Opzich wel een leuke missie maar een beetje te simpel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog niet de online games gedaan. Ik wil eerst de single-player story en alle skills unlocken. Act III afgerond vandaag. Was best tof
Missing Persons sidequest was een beetje stom..
Ik lachtequote:
volgens mij is iemand die programma's kan gebruiken om te hacken meer een script kiddy dan een hackerquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Goede punten Signe, dat vond ik inderdaad ook opvallend (en zie je ook terug in reviews).
Nu is dat wel vaker een probleem bij dit soort games en 1 van de dingen die me het meest ergerde in GTA4 bijv. Nico Bellic heeft het er het hele spel over dat hij uit het wereldje wil stappen maar ondertussen wel complete genocide pleegt.
Ik vind het vooral grappig dat een l33t h4ck3r als Aiden zo goed met wapens om kan gaan zonder dat je daar direct een verklaring voor krijgt (of althans, in act 2 heb ik daar nog niets over gehoord).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een dilemma erachteraan.
Doe ik dit
of
Doe ik dat
[ Bericht 60% gewijzigd door -CRASH- op 05-06-2014 19:29:46 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Volgens het NOS journaal nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:56 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
volgens mij is iemand die programma's kan gebruiken om te hacken meer een script kiddy dan een hacker
WAT!? Reclame is niet de realiteit! *shock*quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
In de TV reclame ziet het er grafisch echt 10x vetter uit
Hoezo misleidend
Het is maar net wat je lelijk noemtquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
Het spel ziet er echt wel heel lelijk uit imo. E3 2012 zag het er nog geweldig uit.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je lelijk noemt
http://imgur.com/a/G4Ajm#18
http://imgur.com/a/U3D3i
Het zijn niet de beste graphics van alle games die er uit zijn op dit moment idd. Maar bijvoorbeeld GTA5 is stukken minder mooi en daar hoor je niemand over. Voor een complete nieuwe gameserie vind ik het meer dan genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In high lightening zones/periods of met vegetation ziet het er niet mooi uit, vind ik. Textures enz vallen gewoon tegen.
GTA5 vond ik ook niet echt super. Alleen door de wat meer cartoonish graphic style valt het minder op, WD probeert er echt realistic uit te zien maar is het dan net niet. Maar het komt ook omdat ik al op de PC jaren geleden betere graphics heb gezien dat ik het anno 2014 gewoon vind tegenvallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het zijn niet de beste graphics van alle games die er uit zijn op dit moment idd. Maar bijvoorbeeld GTA5 is stukken minder mooi en daar hoor je niemand over. Voor een complete nieuwe gameserie vind ik het meer dan genoeg.
Hou er rekening mee dat dit een compleet nieuwe game serie is he, waarschijnlijk met een team van grotendeels compleet nieuwe devs. Mensen hier denken misschien dat ze gewoon even alle devs van assassins creed deze game hebben laten maken, maar zo werkt het niet (want dat zou AC vertraging opleveren). Een aantal van die devs hebben misschien nog nooit zo iets vergelijkbaars gemaakt dus het is allemaal nieuw voor hun. Daar houd niemand rekening mee. Geloof me, als er een deel 2 komt word die stukken beter. Geef die devs ook een kans om te leren van hun eerste fouten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GTA5 vond ik ook niet echt super. Alleen door de wat meer cartoonish graphic style valt het minder op, WD probeert er echt realistic uit te zien maar is het dan net niet. Maar het komt ook omdat ik al op de PC jaren geleden betere graphics heb gezien dat ik het anno 2014 gewoon vind tegenvallen.
Dat snap ik, maar dat heeft alleen effect op de gameplay, niet op de graphics. Lijkt mij dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat dit een compleet nieuwe game serie is he, waarschijnlijk met een team van grotendeels compleet nieuwe devs. Mensen hier denken misschien dat ze gewoon even alle devs van assassins creed deze game hebben laten maken, maar zo werkt het niet (want dat zou AC vertraging opleveren). Een aantal van die devs hebben misschien nog nooit zo iets vergelijkbaars gemaakt dus het is allemaal nieuw voor hun. Daar houd niemand rekening mee. Geloof me, als er een deel 2 komt word die stukken beter. Geef die devs ook een kans om te leren van hun eerste fouten.
Lijkt mij niet. Graphics moet je ook optimaliseren enz.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat heeft alleen effect op de gameplay, niet op de graphics. Lijkt mij dan.
Ja, maar dat heeft te maken met de engine. The Witcher 2 had ook een nieuwe engine, zag er ook meteen super mooi uit. Mooier dan Watch dogs bijv. Als je een nieuwe engine gaat gebruiken, maak het dan meteen goed en niet halfbakken zoals ze nu hebben gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Graphics moet je ook optimaliseren enz.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
THE END...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een dilemma erachteraan.
Doe ik dit
of
Doe ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien het op het eind is maakt het toch niet uit voor het verhaal.De next-gen consoles hebben een middenklasse videokaart, daardoor heeft men tijdens de ontwikkeling van het spel een hele hoop concessies moeten doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
Het spel ziet er echt wel heel lelijk uit imo. E3 2012 zag het er nog geweldig uit.
Het was de bedoeling dat het zo mooi zo worden als aangekondigd maar dat konden de consoles niet aan en dus hebben ze een hoop moeten schrappen, zelfs delen van het verhaal zelf.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]Next gen consoles hebben nu al idd mindere hardware dan een high end PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien het op het eind is maakt het toch niet uit voor het verhaal.
[..]
De next-gen consoles hebben een middenklasse videokaart, daardoor heeft men tijdens de ontwikkeling van het spel een hele hoop concessies moeten doen.
Het was de bedoeling dat het zo mooi zo worden als aangekondigd maar dat konden de consoles niet aan en dus hebben ze een hoop moeten schrappen, zelfs delen van het verhaal zelf.AFCA
Qui audet adipiscitur
En aangezien spellen beter verkopen op de console dan op de PC heeft de PC een probleem, je kan wel superhardware in je kast hebben zitten maar de spellen worden gemaakt voor de consoles...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Next gen consoles hebben nu al idd mindere hardware dan een high end PC.
Niet alle spellen gelukkig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En aangezien spellen beter verkopen op de console dan op de PC heeft de PC een probleem, je kan wel superhardware in je kast hebben zitten maar de spellen worden gemaakt voor de consoles...
Klopt, maar het kost wel meer tijd en moeite om een consolespel om te zetten naar een PC spel.quote:
Fifa is sowieso niet serieus te nemen op grafisch vlak. CoD ook niet meer echt, ziet er ook outdated uit. De nieuwe BF is ook nog current gen. Witcher 3 zien we het wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef AntiChrist7 het volgende:
Next-gen is idd een lege term, met consoles die nu al eigenlijk outdated zijn. En Ubisoft heeft de pech dat zij de eerste zijn die een game uitbrengen die zo wordt genoemd. En je kan moeilijk zeggen "ja, Sony en Microsoft hebben jullie belogen", dan verkoop je niets meer...
Maak je een nieuwe, originele IP, wordt die natuurlijk neergesabeld, ik kan niet wachten tot we de reviewscores van de "nieuwe" battlefield, FIFA en CoD zien....
Valve en CD project ontwikkelen tenminste op PC en porten het naar de consoles. Hopelijk worden de Bethesda spellen ook geen ports meer naar de PC zoals Skyrim, die alleen zwaar gemod er prachtig uitziet en goed werkt qua interface.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt, maar het kost wel meer tijd en moeite om een consolespel om te zetten naar een PC spel.
Met consoles staat de hardware vast en hoeft je geen rekening te houden met duizenden configuraties.
Wat dat betreft is het andersom makkelijker, als het op PC werkt moet het ook op console kunnen werken.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
THE END...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een dilemma erachteraan.
Doe ik dit
of
Doe ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zijn inkomen. 1.002.300quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Aan het eind van het spel heb je zelfs meer geld dan Crime Boss Lucky Quinn (ongeveer 10 miljoen op de rekening volgens het spel zelf, wat tegenwoordig vrij weinig is voor een mafiabaas maar dat terzijde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Die 2 mannetjes niet doden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik een criminal convoy moet onderscheppen maar 2 mannetjes niet moet doden, hoe doe ik dat t beste?
Eerst de rest neerschieten en dan erop afrennen en takedown doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef JohnB52 het volgende:
Ja hehe, maar ik moet ze wel uitschakelen.
En ze hebben beide een gun. Dus k kan ook niet zeggen van stop. Ik hou je aan.
ik knal altijd de voorste en achterste auto aan puin met mijn grenade launcher waarna de target in de middelste auto uitstapt. Beetje tactisch schuilen achter de auto's terwijl je op hem af rent en dan neerknuppelen. Heb nog geen 1 keer gefaaldquote:
SPOILER: Shell Cups Mini-game Cheat/AchievementOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij Act 3, missie 2 en zit op 60%. Heb het tot nu toe redelijk gevarieerd gehouden; 1 of 2 campaign missies, dan een paar Fixer contracts (heb er nu 15 gehad). En ook al alle investigations en gang hideouts gedaan. Op naar de 100%!quote:Op zondag 8 juni 2014 12:04 schreef utopie het volgende:
zojuist 100% progression gehaald. Vond het wel een geinig spel alleen na 50% begon het al te vervelen en de fixer contracts lijken wel eindeloos veel te zijn
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef utopie het volgende:
hehe, nice.. ik moet nog ronde 3 halen, had het zelf met een cheat gedaan (unlimited focus, onderdeel van een Cheatengine cheat) maar dan ben je ook minstens een half uur bezig met die cups.. en daar had ik dus op een gegeven moment geen zin in en ben ik gestopt.SPOILER: Shell Cups Mini-game Cheat/AchievementOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In slow-mo zie je het balletje in elk geval ook van beker verwisselen.
Ja..quote:Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nu alle missies gedaan. Ik zit op 30% ofzo. Ik heb achteraf pas die dlc missie gedownload kan ik die dan nog doen?
Ik heb samen met mijn vriendin alle ronden gehaald zonder cheats of trucjesquote:Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
hehe, nice.. ik moet nog ronde 3 halen, had het zelf met een cheat gedaan (unlimited focus, onderdeel van een Cheatengine cheat) maar dan ben je ook minstens een half uur bezig met die cups.. en daar had ik dus op een gegeven moment geen zin in en ben ik gestopt.
In slow-mo zie je het balletje in elk geval ook van beker verwisselen.
Tot frustrerends toe of viel het mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb samen met mijn vriendin alle ronden gehaald zonder cheats of trucjes
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die spelletjes zijn saai en kut..
Bij dat bierzuipspelletje haal ik niet eens de eerste 5 rondes..
Jups, de mooiste kills die ik gemaakt heb was eerst goed kijken wat iedereen heeft en als er een een explosief bij zich heeft zorgen dat alle vijanden naar hem toe lopen met lures enzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef Klonk het volgende:
Blijft een wonderbaarlijk tof gevoel om zo'n hele post uit te schakelen met een camera , wat haakwerk en een paar takedowns
En soms is de AI zo dom..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jups, de mooiste kills die ik gemaakt heb was eerst goed kijken wat iedereen heeft en als er een een explosief bij zich heeft zorgen dat alle vijanden naar hem toe lopen met lures enzo.
En als ze dan allemaal bij elkaar zijn z'n granaat tot ontploffing brengen en bij de anderen de comms jammen.
Soms weten ze een granaat nog weg te gooien maar vak gooien ze richting een ander
ook weleens gehad dat een gast een granaat naar z'n baas gooide..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En soms is de AI zo dom..
Gooien ze de granaat tegen een muur en ketst terug de groep in
Laatste missie in die wapensmokkel case;quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En soms is de AI zo dom..
Gooien ze de granaat tegen een muur en ketst terug de groep in
Hoor van veel mensen dat dit spel echt super tegenvalt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef einschtein het volgende:
Dus ik zit te twijfelen om hem te halen voor de XBOX. Is het écht zo leuk?
Ik hou van GTA V, is het daar enigszins mee te vergelijken?
Hoelang deed je er over? En extra's ook uitgespeeld? 30 euro en je hebt Thief maar dat lijkt me ook een kut gamequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
WD uitgespeeld, wat is nog meer een leuke game uit de store ? ik heb 27 euro PSN tegoed over
ik denk zo'n 2 hele dagen met wel slapen tussendoor natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Hoelang deed je er over? En extra's ook uitgespeeld? 30 euro en je hebt Thief maar dat lijkt me ook een kut game
Thief lijkt net Hitman(Vroeger was Hitman geniaal oude versie)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
Thief is KUT de laadschermen tussen verschillende delen zijn langer dan het spel zelf
Ik vermaak me er kostelijk mee op de xbox one, maar sommige dingen hadden beter gekund. zeker geen slecht spel de scores rond de 7 zijn terecht wmbquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoor van veel mensen dat dit spel echt super tegenvalt.
Je had je Xbox 360 toch verkocht? Of heb je weer een nieuwe
Edit: Grafisch valt die ook enorm tegen op de Xbox 360 en PS3.
Je kan via options 'Online Invasions' uitzetten waarna het spel alweer stukken leuker speeltquote:Op zondag 15 juni 2014 01:23 schreef Mothzor het volgende:
Ik was enthausiast...maar ben er nu helemaal klaar mee.
Wat is de lol om iemand te invaden als hij doodleuk op start kan drukken....als de wereld om je heen dan niet stil staat weet je dat er een fixer ergens in de buurt is.
Naar een open stuk gaan en kansloos!!!
Ik vindt het invaden juist leuk.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Je kan via options 'Online Invasions' uitzetten waarna het spel alweer stukken leuker speelt
Maar serieus om de zoveel tijd op start drukken is ook irritant, kan me niet voorstellen dat er heel veel zijn die dat doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:15 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik vindt het invaden juist leuk.
Echter als je iemand bijvoorbeeld tailt zonder op te vallen kan hij je nooit door hebben. Echter als hij op start drukt en de wereld gaat door achter zijn start scherm dan weet hij dat hij getaild of gehacked gaat worden!
Maakt voor mij het hacken minder leuk omdat je bijna niet onopgemerkt iets kan doen.
Hier kwam ik gisteren achter, wou even naar beneden en druke op start. Ging de game op de achtergrond dus gewoon verder. Daarna kwam ik er dus achter dat dat kwam omdat iemand mij invadequote:Op zondag 15 juni 2014 11:15 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik vindt het invaden juist leuk.
Echter als je iemand bijvoorbeeld tailt zonder op te vallen kan hij je nooit door hebben. Echter als hij op start drukt en de wereld gaat door achter zijn start scherm dan weet hij dat hij getaild of gehacked gaat worden!
Maakt voor mij het hacken minder leuk omdat je bijna niet onopgemerkt iets kan doen.
Als je geen voeten ziet dan kan je ook geen schaduw zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Stoor me niet aan de graphics op de One eerlijk gezegd, enige rare vind ik dat er geen schaduw van je af komt als je in een lichtstraal van een koplamp staat.
Ik erger me niet aan de huidige graphics maar dit ziet er wel erg mooi uit, meer textuur in de weg, beter water, fotorealistischer.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn dit komt weer in de buurt hoe Watch_Dogs getoond werd op de E3 2012.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
QFT, erg goed onderbouwd ook..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat een baggerbende zeg, Ubisoft.
Echt verschrikkelijke stumpers
Een spel expres een stuk lelijker maken op de PC, en het slechter lopend maken zodat de achterstand van de 'next-gen' consoles kleiner is. Dat noem ik rattig.quote:
PC kon het ook niet aan zonder 16GB geheugen en een DIKKE videokaart met 2GB geheugen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Een spel expres een stuk lelijker maken op de PC, en het slechter lopend maken zodat de achterstand van de 'next-gen' consoles kleiner is. Dat noem ik rattig.
Ik heb nu veel betere performance, en mensen hebben voor dezelfde FPS op High veeel betere graphics, zoek de fora maar op. Dus Ubisoft is gewoon weer lui en achterbaks geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PC kon het ook niet aan zonder 16GB geheugen en een DIKKE videokaart met 2GB geheugen.
Ze hebben gewoon veel te hoog ingezet.
Ik heb vroeger nog bij Silicon Graphics gewerkt (jaaaren geleden ten tijde van Terminator 2 en Jurassic Park)
Die lieten daar ook geweldige! graphics zien waar de huidige computer het nog steeds moeilijk mee zou hebben.
maar goed, die hadden toen al wel DIKKE systemen, 128bits, 64GB geheugen, 32cores, etc.
Je kan het wel maken maar met een spel moet iedereen ermee kunnen spelen.
Die aangepastte graphics hierboven zijn een mod voor Watch Dogs, de maker zelf zegt ook dat het er wel super uitziet maar dat het nog niet super speelt..
ben jij niet dezelfde zeurpiet die zo stoefte over hoe hij alles toch maar piraat? Dan heb je geen recht tot klagen vind ikquote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb nu veel betere performance, en mensen hebben voor dezelfde FPS op High veeel betere graphics, zoek de fora maar op. Dus Ubisoft is gewoon weer lui en achterbaks geweest.
Leuk man, maar ik heb dit spel gewoon via Origin gekocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
ben jij niet dezelfde zeurpiet die zo stoefte over hoe hij alles toch maar piraat? Dan heb je geen recht tot klagen vind ik
Ok, dan bied ik mijn excuses aan en heb je wel degelijk recht tot klagen. Al is het mij een raadsel waarom je de game door twee slechte client gaat runnen als het al door 1 moet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Leuk man, maar ik heb dit spel gewoon via Origin gekocht.
Ik heb het 3x doorgelezen en ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef JohnB52 het volgende:
Schijtspel af en toe zeg.
Vast bij verhaal:
Gevangenis
Criminal convoy: politie
Gang hangout: op een dak dat je er 2 moet takeouten.
Geen punt!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ok, dan bied ik mijn excuses aan en heb je wel degelijk recht tot klagen. Al is het mij een raadsel waarom je de game door twee slechte client gaat runnen als het al door 1 moet.
OT: als je de specificaties van de next gen ziet, is het toch geen geheim dat ze nu al outdated zijn?
Dat zijn onderdelen die je kan doen in t spel, wat me niet lukt. Zal wel door vermoeidheid komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb het 3x doorgelezen en ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.
Je moet hem toch door Uplay starten? of verwar je de twee?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen punt!
Wat bedoel je, 2 clients? Ik run niet Steam + Origin, maar alleen Origin.
Het is niet dat Ubisoft bekend is om zijn moeilijke games :p Alleen die gang hideouts zijn soms wat lastig omdat je de targets moet neerslaan en niet killen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat zijn onderdelen die je kan doen in t spel, wat me niet lukt. Zal wel door vermoeidheid komen.
Even slapen en daarna weer proberen. Ik vind W_D gaaf, maar aan de andere kant ben ik nooit immersed, het is veel te simpel. Pak een Silenced wapen, neem Focus en je kunt gewoon tussen 5 enemies staan, Focus aandoen, en voordat het detecteer driehoekje vol is allemaal neerschieten. zo simpel is het.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat zijn onderdelen die je kan doen in t spel, wat me niet lukt. Zal wel door vermoeidheid komen.
Oeps, ik verwar uPlay met Origin.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Je moet hem toch door Uplay starten? of verwar je de twee?
[..]
Het is niet dat Ubisoft bekend is om zijn moeilijke games :p Alleen die gang hideouts zijn soms wat lastig omdat je de targets moet neerslaan en niet killen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |