abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 11:28:36 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140625644
Ik vind dat rijden wel chill eigenlijk, zowel in de auto als op de motor.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140626208
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat heb ik tot nu toe niet nodig gehad...

Het is de missie "in garage"
Is dat in Act 1 (of misschien net begin act 2?)

Veel gebruik maken van camera's om te kijken waar iedereen staat/loopt. Verder je focus en de 1911 silenced gebruiken voor headshots zodat je ze zonder problemen om kan leggen. Af en toe een granaat gooien doet soms ook wonderen.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:17:30 #78
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140627488
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind dat rijden wel chill eigenlijk, zowel in de auto als op de motor.
Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zitten :D

Waar je bij GTAIV al door een straffe wind van je motor werd geblazen is dit dan weer het andere uiterste. (maar het is WEL relaxed door de stad manoevreren op je motort)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 juni 2014 @ 12:18:40 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140627524
Sowieso is dat rijden niet echt realistisch natuurlijk, je kan op topsnelheid een vrachtwagen koppen en nog doorrijden :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_140627635
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Niek. het volgende:

[..]

Is dat in Act 1 (of misschien net begin act 2?)

Veel gebruik maken van camera's om te kijken waar iedereen staat/loopt. Verder je focus en de 1911 silenced gebruiken voor headshots zodat je ze zonder problemen om kan leggen. Af en toe een granaat gooien doet soms ook wonderen.
Oei durf ik niet te zeggen.

Hij heet trouwens "no parking"

Watch Dogs Gang Hideout Guide Walkthrough | No Pa…:
Maar ik had geen silencer, en naar de wapenboer lopen ging niet want te ver weg, dus mission failed.

Maar nu ik weet dat je n missie kan cancellen ga ik t zo proberen
pi_140627643
Valt me nu pas op dat ik de hele tijd met lichte auto-aim aan het spelen was net als een console-peasant. :P
Conscience do cost.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:36:47 #82
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140628116
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is dat rijden niet echt realistisch natuurlijk, je kan op topsnelheid een vrachtwagen koppen en nog doorrijden :P.
Zeker waar. En nu ik er eenmaal aan gewend ben rijdt het eigenlijk allemaal wel okay, maar bij die motor zat ik gisteren wel even raar te kijken. :)

Overigens ook wel apart dat een helicopter compleet oplost als je hem neerschiet. Hij begint te spinnen, dan een grote explosie in de lucht en compleet geen wrak. :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140629631
Shit, nu al bij de laatste Act, het spel is qua lengte wel goed, bokst niet tegen GTA IV op maar toch wel goed, maar de difficulty is wel erg laag.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140629643
Kan het zijn dat de resolutie van mijnTV te laag is voor Watchdogs? Speel het op een redelijk oude tv (22") maar de tekst is amper te lezen. Is dit met een 1920x1080 tv (22") opgelost?
pi_140629704
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Gutanoth het volgende:
Kan het zijn dat de resolutie van mijnTV te laag is voor Watchdogs? Speel het op een redelijk oude tv (22") maar de tekst is amper te lezen. Is dit met een 1920x1080 tv (22") opgelost?
hoe ver zit je ervan af?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140629718
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

hoe ver zit je ervan af?
Zelfs met mijn gezicht OP het scherm is het amper te lezen.
pi_140629749
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zelfs met mijn gezicht OP het scherm is het amper te lezen.
-Don Draper
pi_140629752
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar je kunt wel ERG veel hebben op de motor, op volle snelheid achterop een auto klappen en je blijft gewoon zitten :D

Waar je bij GTAIV al door een straffe wind van je motor werd geblazen is dit dan weer het andere uiterste. (maar het is WEL relaxed door de stad manoevreren op je motort)
Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :p

Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p Maar naar het schijnt kan je misies niet opnieuw spelen?

Heb detail wel naar normaal gezet, khad wat teveel last van framedropping. Maar mijn cpu is dan eigelijk ook ondermaats, was verbaasd dat die "high" aanraadde bij bijna alles
pi_140629793
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha nee zonder geintje, de tekst is te klein, denk dattie geblurred wordt door de lage hoeveelheid pixels. Maar wilde even wat bevestiging voor ik weer 200 euro uitgeef aan een nieuwe tv
pi_140629870
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Werd je dan niet in een boog van 100m gekatapulteerd maar overleefde je het alsnog in GTA? :p

Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p Maar naar het schijnt kan je misies niet opnieuw spelen?

Heb detail wel naar normaal gezet, khad wat teveel last van framedropping. Maar mijn cpu is dan eigelijk ook ondermaats, was verbaasd dat die "high" aanraadde bij bijna alles

_O-

quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Haha nee zonder geintje, de tekst is te klein, denk dattie geblurred wordt door de lage hoeveelheid pixels. Maar wilde even wat bevestiging voor ik weer 200 euro uitgeef aan een nieuwe tv
Ja, koop een nieuwe TV. Hij is wel érg slecht als je niet eens de tekst kunt lezen.
-Don Draper
  maandag 2 juni 2014 @ 13:23:50 #91
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140629914
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Varieerde een beetje, werd ook vaak genoeg als een bezetene de lucht in gegooid als ik over een stoeprand ketste :')
Ene keer stondje op, de andere keer was het toch echt bekeken.

quote:
Heb net die missie in de hangar gedaan, was echt wel fun. Paar stickybombs leggen, de autos opblazen, in de kraan zitten en dan nog wat granaten smijten :p
Heb eerst de camera's gehacked, wat guards uitgeschakeld met ontploffingen / distractions en daarna de rest neergesniperd.
pi_140629970
Ze mogen ook wel fixen dat reinforcements, waar dan ook, altijd je positie meteen weten, terwijl je het daarvoor stealthy deed.
-Don Draper
pi_140630161
Ja bagger politie

Trek ik perongeluk mijn pistool

Huuuu paniek meteen politie op mijn ass.

Ik schuilen, lopen de fuckers direct op me af.

Gtfo, man
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140630219
En ik ging de mist in met terugschieten omdat ik de Uncharted schietcontrolls uit automatisme doe (R1, L1)
  maandag 2 juni 2014 @ 13:35:25 #95
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140630230
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ja bagger politie

Trek ik perongeluk mijn pistool

Huuuu paniek meteen politie op mijn ass.

Ik schuilen, lopen de fuckers direct op me af.

Gtfo, man
Beter schuilen dus.

rende een steegje in met 8 man politie achter me aan, klim op een muurtje en ga een halve minuut achter een afvoerpijp zitten en klaar is het achtervolgen :')
pi_140630667
Stond op de straat in een auto, stil, rijdt de politie tegen mij op..

Jaja mijn schuld dus achtervolging.
pi_140631685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef JohnB52 het volgende:

:')
  maandag 2 juni 2014 @ 14:27:18 #98
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140631764
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef JohnB52 het volgende:

En terecht!

Ik ben allang blij dat NPC's niet gillend van me wegrennen en de politie erbij halen als ik te lang stil sta naast ze :D
pi_140631774
Blijkbaar bezitten de auto's van vijanden ook intelligentie. Gisteravond deed ik een missie uit de campaign (Act 2, missie 2; Breakable Things). Toen ik de laatste vijanden dood aan het schieten was, bleef er maar een vierkantje van een auto op m'n map staan. Er zat niemand meer in, maar zodra ik wegreed hoorde ik de radio gaan over dat ik van de weggedrukt moest worden. Weer terug naar die auto, en er zat toch echt niemand in. Vervolgens dat ding aan flarden geschoten, staat in brand en alles, zodra ik wegreed kreeg ik weer die radio melding. Wel apart.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 14:36:28 #100
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140632015
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd nog niet ergens tegen opgeklapt met de motor. Dus ik heb dat niet eens door gehad. Maar ik gebruik de auto vaker.

Verbaas me alleen dat veel mensen over het "rijden" klagen, gaat dat dan over de arcadesque handling van de verschillende voertuigen of wat? Te makkelijk of te moeilijk? Je moet nog steeds goed getimed remmen om een bocht te pakken, dus je kan niet voluit gassen altijd. Het voelt beter aan dan rijden onder Sleeping Dogs/Mafia II vind ik. Al was dat ook wel oké qua rijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Noodle op 02-06-2014 14:46:45 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')