quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
http://www.ign.com/videos(...)call-me-maybe-parody
"quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Call me Aiden
http://www.ign.com/videos(...)call-me-maybe-parody
De 1920 outfit is ook tof.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ook echt dit character er bij
Ik vind dit trouwens de ENIGE toffe outfitbest jammer dat er zo weinig mooie zijn (deze heeft een tof patroontje)
vind dat juist een gemiste kans, al die missies zijn supersimpel en allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het eigen rechter spelen in de vorm van die potential crimes is ook wel leuk gedaan, doet me aan Minority Report denken.
Leuk voor een paar keer idd, maar daarna ben je er snel mee. Doe ik alleen maar om m'n vigilante status af en toe bij te werken, maar of dat veel nut heeft?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vind dat juist een gemiste kans, al die missies zijn supersimpel en allemaal hetzelfde.
Ben me een keer doodgeschrokken toen ineens zo'n ding vlak bij me ontplofte en het geluid toch iets te hard bleek te staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Per ongeluk een fusebox opblazen en daarmee 3 civilians doden ipv de civilians hacken... ben vast niet de enige dat dat al een aantal keer heeft gehad?
over geluid te hard gesproken; die random news-items gaan met het (drie)dubbele volume over mijn speakers heen. Hebben meer mensen dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben me een keer doodgeschrokken toen ineens zo'n ding vlak bij me ontplofte en het geluid toch iets te hard bleek te staan.
Ja, ook poppende tires zijn veel te hard, en er nog zo'n geluid wat helemaal uit balans is, even kwijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
over geluid te hard gesproken; die random news-items gaan met het (drie)dubbele volume over mijn speakers heen. Hebben meer mensen dat?
Ik deed dat tijdens 1 van de ctOS Breaches. Ik was aan het rennen, zag een punt dat gehackt moest worden, druk op X, en blaas 2 civilians en mezelf op omdat ik plotseling op een fuse box lock.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Per ongeluk een fusebox opblazen en daarmee 3 civilians doden ipv de civilians hacken... ben vast niet de enige dat dat al een aantal keer heeft gehad?
O nog niet zo hard op gelet eigenlijk. Mijn deadsec items zijn wel unlocked, samen met de uplay gun en auto. Die missie zou ik straks even moeten checken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb overigens ondertussen nog altijd mijn palace pack & ubisoft win items niet.. Ze zijn allemaal echt ge unlocked maar niet in game
Bij mij echt helemaal niks.. Al een ubisoft case aangemaakt, krijg ik als bericht terug letterlijk een link naar de faq. Dikke vinger.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O nog niet zo hard op gelet eigenlijk. Mijn deadsec items zijn wel unlocked, samen met de uplay gun en auto. Die missie zou ik straks even moeten checken.
Ik had trouwens 2 aparte keys gekregen. Eentje voor het spel en eentje voor de DLC. Alleen ik weet niet wat de DLC missies zijn in het spel..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb overigens ondertussen nog altijd mijn palace pack & ubisoft win items niet.. Ze zijn allemaal echt ge unlocked maar niet in game
Dat is normaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had trouwens 2 aparte keys gekregen. Eentje voor het spel en eentje voor de DLC. Alleen ik weet niet wat de DLC is in het spel..
Vanavond maar weer even proberenquote:COMMUNICATION HISTORY
6/3/2014 9:59:01 AM
Er waren wat problemen met de server.
Deze problemen zijn nu opgelost, heeft u nog steeds het zelfde probleem?
Heb al best vaak online tegen iemand gespeeld , en heb nog niet meegemaakt dat er iemand disconnecte.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik heb online eigenlijk alleen nog maar hacken gedaan, en 1 race. (en die mobile app, maar 50% disconnect als je aan het winnen bent). Wat is online decryptie (waar je met 3-8 man moet zijn)?
Wilt er trouwens niemand van de pc-spelers wat usernamen uitwisselen om die freeroam enzo wat te proberen?
Mods zitten hier:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wie is er hier eigenlijk moderator? Want wil vragen om een apart topic op te richten in de pc-sectie aangezien al mijn requests voor Uplay-spelers niet worden opgemerkt :p
Ik heb het ook net uitgespeeld, eerst nog wel een bug in de eind-sequest maar opnieuw laden verhielp dat gelukkig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef M.FR12 het volgende:
Heb hem zojuist uitgespeeld, was in het begin even wennen. Greep me niet gelijk vast zoals GTA V. Denk dat de verwachten misschien iets té hoog waren. Achteraf vind ik dat het toch gewoon een hele goed game is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |