Mja, ik vind het verschil dan wel weer meevallen. Is op zich niet gek dat er verschillen zijn qua besturing van het type auto's maar elke categorie voertuig rijdt/bestuurd wat mij betreft hetzelfde.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik snap de klachten ook niet echt, maar het verschilt wel heel erg qua handling welke auto je hebt.
Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Mothzor het volgende:
Achtervolging te voet. Ik ren er zonder wapens achteraan, de persoon begint echter op mij te knallen.
Allemaal geschreeuw om me heen en de politie wordt gebeld. Ik doe in de tussentijd een takedown met de verwachting dat de politie mij met rust laat.
Hoppa drie wagens met schietgrage figuren die me meteen overhoop knallen
nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhandquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, Vi~gi~lante. Dat de burgers blij met je zijn, wil niet zeggen dat de politie dat doet..
Die burgers bellen bij het eerste schot al meteen de politie.
Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?quote:
Sticky IED... ook leuk...quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Netjes! maar waarom niet de rocketlauncher gepakt in het begin?
Comm Jam werkt ook prima, dan is er geen telefonisch bereik meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
nein one one wat is the umergecie.. vaak genoeg gehoord onderhandvervolgens knal je zo'n persoon neer en er is niks aan de hand
Dat heb ik ook een keer gehad, weet niet meer welke missie maar het was op het platteland.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef OMG het volgende:
Blijkbaar bezitten de auto's van vijanden ook intelligentie. Gisteravond deed ik een missie uit de campaign (Act 2, missie 2; Breakable Things). Toen ik de laatste vijanden dood aan het schieten was, bleef er maar een vierkantje van een auto op m'n map staan. Er zat niemand meer in, maar zodra ik wegreed hoorde ik de radio gaan over dat ik van de weggedrukt moest worden. Weer terug naar die auto, en er zat toch echt niemand in. Vervolgens dat ding aan flarden geschoten, staat in brand en alles, zodra ik wegreed kreeg ik weer die radio melding. Wel apart.
De laatste die ik mistte zat onder een criminal convoy verstopt (bij 1 of andere library), dus het ligt er ook een beetje aan welke van de side missions je (nog niet) hebt gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.
Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken
't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef utopie het volgende:
eindelijk de laatste hotspot gevonden. Heb er nu 100/100De laatste zat heel tricky verstopt onder een gang hideout icoontje. Kon net een klein stukje zwart zien van het zwarte cirkeltje met dat witte vinkje erin.
Als mensen 'm niet kunnen vinden, stuur maar een DM en ik zal een screenshot maken
Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't wordt leuker met de QR codes, daar staat er 1 niet van op de kaart (bij een tunnel op het platteland)
En met de missing persons missen er 3 op de kaart
Maar daar hebben we gelukkig IGN voor: http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/Investigations
Die komen voor zover ik weet ook niet later op de kaart te staan, maar ik heb ze nu al gedaan dus dan komen ze er sowieso niet meer op.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat zijn dan de laatste die ik daarvan mis, komen die ook niet later op de kaart te staan of zo? Zo heb ik nu wel het gevoel dat ik sommige gang hideouts moet doen voordat ik nieuwe vrijspeel.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
http://www.ign.com/videos(...)call-me-maybe-parody
Wat een boefje ben je toch..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan![]()
![]()
Briljantquote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
Ja, want ze herkennen je op de scan.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
WTF !? Zit ik achter een crimineel aan, begint hij op mij te schieten, komt de politie achter MIJ aan![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
"quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
De 1920 outfit is ook tof.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ook echt dit character er bij
Ik vind dit trouwens de ENIGE toffe outfitbest jammer dat er zo weinig mooie zijn (deze heeft een tof patroontje)
vind dat juist een gemiste kans, al die missies zijn supersimpel en allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het eigen rechter spelen in de vorm van die potential crimes is ook wel leuk gedaan, doet me aan Minority Report denken.
Leuk voor een paar keer idd, maar daarna ben je er snel mee. Doe ik alleen maar om m'n vigilante status af en toe bij te werken, maar of dat veel nut heeft?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vind dat juist een gemiste kans, al die missies zijn supersimpel en allemaal hetzelfde.
Ben me een keer doodgeschrokken toen ineens zo'n ding vlak bij me ontplofte en het geluid toch iets te hard bleek te staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Per ongeluk een fusebox opblazen en daarmee 3 civilians doden ipv de civilians hacken... ben vast niet de enige dat dat al een aantal keer heeft gehad?
over geluid te hard gesproken; die random news-items gaan met het (drie)dubbele volume over mijn speakers heen. Hebben meer mensen dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben me een keer doodgeschrokken toen ineens zo'n ding vlak bij me ontplofte en het geluid toch iets te hard bleek te staan.
Ja, ook poppende tires zijn veel te hard, en er nog zo'n geluid wat helemaal uit balans is, even kwijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
over geluid te hard gesproken; die random news-items gaan met het (drie)dubbele volume over mijn speakers heen. Hebben meer mensen dat?
Ik deed dat tijdens 1 van de ctOS Breaches. Ik was aan het rennen, zag een punt dat gehackt moest worden, druk op X, en blaas 2 civilians en mezelf op omdat ik plotseling op een fuse box lock.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Per ongeluk een fusebox opblazen en daarmee 3 civilians doden ipv de civilians hacken... ben vast niet de enige dat dat al een aantal keer heeft gehad?
O nog niet zo hard op gelet eigenlijk. Mijn deadsec items zijn wel unlocked, samen met de uplay gun en auto. Die missie zou ik straks even moeten checken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb overigens ondertussen nog altijd mijn palace pack & ubisoft win items niet.. Ze zijn allemaal echt ge unlocked maar niet in game
Bij mij echt helemaal niks.. Al een ubisoft case aangemaakt, krijg ik als bericht terug letterlijk een link naar de faq. Dikke vinger.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O nog niet zo hard op gelet eigenlijk. Mijn deadsec items zijn wel unlocked, samen met de uplay gun en auto. Die missie zou ik straks even moeten checken.
Ik had trouwens 2 aparte keys gekregen. Eentje voor het spel en eentje voor de DLC. Alleen ik weet niet wat de DLC missies zijn in het spel..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb overigens ondertussen nog altijd mijn palace pack & ubisoft win items niet.. Ze zijn allemaal echt ge unlocked maar niet in game
Dat is normaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had trouwens 2 aparte keys gekregen. Eentje voor het spel en eentje voor de DLC. Alleen ik weet niet wat de DLC is in het spel..
Vanavond maar weer even proberenquote:COMMUNICATION HISTORY
6/3/2014 9:59:01 AM
Er waren wat problemen met de server.
Deze problemen zijn nu opgelost, heeft u nog steeds het zelfde probleem?
Heb al best vaak online tegen iemand gespeeld , en heb nog niet meegemaakt dat er iemand disconnecte.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik heb online eigenlijk alleen nog maar hacken gedaan, en 1 race. (en die mobile app, maar 50% disconnect als je aan het winnen bent). Wat is online decryptie (waar je met 3-8 man moet zijn)?
Wilt er trouwens niemand van de pc-spelers wat usernamen uitwisselen om die freeroam enzo wat te proberen?
Mods zitten hier:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wie is er hier eigenlijk moderator? Want wil vragen om een apart topic op te richten in de pc-sectie aangezien al mijn requests voor Uplay-spelers niet worden opgemerkt :p
Ik heb het ook net uitgespeeld, eerst nog wel een bug in de eind-sequest maar opnieuw laden verhielp dat gelukkig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef M.FR12 het volgende:
Heb hem zojuist uitgespeeld, was in het begin even wennen. Greep me niet gelijk vast zoals GTA V. Denk dat de verwachten misschien iets té hoog waren. Achteraf vind ik dat het toch gewoon een hele goed game is!
ah, die palace missie heb ik wel. dat is een speciaal blauw icoontje op de kaart.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij mij echt helemaal niks.. Al een ubisoft case aangemaakt, krijg ik als bericht terug letterlijk een link naar de faq. Dikke vinger.
Anders kan er een algemeen Uplay topic komen waar mensen Username's uitwisselen voor games als Assassin's Creed, Watch Dogs, Splinter Cell, Far Cry,... etc... Ik heb al jaren moeite genoeg mensen te vinden :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mods zitten hier:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
Ik acht het niet veel kans overigens dat ze er blij mee zijn.
Word wel opgemerkt hoor, maar ik speel bijvoorbeeld nooit online. (Heb tot nu toe 0 uplay vrienden omdat het me niet interesseert) maar misschien kijk ik een keer, mn username is het zelfde als fok.
Ik doe het liefst zo weinig mogelijk met uplay.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Anders kan er een algemeen Uplay topic komen waar mensen Username's uitwisselen voor games als Assassin's Creed, Watch Dogs, Splinter Cell, Far Cry,... etc... Ik heb al jaren moeite genoeg mensen te vinden :p
Ik zou zeggen gooi een balletje op in het feedback topic? Of je opent het topic gewoon zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Anders kan er een algemeen Uplay topic komen waar mensen Username's uitwisselen voor games als Assassin's Creed, Watch Dogs, Splinter Cell, Far Cry,... etc... Ik heb al jaren moeite genoeg mensen te vinden :p
Dank u voor deze hele nuttige informatie...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik doe het liefst zo weinig mogelijk met uplay.
Thanks, zal ik morgen doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gooi een balletje op in het feedback topic? Of je opent het topic gewoon zelf.
Dan maak je een topic aan.. daar hoeft echt geen toestemming voor gevraagd worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel topic een beetje overbodig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Net op tijd, was net klaar met het spel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:12 schreef VelitoX het volgende:
Jeehee eerste dlc is ook alweer uit, week na release..... (Naast al die on-disc pre-order meuk zal het me niet eens verbazen als je niet eens iets zou hoeven downloaden).
Ik bedoelde met uitgespeeld zelf eigenlijk alleen de main missies allemaal gehaald. Heb alle side-quests en collectables nog niet binnen. Geen idee of je terug kan in de gevangenis...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het ook net uitgespeeld, eerst nog wel een bug in de eind-sequest maar opnieuw laden verhielp dat gelukkig.
Ik zit nog wel met veel vragen rondom het spel maar dat komt geloof ik doordat er een hoop acts uit het spel gehaald zijn.
Het verhaal is wel leuk maar wat magertjes, het doel heiligt de middelen niet.
Ik vond de stad wel mooi om in rond te lopen en rijden, met een beetje motion blur zag alles er goed uit.
Er is goed aan het decor gedacht, zowel aan de binnen- als buitenkant van gebouwen en er liepen ook genoeg mensen op straat om geloofwaardig over te komen.
Alleen moeten ze niet voor je auto springen als je op hoge snelheid langsrijdt.
Rennen ze eerst de ene kant op om vervolgens om te draaien en letterlijk voor je auto te springen
IK moet alleen nog wat audio-logs hebben, kennelijk gemist.
1tje weet ik zeker dat ik die gemist heb en dat was in de gevangenis.. maar waar is die gevangenis en kan er er weer terug in?
Dat bedoelde ik ook, main quest is klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef M.FR12 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met uitgespeeld zelf eigenlijk alleen de main missies allemaal gehaald. Heb alle side-quests en collectables nog niet binnen. Geen idee of je terug kan in de gevangenis...
Is het dan nog een achievement dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, main quest is klaar.
Hele gevangenis kan ik niet vinden, maar ik kom ook de Ambrose Theater niet meer in, de discotheek..
Best jammer dat ze die deuren na de main quest niet gewoon openzetten zodat je overal nog een keer kan kijken.
Of evt met camera's nog een keer het gebouw in.
Jij hebt blijkbaar nog steeds geen hulp gezochtquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef HyperViper het volgende:
Wat een kansloos gedrocht is dit spel. Mensen die dit met plezier spelen verdienen het om hardhandig bewerkt te worden met spijkerknuppels.Niets is goed aan deze game, niets.
Heffyquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef HyperViper het volgende:
Wat een kansloos gedrocht is dit spel. Mensen die dit met plezier spelen verdienen het om hardhandig bewerkt te worden met spijkerknuppels.Niets is goed aan deze game, niets.
Haha wat een frustratie. Zijn je polsen alweer genezen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog steeds geen hulp gezocht.
Lol wut? IK ben gefrustreerd? Zie je je eigen taalgebruik wel eens over iets triviaals als een spel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Haha wat een frustratie. Zijn je polsen alweer genezen?
Je komt aardig verzuurd en ontevreden op mij over.quote:
Wat is er mis met mijn taalgebruik? Lekker kleurig toch. Wat wil je dan dat ik zeg? Ik vind dit spel niet zo veel aan? Kom op zeg.quote:Zie je je eigen taalgebruik wel eens over iets triviaals als een spel?.
Als je wil overkomen als een Tristannetje ben je prima bezig idd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je komt aardig verzuurd en ontevreden op mij over.
[..]
Wat is er mis met mijn taalgebruik? Lekker kleurig toch. Wat wil je dan dat ik zeg? Ik vind dit spel niet zo veel aan? Kom op zeg.
Willen overkomen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je wil overkomen als een Tristannetje ben je prima bezig idd.
Ja, enorm onzekerquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Willen overkomen.Je bent nog zo onzeker als altijd zie ik... Zet eens wat stappen vooruit jij. Luister nou maar naar ome HV en blijf van dit spel af. Zal je een hoop ellende schelen.
Ho ho. Ik heb nergens het woord doodgeslagen op de toets genomen. Even wat stappen achteruit jij en kalmeren. Het schuim staat op je lippen. Je mag zeker een paar fikse zwaaien met de spijkerknuppel op de donder krijgen, zonder meer. Maar je hoeft absoluut niet dood. Dat gun ik je echt niet en ik zou het waarderen als jij die suggestie ook niet langer meer wekt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm onzeker.
En nee, ik vermaak me er prima mee, en dus moet ik nu met spijkerknuppels doodgeslagen worden.
10 mensen vinden dit bericht leuk..quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm onzeker.
En nee, ik vermaak me er prima mee, en dus moet ik nu met spijkerknuppels doodgeslagen worden.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Olep het volgende:
Ik vond het wel een leuk spel.
Niet top, maar goed, dat kan nog met volgende delen.
Ik verwijs je naar het feedback topic voor klachten over de negativiteit van mijn posts. Hier kun je lekker ontopic blijven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je alleen maar kunt zeiken, kun je beter weggaan.
Zoals je kan zien verdrinkt dat al snel door het gezeur en geneut van sommigen :p Trouwens, ik lees de OP nooit :pquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel topic een beetje overbodig is.
Kan toch gewoon in de OP van zulke topics?
Met plezier.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar het feedback topic voor klachten over de negativiteit van mijn posts. Hier kun je lekker ontopic blijven.
Volgens mij ligt er in de gevangenis een audio-log die ik vergeten ben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is het dan nog een achievement dan?
Rijdt niet beter maar de politie kan je minder makkelijk vinden, stealth verf ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Is die stealth-Papavero nou eigenlijk wel een verbetering t.o.v. de gewone?
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rijdt niet beter maar de politie kan je minder makkelijk vinden, stealth verf ofzo.
Al had ik dan liever zoiets gezien als de Lamborghini Egoïsta, met speciaal ant-radar materiaal dat ook op stealth vliegtuigen wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto..
Ik vind het wel wat hebben, erg brute wagen maar niet een auto waar je eigenlijk in gezien wil worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto..
't Gaat snel hequote:Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef -CRASH- het volgende:
Zonder dat ik het door had... Zit ik alweer in Act IV: Little Sister
idd...quote:
Grotendeels te wijten aan de Next-gen consoles die minder next-gen zijn dan ze beloven.. of eigenlijk 2 year Old-Gen zijn maar dat niet willlen toegeven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:02 schreef HyperViper het volgende:
Even terug ontopic nu want het topic dwaalt een beetje af door Heatwave. Wat mij vooral stoort aan dit spel zijn de volgende aspecten:
1 druk op de knop om vrijwel alle acties uit te voeren.
Voertuigen rijden als a2 racer 1.
Voertuigen beschadigen niet of nauwelijks, tenzij er een event geactiveerd wordt zoals een stoplicht. Dan ineens is 30kmu genoeg om onderdelen te laten vliegen.
Geen bloedplassen of gore afgezien van kogelgaten.
Het acteerwerk van de stemacteurs.
Dezelfde gameplay-elementen als farcry en AC; unlock toren etc.
Geen melee combat op onschuldige burgers.
Geen high tech graphics die gedemonstreerd werden jaren terug.
Bizar slechte physics engine.
Slecht verhaal, totaal geen band met de karakters.
Repetitieve side-quests ala AC 1.
Bizar slechte view range op ultra settings.
Met een gekraakte versie kun je prima uitspraken doen over de physics, de gameplay elementen en de grafische kwaliteit van het spel. Een crack kan geen invloed hebben op die aspecten van een game. Een crack kan slechts de performance van het spel beïnvloeden, eventuele crashes en corrupte savegames etc veroorzaken. In mijn geval heb ik het gespeeld op de PC en PS4. PC illegaal en ps4 bij een vriend legaal. Beide versies zijn erg slecht. De PC versie ziet er echter beter uit op ultra. Maar een aap met gouden kettingen blijft een aap.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grotendeels te wijten aan de Next-gen consoles die minder next-gen zijn dan ze beloven.. of eigenlijk 2 year Old-Gen zijn maar dat niet willlen toegeven.
De ontwikkelaars wilden veel meer met het spel (ook te zien in previews) maar de hardware van de consoles kon het niet aan.
-Er zijn levels uit het spel geknipt, vandaar on-samenhangend.
-Graphics minder goed komt omdat de videokaart een Radeon HD7790 is, 2 jaar geleden al midrange (en processor is zelfs een lowrange AMD, vergelijkbaar met een Phenom II van 3 jaar geleden), om kosten te besparen.
-voertuigen zijn ook niet uitgewerkt omdat men teveel tijd kwijt was om het goed op de consoles te laten draaien, geld ook voor veel andere delen van het verhaal.
Welke versie heb je overigens gespeeld? PS3 versie ziet er nog veel slechter uit dan PS4, Xbone en PC versie.
En heb je het spel écht gekocht of heb je een gekraakte versie?
Dat maakt namelijk ook behoorlijk wat uit og je klacht gegrond is of niet.
En dan niet liegen he..
Zelf heb ik ook een gekraakte versie (eerst 3DM, nu Reloaded), speelde prima.
't is dat ik een arme pauper zonder geld ben anders had ik het echt wel gekocht, evt achteraf.
Maar doordat ik een gekraakte versie speel kan ik niet veel zeggen over de kwaliteit van het spel, dat kan ook aan de crack liggen namelijk.
Officiele versie speelt misschien fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |