Ja, enorm onzekerquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Willen overkomen.Je bent nog zo onzeker als altijd zie ik... Zet eens wat stappen vooruit jij. Luister nou maar naar ome HV en blijf van dit spel af. Zal je een hoop ellende schelen.
Ho ho. Ik heb nergens het woord doodgeslagen op de toets genomen. Even wat stappen achteruit jij en kalmeren. Het schuim staat op je lippen. Je mag zeker een paar fikse zwaaien met de spijkerknuppel op de donder krijgen, zonder meer. Maar je hoeft absoluut niet dood. Dat gun ik je echt niet en ik zou het waarderen als jij die suggestie ook niet langer meer wekt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm onzeker.
En nee, ik vermaak me er prima mee, en dus moet ik nu met spijkerknuppels doodgeslagen worden.
10 mensen vinden dit bericht leuk..quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm onzeker.
En nee, ik vermaak me er prima mee, en dus moet ik nu met spijkerknuppels doodgeslagen worden.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Olep het volgende:
Ik vond het wel een leuk spel.
Niet top, maar goed, dat kan nog met volgende delen.
Ik verwijs je naar het feedback topic voor klachten over de negativiteit van mijn posts. Hier kun je lekker ontopic blijven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je alleen maar kunt zeiken, kun je beter weggaan.
Zoals je kan zien verdrinkt dat al snel door het gezeur en geneut van sommigen :p Trouwens, ik lees de OP nooit :pquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel topic een beetje overbodig is.
Kan toch gewoon in de OP van zulke topics?
Met plezier.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar het feedback topic voor klachten over de negativiteit van mijn posts. Hier kun je lekker ontopic blijven.
Volgens mij ligt er in de gevangenis een audio-log die ik vergeten ben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is het dan nog een achievement dan?
Rijdt niet beter maar de politie kan je minder makkelijk vinden, stealth verf ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Is die stealth-Papavero nou eigenlijk wel een verbetering t.o.v. de gewone?
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rijdt niet beter maar de politie kan je minder makkelijk vinden, stealth verf ofzo.
Al had ik dan liever zoiets gezien als de Lamborghini Egoïsta, met speciaal ant-radar materiaal dat ook op stealth vliegtuigen wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto..
Ik vind het wel wat hebben, erg brute wagen maar niet een auto waar je eigenlijk in gezien wil worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat echt spuuglelijk voor een auto..
't Gaat snel hequote:Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef -CRASH- het volgende:
Zonder dat ik het door had... Zit ik alweer in Act IV: Little Sister
idd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |