abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 14:39:29 #101
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140632099
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd nog niet ergens tegen opgeklapt met de motor. Dus ik heb dat niet eens door gehad. Maar ik gebruik de auto vaker.

Verbaas me alleen dat veel mensen over het "rijden" klagen, gaat dat dan over de arcadesque handling van de verschillende voertuigen of wat? Je moet nog steeds goed getimed remmen om een bocht te pakken, dus je kan niet voluit gassen altijd. Het voelt beter aan dan rijden onder Sleeping Dogs vind ik. Al was dat ook wel oké qua rijden.
Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 14:46:06 #102
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140632306
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.
Mja, ik vind het verschil dan wel weer meevallen. Is op zich niet gek dat er verschillen zijn qua besturing van het type auto's maar elke categorie voertuig rijdt/bestuurd wat mij betreft hetzelfde.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140632365
Achtervolging te voet. Ik ren er zonder wapens achteraan, de persoon begint echter op mij te knallen.
Allemaal geschreeuw om me heen en de politie wordt gebeld. Ik doe in de tussentijd een takedown met de verwachting dat de politie mij met rust laat.

Hoppa drie wagens met schietgrage figuren die me meteen overhoop knallen :')
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 14:52:57 #104
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140632533
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Mothzor het volgende:
Achtervolging te voet. Ik ren er zonder wapens achteraan, de persoon begint echter op mij te knallen.
Allemaal geschreeuw om me heen en de politie wordt gebeld. Ik doe in de tussentijd een takedown met de verwachting dat de politie mij met rust laat.

Hoppa drie wagens met schietgrage figuren die me meteen overhoop knallen :')
Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet.. :')
Die burgers bellen bij het eerste schot al meteen de politie.
pi_140633674
Heb die lambo gekocht, maar ben er eigenlijk al wel weer klaar mee

p.s. dit spel doet me best veel denken aan test drive unlimited
Moo
pi_140633823
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet.. :')
Die burgers bellen bij het eerste schot al meteen de politie.
nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhand :') vervolgens knal je zo'n persoon neer en er is niks aan de hand :)
  maandag 2 juni 2014 @ 16:02:07 #108
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140634664
quote:
Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 juni 2014 @ 16:36:31 #109
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140635652
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?
Sticky IED... ook leuk...
kan ie rijden wat ie wil maar een druk op de knop... boom >:)

Wel fucking irrirant trouwens dat je uit moet stappen om je pistool te gebruiken.
't is het eerste dat je in het spel ziet: iemand op een motorfiets die een band (jouw band) lek schiet.
En zelf kan je dat geintje niet ook doen.

Drive-by shootings willen we.. ook met die Convoys, je wil er gewoon op een motor naast rijden, pistool pakken, de chauffeur uitschakelen en wegwezen.
Anoniem, snel en efficiënt.

Ondertussen weet de hele stad ook al wie ik ben, loop je op straat "ow, that's that guy from TV", "Hey, that's the Vigilante"
En op de StadsTV hoor je ook al dat Aiden Pierce gezocht wordt.

Je hebt ook een missie waarbij je een gozer moet wegbrengen, in act 1 zit die missie.
Je brengt die gast naar een oude vent met blind oog en kunstgebit, die vent heeft jou ingehuurd.

Later (Act 3) kom je die oude vent weer tegen, bij de veiling, je hebt een andere identiteit aangenomen om daar aanwezig te zijn.
Die oude vent spreekt je gewoon aan onder je pseudoniem en herkent je niet (ondanks dat de halve stad je kent en je ook bekend bent bij de politie).. beetje seniel misschien?
  maandag 2 juni 2014 @ 16:38:33 #110
45 SiGNe
pi_140635722
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhand :') vervolgens knal je zo'n persoon neer en er is niks aan de hand :)
Comm Jam werkt ook prima, dan is er geen telefonisch bereik meer.
Blackout kan ook nog maar da's wat rigoreuzer.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:43:41 #111
45 SiGNe
pi_140635924
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef OMG het volgende:
Blijkbaar bezitten de auto's van vijanden ook intelligentie. Gisteravond deed ik een missie uit de campaign (Act 2, missie 2; Breakable Things). Toen ik de laatste vijanden dood aan het schieten was, bleef er maar een vierkantje van een auto op m'n map staan. Er zat niemand meer in, maar zodra ik wegreed hoorde ik de radio gaan over dat ik van de weggedrukt moest worden. Weer terug naar die auto, en er zat toch echt niemand in. Vervolgens dat ding aan flarden geschoten, staat in brand en alles, zodra ik wegreed kreeg ik weer die radio melding. Wel apart.
Dat heb ik ook een keer gehad, weet niet meer welke missie maar het was op het platteland.
Ik zag 2 vierkantjes staan verderop op de map, daar ben ik eerst heengegaan, stonden er 2 wagens stil op de weg, geen beweging 4 man per wagen.
Als ik er met pistool op richtte werd het cirkeltje rood, vijanden dus.
Neergeknald (1 persoon was "TARGET", die moet je dus neermeppen) en daarna het kamp aangepakt, ze belden nog wel voor backup maar die kwam gek genoeg niet meer O-)

En ook een keer gehad dat er nog wel een vijandelijke wagen stond maar zonder personeel.
Toen ik in de auto stapte was het vierkantje ook weg.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:44:57 #112
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140635971
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100 :P De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.

Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken :)
pi_140636227
quote:
19s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100 :P De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.

Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken :)
De laatste die ik mistte zat onder een criminal convoy verstopt (bij 1 of andere library), dus het ligt er ook een beetje aan welke van de side missions je (nog niet) hebt gedaan.

Overigens kun je ook heel makkelijk checken welke hotspots je mist door de hotspot app op je in-game telefoon te starten. Je kunt dan zelfs waypoints zetten naar hotspots die je nog niet hebt gehad. Alleen moet je daarvoor wel naar de verschillende buurten op de map gaan (fast travelen naar hideouts is dan het snelst).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 2 juni 2014 @ 16:51:12 #114
45 SiGNe
pi_140636231
quote:
19s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:

't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)
En met de missing persons missen er 3 op de kaart
Maar daar hebben we gelukkig IGN voor: http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Investigations
pi_140636482
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)
En met de missing persons missen er 3 op de kaart
Maar daar hebben we gelukkig IGN voor: http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Investigations
Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 2 juni 2014 @ 17:00:54 #116
45 SiGNe
pi_140636578
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.
Die komen voor zover ik weet ook niet later op de kaart te staan, maar ik heb ze nu al gedaan dus dan komen ze er sowieso niet meer op.
Ben alleen nog niet gebeld door die moordenaar, dat is namelijk de laatste missie van de missing persons.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:23:35 #117
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140637338
pi_140637420
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140639159

En dan ook echt dit character er bij :')

Ik vind dit trouwens de ENIGE toffe outfit :{ best jammer dat er zo weinig mooie zijn (deze heeft een tof patroontje)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_140641976
Vind die dedsec met dat groen en lichtblauw ook wel leuk.

Die auto die je krijgt in Deel 2 (ben de naam nu vergeten) rijdt wel heerlijk :p
pi_140643711
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan :? :( :(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Redactie Games maandag 2 juni 2014 @ 20:16:42 #122
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140643741
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan :? :( :(
Wat een boefje ben je toch.. :')
pi_140644338
quote:
Briljant _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140644471
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Wat een boefje ben je toch.. :')
_O- O-)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_140648094
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
Ja, want ze herkennen je op de scan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')