quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef utopie het volgende:
hehe, nice.. ik moet nog ronde 3 halen, had het zelf met een cheat gedaan (unlimited focus, onderdeel van een Cheatengine cheat) maar dan ben je ook minstens een half uur bezig met die cups.. en daar had ik dus op een gegeven moment geen zin in en ben ik gestopt.SPOILER: Shell Cups Mini-game Cheat/AchievementOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In slow-mo zie je het balletje in elk geval ook van beker verwisselen.
Ja..quote:Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nu alle missies gedaan. Ik zit op 30% ofzo. Ik heb achteraf pas die dlc missie gedownload kan ik die dan nog doen?
Ik heb samen met mijn vriendin alle ronden gehaald zonder cheats of trucjesquote:Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
hehe, nice.. ik moet nog ronde 3 halen, had het zelf met een cheat gedaan (unlimited focus, onderdeel van een Cheatengine cheat) maar dan ben je ook minstens een half uur bezig met die cups.. en daar had ik dus op een gegeven moment geen zin in en ben ik gestopt.
In slow-mo zie je het balletje in elk geval ook van beker verwisselen.
Tot frustrerends toe of viel het mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb samen met mijn vriendin alle ronden gehaald zonder cheats of trucjes
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die spelletjes zijn saai en kut..
Bij dat bierzuipspelletje haal ik niet eens de eerste 5 rondes..
Jups, de mooiste kills die ik gemaakt heb was eerst goed kijken wat iedereen heeft en als er een een explosief bij zich heeft zorgen dat alle vijanden naar hem toe lopen met lures enzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef Klonk het volgende:
Blijft een wonderbaarlijk tof gevoel om zo'n hele post uit te schakelen met een camera , wat haakwerk en een paar takedowns
En soms is de AI zo dom..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jups, de mooiste kills die ik gemaakt heb was eerst goed kijken wat iedereen heeft en als er een een explosief bij zich heeft zorgen dat alle vijanden naar hem toe lopen met lures enzo.
En als ze dan allemaal bij elkaar zijn z'n granaat tot ontploffing brengen en bij de anderen de comms jammen.
Soms weten ze een granaat nog weg te gooien maar vak gooien ze richting een ander
ook weleens gehad dat een gast een granaat naar z'n baas gooide..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En soms is de AI zo dom..
Gooien ze de granaat tegen een muur en ketst terug de groep in
Laatste missie in die wapensmokkel case;quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En soms is de AI zo dom..
Gooien ze de granaat tegen een muur en ketst terug de groep in
Hoor van veel mensen dat dit spel echt super tegenvalt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef einschtein het volgende:
Dus ik zit te twijfelen om hem te halen voor de XBOX. Is het écht zo leuk?
Ik hou van GTA V, is het daar enigszins mee te vergelijken?
Hoelang deed je er over? En extra's ook uitgespeeld? 30 euro en je hebt Thief maar dat lijkt me ook een kut gamequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
WD uitgespeeld, wat is nog meer een leuke game uit de store ? ik heb 27 euro PSN tegoed over
ik denk zo'n 2 hele dagen met wel slapen tussendoor natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Hoelang deed je er over? En extra's ook uitgespeeld? 30 euro en je hebt Thief maar dat lijkt me ook een kut game
Thief lijkt net Hitman(Vroeger was Hitman geniaal oude versie)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
Thief is KUT de laadschermen tussen verschillende delen zijn langer dan het spel zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |