abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138508097

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138511685
ik vind em fijn DP, vooral die smiley in een TT :')
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138525611
Heuj, date 3 was een groot succes. Hele slechte film gekeken, maar dat was misschien wel juist de goede zet. Nu ook gezoend, vaker dan eens, en het was ook gewoon een hele toffe avond. :)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138526402
Als je weet hoe de film eindigt dan doe je iets verkeerd. No offense.
pi_138526569
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
Heuj, date 3 was een groot succes. Hele slechte film gekeken, maar dat was misschien wel juist de goede zet. Nu ook gezoend, vaker dan eens, en het was ook gewoon een hele toffe avond. :)
Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:53:22 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138526850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:59:27 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138527162
Is de TT een sneer naar Wim en Max?
pi_138534202
Wat is dit nou weer :') kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van :')
pi_138534514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dit nou weer :') kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van :')
pic?
pi_138534523
quote:
Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138534543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef habitue het volgende:

[..]

pic?
Dat kan ook, ja.
pi_138534614
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?
Nee, helemaal niet, ging vrij organisch eigenlijk. Best veel gezamenlijke interesses.
Heb er trouwens wel een foto op staan ja, maar in 'het echie' heb ik best vaak sjans, dus of het daar nou per definitie aan ligt.. Misschien verwachten hun gewoon wel de nieuwe Olivia Wilde of zo :')
pi_138534716
quote:
Wat is dit nou weer kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaas

quote:
maar in 'het echie' heb ik best vaak sjans
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
pi_138534743
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:45 schreef SSJKliko het volgende:
verwachten hun gewoon wel de nieuwe Olivia Wilde of zo
Nah nee, als de man in kwestie denkt: "I'd hit that" zit je al wel goed qua uiterlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:
Alsof dat ooit gebeurt. :')
pi_138534773
Ik heb wel eens een trio afgewezen omdat de dames te knap waren. :{w

Zo rol ik niet. :N

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 11:54:36 ]
pi_138534851
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaas

[..]

Ik vind het nogal onbeschoft eigenlijk :') ze waren ook niet echt mijn 'ding' qua uiterlijk, maar ik weet dat dat niet altijd alles is. Heb vaak zat gehad dat ik stapelverliefd werd op iemand waarvan ik in de eerste instantie zoiets had van 'mwah' :P
Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
pi_138534887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:56 schreef SSJKliko het volgende:

Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoort :')
pi_138534993
Dat online daten blijft toch eigenlijk ook maar zo zo.
pi_138535008
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoort :')
Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk in :')
pi_138535030
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:04 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk in :')
Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeuren :') . Ik snap er niets van. Hoe kan je bij de eerste indruk nou zo kieskeurig zijn...
pi_138535078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.
pi_138535105
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Buffell het volgende:

[..]

Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.
Goed bezig!
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:11:41 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138535129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Devv het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeuren :') . Ik snap er niets van. Hoe kan je bij de eerste indruk nou zo kieskeurig zijn...
Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensen :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138535173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig!
thanks.
Aan de andere kant weet ik niet echt wat ik ervan moet vinden. Ik vind haar echt een toffe meid, we hebben enorm veel lol omdat we ook wel een zelfde soort humor hebben, maar kunnen ook wel serieus gesprekken voeren. Er is ook wel degelijk fysieke aantrekkingskracht, dat hebben we ook naar elkaar uitgesproken. Maar iets in m'n hoofd zegt meteen weer; ja maar je bent verdomme net pas 4 maanden weer vrij, pas je niet een beetje op, dadelijk begint het hele circus nú alweer overnieuw.
pi_138535191
Een open relatie is je antwoord. Win-win.
pi_138535197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:13 schreef Buffell het volgende:
ja maar je bent verdomme net pas 4 maanden weer vrij,
Ze is wel meerderjarig toch? }:|
pi_138535206
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
Een open relatie is je antwoord. Win-win.
Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.
pi_138535215
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Ze is wel meerderjarig toch? }:|
Vrij als in 'vrijgezel'. :') Maar ja, ze is 20.
pi_138535232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.
Ben je helderziend ofzo?

Want wat voor type meiden vinden dat dan wel ok?

Hokjesdenkers :r :r
pi_138535252
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben je helderziend ofzo?

Want wat voor type meiden vinden dat dan wel ok?

Hokjesdenkers :r :r
Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.
pi_138535278
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:17 schreef Buffell het volgende:

[..]

Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.
Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.

Dus daarom vraag ik je; wat voor type dames gaan volgens jou wel voor een open relatie?

Just curious...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 12:20:27 ]
pi_138535350
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.

Dus daarom vraag ik je; wat voor type dames gaan volgens jou wel voor een open relatie?

Just curious...
Misschien niet de goede benaming. Maar zij is niet een meid wat daar wat in zou zien zitten. Ik zelf trouwens ook niet.
pi_138535392
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensen :P
Oh ja, die zijn er ook wel op Tinder. Maar er zijn er ook gewoon genoeg die 'average' zijn, en als je iemand echt leert kennen wordt diegene per definitie voor mij al aantrekkelijker. En die mensen worden ook al meteen weggeklikt door sommigen. Snap echt niet wat die lui verwachten, vaak zijn ze zelf ook geen supermodel, haha.
pi_138535405
Geen 12/10 zijn :')
pi_138535428
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
Geen 12/10 zijn :')
Ik ben 20/10 ga weg, 12/10 :6
pi_138535515
quote:
En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.

Ik heb liever ook dat ze eerlijk zijn. Ze mogen zelfs ronduit zeggen; he je bent echt super-lelluk, sorry. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat velen dan gaan zeggen: ja maar we hadden echt een leuk gesprek, uiterlijk is niet alles blablabla.

Uiteindelijk blijft plotseling verwijderen/blokkeren toch echt iets van de online wereld. Moet je voorstellen dat je zoiets in het echte leven zou doen ;p
pi_138535532
quote:
Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138535551
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef JCPepino het volgende:

[..]

En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.

Ik heb liever ook dat ze eerlijk zijn. Ze mogen zelfs ronduit zeggen; he je bent echt super-lelluk, sorry. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat velen dan gaan zeggen: ja maar we hadden echt een leuk gesprek, uiterlijk is niet alles blablabla.

Uiteindelijk blijft plotseling verwijderen/blokkeren toch echt iets van de online wereld. Moet je voorstellen dat je zoiets in het echte leven zou doen ;p
Nou dat doen mannen ook gewoon hoor ;(

Leuke date, nog contact daarna en dan *ploep* foetsie
Naja misschien ligt het aan mij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138535614
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica :P
pi_138535636
Er is altijd de optie dat je irl verkeerd op vat
Of dat het 'eind van de avond' sjans is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:37:48 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138535639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica :P
Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.
pi_138535687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niks van jouw sjans of vermeende sjans af irl, dus daar valt moeilijk aan te refereren voor me. De logica.
pi_138535702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
Er is altijd de optie dat je irl verkeerd op vat
Of dat het 'eind van de avond' sjans is
Meestal is het 'op eerste gezicht' sjans, en niet eind van de avond sjans. Ik ga bijna nooit uit naar een discotheek/kroeg of wat dan ook dus ja. :P Niet zo mijn ding.
pi_138535721
Ik zit mobiel maar heb je geen FoBO waar het een en ander te checken is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138535740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel maar heb je geen FoBO waar het een en ander te checken is?
Nope! Wel gehad, maar ik kreeg creepers in PM dus heb de foto's een hele tijd geleden weggehaald haha.
pi_138535766
Dm anders maar voor een neutraal - maar wel erg direct - oordeel.
pi_138535802
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dm anders maar voor een neutraal - maar wel erg direct - oordeel.
:') en waarom zou ik dat doen, haha. Je had al meteen allerlei vooroordelen. :P
pi_138535863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Eh, koekoek. Jij vraagt hier toch om een reden waarom je verwijderd bent? Ik geef je er eentje die plausibel is. Dat heeft weinig met vooroordelen te maken, ik ken je verder namelijk niet.

Oh. En ik hoef niet in je broekje. Wees maar niet bang.
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:49:47 #49
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138535892
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Doe maar naar mij dan :')
Tenzij je een BMI van boven de 25 hebt, dan kan ik ook oordelen zonder foto's :P
pi_138535919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, koekoek. Jij vraagt hier toch om een reden waarom je verwijderd bent? Ik geef je er eentje die plausibel is. Dat heeft weinig met vooroordelen te maken, ik ken je verder namelijk niet.

Oh. En ik hoef niet in je broekje. Wees maar niet bang.
Omdat jij denkt dat die reden plausibel is, is je oordeel al meteen gekleurd. En op dat laatste ga ik niet eens reageren :')
pi_138536022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Omdat jij denkt dat die reden plausibel is, is je oordeel al meteen gekleurd. En op dat laatste ga ik niet eens reageren :')
Meerdere mensen verwijderen je gelijk na een eerste gesprek. In de meeste gevallen is het dan omdat je uiterlijk ze niet aanspreekt, plain and simple. Of je dat nu leuk is om te lezen of niet, feit.

Een andere mogelijkheid is dat je een irritante gesprekspartner bent die niks wil horen wat haar onwelgevallig is. Ik begin nu wat meer naar die kant te neigen, toegegeven.
pi_138536053
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Meerdere mensen verwijderen je gelijk na een eerste gesprek. In de meeste gevallen is het dan omdat je uiterlijk ze niet aanspreekt, plain and simple. Of je dat nu leuk is om te lezen of niet, feit.

Een andere mogelijkheid is dat je een irritante gesprekspartner bent die niks wil horen wat haar onwelgevallig is. Ik begin nu wat meer naar die kant te neigen, toegegeven.
Ben jij zo'n type die er al jaren zit? Je klinkt wel als zo'n zuurpruim :P
pi_138536056
Dan hadden ze haar wel tijdens het gesprek geblockt toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:56:56 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138536068
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

:D
Dit is een combinatie van gesprekspartners he... Als jij tegen iemand aanduwt gaat de ander terugduwen :P
pi_138536079
Zie H_J die HB8 keihard neggen dan.
pi_138536092
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:D
Dit is een combinatie van gesprekspartners he... Als jij tegen iemand aanduwt gaat de ander terugduwen :P
Dit is dus precies wat ik net bedoelde. Vraag het dan niet als het mogelijke antwoord je toch niet aanstaat.
pi_138536096
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:57 schreef Weissman het volgende:
Zie H_J die HB8 keihard neggen dan.
De wat wat nu :?
pi_138536116
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan hadden ze haar wel tijdens het gesprek geblockt toch?
Veel mensen vinden dat moeilijk of voelen zich dan bezwaard hoor, vergis je niet. Dan is het makkelijker om na het gesprek dat contact te verwijderen. En je zou ze de kost moeten geven.
pi_138536166
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Veel mensen vinden dat moeilijk of voelen zich dan bezwaard hoor, vergis je niet. Dan is het makkelijker om na het gesprek dat contact te verwijderen. En je zou ze de kost moeten geven.
:') hoezo, als ik Paiq goed begrijp hadden ze me tijdens die eerste 5(?) minuten al kunnen verwijderen en daarna na die 8 minuten als ze vonden dat ik geen match was. SImpel toch?
pi_138536167
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

zo lang we geen foto's hebben gezien is dat toch ook gewoon plausibel?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138536181
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

:') hoezo, als ik Paiq goed begrijp hadden ze me tijdens die eerste 5(?) minuten al kunnen verwijderen en daarna na die 8 minuten als ze vonden dat ik geen match was. SImpel toch?
Wacht even. Waren het speeddates?
pi_138536183
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

dan hebben ze toch nog geen foto gezien?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138536185
Gelukkig heb je wel humor en de mogelijkheid om met een knipoog met kritische vragen en opmerkingen om te gaan. Dat doet het wel goed :Y
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:03:30 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138536187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Sowieso is het altijd een plausibele mogelijkheid. Aangezien iedereen een andere smaak heeft.
pi_138536191
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan hebben ze toch nog geen foto gezien?
Wel als je snel praat.

En veel enters gebruikt.

Erg veel.
pi_138536197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig heb je wel humor en de mogelijkheid om met een knipoog met kritische vragen en opmerkingen om te gaan. Dat doet het wel goed :Y
pi_138536223
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wacht even. Waren het speeddates?
Volgens mij wel? Die andere waar ik aan gematched was met z'n 'openingsvraag' die was al weken niet online geweest volgens Paiq dus, dat schoot niet op. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dank je :D
pi_138536300
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Volgens mij wel? Die andere waar ik aan gematched was met z'n 'openingsvraag' die was al weken niet online geweest volgens Paiq dus, dat schoot niet op. :P
Matches zijn wat anders dan speeddates. Bij dat laatste heb je de mogelijkheid een gesprek te verlengen of niet. Als je foto's al te zien waren en het gesprek werd verlengd ligt het dus niet aan je uiterlijk, me dunkt. Maar dat is info die je er net ook wel bij had mogen zetten.

Dan ligt het dus ergens anders aan. Je bent niet leuk om mee te praten of je hangt een of andere weird ass overtuiging aan.
pi_138536337
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Matches zijn wat anders dan speeddates. Bij dat laatste heb je de mogelijkheid een gesprek te verlengen of niet. Als je foto's al te zien waren en het gesprek werd verlengd ligt het dus niet aan je uiterlijk, me dunkt. Maar dat is info die je er net ook wel bij had mogen zetten.

Dan ligt het dus ergens anders aan. Je bent niet leuk om mee te praten of je hangt een of andere weird ass overtuiging aan.
Ja, stiekem ben ik een fervent My Little Pony aanbidder :')
Ach nee, hartstikke atheïst. Enige wat ik kan bedenken dat ze zou kunnen afschrikken is mijn ambitie maar hey, dan heb je ambitie, is het weer te veel :P
pi_138536368
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat ik het al weet.
pi_138536375
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ach nee, hartstikke atheïst. Enige wat ik kan bedenken dat ze zou kunnen afschrikken is mijn ambitie maar hey, dan heb je ambitie, is het weer te veel :P
Als dat in het eerste gesprek al aan bod komt, vind ik dat ook niet perse heel aantrekkelijk nee...

quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het al weet.
*gniffel*
pi_138536389
quote:
:').
pi_138536405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als dat in het eerste gesprek al aan bod komt, vind ik dat ook niet perse heel aantrekkelijk nee...
Welke van de dingen die ik noemde?
Ze vroegen overigens alle drie naar mijn ambitie en mijn studie, dus ja.
pi_138536409
quote:

[..]

Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.
pi_138536420
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:14 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Welke van de dingen die ik noemde?
Ze vroegen overigens alle drie naar mijn ambitie en mijn studie, dus ja.
Trof je letterlijk 3 mensen die vroegen "wat is je ambitie?" :o

Of heb je 3 keer het gesprek dusdanig in die richting gestuurd dat ze niet anders konden dan "oh eh ja, aangezien je het nu al 7 keer genoemd hebt, wat IS je ambitie dan?"

Het zit hem in de nuances he...
pi_138536465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.
Shit, ik dacht dat dat hip was man. Hoor ik er weer niet bij. :{
Nee, laten we zeggen dat ik mij in de theaterwereld begeef en daar wel verder mee wil. (Overigens speel ik nu wel ergens in wat over WW2 gaat ;))

@ DP, En ja, alle drie.

Ben trouwens wel benieuwd wat 'jullie nu al wel weten' haha, want ik weet 't niet. :D
pi_138536470
Sarcasme niet herkennen zou voor mij trouwens ook een no-go zijn, SSJKliko.
pi_138536485
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sarcasme niet herkennen zou voor mij trouwens ook een no-go zijn, SSJKliko.
Je begrijpt dat ik zelf met sarcasme loop te strooien naar je? ;)
pi_138536489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

"Plausibel zeg ik gewoon uhhh... PLAUSIBEL!!!"

Ik kan dat woord niet meer normaal lezen :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:19:41 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138536501
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Plausibel zeg ik gewoon uhhh... PLAUSIBEL!!!"

Ik kan dat woord niet meer normaal lezen :')
Dat had ik dus ook _O-
manmanman :')
pi_138536511
Ooooh, een actreutel! Zeg dat dan!
pi_138536515
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Je begrijpt dat ik zelf met sarcasme loop te strooien naar je? ;)
Laat maar. We zitten op andere planeten, jij en ik. Qua theater, doe je zoiets?

pi_138536540
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Laat maar. We zitten op andere planeten, jij en ik. Qua theater, doe je zoiets?

:D wat denk je zelf?
pi_138537011
Advies per DM breng ik in rekening.
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:14:27 #85
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138537678
quote:

[..]

kortzichtige gasten man. Het enige wat vrouwen mij kan afschrikken, echt het enige, zijn mijn ountige ellebogen. Verder. Niks.
pi_138538962
quote:
Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.
We moeten er gewoon ervan uitgaan dat de online wereld gewoon een beetje 'raar' is. Ik hoop alleen niet zo te worden als die mensen, maar gewoon nog de principes volgen die ik in de 'echte' wereld ook hanteer. En ja ik vind het 'leuk' om dingetjes tussen ' ' te zetten.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 april 2014 @ 15:30:07 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_138539095
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef JCPepino het volgende:

[..]

We moeten er gewoon ervan uitgaan dat de online wereld gewoon een beetje 'raar' is. Ik hoop alleen niet zo te worden als die mensen, maar gewoon nog de principes volgen die ik in de 'echte' wereld ook hanteer. En ja ik vind het 'leuk' om dingetjes tussen ' ' te zetten.
In sommige gevallen is dat wel meer dan enkel 'een beetje'. Maar dit is al zo sinds je kan daten via het internet volgens mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:42:06 #88
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_138539292
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In sommige gevallen is dat wel meer dan enkel 'een beetje'. Maar dit is al zo sinds je kan daten via het internet volgens mij.
FOK! bewijst het :P Er lopen rare snuiters rond op het weeweewee :')
pi_138539684
Maar goed, de vraag is nu wanneer gaan H_J en die kliko elkaar daten/neuken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 15:59:14 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 april 2014 @ 16:08:35 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_138539916
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

FOK! bewijst het :P Er lopen rare snuiters rond op het weeweewee :')
Jup. Ben er zelf 1 van :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_138540190
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
Wat dacht je van gewoon niet?
pi_138540236
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon niet?
Godver, ik moet het ook altijd zelf weer doen he?!
pi_138540309
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Godver, ik moet het ook altijd zelf weer doen he?!
Dat komt omdat jij dat soort dingen kunt, Weissman.

*checkt broekzak*

Ik zet er zeven euro vijfendertig op. En een kauwgomachtige substantie.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:25:40 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138543555
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:26 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ik ben 20/10 ga weg, 12/10 :6
Pics or we don't believe it :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:32:08 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138543738
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vergeet ook de andere optie niet HJ. Heb je ergens een paar duizend man te paard beschikbaar om richting Rusland te trekken terwijl je de hele tijd met 1 hand in je jasje in het Frans aan het brabbelen bent, en vooral niet van je paard af komt zodat mensen niet merken dat je maar 1.55 meter bent?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138545060
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
:N al was hij de laatste man op aarde, haha. Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen :D
  zondag 6 april 2014 @ 02:18:46 #97
320538 All-out
super, man
pi_138560095
hahaa, dank SSJ Kliko (...?) voor weer een paar uiterst vermakelijke pagina's in dit topic! Zal ik de verschillende conclusies nog even op een rijtje zetten?

optie 1. U is het antropologisch equivalent van een waterbuffel, danwel dik danwel lelijk. Dit checkt men niet door het gehalte "ik heb sjans", maar gewoon door in de spiegel te kijken..

optie 2. U is een buitengemeen vervelend gesprekspartner, niet gehinderd door enige kennis van communicatie, inlevingsvermogen of anderzijds zelfreflecterende vaardigheden.

optie 3. U doet iets met theater.

mijn gok is alledrie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138561006
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen :D
Als mannen je al bij bosjes verwijderen, zou ik dat pad niet op gaan.
pi_138561680
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 02:18 schreef All-out het volgende:
hahaa, dank SSJ Kliko (...?) voor weer een paar uiterst vermakelijke pagina's in dit topic! Zal ik de verschillende conclusies nog even op een rijtje zetten?

optie 1. U is het antropologisch equivalent van een waterbuffel, danwel dik danwel lelijk. Dit checkt men niet door het gehalte "ik heb sjans", maar gewoon door in de spiegel te kijken..

optie 2. U is een buitengemeen vervelend gesprekspartner, niet gehinderd door enige kennis van communicatie, inlevingsvermogen of anderzijds zelfreflecterende vaardigheden.

optie 3. U doet iets met theater.

mijn gok is alledrie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hé :P geen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
pi_138561714
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hé :P geen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons. ;(
  zondag 6 april 2014 @ 10:01:00 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138561728
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Ons? "Wij"
:P
pi_138561738
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ons? "Wij"
Zondag. Ochtend. }:|
pi_138561739
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voor :P
pi_138561758
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Heb je nou al een foto naar iemand gestuurd?
  zondag 6 april 2014 @ 10:05:42 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138561799
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb je nou al een foto naar iemand gestuurd?
Puntige ellebogen en O-benen :r
pi_138561831
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 10:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Puntige ellebogen en O-benen :r

Haha dat doet me denken hier aan _O-
  zondag 6 april 2014 @ 10:07:49 #107
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138561835
quote:

[..]

Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).
  zondag 6 april 2014 @ 10:08:12 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138561841
Hoe kom je aan die foto van mij?
  zondag 6 april 2014 @ 10:08:49 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138561849
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Die brillen kunnen tegenwoordig weer he :D
  zondag 6 april 2014 @ 10:09:27 #110
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138561857
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).
Ach, er is maar een stuk vlees wat ze wel in haar mond moet stoppen
pi_138561866
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wait what? :') heb gewoon lang haar, vlees is lekker en feministisch hmm.. valt wel mee, al ben ik het absoluut niet eens met de traditionele rolverdeling man/vrouw in huis, al komt dat omdat mijn ouders zich daar ook niet aan hielden dus.. :P

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Magic!
pi_138562875
quote:

[..]

Als je je zelfvertrouwen af laat hangen van wat wildvreemden op een internetforum zou ik dat plan van online daten ook nog maar even in de koelkast zetten.
pi_138562999
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als je je zelfvertrouwen af laat hangen van wat wildvreemden op een internetforum zou ik dat plan van online daten ook nog maar even in de koelkast zetten.
Haha zei ik dat ik dat doe dan? ;) Een paar jaar geleden zou ik dat doen, ja. Toen zat ik echt vet slecht in m'n vel maar inmiddels allang niet meer :Y
pi_138563073
Ik heb zo'n idee dat je het je allemaal nogal aantrekt inderdaad.
pi_138563088
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

je klinkt echt zo enorm als yats2

Hoe harder mensen roepen dat ze zoveel zelfvertrouwen hebben etc hoe meer ik er altijd aan twijfel
En wat je tot nu toe laat zien helpt niet echt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138563123
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe harder mensen roepen dat ze zoveel zelfvertrouwen hebben etc hoe meer ik er altijd aan twijfel
Wie is yats2? :? En hard roepen, nou nou, heb het wel twee keer gezegd, wat veel! :D
pi_138563138
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Wie is yats2? :? En hard roepen, nou nou, heb het wel twee keer gezegd, wat veel! :D
Het is je hele houding hier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138563212
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is je hele houding hier
En dat bepaal jij uit tekst? :? Je weet dat je tekst zelf zo kunt interpreteren zoals je wilt? Dus als jij wilt interpreteren dat ik stiekem - even als voorbeeld - een verlegen huismus ben zonder zelfvertrouwen, dan interpreteer je het vanzelf zo. En niets wat ik zeg of doe gaat jou van die interpretatie afhelpen, want jij wilt 't zo zien. :P
  zondag 6 april 2014 @ 11:21:59 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138563230
ik denk dat meerdere mensen hier dat beeld delen.. dus zal vast niet enkel aan haar interpretatie liggen :+
pi_138563244
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:21 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

En dat bepaal jij uit tekst? :? Je weet dat je tekst zelf zo kunt interpreteren zoals je wilt? Dus als jij wilt interpreteren dat ik stiekem - even als voorbeeld - een verlegen huismus ben zonder zelfvertrouwen, dan interpreteer je het vanzelf zo. En niets wat ik zeg of doe gaat jou van die interpretatie afhelpen, want jij wilt 't zo zien. :P
ach aangezien ik andere het zelfde zie typen twijfel ik voor alsnog niet zo veel aan mijn eigen oordeel hierin

en ik kom al wat langer op fok, de meeste mensen wist ik prima in te schatten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138563263
Jullie zijn allemaal gek, horen jullie me!?
pi_138563267
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ach aangezien ik andere het zelfde zie typen twijfel ik voor alsnog niet zo veel aan mijn eigen oordeel hierin

en ik kom al wat langer op fok, de meeste mensen wist ik prima in te schatten
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weet ;) leg mij maar eens uit hoe ik volgens jou overkom dan en wat ik zou moeten verbeteren. Ben benieuwd :P
pi_138563296
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Nou goed, als jij het allemaal zo prima weet ;) leg mij maar eens uit hoe ik volgens jou overkom dan en wat ik zou moeten verbeteren. Ben benieuwd :P
dat hebben ze gisteren al genoeg gedaan

als je me per uur gaat betalen wil ik het prima doen maar voor nu zeg ik: lees maar terug
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138563319
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Je kunt niet tegen kritiek; een minder happy-de-peppy klinkende reden waarom mensen je wegklikken zie je gelijk als persoonlijke aanval, je hapt alsof je in geen jaar gegeten hebt, je mist sarcasme etc. To name just a few pointers.
pi_138563324
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat hebben ze gisteren al genoeg gedaan

als je me per uur gaat betalen wil ik het prima doen maar voor nu zeg ik: lees maar terug
Nou, nee, ik wil het graag van jou horen. Jij beweerd dat je mensen zo goed kan inschatten, dus kom maar op, niet terugkrabbelen nou hé. :P
pi_138563329
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Nou, nee, ik wil het graag van jou horen. Jij beweerd dat je mensen zo goed kan inschatten, dus kom maar op, niet terugkrabbelen nou hé. :P
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je kunt niet tegen kritiek; een minder happy-de-peppy klinkende reden waarom mensen je wegklikken zie je gelijk als persoonlijke aanval, je hapt alsof je in geen jaar gegeten hebt, je mist sarcasme etc. To name just a few pointers.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 april 2014 @ 11:28:23 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138563350
Ik denk wel dat ik weet waarom drie mannen je de keer erop hebben verwijdert. Je bent blijkbaar niet lelijk, zodat ze toch wel benieuwd waren. Het gesprek viel ze uiteindelijk toch tegen, zodat ze de volgende dag geen zin meer hadden om het nog een keer te herhalen..
Dusja dan maar verwijderen.
  zondag 6 april 2014 @ 11:28:40 #128
242666 BeamofLight
pi_138563355
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
pi_138563368
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..]

Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent :')
Oh, en sarcasme komt inderdaad niet altijd over via the interwebz, maar hey, tekst hé. IRL kan ik het prima inschatten.
pi_138563376
Make love, not war.
pi_138563405
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent :')
Oh, en sarcasme komt inderdaad niet altijd over via the interwebz, maar hey, tekst hé. IRL kan ik het prima inschatten.
daar gingen mensen niet meteen vanuit, het was een optie
jij vroeg naar de opties

sorry, ik ben hier wel klaar mee hoor
dit heeft nu al meer energie gekost dan ik er in wilde steken :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 april 2014 @ 11:32:24 #132
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138563436
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
Volgens mij is het meer als op de middelbare school, wanneer er een invalkracht was. Die wordt gewoon even getest :D
  zondag 6 april 2014 @ 11:32:43 #133
320538 All-out
super, man
pi_138563444
wegklikken op paiq gebeurt gewoon 9 van de 10 keer op basis van de foto's. eerst een leuk gesprek, dan een kutfoto, +1 -1 = 0, klik, weg

en dat je wel zelfvertrouwens hebt, wil niet zeggen dat je niet lelijk bent.. of dik.
pi_138563448
quote:

[..]

God, krijgen we hier weer een herhaling van. Je werd weggeklikt door meerdere mensen, dat je lelijk bent zou daarvoor een reden kunnen zijn. Misschien is het niet zo en ben je het lekkerste wijf ter wereld, dat weten we verder niet.
  zondag 6 april 2014 @ 11:33:34 #135
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138563458
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

God, krijgen we hier weer een herhaling van. Je werd weggeklikt door meerdere mensen, dat je lelijk bent zou daarvoor een reden kunnen zijn. Misschien is het niet zo en ben je het lekkerste wijf ter wereld, dat weten we verder niet.
Sowieso er veel waarde aan hechten als je wordt weggeklikt :')
  zondag 6 april 2014 @ 11:34:00 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138563468
quote:
hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent :')
Hoezo zou dat uberhaupt een persoonlijke aanval kunnen zijn als geen mens weet hoe je eruit ziet? :')
  zondag 6 april 2014 @ 11:34:42 #137
320538 All-out
super, man
pi_138563484
ga je nou ophouden SSJ? gewoon slikken, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag, want ik kan het happen ook niet laten.
pi_138563653
Zo. Gisteren ook weer eens date gehad.
Stapplannen gingen last minute niet door. Dus toen uit verveling maar even Tinder aangeslingerd. Een match en binnen een uur al dateplannen. Ik had immers toch niks anders te doen.

Maar ik was er dus niet op voorbereid en ik had dus niks in huis. Alleen nog wat cola, bier en pizza. Dus ik vroeg maar even wat ze dronk enz. Dus ik snel naar de supermarkt... Bleek dat de klok hier in dit huis nog op wintertijd stond. :')

Het werd dus een bier en pizza date :P

Om half 12 stond ze hier voor de deur. En tsja dan moet ik toch weer bekennen dat ik ultiem slecht ben in het inschatten van foto's. Totaal niet mijn type en ook nog eens een stuk boven de 1m80. In een split second was het dus duidelijk dat het voor mij niks zou worden. Toen ze vervolgens haar jas uittrok en een gigantische tattoo tevoorschijn kwam was het voor mij helemaal duidelijk.

Gezellige avond gehad. Beetje plaatjes gedraaid. Rond 3.30 er maar een eind aan gebreid.
pi_138563849
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Rickario het volgende:
Zo. Gisteren ook weer eens date gehad.
Stapplannen gingen last minute niet door. Dus toen uit verveling maar even Tinder aangeslingerd. Een match en binnen een uur al dateplannen. Ik had immers toch niks anders te doen.

Maar ik was er dus niet op voorbereid en ik had dus niks in huis. Alleen nog wat cola, bier en pizza. Dus ik vroeg maar even wat ze dronk enz. Dus ik snel naar de supermarkt... Bleek dat de klok hier in dit huis nog op wintertijd stond. :')

Het werd dus een bier en pizza date :P

Om half 12 stond ze hier voor de deur. En tsja dan moet ik toch weer bekennen dat ik ultiem slecht ben in het inschatten van foto's. Totaal niet mijn type en ook nog eens een stuk boven de 1m80. In een split second was het dus duidelijk dat het voor mij niks zou worden. Toen ze vervolgens haar jas uittrok en een gigantische tattoo tevoorschijn kwam was het voor mij helemaal duidelijk.

Gezellige avond gehad. Beetje plaatjes gedraaid. Rond 3.30 er maar een eind aan gebreid.
Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar door :9~ O+
pi_138563871
SSJKliko, trek het je niet aan verder. Het zit hier vol met looneys. Maar deel dat soort dingen voortaan niet als je denkt moeite te gaan hebben met het antwoord.
pi_138563883
O ja. Dateverslag. Ook eens maken.
  zondag 6 april 2014 @ 11:54:01 #142
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138563895
Zo zie ik SSJ voor me:

Of nog wat zwaarder opgemaakt en veel accecoires :D
pi_138564132
Ik wil het niet per se opnemen voor SSJKliko.... maar zolang we niet daadwerkelijk van die drie gasten gehoord hebben waarom ze haar wegklikte kan het van alles zijn. Zal het niet een combinatie zijn van haar en de soms wat vreemd gemanierde online datingwereld?
  zondag 6 april 2014 @ 12:05:41 #144
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138564206
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
Ik wil het niet per se opnemen voor SSJKliko.... maar zolang we niet daadwerkelijk van die drie gasten gehoord hebben waarom ze haar wegklikte kan het van alles zijn. Zal het niet een combinatie zijn van haar en de soms wat vreemd gemanierde online datingwereld?
Ze kan hier de gesprekken toch plaatsen?
pi_138564223
quote:
natuurlijk, dat ontkent toch ook niemand?
Iedereen zegt juist dit

Maar als je vraagt 'wat zou het kunnen zijn' en mensen zeggen 'misschien dit?' moet je niet gaan steigeren
je vroeg er zelf om
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138564242
quote:
Ik heb de Paiq-teamfiguren op deze precaire kwestie gezet en die proberen de identiteit van deze heerschappen te achterhalen zodat we ze eens goed aan de tand kunnen voelen. Doen ze nog wat nuttigs.
pi_138564294
Ook zoiets. Waarom staan die tussen je contacten ineens? Ik heb ze al 100 keer verwijderd maar iedere keer komen ze terug. Doet me denken aan een voodoo-beeldje van een aap wat ik ooit kocht en die iedere keer na vernietiging en het diep begraven in een bos thuis weer op de schoorsteenmantel stond.
pi_138564332
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo zie ik SSJ voor me:

[ afbeelding ]

Of nog wat zwaarder opgemaakt en veel accecoires :D
:D ik hou niet van dikke lagen make-up, en ik heb geen zwart haar, sorry :P
  zondag 6 april 2014 @ 12:17:03 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138564492
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

:N al was hij de laatste man op aarde, haha. Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen :D
Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebt :P

Edit: arrogant is wellicht niet het juist woord. Het lijkt of je met je woorden een Barriere opbouwt teneinde je te beschermen tegen emoties. Zo komt het een beetje over. Vrij oppervlakkig, zodra het dieper dreigt te gaan wordt je arrogant. Daarnaast geef je aan dat je zo ongeveer elke man op aarde kan krijgen en dus de mannen op minderwaardige media als internet eigenlijk niet hoeft.

IMHO

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Sowieso er veel waarde aan hechten als je wordt weggeklikt :')
Inderdaad, their loss.

[ Bericht 18% gewijzigd door Metro2005 op 06-04-2014 12:24:26 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138564676
quote:
Waar jij er natuurlijk 1 v bent. 8-)
pi_138564786
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, their loss.

Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.
  zondag 6 april 2014 @ 12:33:13 #152
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138564948
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.
:D lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.

Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 6 april 2014 @ 12:35:28 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138565014
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:D lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.

Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.
Misschien was het wel mijn (en jouw) redding, omdat we misschien wel onder een auto waren gekomen op een eerste date :+
pi_138565058
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?
  zondag 6 april 2014 @ 12:39:28 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138565108
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.
Misschien was het wel mijn (en jouw) redding, omdat we misschien wel onder een auto waren gekomen op een eerste date :+
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?
Als die me helemaaaal niet aanspreekt nee maar bij twijfel .. zie hierboven ;)
pi_138565170
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!

Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?
  zondag 6 april 2014 @ 12:42:01 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138565181
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!

Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?

Het komt volgens mij vaker voor dat je iemand het voordeel van de twijfel geeft en het vervolgens niets is dan dat het positief uitvalt.
En je spreekt nu toch over twijfelgevallen.. maar om iemand die totaal je type is niet is (en dan mbt iets dat minder veranderlijk is dan haardracht) .. ga je het toch geen kans geven? :?
  zondag 6 april 2014 @ 12:42:28 #158
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138565192
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?
Aanbod en keuze genoeg altijd :P
pi_138565216
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss :)
  zondag 6 april 2014 @ 12:43:30 #160
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138565223
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?
Was een ONS en spreek dr nog wel eens ja.

quote:
En je spreekt nu toch over twijfelgevallen.. maar om iemand die totaal je type is niet is (en dan mbt iets dat minder veranderlijk is dan haardracht) .. ga je het toch geen kans geven? :?
Neuh dan niet inderdaad.

quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
precies, ze weet niet wat ze mist :P ;)
pi_138565238
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Nee, de jouwe. Ze pijpt fantastisch.
pi_138565456
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebt :P

Edit: arrogant is wellicht niet het juist woord. Het lijkt of je met je woorden een Barriere opbouwt teneinde je te beschermen tegen emoties. Zo komt het een beetje over. Vrij oppervlakkig, zodra het dieper dreigt te gaan wordt je arrogant. Daarnaast geef je aan dat je zo ongeveer elke man op aarde kan krijgen en dus de mannen op minderwaardige media als internet eigenlijk niet hoeft.

IMHO

[..]

Inderdaad, their loss.

Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen. :D
  zondag 6 april 2014 @ 12:54:03 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138565567
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen. :D
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderen :P ze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.

;)
pi_138565576
quote:

[..]

Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p

Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....
Vooral ook omdat je er zo'n laagje van 'haha grapje hoor' overheen knalt wat net te dun is

Ik zeg het niet om je te dissen of zo, maar om aan te geven wat ik bedoelde over hoe je over komt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 april 2014 @ 12:55:04 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138565600
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderen :P ze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.

;)
En HJ deed niet eens een poging om haar te versieren of ook maar iets in die geest :')
pi_138565603
quote:

[..]

Ik ben ook een botte klootzak. Maar wel eerlijk. Hoi.
pi_138565616
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

;)
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
pi_138565666
quote:
_O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_138565746
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....
Vooral ook omdat je er zo'n laagje van 'haha grapje hoor' overheen knalt wat net te dun is

Ik zeg het niet om je te dissen of zo, maar om aan te geven wat ik bedoelde over hoe je over komt
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
pi_138565840
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138565892
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
pi_138565913
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss :) '' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
pi_138565968
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
  zondag 6 april 2014 @ 13:18:38 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566349
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan? :P

Maar je merkt nu zelf wel wat er fout gaat, je zegt typt iets en het wordt anders opgevat. Vooral met internet daten vrij cruciaal zeg maar :+

quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss :) '' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
Liefdesfilm op, ben en jerry's erbij en die avond uitjanken en je bent weer het mannetje. komt goed !

quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
Je kan ook een botte klaphark zijn en toch aardig overkomen.

Zoals ik
pi_138566424
Man man man. Tijd voor wat ontopic posts. Nog date verhalen van de afgelopen dagen?

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar door :9~ O+
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
pi_138566433
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan? :P

Maar je merkt nu zelf wel wat er fout gaat, je zegt typt iets en het wordt anders opgevat. Vooral met internet daten vrij cruciaal zeg maar :+
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..
  zondag 6 april 2014 @ 13:22:34 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566495
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..
Alles is te leren.
  zondag 6 april 2014 @ 13:22:44 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138566500
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:

Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom.
Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te daten
pi_138566563
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te daten
Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.
  zondag 6 april 2014 @ 13:26:30 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566635
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.
Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?
Ik bedoel: ieder zijn ding. De een vindt internet daten fijner en de ander doet het liever in een kroeg of discotheek oid.
pi_138566822
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?
Ik bedoel: ieder zijn ding. De een vindt internet daten fijner en de ander doet het liever in een kroeg of discotheek oid.

Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouw :P), leuke vrouw, die er maar meteen vanuit ging dat ik net zoveel tijd kwijt was met theater als dat zij kwijt was met topsport. Terwijl daar gewoon niets van waar was. En ik kreeg ook niet de kans om dat te bewijzen. Dat is gewoon frustrerend.
Oh, en ja, soms trek ik ook wel eens mensen aan waar ik zelf niet op val, waar dat aan ligt ben ik zelf nog niet helemaal achter.
pi_138566854
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Rickario het volgende:
Man man man. Tijd voor wat ontopic posts. Nog date verhalen van de afgelopen dagen?

[..]

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed. :'( Aankomende week ga ik voor de verandering haar kant eens op. Zit wel goed verder.
  zondag 6 april 2014 @ 13:37:04 #183
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566970
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom
Klinkt als werken in de ICT :') Weinig vrouwen, veel vooroordelen (nee ik heb geen bril, buikje en staart in mijn haar }:| )

quote:
voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouw :P), leuke vrouw, die er maar meteen vanuit ging dat ik net zoveel tijd kwijt was met theater als dat zij kwijt was met topsport. Terwijl daar gewoon niets van waar was. En ik kreeg ook niet de kans om dat te bewijzen. Dat is gewoon frustrerend.
Als mensen je al de kans niet gunnen om dat te bewijzen of uit te leggen dan houdt het wel op ja.
Ik ben thuis echt wel ééns bezig met ICT gerelateerde zaken maar ben echt niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat pc's aan het tweaken, overklokken of aan het programmeren. Alsjeblieft niet :') Heb wel redelijk wat oude computers uit de jaren 80 staan die ik verzamel en daar zit ik wel eens mee te pielen maar net als jij met je theater ben ik daar niet constant mee bezig.

quote:
Oh, en ja, soms trek ik ook wel eens mensen aan waar ik zelf niet op val, waar dat aan ligt ben ik zelf nog niet helemaal achter.
Dat heeft iedereen wel denk ik zo.

En met theater bezig zijn of daar werken is toch niet zo raar ofzo dat veel mensen dat als akward zien? :{
  zondag 6 april 2014 @ 13:41:00 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138567094
Ik zie het al Metro2005 en SSJKloko moeten een gaan daten *O*
pi_138567656
Ik heb vrijdag ook weer een date :D
Deze keer een grondige foto/google check gedaan :')
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed. :'( Aankomende week ga ik voor de verandering haar kant eens op. Zit wel goed verder.
Klinkt goed. Weer de krullenbol?
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al Metro2005 en SSJKloko moeten een gaan daten *O*
Iemand doet in ieder geval heel hard z'n best :7
  zondag 6 april 2014 @ 14:56:02 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138570404
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb vrijdag ook weer een date :D
Deze keer een grondige foto/google check gedaan :')
Goed bezig

quote:
Iemand doet in ieder geval heel hard z'n best :7
Als je op mij doelt , gewoon praten met iemand staat niet gelijk aan hard zijn best doen hoor :') ik snap dat dat als schok komt :+
pi_138570551
quote:
Ik heb vrijdag ook weer een date
Deze keer een grondige foto/google check gedaan
Niet al te overbodig inderdaad. Al kun je dan nog weleens voor verrassingen komen te staan.

quote:
Klinkt goed. Weer de krullenbol?

Ja. De tweede dus, niet de eerste. Ik haat de term, maar het eh, klikt nogal goed. Dusdanig goed zelfs dat ik me bijna ga afvragen waar het addertje blijft. Dit gaat te gemakkelijk enzo. :')
  zondag 6 april 2014 @ 15:24:25 #188
242666 BeamofLight
pi_138571808
Ik vanavond date met milf. Ergens wat eten.
pi_138572673
Ik heb mijn datemeid afgekapt.
  zondag 6 april 2014 @ 15:42:48 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138572703
quote:
4s.gif Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef habitue het volgende:
Ik heb mijn datemeid afgekapt.
Waarom? Niet leuk genoeg?
pi_138572912
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom? Niet leuk genoeg?
te weinig klik, te weinig enthousiasme van beide kanten
  zondag 6 april 2014 @ 18:06:30 #192
320538 All-out
super, man
pi_138578033
ik ben momenteel aan het daten met een mama van mijn leeftijd, plus kind dus. op zich wel heel leuk, maar ik vind de sfeer met het erbij niet echt geschikt om iets te ondernemen. enigszins lastig.

vanmiddag trouwens tweede date gehad, en vanavond misschien de derde, eindelijk met zn tweeën
  zondag 6 april 2014 @ 18:31:23 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138578821
De eerste twee dates waren incl kind? :?
pi_138578911
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef All-out het volgende:
ik ben momenteel aan het daten met een mama van mijn leeftijd, plus kind dus. op zich wel heel leuk, maar ik vind de sfeer met het erbij niet echt geschikt om iets te ondernemen. enigszins lastig.

vanmiddag trouwens tweede date gehad, en vanavond misschien de derde, eindelijk met zn tweeën
Run dude, run!
  zondag 6 april 2014 @ 18:43:23 #195
320538 All-out
super, man
pi_138579261
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Run dude, run!
daar is ze te mooi voor :) en ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
pi_138579819
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:

[..]

daar is ze te mooi voor :) en ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
Als je geen relatie wil gaat het toch eigenlijk alleen om het 'sexy gedeelte'?

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:31 schreef Cue_ het volgende:
De eerste twee dates waren incl kind? :?
En hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138580020
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:

[..]

Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hier :{w
  zondag 6 april 2014 @ 19:16:03 #198
320538 All-out
super, man
pi_138580531
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:

[..]
Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hier :{w
wat doe jij hier dan? :') dit is toch niet het 'ik wil zsm een vaste relatie-topic"? ik vind daten leuk en ik heb graag iets meer met een persoon dan alleen neuken, maar ik heb momenteel niet de toewijding voor een serieuze relatie. een soort LAT-relatie graag, maar dan zonder de lange afstand, hoe noem je dat?

en ja het kind was erbij, de eerste twee dates en nee, dat vind ik geen bezwaar. het is trouwens ook geen mokka-baby of stereotype alleenstaande moeder.
pi_138581535
Gewoon lat noem je dat :') alles begint als lat :')

En de baby mee? Dat is echt het mafste dat ik ooit gehoord heb
Lijkt me echt een krankzinnige manier van daten
'Sorry maar danilo moet even een schone luier'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138583090
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jullie zijn allemaal gek, horen jullie me!?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig

En als het je niet bevalt stap je maar uit... Parachutes bij m'n date, die s stewardess
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 6 april 2014 @ 20:21:03 #201
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138583313
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:

Je bedoelt Djermaine?
pi_138583883
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef All-out het volgende:

[..]

wat doe jij hier dan? :') dit is toch niet het 'ik wil zsm een vaste relatie-topic"? ik vind daten leuk en ik heb graag iets meer met een persoon dan alleen neuken, maar ik heb momenteel niet de toewijding voor een serieuze relatie. een soort LAT-relatie graag, maar dan zonder de lange afstand, hoe noem je dat?

en ja het kind was erbij, de eerste twee dates en nee, dat vind ik geen bezwaar. het is trouwens ook geen mokka-baby of stereotype alleenstaande moeder.
Is er een stereotype alleenstaande moeder dan?
Daar heb ik namelijk al allerlei verschillende types in meegemaakt, dus kan ik mogelijk iets bijleren hier?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_138584177
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:

Wie zegt dat het een baby is? Het kind kan net zo goed 10 zijn.
Al zou ik ook niet willen daten met een kind erbij (of sowieso een moeder)
pi_138584545
Ik zou niet echt blij zijn als mijn moeder me mee zou nemen op haar dates.

Maar ik ben dan ook al meer dan een tikkeltje ouder :+
pi_138584580
Editen en quoten is ook moeilijk.
pi_138584796
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een baby is? Het kind kan net zo goed 10 zijn.
Al zou ik ook niet willen daten met een kind erbij (of sowieso een moeder)
dat is op vele andere manieren disturbing
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138585039
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is op vele andere manieren disturbing
Vertel. Je kent de situatie niet.
Zoenen of meer wanneer het kind aanwezig is, is natuurlijk not done. Maar verder zie ik er niet echt een probleem in.
pi_138585305
Ik zou het niet doen, daten met het kind erbij, gewoon tijd met zijn tweeën.

Een tijd terug heb ik een keer een date willen plannen en mevrouw had een hond en vond het niet kunnen om even voor 2 uur of oppas te regelen voor de hond of even alleen te laten.

Ik was al een paar keer daar geweest en vond dat ze nu wel een keer hierheen mocht komen.. Dat schoot in het verkeerde keelgat schijnbaar..

Disclaimer: Nu weet ik wel dat je een hond en kind niet kan vergelijken. Daarnaast ken ik de leeftijd van het kind in kwestie ook niet. Maakt natuurlijk een heel verschil.
pi_138585602
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:46 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vertel. Je kent de situatie niet.
Zoenen of meer wanneer het kind aanwezig is, is natuurlijk not done. Maar verder zie ik er niet echt een probleem in.
Zou jij als je moeder vrijgezel was al haar scharrels steeds willen ontmoeten? Ik gok van niet, voor een kind van 10 is het niet anders.

En als ze jong zijn snappen ze er geen zeur van wie al die mensen zijn die steeds heel aardig zijn maar dan opeens weer verdwijnen. Ook niet echt fijn.

Voor een baby is het misschien nog wel het minst disturbing.

Dus nee ik ken de situatie ook niet maar ik zou het nooit doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen kinderen.
pi_138585932
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zou jij als je moeder vrijgezel was al haar scharrels steeds willen ontmoeten? Ik gok van niet, voor een kind van 10 is het niet anders.

En als ze jong zijn snappen ze er geen zeur van wie al die mensen zijn die steeds heel aardig zijn maar dan opeens weer verdwijnen. Ook niet echt fijn.

Voor een baby is het misschien nog wel het minst disturbing.

Dus nee ik ken de situatie ook niet maar ik zou het nooit doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen kinderen.
Tsja. Zo raar is het toch niet dat er zo nu en dan bezoek in huis is. Als kind zoek je daar niet meteen van alles achter lijkt mij. Daarnaast denk ik niet dat het kind er steeds met z'n neus bovenop zit.
pi_138586084
Dus de (voorlopige) conclusie:

All-out zit of al te ver in de friendzone en heeft het niet door, of de dame in kwestie heeft issue's waar hij nog niet achter is.
  zondag 6 april 2014 @ 21:00:55 #212
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138586181
Als je elkaar niet kent dan neem je sowieso toch niet het kind mee. Baby of niet doet er toch niet toe.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 6 april 2014 @ 21:02:33 #213
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138586318
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja. Zo raar is het toch niet dat er zo nu en dan bezoek in huis is. Als kind zoek je daar niet meteen van alles achter lijkt mij. Daarnaast denk ik niet dat het kind er steeds met z'n neus bovenop zit.
Dat is waar maar dan ken je iemand. Niets mis met mannelijke vrienden in de vriendenkring natuurlijk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138586507
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef Weissman het volgende:
Dus de (voorlopige) conclusie:

All-out zit of al te ver in de friendzone en heeft het niet door, of de dame in kwestie heeft issue's waar hij nog niet achter is.
Conclusies die nergens op slaan :')
  zondag 6 april 2014 @ 21:11:42 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138587001
Je zit pas in de friendzone als je je move hebt proberen te maken en zij zegt: "ik wil onze vriendschap niet verpesten"
Voor dat punt zijn alle opties open, en nadat zij dat gezegd heeft is zij een vriend armer en ben jij een stuk opgeluchter 8-)
  zondag 6 april 2014 @ 21:18:21 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138587557
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Bestaat er een vrouwelijke versie van mij? :?

Ow, en on topic, ik ben hardleers. Ik heb vrijdag weer een date met een van de dames waar ik een tijdje terug al mee gedate heb en het erg 'gezellig' mee was in de bioscoop :D

[ Bericht 15% gewijzigd door yats op 06-04-2014 21:33:50 ]
  zondag 6 april 2014 @ 21:37:12 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138589074
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:

[..]

Bestaat er een vrouwelijke versie van mij? :?

Ow, en on topic, ik ben hardleers. Ik heb vrijdag weer een date met een van de dames waar ik een tijdje terug al mee gedate heb en het erg 'gezellig' mee was in de bioscoop :D
Trek je bioscoopbroek aan zou ik zeggen ;)
  zondag 6 april 2014 @ 21:43:42 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138589527
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Trek je bioscoopbroek aan zou ik zeggen ;)
Haha, dit keer word het een theater-stuk.
pi_138589670
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, dit keer word het een theater-stuk.
Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?
  zondag 6 april 2014 @ 21:50:07 #220
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138589914
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?
_O- Ik zal haar braaf 'break a leg' wensen
pi_138589987
quote:

[..]

En zeker niet weglopen zonder iets te zeggen
pi_138594741
Morgen alweer date nummero 4. Gaat rap eigenlijk zeg. :o
pi_138594753
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
Morgen alweer date nummero 4 met dezelfde meid. Gaat rap eigenlijk zeg. :o
pi_138594769
Oké laat maar, ik ga slapen. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk editen.

Schaam aan mij :N
pi_138595122
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
Morgen alweer date nummero 4. Gaat rap eigenlijk zeg. :o
Goed bezig!
pi_138595135
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig!
pi_138597468
Zowel gisteren als vandaag een eerste date gehad. Met twee verschillende dames, voor de duidelijkheid, niet dat er na gisteren iemand spontaan aan geheugenverlies leed en het vandaag nog eens overgedaan moest worden (ik meen dat iemand zelfs ooit zo gek is geweest om een filmscenario te schrijven met dat gegeven als basis...dat nog verfilmd is ook, sjongejongemoetnietgekkerworden).

Beide keren een relatief eenvoudige laten-we-eens-een-drankje-doen-date, gisteren dan wel gecombineerd met een museumbezoek, wat weer eens wat anders was en zeker leuk.

Beide keren ook een leuke dame tegenover me getroffen. Met de zaterdagdame is inmiddels een tweede date gepland; duurt nog even dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ze lijkt in ieder geval enthousiast en ik heb er ook zin in. De zondagdame verklaarde nog geen wow-gevoel te hebben (ja, die term kwam er echt bijna letterlijk uit, met bijbehorende armbewegingen), maar er het voordeel van de twijfel aan te geven en waarschijnlijk nog wel te willen bezien hoe een tweede date uitpakt. Het scheelt dat ik er ook zo over dacht, al bewogen mijn armen wat minder, dus die tweede ronde mag wat mij betreft ook, maar mocht één van beiden zich bedenken, dan zij het zo.

We gaan het zien en meemaken.
pi_138600284
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

En zeker niet weglopen zonder iets te zeggen
:') sure.
  maandag 7 april 2014 @ 08:54:59 #229
242666 BeamofLight
pi_138601248
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:16 schreef Capstan het volgende:
Zowel gisteren als vandaag een eerste date gehad. Met twee verschillende dames, voor de duidelijkheid, niet dat er na gisteren iemand spontaan aan geheugenverlies leed en het vandaag nog eens overgedaan moest worden (ik meen dat iemand zelfs ooit zo gek is geweest om een filmscenario te schrijven met dat gegeven als basis...dat nog verfilmd is ook, sjongejongemoetnietgekkerworden).

Beide keren een relatief eenvoudige laten-we-eens-een-drankje-doen-date, gisteren dan wel gecombineerd met een museumbezoek, wat weer eens wat anders was en zeker leuk.

Beide keren ook een leuke dame tegenover me getroffen. Met de zaterdagdame is inmiddels een tweede date gepland; duurt nog even dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ze lijkt in ieder geval enthousiast en ik heb er ook zin in. De zondagdame verklaarde nog geen wow-gevoel te hebben (ja, die term kwam er echt bijna letterlijk uit, met bijbehorende armbewegingen), maar er het voordeel van de twijfel aan te geven en waarschijnlijk nog wel te willen bezien hoe een tweede date uitpakt. Het scheelt dat ik er ook zo over dacht, al bewogen mijn armen wat minder, dus die tweede ronde mag wat mij betreft ook, maar mocht één van beiden zich bedenken, dan zij het zo.

We gaan het zien en meemaken.
hoer. 2 verschillende dates in 2 dagen.

Maar eeuhh .....whehehe daten met het kind van da wijf erbij... o|O _O- _O-

Nee serieus, ik was gelijk omgedraaid. Hoe de fuck haal je het in je hoofd.

Vanavond ook een (1e) date trouwens, Mevrouw is erg van het initiatief nemen, i like.
  maandag 7 april 2014 @ 08:59:52 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138601340
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 05:54 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

[..]

:') sure.
Je hebt wel je naam gemaakt hier he :')
  maandag 7 april 2014 @ 11:14:15 #231
320538 All-out
super, man
pi_138604076
wat een ophef over een kind zeg :') misschien had ik het gewoon niet moeten zeggen. het (vr) is 2 en heel aandoenlijk, dus zo vervelend is het niet, en ik heb vrienden van mijn leeftijd die ook ongepland ouders zijn geworden, misschien dat ik het daarom niet zo'n probleem vind. het is niet alsof je een keuze hebt (ja, weghalen, maar dat is heel persoonlijk) dus je moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen.

ik mocht ook niet direct bij haar thuis komen vanwege het kind, dus eerst een keer in het park afgesproken en een keer in de IKEA (lekker burgerlijk ;) ) omdat het kutweer was. gisteravond dan de derde date bij haar thuis gehad, en dat was iig erg sexy, waarschijnlijk extra omdat we ons daarvoor steeds in hebben moeten houden. voor mij voelt het goed :)
  maandag 7 april 2014 @ 11:16:14 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138604121
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef All-out het volgende:
voor mij voelt het goed :)
En daar gaat het om :)
  maandag 7 april 2014 @ 11:16:21 #233
242666 BeamofLight
pi_138604123
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef All-out het volgende:
wat een ophef over een kind zeg :') misschien had ik het gewoon niet moeten zeggen. het (vr) is 2 en heel aandoenlijk, dus zo vervelend is het niet, en ik heb vrienden van mijn leeftijd die ook ongepland ouders zijn geworden, misschien dat ik het daarom niet zo'n probleem vind. het is niet alsof je een keuze hebt (ja, weghalen, maar dat is heel persoonlijk) dus je moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen.

ik mocht ook niet direct bij haar thuis komen vanwege het kind, dus eerst een keer in het park afgesproken en een keer in de IKEA (kutweer :P ) gisteravond dan de derde date bij haar thuis gehad, en dat was iig erg sexy, waarschijnlijk extra omdat we ons daarvoor steeds in hebben moeten houden. voor mij voelt het goed :)
Het gaat ook niet om het hebben van kinderen van je date. Ik begreep dat je gedate hebt in het bijzijn van dat koter. Toch?
pi_138604129
In de IKEA? Wtf :')
  maandag 7 april 2014 @ 11:18:04 #235
242666 BeamofLight
pi_138604175
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef Leonos het volgende:
whehe zie ik nu pas. Godverdomme.
pi_138604182
WTF maakt iedereen zich druk om een date van de ander :')

Houd je lekker met jezelf bezig haha :D
pi_138604240
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef PeterPastoor het volgende:
WTF maakt iedereen zich druk om een date van de ander :')

Houd je lekker met jezelf bezig haha :D
Als ik constant over mezelf ga posten vinden ze me nogal narcistisch hier.
  maandag 7 april 2014 @ 11:27:22 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138604412
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Narcistisch?
Je moet geen bloemen meenemen op je eerste date, dat weet je toch :P
pi_138604675
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef Leonos het volgende:
Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.
pi_138604695
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.
pi_138604719
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik vind je sowieso wel wat narcistisch over komen in dit topic. Volgens mij heb ik je nog niet kunnen betrappen op een positieve post of een eigen verhaal. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :7
  maandag 7 april 2014 @ 11:49:39 #242
320538 All-out
super, man
pi_138604879
hij is gewoon een autoriteit op de Weissman-way-of-life.

en ja, BoL, de kiddo was aanwezig bij de eerste twee dates. zie het als een aandachtvragende hond die mee is, het heeft voors en tegens
pi_138604901
Ik haat honden :r
  maandag 7 april 2014 @ 11:51:31 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138604912
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat honden :r
_O-
  maandag 7 april 2014 @ 11:55:35 #245
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138605016
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een date bij de McDonalds gehad :') ook niet echt een romantische plek. En in de Apenheul :') Maakt uiteindelijk allemaal geen bal uit als het maar gezellig is.
pi_138605093
De apenheul O+ die vond ik vroeger supervet.

Mij boeit de plek van de date me ook niet erg veel. Als je elkaar maar kunt zien en kunt communiceren. Geen bios dus op de eerste date :P
pi_138605387
Bios en uit eten vind ik over het algemeen ook worst-first-dates. Apenheul is dan wel weer een leuke 'andere' soort date. IJsje halen nog altijd #1. En je kind meenemen op date, wtf, voor het eggie ?
  maandag 7 april 2014 @ 12:10:00 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138605472
Iets wat je niet begrijpt hoeft niet per definitie "fout" te zijn....
  maandag 7 april 2014 @ 12:20:34 #249
242666 BeamofLight
pi_138605829
" lukt half 9 vanavond denk je? Kun je het beste parkeren in de garage aan het X-plein, ken je dat?"

Tis een vreemde stad voor me, maar ik heb daar vaker geparkeerd voor een date inderdaad....
Is ook tijd om jezelf af te vragen BoL of je wel lekker bezig bent...
pi_138605971
Jongens als allout en priscilla het nou ok vonden...
pi_138606178
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
" lukt half 9 vanavond denk je? Kun je het beste parkeren in de garage aan het X-plein, ken je dat?"

Tis een vreemde stad voor me, maar ik heb daar vaker geparkeerd voor een date inderdaad....
Is ook tijd om jezelf af te vragen BoL of je wel lekker bezig bent...
Beter dan in hetzelfde inimini-dorpje!
  maandag 7 april 2014 @ 12:35:16 #252
242666 BeamofLight
pi_138606284
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:31 schreef MissGump het volgende:

[..]

Beter dan in hetzelfde inimini-dorpje!
Tx, dat had ik ff nodig
pi_138606289
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig!
Gaat me wel snel af allemaal zeg. Misschien even gas terugnemen, maar dat gaat lastig als het steeds zo gezellig en leuk is :')
pi_138606767
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik vind je sowieso wel wat narcistisch over komen in dit topic. Volgens mij heb ik je nog niet kunnen betrappen op een positieve post of een eigen verhaal. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :7
Ik heb hem anders erg vaak Goed Bezig! Zien posten.
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 13:01:59 #255
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138607224
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Bios en uit eten vind ik over het algemeen ook worst-first-dates. Apenheul is dan wel weer een leuke 'andere' soort date. IJsje halen nog altijd #1. En je kind meenemen op date, wtf, voor het eggie ?
Waarom niet uit eten? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_138607538
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 13:01 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik vind dat te geforceerd. Je zit tegenover elkaar. Niet ontspannen :)
  maandag 7 april 2014 @ 13:12:36 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138607636
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 13:01 schreef Meke het volgende:

Omdat als het na 5 minuten al niet lijkt te klikken je in een wat oncomfortabele sfeer komt te zitten. Ga je voortijdig weg of blijf je toch de tijd volmaken en probeert het gezellig te houden etc etc.
Bij een drankje ofzo kan je na 10 minuten weg, maar ook na 34 of 76 minuten. :+
pi_138607718
Maargoed hoeveel dates zullen er daadwerkelijk 10 min duren. Ik gok minder dan een procent.
  maandag 7 april 2014 @ 13:19:02 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138607875
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef habitue het volgende:
Maargoed hoeveel dates zullen er daadwerkelijk 10 min duren. Ik gok minder dan een procent.
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomt ;)
pi_138607888
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
uit eten vind ik gewoon leuk altijd hoor. ^O^
compact en kleverig.
pi_138607951
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomt ;)
Daarom vind ik pizza oid nog wel kunnen, maar zou ik niet uitgebreid gaan dineren.
pi_138607957
quote:

[..]

heb ik anders nog nooit gehad en ik ging eigenlijktijd ergens wat eten
compact en kleverig.
pi_138607990
Dat tegenover elkaar moeten zitten in de NL horeca stoort me wel trouwens.
pi_138608008
Om nog maar te zwijgen over het feit dat het je als man een klap geld kan kosten. Nogal zuur als het totaal niet klikt :')
  maandag 7 april 2014 @ 13:22:42 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608010
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

heb ik anders nog nooit gehad en ik ging eigenlijktijd ergens wat eten
Ik had het zelfs toen ik eens een subwaybroodje ging eten :') Dat ik na de eerste paar happen zoiets had van.. dit wordt hem echt niet
  maandag 7 april 2014 @ 13:22:53 #266
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138608014
quote:

[..]

Je kan ook na het drankje vooraf denken: Mwa, laten we het maar bij een drankje houden.
En anders maak je er toch gewoon een gezellig etentje van als je date je verder niet bevalt.

Moet wel zeggen dat ik uit eten ook niet zo'n super plan vind als 1e date maarja het kan wel.

Bioscoop is in elk geval niet handig, kan je niks zeggen tegen elkaar -O-

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Rickario het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat het je als man een klap geld kan kosten. Nogal zuur als het totaal niet klikt :')
Hoezo als man :') delen die rekening ! tenzij je echt simpel ergens een broodje pakt ofzo of bij de mac wat gaat halen.
Of als je etentje zo leuk was dat het je niet meer boeit
pi_138608049
Uit eten kan er ook vanaf hangen in welke leeftijds categorie je date, voor de tot 30ers vind ik het vaak niet geschikt. Ben wel vaak uit eten geweest op eerste dates maar dat gaat dan vanzelf na het ijsje/drankje bijvoorbeeld. Ik vind het wat geforceerd en daarnaast is in gezelschap eten niet altijd charmant op de eerste date. Het zorgt er ook voor dat je vast zit terwijl ik er wel van houd om op een eerste date juiste meerdere plekken te bezoeken als het loopt ipv een paar uur ergens vast te zitten. En de prijs, als je veel date is het onbetaalbaar om steeds maar uit eten te gaan.
pi_138608053
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik had het zelfs toen ik eens een subwaybroodje ging eten :') Dat ik na de eerste paar happen zoiets had van.. dit wordt hem echt niet
Ook niet zo charmant. Subwaybroodjes die totaal uit elkaar flikkeren wanneer je ze probeert op te eten :')
  maandag 7 april 2014 @ 13:24:25 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608079
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Rickario het volgende:

Ook niet zo charmant. Subwaybroodjes die totaal uit elkaar flikkeren wanneer je ze probeert op te eten :')
Dat maakt het nog wel eens grappig :)
pi_138608157
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hoezo als man :') delen die rekening ! tenzij je echt simpel ergens een broodje pakt ofzo of bij de mac wat gaat halen.
Of als je etentje zo leuk was dat het je niet meer boeit
Noem me ouderwets maar ik vind dat niet meer dan normaal. Als date voorstelt om rekening te delen weiger ik het niet. Maar ik zal het nooit voorstellen. Zo'n krent ben ik niet en wil ik niet zijn.
pi_138608220
Ik weiger 2x te delen meestal, ook afhankelijk van hoe leuk het was. Ben wel van mening dat de man toch hoort te lappen tenzij het extreem duur is of van tevoren besproken.
pi_138608235
Deze discussie is pas nog geweest :'(
  maandag 7 april 2014 @ 13:28:43 #273
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138608264
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:26 schreef Rickario het volgende:

[..]

Noem me ouderwets maar ik vind dat niet meer dan normaal. Als date voorstelt om rekening te delen weiger ik het niet. Maar ik zal het nooit voorstellen. Zo'n krent ben ik niet en wil ik niet zijn.
Om dat soort dingen te vermijden: Gewoon niet uit eten gaan de 1e date :+
Bij een 2e of 3e date kan je dat wel doen en dan is het ook al minder een groot probleem om te betalen.

Moet zeggen dat ik meestal wel betaald heb voor drankjes, broodjes en what not maar ik vind niet dat een vrouw daar vanuit moet gaan.
pi_138608303
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Om dat soort dingen te vermijden: Gewoon niet uit eten gaan de 1e date :+
Bij een 2e of 3e date kan je dat wel doen en dan is het ook al minder een groot probleem om te betalen.

Moet zeggen dat ik meestal wel betaald heb voor drankjes, broodjes en what not maar ik vind niet dat een vrouw daar vanuit moet gaan.
Precies ^O^
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 13:30:51 #275
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138608369
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat als het na 5 minuten al niet lijkt te klikken je in een wat oncomfortabele sfeer komt te zitten. Ga je voortijdig weg of blijf je toch de tijd volmaken en probeert het gezellig te houden etc etc.
Bij een drankje ofzo kan je na 10 minuten weg, maar ook na 34 of 76 minuten. :+
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:09 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik vind dat te geforceerd. Je zit tegenover elkaar. Niet ontspannen :)
Oja :) Maar het is dus niet zo'n duidelijke no go als de bios.. Hoewel ik daar ook in levende lijve achterkwam :+ Ik ben niet zo'n datewonder geloof ik :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  maandag 7 april 2014 @ 13:32:09 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608424
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Meke het volgende:

Oja :) Maar het is dus niet zo'n duidelijke no go als de bios.. Hoewel ik daar ook in levende lijve achterkwam :+ Ik ben niet zo'n datewonder geloof ik :')
Bios is enkel zinvol als je ervoor of erna nog de tijd voor elkaar hebt.
pi_138608471
Of als je na het drankje drinken allebei super geil bent.
  maandag 7 april 2014 @ 13:33:35 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608496
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
Of als je na het drankje drinken allebei super geil bent.
Dan ga je gewoon door naar huis of een steegje..
pi_138608523
Nou, mocht ik ooit weer gaandaten, dan ga ik gewoon weer uit eten hoor ^O^
Ik vind het prima ontspannen, heb zelf altijd wel iets te vertellen, dus als hij wat stiller is, lul ik gewoon constant en ik bied altijd aan de rekening te delen.
compact en kleverig.
  maandag 7 april 2014 @ 13:34:24 #280
320538 All-out
super, man
pi_138608541
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan ga je gewoon door naar huis of een steegje..
of dan pas naar de bios *)
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 13:34:54 #281
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138608563
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bios is enkel zinvol als je ervoor of erna nog de tijd voor elkaar hebt.
Lopen van Den Haag HS naar de bios en weer terug was niet genoeg tijd :') . Het was een grote faal en ook tijdens het wandelen al heel awkward :+
pi_138608573
Dat was de bedoeling, een of andere saaie kut film. Steegjes zijn ook maar meh, blaasontsteking alles... Naar huis kan niet altijd als ze nog bij haar ouders woont oid.
  maandag 7 april 2014 @ 13:35:29 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608588
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het prima ontspannen, heb zelf altijd wel iets te vertellen, dus als hij wat stiller is, lul ik gewoon constant en ik bied altijd aan de rekening te delen.
Maar jij vindt heel veel mensen ook gewoon leuk, gezellig , of bent er nieuwsgierig naar. En wat je zegt, anders lul je zelf wel.
Zelf ben ik zo totaal niet.. :')
pi_138608643
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar jij vindt heel veel mensen ook gewoon leuk, gezellig , of bent er nieuwsgierig naar. En wat je zegt, anders lul je zelf wel.
Zelf ben ik zo totaal niet.. :')
klopt, ik ben wel heel erg gemakkelijk wat betreft contacten.
Een relatie is anders, maar dat hoeft ook niet met iedereen met wie ik wat eet, gelukkig :+
compact en kleverig.
  maandag 7 april 2014 @ 13:37:13 #285
320538 All-out
super, man
pi_138608658
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten omdat je ook wilt praten en niet relaxed kunt praten omdat je je mond steeds vol hebt..
  maandag 7 april 2014 @ 13:37:51 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608686
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef All-out het volgende:

wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten en niet relaxed kunt praten..
Jij bent normaal altijd stil tijdens het eten? Zodat je je daarop helemaal kan concentreren?
  maandag 7 april 2014 @ 13:38:23 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138608703
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

klopt, ik ben wel heel erg gemakkelijk wat betreft contacten.
Een relatie is anders, maar dat hoeft ook niet met iedereen met wie ik wat eet, gelukkig :+
Natuurlijk, daar zit een groot verschil in. Maar ik ben heel veel mensen al zat na 5 minuten.. laat staan dat ik dan er nog mee uit eten moet of nog het hoofdgerecht komt :')
  maandag 7 april 2014 @ 13:38:24 #288
320538 All-out
super, man
pi_138608704
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij bent normaal altijd stil tijdens het eten? Zodat je je daarop helemaal kan concentreren?
ik vind het lastig combineren :')
pi_138608734
Het is meer dat ik niet snap wat het voordeel van uit eten gaan boven andere opties is. Wat haal je uit uit eten gaan wat niet mogelijk is bij andere eerste dates ? Volgens mij zijn er alleen maar meer beperkende factoren (als je de gratis avond maaltijd niet mee telt).
pi_138608768
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef All-out het volgende:

[..]

wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten omdat je ook wilt praten en niet relaxed kunt praten omdat je je mond steeds vol hebt..
ik heb echt niet constant m'n mond vol hoor :D
Sowieso is er tussen gangen door en voor het eten altijd tijd, na het eten kun je zo lang blijven hangen als je wil vaak, dus ik vind er echt niets irritants aan.
compact en kleverig.
  maandag 7 april 2014 @ 13:41:49 #291
320538 All-out
super, man
pi_138608827
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
Het is meer dat ik niet snap wat het voordeel van uit eten gaan boven andere opties is. Wat haal je uit uit eten gaan wat niet mogelijk is bij andere eerste dates ? Volgens mij zijn er alleen maar meer beperkende factoren (als je de gratis avond maaltijd niet mee telt).
dat dus
pi_138608870
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 08:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je hebt wel je naam gemaakt hier he :')
Ja, ik heb iig wel indruk achtergelaten. ;)
pi_138608991
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kan voor de meeste dingen wel nadelen bedenken hoor.
Ergens wat gaan drinken is vaak drukte om je heen en je kan zomaar bekenden tegenkomen (heb ik weleens gehad) wat niet handig is.
Dierentuin zit je de hele dag aan elkaar vast en is best duur.
Klimwand ben je teveel geconcentreerd op het klimmen en te weinig met elkaar bezig.
Vliegtuigen spotten vindt ws maar een van de twee leuk.
Door de stad wandelen is kut als je elkaar niks te vertellen hebt
Enz enz enz

Ik eet vaak dingen als ik uit ga die ik thuis niet maak, ik vind het leuk om nieuw eten te proberen, je kan elkaar verstaan omdat de muziek niet hard staat, je bent meestal gewoon echt met z'n tweeën zonder last te hebben van andere mensen om je heen en kan elkaar dus veel aandacht geven.
Ik vind het gewoon leuk. Zo vreemd is dat toch niet? :')
compact en kleverig.
  maandag 7 april 2014 @ 13:49:35 #294
320538 All-out
super, man
pi_138609081
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]
Ik eet vaak dingen als ik uit ga die ik thuis niet maak, ik vind het leuk om nieuw eten te proberen, je kan elkaar verstaan omdat de muziek niet hard staat, je bent meestal gewoon echt met z'n tweeën zonder last te hebben van andere mensen om je heen en kan elkaar dus veel aandacht geven.
Ik vind het gewoon leuk. Zo vreemd is dat toch niet? :')
ok, dat is dan ook wel weer zo

en eten O+

misschien moet je me eens laten zien hoe het moet. heb je ook een kind toevallig?
  maandag 7 april 2014 @ 13:49:53 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138609095
Uit eten op een eerste date doe ik ook niet meer...
Als we ergens wat drinken, het klikt en er volgt erna eten is het een ander verhaal natuurlijk, maar ik zal't zelf niet voorstellen als eerste date.

2e, 3e etc. date is het natuurlijk prima :) Maar het is idd omdat je altijd 1 uur kwijt bent minimaal en je niet tegenover sommige mensen wilt zitten voor 1 uur...

Overigens is tegenover elkaar zitten als er nog niet gezoend is ook niet echt ideaal :P
  maandag 7 april 2014 @ 13:50:18 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138609108
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef All-out het volgende:

[..]

en eten O+

misschien moet je me eens laten zien hoe het moet. heb je ook een kind toevallig?
Godverdomme :') _O-
pi_138609149
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef All-out het volgende:

[..]

en eten O+

twee.
En n vriend ;)

Onze eerste date was n kop koffie trouwens en het was ook eigenlijk geen date. We waren niet uit op een relatie, klikte alleen beter dan verwacht O+

O. En ik had m'n kinderen thuis gelaten toen :P
compact en kleverig.
pi_138609346
JB kwekt ook hier het hele topic vol.
  maandag 7 april 2014 @ 13:59:07 #299
320538 All-out
super, man
pi_138609399
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
JB kwekt ook hier het hele topic vol.
het gaat iig niet meer over dat andere iemand-ding
pi_138609409
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef Fascination het volgende: