Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
Heuj, date 3 was een groot succes. Hele slechte film gekeken, maar dat was misschien wel juist de goede zet. Nu ook gezoend, vaker dan eens, en het was ook gewoon een hele toffe avond.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
pic?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dit nou weerkreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dit nou weerkreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Dat kan ook, ja.quote:
Nee, helemaal niet, ging vrij organisch eigenlijk. Best veel gezamenlijke interesses.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?
Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaasquote:Wat is dit nou weer kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?quote:maar in 'het echie' heb ik best vaak sjans
Nah nee, als de man in kwestie denkt: "I'd hit that" zit je al wel goed qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:45 schreef SSJKliko het volgende:
verwachten hun gewoon wel de nieuwe Olivia Wilde of zo
Alsof dat ooit gebeurt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?
Ik vind het nogal onbeschoft eigenlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaas
[..]
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?
Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoortquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:56 schreef SSJKliko het volgende:
Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk inquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoort
Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeurenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk in
Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Buffell het volgende:
[..]
Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.
Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeuren. Ik snap er niets van. Hoe kan je bij de eerste indruk nou zo kieskeurig zijn...
thanks.quote:
Ze is wel meerderjarig toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:13 schreef Buffell het volgende:
ja maar je bent verdomme net pas 4 maanden weer vrij,
Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
Een open relatie is je antwoord. Win-win.
Ben je helderziend ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.
Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je helderziend ofzo?
Want wat voor type meiden vinden dat dan wel ok?
Hokjesdenkers![]()
Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:17 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.
Misschien niet de goede benaming. Maar zij is niet een meid wat daar wat in zou zien zitten. Ik zelf trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.
Dus daarom vraag ik je; wat voor type dames gaan volgens jou wel voor een open relatie?
Just curious...
Oh ja, die zijn er ook wel op Tinder. Maar er zijn er ook gewoon genoeg die 'average' zijn, en als je iemand echt leert kennen wordt diegene per definitie voor mij al aantrekkelijker. En die mensen worden ook al meteen weggeklikt door sommigen. Snap echt niet wat die lui verwachten, vaak zijn ze zelf ook geen supermodel, haha.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensen
En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.quote:Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Nou dat doen mannen ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef JCPepino het volgende:
[..]
En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.
Ik heb liever ook dat ze eerlijk zijn. Ze mogen zelfs ronduit zeggen; he je bent echt super-lelluk, sorry. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat velen dan gaan zeggen: ja maar we hadden echt een leuk gesprek, uiterlijk is niet alles blablabla.
Uiteindelijk blijft plotseling verwijderen/blokkeren toch echt iets van de online wereld. Moet je voorstellen dat je zoiets in het echte leven zou doen ;p
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logicaquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.
Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica
Ik weet natuurlijk niks van jouw sjans of vermeende sjans af irl, dus daar valt moeilijk aan te refereren voor me. De logica.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica
Meestal is het 'op eerste gezicht' sjans, en niet eind van de avond sjans. Ik ga bijna nooit uit naar een discotheek/kroeg of wat dan ook dus ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
Er is altijd de optie dat je irl verkeerd op vat
Of dat het 'eind van de avond' sjans is
Nope! Wel gehad, maar ik kreeg creepers in PM dus heb de foto's een hele tijd geleden weggehaald haha.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel maar heb je geen FoBO waar het een en ander te checken is?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dm anders maar voor een neutraal - maar wel erg direct - oordeel.
Eh, koekoek. Jij vraagt hier toch om een reden waarom je verwijderd bent? Ik geef je er eentje die plausibel is. Dat heeft weinig met vooroordelen te maken, ik ken je verder namelijk niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef SSJKliko het volgende:
[..]en waarom zou ik dat doen, haha. Je had al meteen allerlei vooroordelen.
Doe maar naar mij danquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef SSJKliko het volgende:
[..]en waarom zou ik dat doen, haha. Je had al meteen allerlei vooroordelen.
Omdat jij denkt dat die reden plausibel is, is je oordeel al meteen gekleurd. En op dat laatste ga ik niet eens reagerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, koekoek. Jij vraagt hier toch om een reden waarom je verwijderd bent? Ik geef je er eentje die plausibel is. Dat heeft weinig met vooroordelen te maken, ik ken je verder namelijk niet.
Oh. En ik hoef niet in je broekje. Wees maar niet bang.
Meerdere mensen verwijderen je gelijk na een eerste gesprek. In de meeste gevallen is het dan omdat je uiterlijk ze niet aanspreekt, plain and simple. Of je dat nu leuk is om te lezen of niet, feit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Omdat jij denkt dat die reden plausibel is, is je oordeel al meteen gekleurd. En op dat laatste ga ik niet eens reageren
Ben jij zo'n type die er al jaren zit? Je klinkt wel als zo'n zuurpruimquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Meerdere mensen verwijderen je gelijk na een eerste gesprek. In de meeste gevallen is het dan omdat je uiterlijk ze niet aanspreekt, plain and simple. Of je dat nu leuk is om te lezen of niet, feit.
Een andere mogelijkheid is dat je een irritante gesprekspartner bent die niks wil horen wat haar onwelgevallig is. Ik begin nu wat meer naar die kant te neigen, toegegeven.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Meerdere mensen verwijderen je gelijk na een eerste gesprek. In de meeste gevallen is het dan omdat je uiterlijk ze niet aanspreekt, plain and simple. Of je dat nu leuk is om te lezen of niet, feit.
Een andere mogelijkheid is dat je een irritante gesprekspartner bent die niks wil horen wat haar onwelgevallig is. Ik begin nu wat meer naar die kant te neigen, toegegeven.
Dit is dus precies wat ik net bedoelde. Vraag het dan niet als het mogelijke antwoord je toch niet aanstaat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is een combinatie van gesprekspartners he... Als jij tegen iemand aanduwt gaat de ander terugduwen
Veel mensen vinden dat moeilijk of voelen zich dan bezwaard hoor, vergis je niet. Dan is het makkelijker om na het gesprek dat contact te verwijderen. En je zou ze de kost moeten geven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan hadden ze haar wel tijdens het gesprek geblockt toch?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat moeilijk of voelen zich dan bezwaard hoor, vergis je niet. Dan is het makkelijker om na het gesprek dat contact te verwijderen. En je zou ze de kost moeten geven.
zo lang we geen foto's hebben gezien is dat toch ook gewoon plausibel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Omdat jij denkt dat die reden plausibel is, is je oordeel al meteen gekleurd. En op dat laatste ga ik niet eens reageren
Wacht even. Waren het speeddates?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]hoezo, als ik Paiq goed begrijp hadden ze me tijdens die eerste 5(?) minuten al kunnen verwijderen en daarna na die 8 minuten als ze vonden dat ik geen match was. SImpel toch?
dan hebben ze toch nog geen foto gezien?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]hoezo, als ik Paiq goed begrijp hadden ze me tijdens die eerste 5(?) minuten al kunnen verwijderen en daarna na die 8 minuten als ze vonden dat ik geen match was. SImpel toch?
Sowieso is het altijd een plausibele mogelijkheid. Aangezien iedereen een andere smaak heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lang we geen foto's hebben gezien is dat toch ook gewoon plausibel?
Wel als je snel praat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan hebben ze toch nog geen foto gezien?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig heb je wel humor en de mogelijkheid om met een knipoog met kritische vragen en opmerkingen om te gaan. Dat doet het wel goed
Volgens mij wel? Die andere waar ik aan gematched was met z'n 'openingsvraag' die was al weken niet online geweest volgens Paiq dus, dat schoot niet op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht even. Waren het speeddates?
Dank jequote:Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig heb je wel humor en de mogelijkheid om met een knipoog met kritische vragen en opmerkingen om te gaan. Dat doet het wel goed
Matches zijn wat anders dan speeddates. Bij dat laatste heb je de mogelijkheid een gesprek te verlengen of niet. Als je foto's al te zien waren en het gesprek werd verlengd ligt het dus niet aan je uiterlijk, me dunkt. Maar dat is info die je er net ook wel bij had mogen zetten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Volgens mij wel? Die andere waar ik aan gematched was met z'n 'openingsvraag' die was al weken niet online geweest volgens Paiq dus, dat schoot niet op.
Ja, stiekem ben ik een fervent My Little Pony aanbidderquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Matches zijn wat anders dan speeddates. Bij dat laatste heb je de mogelijkheid een gesprek te verlengen of niet. Als je foto's al te zien waren en het gesprek werd verlengd ligt het dus niet aan je uiterlijk, me dunkt. Maar dat is info die je er net ook wel bij had mogen zetten.
Dan ligt het dus ergens anders aan. Je bent niet leuk om mee te praten of je hangt een of andere weird ass overtuiging aan.
Als dat in het eerste gesprek al aan bod komt, vind ik dat ook niet perse heel aantrekkelijk nee...quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik een fervent My Little Pony aanbidder![]()
Ach nee, hartstikke atheïst. Enige wat ik kan bedenken dat ze zou kunnen afschrikken is mijn ambitie maar hey, dan heb je ambitie, is het weer te veel
*gniffel*quote:
quote:
Welke van de dingen die ik noemde?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als dat in het eerste gesprek al aan bod komt, vind ik dat ook niet perse heel aantrekkelijk nee...
Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ach nee, hartstikke atheïst. Enige wat ik kan bedenken dat ze zou kunnen afschrikken is mijn ambitie maar hey, dan heb je ambitie, is het weer te veel
Trof je letterlijk 3 mensen die vroegen "wat is je ambitie?"quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:14 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Welke van de dingen die ik noemde?
Ze vroegen overigens alle drie naar mijn ambitie en mijn studie, dus ja.
Shit, ik dacht dat dat hip was man. Hoor ik er weer niet bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.
Je begrijpt dat ik zelf met sarcasme loop te strooien naar je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sarcasme niet herkennen zou voor mij trouwens ook een no-go zijn, SSJKliko.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lang we geen foto's hebben gezien is dat toch ook gewoon plausibel?
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Plausibel zeg ik gewoon uhhh... PLAUSIBEL!!!"
Ik kan dat woord niet meer normaal lezen
Laat maar. We zitten op andere planeten, jij en ik. Qua theater, doe je zoiets?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik zelf met sarcasme loop te strooien naar je?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laat maar. We zitten op andere planeten, jij en ik. Qua theater, doe je zoiets?
kortzichtige gasten man. Het enige wat vrouwen mij kan afschrikken, echt het enige, zijn mijn ountige ellebogen. Verder. Niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
We moeten er gewoon ervan uitgaan dat de online wereld gewoon een beetje 'raar' is. Ik hoop alleen niet zo te worden als die mensen, maar gewoon nog de principes volgen die ik in de 'echte' wereld ook hanteer. En ja ik vind het 'leuk' om dingetjes tussen ' ' te zetten.quote:Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.
In sommige gevallen is dat wel meer dan enkel 'een beetje'. Maar dit is al zo sinds je kan daten via het internet volgens mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef JCPepino het volgende:
[..]
We moeten er gewoon ervan uitgaan dat de online wereld gewoon een beetje 'raar' is. Ik hoop alleen niet zo te worden als die mensen, maar gewoon nog de principes volgen die ik in de 'echte' wereld ook hanteer. En ja ik vind het 'leuk' om dingetjes tussen ' ' te zetten.
FOK! bewijst hetquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In sommige gevallen is dat wel meer dan enkel 'een beetje'. Maar dit is al zo sinds je kan daten via het internet volgens mij.
Jup. Ben er zelf 1 vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
FOK! bewijst hetEr lopen rare snuiters rond op het weeweewee
Wat dacht je van gewoon niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
Maar goed, de vraag is nu wanneer gaan H_J en die kliko elkaar daten/neuken?
Dat komt omdat jij dat soort dingen kunt, Weissman.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Godver, ik moet het ook altijd zelf weer doen he?!
Pics or we don't believe itquote:
Vergeet ook de andere optie niet HJ. Heb je ergens een paar duizend man te paard beschikbaar om richting Rusland te trekken terwijl je de hele tijd met 1 hand in je jasje in het Frans aan het brabbelen bent, en vooral niet van je paard af komt zodat mensen niet merken dat je maar 1.55 meter bent?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
Maar goed, de vraag is nu wanneer gaan H_J en die kliko elkaar daten/neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Als mannen je al bij bosjes verwijderen, zou ik dat pad niet op gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen
quote:Op zondag 6 april 2014 02:18 schreef All-out het volgende:
hahaa, dank SSJ Kliko (...?) voor weer een paar uiterst vermakelijke pagina's in dit topic! Zal ik de verschillende conclusies nog even op een rijtje zetten?
optie 1. U is het antropologisch equivalent van een waterbuffel, danwel dik danwel lelijk. Dit checkt men niet door het gehalte "ik heb sjans", maar gewoon door in de spiegel te kijken..
optie 2. U is een buitengemeen vervelend gesprekspartner, niet gehinderd door enige kennis van communicatie, inlevingsvermogen of anderzijds zelfreflecterende vaardigheden.
optie 3. U doet iets met theater.
mijn gok is alledrie.Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons.quote:Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hégeen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Ons? "Wij"quote:Op zondag 6 april 2014 10:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons.
Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voorquote:Op zondag 6 april 2014 10:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons.
Heb je nou al een foto naar iemand gestuurd?quote:Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voor
Puntige ellebogen en O-benenquote:Op zondag 6 april 2014 10:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je nou al een foto naar iemand gestuurd?
Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).quote:Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hégeen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Ach, er is maar een stuk vlees wat ze wel in haar mond moet stoppenquote:Op zondag 6 april 2014 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).
Wait what?quote:Op zondag 6 april 2014 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).
Magic!quote:
Als je je zelfvertrouwen af laat hangen van wat wildvreemden op een internetforum zou ik dat plan van online daten ook nog maar even in de koelkast zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Haha zei ik dat ik dat doe dan?quote:Op zondag 6 april 2014 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je je zelfvertrouwen af laat hangen van wat wildvreemden op een internetforum zou ik dat plan van online daten ook nog maar even in de koelkast zetten.
je klinkt echt zo enorm als yats2quote:Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voor
Wie is yats2?quote:Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je klinkt echt zo enorm als yats2
Hoe harder mensen roepen dat ze zoveel zelfvertrouwen hebben etc hoe meer ik er altijd aan twijfel
En wat je tot nu toe laat zien helpt niet echt
Het is je hele houding hierquote:Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wie is yats2?En hard roepen, nou nou, heb het wel twee keer gezegd, wat veel!
En dat bepaal jij uit tekst?quote:
ach aangezien ik andere het zelfde zie typen twijfel ik voor alsnog niet zo veel aan mijn eigen oordeel hierinquote:Op zondag 6 april 2014 11:21 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
En dat bepaal jij uit tekst?Je weet dat je tekst zelf zo kunt interpreteren zoals je wilt? Dus als jij wilt interpreteren dat ik stiekem - even als voorbeeld - een verlegen huismus ben zonder zelfvertrouwen, dan interpreteer je het vanzelf zo. En niets wat ik zeg of doe gaat jou van die interpretatie afhelpen, want jij wilt 't zo zien.
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weetquote:Op zondag 6 april 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach aangezien ik andere het zelfde zie typen twijfel ik voor alsnog niet zo veel aan mijn eigen oordeel hierin
en ik kom al wat langer op fok, de meeste mensen wist ik prima in te schatten
dat hebben ze gisteren al genoeg gedaanquote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weetleg mij maar eens uit hoe ik volgens jou overkom dan en wat ik zou moeten verbeteren. Ben benieuwd
Je kunt niet tegen kritiek; een minder happy-de-peppy klinkende reden waarom mensen je wegklikken zie je gelijk als persoonlijke aanval, je hapt alsof je in geen jaar gegeten hebt, je mist sarcasme etc. To name just a few pointers.quote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weetleg mij maar eens uit hoe ik volgens jou overkom dan en wat ik zou moeten verbeteren. Ben benieuwd
Nou, nee, ik wil het graag van jou horen. Jij beweerd dat je mensen zo goed kan inschatten, dus kom maar op, niet terugkrabbelen nou hé.quote:Op zondag 6 april 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hebben ze gisteren al genoeg gedaan
als je me per uur gaat betalen wil ik het prima doen maar voor nu zeg ik: lees maar terug
quote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou, nee, ik wil het graag van jou horen. Jij beweerd dat je mensen zo goed kan inschatten, dus kom maar op, niet terugkrabbelen nou hé.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen kritiek; een minder happy-de-peppy klinkende reden waarom mensen je wegklikken zie je gelijk als persoonlijke aanval, je hapt alsof je in geen jaar gegeten hebt, je mist sarcasme etc. To name just a few pointers.
Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bentquote:
daar gingen mensen niet meteen vanuit, het was een optiequote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent![]()
Oh, en sarcasme komt inderdaad niet altijd over via the interwebz, maar hey, tekst hé. IRL kan ik het prima inschatten.
Volgens mij is het meer als op de middelbare school, wanneer er een invalkracht was. Die wordt gewoon even getestquote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
God, krijgen we hier weer een herhaling van. Je werd weggeklikt door meerdere mensen, dat je lelijk bent zou daarvoor een reden kunnen zijn. Misschien is het niet zo en ben je het lekkerste wijf ter wereld, dat weten we verder niet.quote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent![]()
Oh, en sarcasme komt inderdaad niet altijd over via the interwebz, maar hey, tekst hé. IRL kan ik het prima inschatten.
Sowieso er veel waarde aan hechten als je wordt weggekliktquote:Op zondag 6 april 2014 11:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
God, krijgen we hier weer een herhaling van. Je werd weggeklikt door meerdere mensen, dat je lelijk bent zou daarvoor een reden kunnen zijn. Misschien is het niet zo en ben je het lekkerste wijf ter wereld, dat weten we verder niet.
Hoezo zou dat uberhaupt een persoonlijke aanval kunnen zijn als geen mens weet hoe je eruit ziet?quote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:
hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent![]()
Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar doorquote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Rickario het volgende:
Zo. Gisteren ook weer eens date gehad.
Stapplannen gingen last minute niet door. Dus toen uit verveling maar even Tinder aangeslingerd. Een match en binnen een uur al dateplannen. Ik had immers toch niks anders te doen.
Maar ik was er dus niet op voorbereid en ik had dus niks in huis. Alleen nog wat cola, bier en pizza. Dus ik vroeg maar even wat ze dronk enz. Dus ik snel naar de supermarkt... Bleek dat de klok hier in dit huis nog op wintertijd stond.![]()
Het werd dus een bier en pizza date
Om half 12 stond ze hier voor de deur. En tsja dan moet ik toch weer bekennen dat ik ultiem slecht ben in het inschatten van foto's. Totaal niet mijn type en ook nog eens een stuk boven de 1m80. In een split second was het dus duidelijk dat het voor mij niks zou worden. Toen ze vervolgens haar jas uittrok en een gigantische tattoo tevoorschijn kwam was het voor mij helemaal duidelijk.
Gezellige avond gehad. Beetje plaatjes gedraaid. Rond 3.30 er maar een eind aan gebreid.
Ze kan hier de gesprekken toch plaatsen?quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
Ik wil het niet per se opnemen voor SSJKliko.... maar zolang we niet daadwerkelijk van die drie gasten gehoord hebben waarom ze haar wegklikte kan het van alles zijn. Zal het niet een combinatie zijn van haar en de soms wat vreemd gemanierde online datingwereld?
natuurlijk, dat ontkent toch ook niemand?quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
Ik wil het niet per se opnemen voor SSJKliko.... maar zolang we niet daadwerkelijk van die drie gasten gehoord hebben waarom ze haar wegklikte kan het van alles zijn. Zal het niet een combinatie zijn van haar en de soms wat vreemd gemanierde online datingwereld?
Ik heb de Paiq-teamfiguren op deze precaire kwestie gezet en die proberen de identiteit van deze heerschappen te achterhalen zodat we ze eens goed aan de tand kunnen voelen. Doen ze nog wat nuttigs.quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo zie ik SSJ voor me:
[ afbeelding ]
Of nog wat zwaarder opgemaakt en veel accecoires
Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebtquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef SSJKliko het volgende:
[..]al was hij de laatste man op aarde, haha. Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen
Inderdaad, their loss.quote:Op zondag 6 april 2014 11:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso er veel waarde aan hechten als je wordt weggeklikt
Waar jij er natuurlijk 1 v bent.quote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.
Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.
Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.
Misschien was het wel mijn (en jouw) redding, omdat we misschien wel onder een auto waren gekomen op een eerste date
Als die me helemaaaal niet aanspreekt nee maar bij twijfel .. zie hierbovenquote:Op zondag 6 april 2014 12:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?
Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!
Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!
Aanbod en keuze genoeg altijdquote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?
Was een ONS en spreek dr nog wel eens ja.quote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?
Neuh dan niet inderdaad.quote:En je spreekt nu toch over twijfelgevallen.. maar om iemand die totaal je type is niet is (en dan mbt iets dat minder veranderlijk is dan haardracht) .. ga je het toch geen kans geven?
precies, ze weet niet wat ze mistquote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss
Nee, de jouwe. Ze pijpt fantastisch.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :pquote:Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebt
Edit: arrogant is wellicht niet het juist woord. Het lijkt of je met je woorden een Barriere opbouwt teneinde je te beschermen tegen emoties. Zo komt het een beetje over. Vrij oppervlakkig, zodra het dieper dreigt te gaan wordt je arrogant. Daarnaast geef je aan dat je zo ongeveer elke man op aarde kan krijgen en dus de mannen op minderwaardige media als internet eigenlijk niet hoeft.
IMHO
[..]
Inderdaad, their loss.
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenquote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen.
Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En HJ deed niet eens een poging om haar te versieren of ook maar iets in die geestquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.
Ik ben ook een botte klootzak. Maar wel eerlijk. Hoi.quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen.
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....
Vooral ook omdat je er zo'n laagje van 'haha grapje hoor' overheen knalt wat net te dun is
Ik zeg het niet om je te dissen of zo, maar om aan te geven wat ik bedoelde over hoe je over komt
nou dan is het al helemaal niet aardig van jequote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her lossquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan?quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
Liefdesfilm op, ben en jerry's erbij en die avond uitjanken en je bent weer het mannetje. komt goed !quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss'' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
Je kan ook een botte klaphark zijn en toch aardig overkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar door![]()
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..quote:Op zondag 6 april 2014 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan?![]()
Maar je merkt nu zelf wel wat er fout gaat, je zegt typt iets en het wordt anders opgevat. Vooral met internet daten vrij cruciaal zeg maar
Alles is te leren.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..
Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te datenquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom.
Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te daten
Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?quote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.
Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouwquote:Op zondag 6 april 2014 13:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?
Ik bedoel: ieder zijn ding. De een vindt internet daten fijner en de ander doet het liever in een kroeg of discotheek oid.
Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Rickario het volgende:
Man man man. Tijd voor wat ontopic posts. Nog date verhalen van de afgelopen dagen?
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Klinkt als werken in de ICTquote:Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom
Als mensen je al de kans niet gunnen om dat te bewijzen of uit te leggen dan houdt het wel op ja.quote:voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouw), leuke vrouw, die er maar meteen vanuit ging dat ik net zoveel tijd kwijt was met theater als dat zij kwijt was met topsport. Terwijl daar gewoon niets van waar was. En ik kreeg ook niet de kans om dat te bewijzen. Dat is gewoon frustrerend.
Dat heeft iedereen wel denk ik zo.quote:Oh, en ja, soms trek ik ook wel eens mensen aan waar ik zelf niet op val, waar dat aan ligt ben ik zelf nog niet helemaal achter.
Klinkt goed. Weer de krullenbol?quote:Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed.Aankomende week ga ik voor de verandering haar kant eens op. Zit wel goed verder.
Iemand doet in ieder geval heel hard z'n bestquote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al Metro2005 en SSJKloko moeten een gaan daten
Goed bezigquote:Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb vrijdag ook weer een date![]()
Deze keer een grondige foto/google check gedaan
Als je op mij doelt , gewoon praten met iemand staat niet gelijk aan hard zijn best doen hoorquote:Iemand doet in ieder geval heel hard z'n best
Niet al te overbodig inderdaad. Al kun je dan nog weleens voor verrassingen komen te staan.quote:Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb vrijdag ook weer een date
Deze keer een grondige foto/google check gedaan
Ja. De tweede dus, niet de eerste. Ik haat de term, maar het eh, klikt nogal goed. Dusdanig goed zelfs dat ik me bijna ga afvragen waar het addertje blijft. Dit gaat te gemakkelijk enzo.quote:
Waarom? Niet leuk genoeg?quote:
te weinig klik, te weinig enthousiasme van beide kantenquote:
Run dude, run!quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef All-out het volgende:
ik ben momenteel aan het daten met een mama van mijn leeftijd, plus kind dus. op zich wel heel leuk, maar ik vind de sfeer met het erbij niet echt geschikt om iets te ondernemen. enigszins lastig.
vanmiddag trouwens tweede date gehad, en vanavond misschien de derde, eindelijk met zn tweeën
daar is ze te mooi voorquote:
Als je geen relatie wil gaat het toch eigenlijk alleen om het 'sexy gedeelte'?quote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:
[..]
daar is ze te mooi vooren ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
En hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hierquote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:
[..]
daar is ze te mooi vooren ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hier
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigquote:Op zondag 6 april 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jullie zijn allemaal gek, horen jullie me!?
Je bedoelt Djermaine?quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
Gewoon lat noem je datalles begint als lat
En de baby mee? Dat is echt het mafste dat ik ooit gehoord heb
Lijkt me echt een krankzinnige manier van daten
'Sorry maar danilo moet even een schone luier'
Is er een stereotype alleenstaande moeder dan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef All-out het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan?dit is toch niet het 'ik wil zsm een vaste relatie-topic"? ik vind daten leuk en ik heb graag iets meer met een persoon dan alleen neuken, maar ik heb momenteel niet de toewijding voor een serieuze relatie. een soort LAT-relatie graag, maar dan zonder de lange afstand, hoe noem je dat?
en ja het kind was erbij, de eerste twee dates en nee, dat vind ik geen bezwaar. het is trouwens ook geen mokka-baby of stereotype alleenstaande moeder.
Wie zegt dat het een baby is? Het kind kan net zo goed 10 zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
Gewoon lat noem je datalles begint als lat
En de baby mee? Dat is echt het mafste dat ik ooit gehoord heb
Lijkt me echt een krankzinnige manier van daten
'Sorry maar danilo moet even een schone luier'
dat is op vele andere manieren disturbingquote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een baby is? Het kind kan net zo goed 10 zijn.
Al zou ik ook niet willen daten met een kind erbij (of sowieso een moeder)
Vertel. Je kent de situatie niet.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is op vele andere manieren disturbing
Zou jij als je moeder vrijgezel was al haar scharrels steeds willen ontmoeten? Ik gok van niet, voor een kind van 10 is het niet anders.quote:Op zondag 6 april 2014 20:46 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vertel. Je kent de situatie niet.
Zoenen of meer wanneer het kind aanwezig is, is natuurlijk not done. Maar verder zie ik er niet echt een probleem in.
Tsja. Zo raar is het toch niet dat er zo nu en dan bezoek in huis is. Als kind zoek je daar niet meteen van alles achter lijkt mij. Daarnaast denk ik niet dat het kind er steeds met z'n neus bovenop zit.quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zou jij als je moeder vrijgezel was al haar scharrels steeds willen ontmoeten? Ik gok van niet, voor een kind van 10 is het niet anders.
En als ze jong zijn snappen ze er geen zeur van wie al die mensen zijn die steeds heel aardig zijn maar dan opeens weer verdwijnen. Ook niet echt fijn.
Voor een baby is het misschien nog wel het minst disturbing.
Dus nee ik ken de situatie ook niet maar ik zou het nooit doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen kinderen.
Dat is waar maar dan ken je iemand. Niets mis met mannelijke vrienden in de vriendenkring natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja. Zo raar is het toch niet dat er zo nu en dan bezoek in huis is. Als kind zoek je daar niet meteen van alles achter lijkt mij. Daarnaast denk ik niet dat het kind er steeds met z'n neus bovenop zit.
Conclusies die nergens op slaanquote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef Weissman het volgende:
Dus de (voorlopige) conclusie:
All-out zit of al te ver in de friendzone en heeft het niet door, of de dame in kwestie heeft issue's waar hij nog niet achter is.
Bestaat er een vrouwelijke versie van mij?quote:Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je klinkt echt zo enorm als yats2
Hoe harder mensen roepen dat ze zoveel zelfvertrouwen hebben etc hoe meer ik er altijd aan twijfel
En wat je tot nu toe laat zien helpt niet echt
Trek je bioscoopbroek aan zou ik zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Bestaat er een vrouwelijke versie van mij?
Ow, en on topic, ik ben hardleers. Ik heb vrijdag weer een date met een van de dames waar ik een tijdje terug al mee gedate heb en het erg 'gezellig' mee was in de bioscoop![]()
Haha, dit keer word het een theater-stuk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trek je bioscoopbroek aan zou ik zeggen
Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, dit keer word het een theater-stuk.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?
En zeker niet weglopen zonder iets te zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?
quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
Morgen alweer date nummero 4 met dezelfde meid. Gaat rap eigenlijk zeg.
Goed bezig!quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
Morgen alweer date nummero 4. Gaat rap eigenlijk zeg.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
En zeker niet weglopen zonder iets te zeggen
hoer. 2 verschillende dates in 2 dagen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:16 schreef Capstan het volgende:
Zowel gisteren als vandaag een eerste date gehad. Met twee verschillende dames, voor de duidelijkheid, niet dat er na gisteren iemand spontaan aan geheugenverlies leed en het vandaag nog eens overgedaan moest worden (ik meen dat iemand zelfs ooit zo gek is geweest om een filmscenario te schrijven met dat gegeven als basis...dat nog verfilmd is ook, sjongejongemoetnietgekkerworden).
Beide keren een relatief eenvoudige laten-we-eens-een-drankje-doen-date, gisteren dan wel gecombineerd met een museumbezoek, wat weer eens wat anders was en zeker leuk.
Beide keren ook een leuke dame tegenover me getroffen. Met de zaterdagdame is inmiddels een tweede date gepland; duurt nog even dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ze lijkt in ieder geval enthousiast en ik heb er ook zin in. De zondagdame verklaarde nog geen wow-gevoel te hebben (ja, die term kwam er echt bijna letterlijk uit, met bijbehorende armbewegingen), maar er het voordeel van de twijfel aan te geven en waarschijnlijk nog wel te willen bezien hoe een tweede date uitpakt. Het scheelt dat ik er ook zo over dacht, al bewogen mijn armen wat minder, dus die tweede ronde mag wat mij betreft ook, maar mocht één van beiden zich bedenken, dan zij het zo.
We gaan het zien en meemaken.
Je hebt wel je naam gemaakt hier hequote:
En daar gaat het omquote:
Het gaat ook niet om het hebben van kinderen van je date. Ik begreep dat je gedate hebt in het bijzijn van dat koter. Toch?quote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef All-out het volgende:
wat een ophef over een kind zegmisschien had ik het gewoon niet moeten zeggen. het (vr) is 2 en heel aandoenlijk, dus zo vervelend is het niet, en ik heb vrienden van mijn leeftijd die ook ongepland ouders zijn geworden, misschien dat ik het daarom niet zo'n probleem vind. het is niet alsof je een keuze hebt (ja, weghalen, maar dat is heel persoonlijk) dus je moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen.
ik mocht ook niet direct bij haar thuis komen vanwege het kind, dus eerst een keer in het park afgesproken en een keer in de IKEA (kutweer) gisteravond dan de derde date bij haar thuis gehad, en dat was iig erg sexy, waarschijnlijk extra omdat we ons daarvoor steeds in hebben moeten houden. voor mij voelt het goed
Als ik constant over mezelf ga posten vinden ze me nogal narcistisch hier.quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef PeterPastoor het volgende:
WTF maakt iedereen zich druk om een date van de ander
Houd je lekker met jezelf bezig haha
Narcistisch?quote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik constant over mezelf ga posten vinden ze me nogal narcistisch hier.
Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.
Ik vind je sowieso wel wat narcistisch over komen in dit topic. Volgens mij heb ik je nog niet kunnen betrappen op een positieve post of een eigen verhaal. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggenquote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik constant over mezelf ga posten vinden ze me nogal narcistisch hier.
quote:
Ik heb wel eens een date bij de McDonalds gehadquote:Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.
Beter dan in hetzelfde inimini-dorpje!quote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
" lukt half 9 vanavond denk je? Kun je het beste parkeren in de garage aan het X-plein, ken je dat?"
Tis een vreemde stad voor me, maar ik heb daar vaker geparkeerd voor een date inderdaad....
Is ook tijd om jezelf af te vragen BoL of je wel lekker bezig bent...
Tx, dat had ik ff nodigquote:Op maandag 7 april 2014 12:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Beter dan in hetzelfde inimini-dorpje!
Gaat me wel snel af allemaal zeg. Misschien even gas terugnemen, maar dat gaat lastig als het steeds zo gezellig en leuk isquote:
Ik heb hem anders erg vaak Goed Bezig! Zien posten.quote:Op maandag 7 april 2014 11:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso wel wat narcistisch over komen in dit topic. Volgens mij heb ik je nog niet kunnen betrappen op een positieve post of een eigen verhaal. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Waarom niet uit eten?quote:Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Bios en uit eten vind ik over het algemeen ook worst-first-dates. Apenheul is dan wel weer een leuke 'andere' soort date. IJsje halen nog altijd #1. En je kind meenemen op date, wtf, voor het eggie ?
Omdat als het na 5 minuten al niet lijkt te klikken je in een wat oncomfortabele sfeer komt te zitten. Ga je voortijdig weg of blijf je toch de tijd volmaken en probeert het gezellig te houden etc etc.quote:
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomtquote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef habitue het volgende:
Maargoed hoeveel dates zullen er daadwerkelijk 10 min duren. Ik gok minder dan een procent.
uit eten vind ik gewoon leuk altijd hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Bios en uit eten vind ik over het algemeen ook worst-first-dates. Apenheul is dan wel weer een leuke 'andere' soort date. IJsje halen nog altijd #1. En je kind meenemen op date, wtf, voor het eggie ?
Daarom vind ik pizza oid nog wel kunnen, maar zou ik niet uitgebreid gaan dineren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomt
heb ik anders nog nooit gehad en ik ging eigenlijktijd ergens wat etenquote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomt
Ik had het zelfs toen ik eens een subwaybroodje ging etenquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ik anders nog nooit gehad en ik ging eigenlijktijd ergens wat eten
Je kan ook na het drankje vooraf denken: Mwa, laten we het maar bij een drankje houden.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo als manquote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Rickario het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat het je als man een klap geld kan kosten. Nogal zuur als het totaal niet klikt
Ook niet zo charmant. Subwaybroodjes die totaal uit elkaar flikkeren wanneer je ze probeert op te etenquote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had het zelfs toen ik eens een subwaybroodje ging etenDat ik na de eerste paar happen zoiets had van.. dit wordt hem echt niet
Dat maakt het nog wel eens grappigquote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Rickario het volgende:
Ook niet zo charmant. Subwaybroodjes die totaal uit elkaar flikkeren wanneer je ze probeert op te eten
Noem me ouderwets maar ik vind dat niet meer dan normaal. Als date voorstelt om rekening te delen weiger ik het niet. Maar ik zal het nooit voorstellen. Zo'n krent ben ik niet en wil ik niet zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoezo als mandelen die rekening ! tenzij je echt simpel ergens een broodje pakt ofzo of bij de mac wat gaat halen.
Of als je etentje zo leuk was dat het je niet meer boeit
Om dat soort dingen te vermijden: Gewoon niet uit eten gaan de 1e datequote:Op maandag 7 april 2014 13:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik vind dat niet meer dan normaal. Als date voorstelt om rekening te delen weiger ik het niet. Maar ik zal het nooit voorstellen. Zo'n krent ben ik niet en wil ik niet zijn.
Preciesquote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Om dat soort dingen te vermijden: Gewoon niet uit eten gaan de 1e date![]()
Bij een 2e of 3e date kan je dat wel doen en dan is het ook al minder een groot probleem om te betalen.
Moet zeggen dat ik meestal wel betaald heb voor drankjes, broodjes en what not maar ik vind niet dat een vrouw daar vanuit moet gaan.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat als het na 5 minuten al niet lijkt te klikken je in een wat oncomfortabele sfeer komt te zitten. Ga je voortijdig weg of blijf je toch de tijd volmaken en probeert het gezellig te houden etc etc.
Bij een drankje ofzo kan je na 10 minuten weg, maar ook na 34 of 76 minuten.
Ojaquote:Op maandag 7 april 2014 13:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind dat te geforceerd. Je zit tegenover elkaar. Niet ontspannen
Bios is enkel zinvol als je ervoor of erna nog de tijd voor elkaar hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Meke het volgende:
OjaMaar het is dus niet zo'n duidelijke no go als de bios.. Hoewel ik daar ook in levende lijve achterkwam
Ik ben niet zo'n datewonder geloof ik
Dan ga je gewoon door naar huis of een steegje..quote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
Of als je na het drankje drinken allebei super geil bent.
of dan pas naar de biosquote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon door naar huis of een steegje..
Lopen van Den Haag HS naar de bios en weer terug was niet genoeg tijdquote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bios is enkel zinvol als je ervoor of erna nog de tijd voor elkaar hebt.
Maar jij vindt heel veel mensen ook gewoon leuk, gezellig , of bent er nieuwsgierig naar. En wat je zegt, anders lul je zelf wel.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, mocht ik ooit weer gaandaten, dan ga ik gewoon weer uit eten hoor![]()
Ik vind het prima ontspannen, heb zelf altijd wel iets te vertellen, dus als hij wat stiller is, lul ik gewoon constant en ik bied altijd aan de rekening te delen.
klopt, ik ben wel heel erg gemakkelijk wat betreft contacten.quote:Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij vindt heel veel mensen ook gewoon leuk, gezellig , of bent er nieuwsgierig naar. En wat je zegt, anders lul je zelf wel.
Zelf ben ik zo totaal niet..
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten omdat je ook wilt praten en niet relaxed kunt praten omdat je je mond steeds vol hebt..quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, mocht ik ooit weer gaandaten, dan ga ik gewoon weer uit eten hoor![]()
Ik vind het prima ontspannen, heb zelf altijd wel iets te vertellen, dus als hij wat stiller is, lul ik gewoon constant en ik bied altijd aan de rekening te delen.
Jij bent normaal altijd stil tijdens het eten? Zodat je je daarop helemaal kan concentreren?quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef All-out het volgende:
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten en niet relaxed kunt praten..
Natuurlijk, daar zit een groot verschil in. Maar ik ben heel veel mensen al zat na 5 minuten.. laat staan dat ik dan er nog mee uit eten moet of nog het hoofdgerecht komtquote:Op maandag 7 april 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
klopt, ik ben wel heel erg gemakkelijk wat betreft contacten.
Een relatie is anders, maar dat hoeft ook niet met iedereen met wie ik wat eet, gelukkig
ik vind het lastig combinerenquote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent normaal altijd stil tijdens het eten? Zodat je je daarop helemaal kan concentreren?
ik heb echt niet constant m'n mond vol hoorquote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef All-out het volgende:
[..]
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten omdat je ook wilt praten en niet relaxed kunt praten omdat je je mond steeds vol hebt..
dat dusquote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
Het is meer dat ik niet snap wat het voordeel van uit eten gaan boven andere opties is. Wat haal je uit uit eten gaan wat niet mogelijk is bij andere eerste dates ? Volgens mij zijn er alleen maar meer beperkende factoren (als je de gratis avond maaltijd niet mee telt).
Ja, ik heb iig wel indruk achtergelaten.quote:Op maandag 7 april 2014 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt wel je naam gemaakt hier he
Ik kan voor de meeste dingen wel nadelen bedenken hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
Het is meer dat ik niet snap wat het voordeel van uit eten gaan boven andere opties is. Wat haal je uit uit eten gaan wat niet mogelijk is bij andere eerste dates ? Volgens mij zijn er alleen maar meer beperkende factoren (als je de gratis avond maaltijd niet mee telt).
ok, dat is dan ook wel weer zoquote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eet vaak dingen als ik uit ga die ik thuis niet maak, ik vind het leuk om nieuw eten te proberen, je kan elkaar verstaan omdat de muziek niet hard staat, je bent meestal gewoon echt met z'n tweeën zonder last te hebben van andere mensen om je heen en kan elkaar dus veel aandacht geven.
Ik vind het gewoon leuk. Zo vreemd is dat toch niet?
Godverdommequote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef All-out het volgende:
[..]
ok, dat is dan ook wel weer zo
en eten![]()
misschien moet je me eens laten zien hoe het moet. heb je ook een kind toevallig?
twee.quote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef All-out het volgende:
[..]
ok, dat is dan ook wel weer zo
en eten![]()
misschien moet je me eens laten zien hoe het moet. heb je ook een kind toevallig?
het gaat iig niet meer over dat andere iemand-dingquote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
JB kwekt ook hier het hele topic vol.
ja, dat is een van mijn kwaliteitenquote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
JB kwekt ook hier het hele topic vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |