abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140594448
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140594668
Ik snap het gezeur niet over de physics, realistischer dan dit wordt het echt niet hoor.
http://www.gfycat.com/AchingTautGibbon
  zondag 1 juni 2014 @ 13:00:06 #207
400532 Forbry
Tja ...
pi_140594823
quote:
Ik heb het spel nog niet gespeeld (en gaat voorlopig waarschijnlijk ook niet gebeuren), maar ik heb meer van dit soort beelden gezien en dat ziet er grafisch toch echt wel zeer goed uit??
Tails tell tales
pi_140595294
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef Niek. het volgende:
Ik snap het gezeur niet over de physics, realistischer dan dit wordt het echt niet hoor.
mooie schroef _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:24:45 #209
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140595390
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef Niek. het volgende:
Het zijn meestal mensen die op dezelfde bandwagon stappen, het spel of nooit gespeeld hebben of het gedownload hebben en het voor 30 minuten gespeeld hebben en al die glitches gaan opzoeken en er over lopen janken om meer views op YT te krijgen. GTA heeft ze ook nog steeds..

Ik vind de game nog best wel vermakelijk na 30 uur spelen. Eigenlijk ook wel goed, niet top maar wel goed voor een open world game. Ik vermaak me goed met de side-missions en de main story. Grafisch is het trouwens niet zo slecht. De textures zijn gewoon niet top, voor de rest de zons op en ondergang, het water, licht/schaduw effect zijn mooi. In tegenstelling tot sommige anderen heb ik geen last van framedrops, stotterend beeld of slechte besturing (als in ik speel het met een controller).

Wat wel te zien is dat het soms varieert qua kwaliteit qua detail in het spel. Overdag zien sommige wijken van Chicago er best wel "matgrijs" uit. 's Avonds zie je veel meer verschil in kleur en licht (wat de wereld van Watchdogs heel mooi maakt). Sommige auto's zijn echt wel goed gemodelleerd, andere auto's missen gewoon weer detail, waardoor ze er een beetje vlak uit zien. Weereffecten zien er echt superbruut uit, hoog gras beweegt wel met de wind, maar als je er gewoon doorheen loopt doet het niet zo veel. Schieten in het water geeft geen splash effect. Zijn wat kleinere dingen die nog wel verbeterd mogen worden.

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Grootste frustratie van alle PC MasterRace gamers is wel dat ze grafisch gezien PS4 kwaliteit geleverd kregen ipv super ultra strakke 4K textures.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140595522
quote:
_O- Wat slecht. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:44:29 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140595954
Ik zit trouwens nog wel met een probleem. Ik heb nu $1.5 miljoen dollar bij elkaar gehackt, maar ik weet niet waar ik het nog meer aan moet uitgeven dan een paar potjes High-stakes Poker... :')
pi_140596025
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit trouwens nog wel met een probleem. Ik heb nu $1.5 miljoen dollar bij elkaar gehackt, maar ik weet niet waar ik het nog meer aan moet uitgeven dan een paar potjes High-stakes Poker... :')
heb je alle kleding en auto's al gekocht
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:48:29 #213
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140596067
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

heb je alle kleding en auto's al gekocht
Kleding boeit me niet zo en auto's jat ik op straat hoezo? :@

_O-
pi_140596198
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

_O-
Als je alle auto's koopt... zijn ze via je mobiel direkt ter beschikking
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:53:49 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140596219
Is het een achievement?
pi_140596246
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het een achievement?
Dacht het wel. Maar kan het niet zeker zeggen.

[ Bericht 34% gewijzigd door -CRASH- op 01-06-2014 14:00:48 ]
pi_140596302
Der zijn ook ingame badges nee? Heb er toch een paar zien opduiken met die city hotspots
pi_140596911
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Der zijn ook ingame badges nee? Heb er toch een paar zien opduiken met die city hotspots
ingame badges?
pi_140597017
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

ingame badges?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 14:24:45 #220
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140597092
Die minigames zijn wel echt lachen allemaal. Die spinnenrobotshit _O_
Flesje bier
pi_140597831
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

ingame badges?
Blijkbaar alleen verbonden aan die hotspots. Je krijgt er voor bepaalde landmarks en als je eentje 5 keer bezoekt enzo.
pi_140597982
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Die zijn er idd te krijgen bij City Hotspots.

(heb alle 100 hot spots gevonden)
pi_140598128
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geld is in dit spel echt zo nutteloos als richtingaanwijzers in GTA :') Ik heb 1 keer een geweer van 30k gekocht en alle andere wapens heb ik op straat gevonden volgens mij.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_140598153
quote:

[..]

_O-
:D :D :D :D _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:54:40 #225
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140600719
quote:

[..]

_O-
Hehe.. zoeits heb ik ook gehad een granaat.. ik hack een granaat van een gast, die komt erachter en gooit 'm weg... naar z'n baas toe... :')
Missie moest opnieuw omdat de baas neergemept moest worden maar toch humor.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:53 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Blijkbaar alleen verbonden aan die hotspots. Je krijgt er voor bepaalde landmarks en als je eentje 5 keer bezoekt enzo.
Niet alleen bij hotspots maar ook als je bijv alle missing persons hebt gevonden.
In je progress wheel alles met een sterretje..

Ik heb het meeste nu wel unlocked overigens, super sniper geweer (2 kogels per magazijn maar auto's blaas je er meteen mee op), "uzi" met demper, golbin assault rifle met demper, de extra snelle motor, etc.
Spel nog lang niet uit overigens, act 2 aan het eind geloof ik

Ik ben alleen in de gevangenis een ding vergeten te hacken, hoop dat je nog op een of andere manier terug kan komen in de gevangenis, volgens mij was het een audiobericht.

Ben nu bij een missie waarbij ik bedbug naar een geheime kamer moet leiden, erg irritante missie want voor en achter je zijn bewakers en je hebt geen ctOS scan zodat je ze door muren kan zien en je kan ze niet uitschakelen.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:15:28 #226
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_140601368
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Dat kan met elke auto. Bij sommige autos moet je het doen met de handrem.
pi_140601956
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140601980
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 17:41:41 #230
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140602126
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef Photomorti het volgende:
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Dat weten we dus dat hoef je niet meer te zeggen :') wist je ook trouwens dat je altijd een lange jas en pet draagt? :')
pi_140602144
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
pi_140602187
quote:

Das idd echt klote, ik wil gewoon mensen in elkaar slaan. En graag een combat systeem als Mafia II.

Maar ach, het freerunnen is wel erg goed uitgewerkt in dit spel. En die video van je is al 5x gepost.
-Don Draper
pi_140602194
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
-Don Draper
pi_140602258
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
Geen idee, misschien een bug, of gedaan om de vaart in het spel te houden (niet speciaal naar een winkel hoeven om bij te kopen.)
pi_140602335
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Photomorti het volgende:
als je een voetganger in zijn been schiet is hij altijd meteen dood , welcome to next gen gaming hahahahaha
In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Conscience do cost.
pi_140602401
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Ik heb het bij andere npc's ook al gehad hoor, dat ze niet direct dood waren maar gewoon gewond.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:14:45 #237
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_140602897
quote:

Aaah kut!!!
Ben jij ook weer wakker?
pi_140603571
Net 500 punten verdient door een gozer te hacken die door de politie werd opgejaagd :p
pi_140603723
Hoe plaats je op een online gast een bounty?
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 18:50:49 #240
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_140603758
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
pi_140603828
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
-Don Draper
pi_140603884
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
pi_140603958
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
-Don Draper
pi_140603998
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.

Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
pi_140604028
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
Net alsof Aiden badass kan zijn. _O- Nee, als je zoiets wilt moet je AC gaan spelen. :P
pi_140604100
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
pi_140604150
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef Badr_Harry het volgende:
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
Auto's en kleding.
-Don Draper
pi_140604153
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 19:17:01 #249
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140604363
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140604534
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
_O-
pi_140604639
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ook zonder schieten lukt het aardig.
pi_140605083
1985 belde ze willen hun physics terug

Ehmm
pi_140605217
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:

Het is onderhand wel duidelijk hoor.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140605300
Ik postte dat filmpje al voordat het cool was 8-)
Conscience do cost.
pi_140605389
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:

Ga toch BF4 spelen, of word je overal gekicked omdat je probeert te cheaten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')