaatje spelen naar stratenmaker is niet best trouwens

[spoiler][ afbeelding ]/spoiler]
Moet ik nou echt mijn blauwe broek voor jou uit de kast gaan halen }:|

Gewoon als user tot user gewoon het vriendelijke verzoek om te kappen met dat geziek, gewoon negeren, gaat vanzelf weg :)
  zondag 1 juni 2014 @ 21:18:11 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609690
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef Niek. het volgende:
Werkt de companion app bij iemand? Kan al een tijdje geen verbinding maken...
Servers van Ubisoft zijn wat wankel vandaag, app nog niet geprobeerd maar wie weet heeft het iets met elkaar te maken?
  zondag 1 juni 2014 @ 21:18:30 #294
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609707
Photomorti staat zelfs KvK geregistreerd
  zondag 1 juni 2014 @ 21:18:41 #295
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609713
oke genoeg zo
  zondag 1 juni 2014 @ 21:19:47 #296
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609770
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef utopie het volgende:
oke genoeg zo
Braaf en anders kom je hacken tot niet alleen je nichtje maar ook je neefje en je zus dood gaan
  zondag 1 juni 2014 @ 21:26:35 #297
407635 warp995
pi_140610126
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

Braaf en anders kom je hacken tot niet alleen je nichtje maar ook je neefje en je zus dood gaan
Klonk houdt de orde hier :P
  zondag 1 juni 2014 @ 21:28:02 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610203
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef warp995 het volgende:

[..]

Klonk houdt de orde hier :P
Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijn :P
  zondag 1 juni 2014 @ 21:29:03 #299
407635 warp995
pi_140610264
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijn :P
_O- _O_
pi_140610286
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')