quote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou, nee, ik wil het graag van jou horen. Jij beweerd dat je mensen zo goed kan inschatten, dus kom maar op, niet terugkrabbelen nou hé.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen kritiek; een minder happy-de-peppy klinkende reden waarom mensen je wegklikken zie je gelijk als persoonlijke aanval, je hapt alsof je in geen jaar gegeten hebt, je mist sarcasme etc. To name just a few pointers.
Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bentquote:
daar gingen mensen niet meteen vanuit, het was een optiequote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent![]()
Oh, en sarcasme komt inderdaad niet altijd over via the interwebz, maar hey, tekst hé. IRL kan ik het prima inschatten.
Volgens mij is het meer als op de middelbare school, wanneer er een invalkracht was. Die wordt gewoon even getestquote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
God, krijgen we hier weer een herhaling van. Je werd weggeklikt door meerdere mensen, dat je lelijk bent zou daarvoor een reden kunnen zijn. Misschien is het niet zo en ben je het lekkerste wijf ter wereld, dat weten we verder niet.quote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Fair enough. Even over dat tweede, hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent![]()
Oh, en sarcasme komt inderdaad niet altijd over via the interwebz, maar hey, tekst hé. IRL kan ik het prima inschatten.
Sowieso er veel waarde aan hechten als je wordt weggekliktquote:Op zondag 6 april 2014 11:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
God, krijgen we hier weer een herhaling van. Je werd weggeklikt door meerdere mensen, dat je lelijk bent zou daarvoor een reden kunnen zijn. Misschien is het niet zo en ben je het lekkerste wijf ter wereld, dat weten we verder niet.
Hoezo zou dat uberhaupt een persoonlijke aanval kunnen zijn als geen mens weet hoe je eruit ziet?quote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef SSJKliko het volgende:
hoezo is het geen persoonlijke aanval als mensen er meteen maar vanuit gaan dat je lelijk bent![]()
Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar doorquote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Rickario het volgende:
Zo. Gisteren ook weer eens date gehad.
Stapplannen gingen last minute niet door. Dus toen uit verveling maar even Tinder aangeslingerd. Een match en binnen een uur al dateplannen. Ik had immers toch niks anders te doen.
Maar ik was er dus niet op voorbereid en ik had dus niks in huis. Alleen nog wat cola, bier en pizza. Dus ik vroeg maar even wat ze dronk enz. Dus ik snel naar de supermarkt... Bleek dat de klok hier in dit huis nog op wintertijd stond.![]()
Het werd dus een bier en pizza date
Om half 12 stond ze hier voor de deur. En tsja dan moet ik toch weer bekennen dat ik ultiem slecht ben in het inschatten van foto's. Totaal niet mijn type en ook nog eens een stuk boven de 1m80. In een split second was het dus duidelijk dat het voor mij niks zou worden. Toen ze vervolgens haar jas uittrok en een gigantische tattoo tevoorschijn kwam was het voor mij helemaal duidelijk.
Gezellige avond gehad. Beetje plaatjes gedraaid. Rond 3.30 er maar een eind aan gebreid.
Ze kan hier de gesprekken toch plaatsen?quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
Ik wil het niet per se opnemen voor SSJKliko.... maar zolang we niet daadwerkelijk van die drie gasten gehoord hebben waarom ze haar wegklikte kan het van alles zijn. Zal het niet een combinatie zijn van haar en de soms wat vreemd gemanierde online datingwereld?
natuurlijk, dat ontkent toch ook niemand?quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
Ik wil het niet per se opnemen voor SSJKliko.... maar zolang we niet daadwerkelijk van die drie gasten gehoord hebben waarom ze haar wegklikte kan het van alles zijn. Zal het niet een combinatie zijn van haar en de soms wat vreemd gemanierde online datingwereld?
Ik heb de Paiq-teamfiguren op deze precaire kwestie gezet en die proberen de identiteit van deze heerschappen te achterhalen zodat we ze eens goed aan de tand kunnen voelen. Doen ze nog wat nuttigs.quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef JCPepino het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo zie ik SSJ voor me:
[ afbeelding ]
Of nog wat zwaarder opgemaakt en veel accecoires
Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebtquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef SSJKliko het volgende:
[..]al was hij de laatste man op aarde, haha. Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen
Inderdaad, their loss.quote:Op zondag 6 april 2014 11:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso er veel waarde aan hechten als je wordt weggeklikt
Waar jij er natuurlijk 1 v bent.quote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |