Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog niet ergens tegen opgeklapt met de motor. Dus ik heb dat niet eens door gehad. Maar ik gebruik de auto vaker.
Verbaas me alleen dat veel mensen over het "rijden" klagen, gaat dat dan over de arcadesque handling van de verschillende voertuigen of wat? Je moet nog steeds goed getimed remmen om een bocht te pakken, dus je kan niet voluit gassen altijd. Het voelt beter aan dan rijden onder Sleeping Dogs vind ik. Al was dat ook wel oké qua rijden.
Mja, ik vind het verschil dan wel weer meevallen. Is op zich niet gek dat er verschillen zijn qua besturing van het type auto's maar elke categorie voertuig rijdt/bestuurd wat mij betreft hetzelfde.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.
Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Mothzor het volgende:
Achtervolging te voet. Ik ren er zonder wapens achteraan, de persoon begint echter op mij te knallen.
Allemaal geschreeuw om me heen en de politie wordt gebeld. Ik doe in de tussentijd een takedown met de verwachting dat de politie mij met rust laat.
Hoppa drie wagens met schietgrage figuren die me meteen overhoop knallen
nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhandquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet..
Die burgers bellen bij het eerste schot al meteen de politie.
Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?quote:
Sticky IED... ook leuk...quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?
Comm Jam werkt ook prima, dan is er geen telefonisch bereik meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhandvervolgens knal je zo'n persoon neer en er is niks aan de hand
Dat heb ik ook een keer gehad, weet niet meer welke missie maar het was op het platteland.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef OMG het volgende:
Blijkbaar bezitten de auto's van vijanden ook intelligentie. Gisteravond deed ik een missie uit de campaign (Act 2, missie 2; Breakable Things). Toen ik de laatste vijanden dood aan het schieten was, bleef er maar een vierkantje van een auto op m'n map staan. Er zat niemand meer in, maar zodra ik wegreed hoorde ik de radio gaan over dat ik van de weggedrukt moest worden. Weer terug naar die auto, en er zat toch echt niemand in. Vervolgens dat ding aan flarden geschoten, staat in brand en alles, zodra ik wegreed kreeg ik weer die radio melding. Wel apart.
De laatste die ik mistte zat onder een criminal convoy verstopt (bij 1 of andere library), dus het ligt er ook een beetje aan welke van de side missions je (nog niet) hebt gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.
Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken
't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.
Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken
Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)
En met de missing persons missen er 3 op de kaart
Maar daar hebben we gelukkig IGN voor: http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Investigations
Die komen voor zover ik weet ook niet later op de kaart te staan, maar ik heb ze nu al gedaan dus dan komen ze er sowieso niet meer op.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
http://www.ign.com/videos(...)call-me-maybe-parody
Wat een boefje ben je toch..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan![]()
![]()
Briljantquote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
http://www.ign.com/videos(...)call-me-maybe-parody
Ja, want ze herkennen je op de scan.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |