Shit, ik dacht dat dat hip was man. Hoor ik er weer niet bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.
Je begrijpt dat ik zelf met sarcasme loop te strooien naar je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sarcasme niet herkennen zou voor mij trouwens ook een no-go zijn, SSJKliko.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lang we geen foto's hebben gezien is dat toch ook gewoon plausibel?
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Plausibel zeg ik gewoon uhhh... PLAUSIBEL!!!"
Ik kan dat woord niet meer normaal lezen
Laat maar. We zitten op andere planeten, jij en ik. Qua theater, doe je zoiets?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik zelf met sarcasme loop te strooien naar je?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laat maar. We zitten op andere planeten, jij en ik. Qua theater, doe je zoiets?
kortzichtige gasten man. Het enige wat vrouwen mij kan afschrikken, echt het enige, zijn mijn ountige ellebogen. Verder. Niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik een fervent My Little Pony aanbidder![]()
Ach nee, hartstikke atheïst. Enige wat ik kan bedenken dat ze zou kunnen afschrikken is mijn ambitie maar hey, dan heb je ambitie, is het weer te veel
We moeten er gewoon ervan uitgaan dat de online wereld gewoon een beetje 'raar' is. Ik hoop alleen niet zo te worden als die mensen, maar gewoon nog de principes volgen die ik in de 'echte' wereld ook hanteer. En ja ik vind het 'leuk' om dingetjes tussen ' ' te zetten.quote:Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.
In sommige gevallen is dat wel meer dan enkel 'een beetje'. Maar dit is al zo sinds je kan daten via het internet volgens mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef JCPepino het volgende:
[..]
We moeten er gewoon ervan uitgaan dat de online wereld gewoon een beetje 'raar' is. Ik hoop alleen niet zo te worden als die mensen, maar gewoon nog de principes volgen die ik in de 'echte' wereld ook hanteer. En ja ik vind het 'leuk' om dingetjes tussen ' ' te zetten.
FOK! bewijst hetquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In sommige gevallen is dat wel meer dan enkel 'een beetje'. Maar dit is al zo sinds je kan daten via het internet volgens mij.
Jup. Ben er zelf 1 vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
FOK! bewijst hetEr lopen rare snuiters rond op het weeweewee
Wat dacht je van gewoon niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
Maar goed, de vraag is nu wanneer gaan H_J en die kliko elkaar daten/neuken?
Dat komt omdat jij dat soort dingen kunt, Weissman.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Godver, ik moet het ook altijd zelf weer doen he?!
Pics or we don't believe itquote:
Vergeet ook de andere optie niet HJ. Heb je ergens een paar duizend man te paard beschikbaar om richting Rusland te trekken terwijl je de hele tijd met 1 hand in je jasje in het Frans aan het brabbelen bent, en vooral niet van je paard af komt zodat mensen niet merken dat je maar 1.55 meter bent?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wil je grote delen van Europa veroveren met een stalen falanx aan tanks en brul je commando's in het Duits? Sommige mensen reageren daar nu eenmaal wat paniekerig op.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
Maar goed, de vraag is nu wanneer gaan H_J en die kliko elkaar daten/neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Als mannen je al bij bosjes verwijderen, zou ik dat pad niet op gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Dan zijn er nog een heleboel leuke vrouwen
quote:Op zondag 6 april 2014 02:18 schreef All-out het volgende:
hahaa, dank SSJ Kliko (...?) voor weer een paar uiterst vermakelijke pagina's in dit topic! Zal ik de verschillende conclusies nog even op een rijtje zetten?
optie 1. U is het antropologisch equivalent van een waterbuffel, danwel dik danwel lelijk. Dit checkt men niet door het gehalte "ik heb sjans", maar gewoon door in de spiegel te kijken..
optie 2. U is een buitengemeen vervelend gesprekspartner, niet gehinderd door enige kennis van communicatie, inlevingsvermogen of anderzijds zelfreflecterende vaardigheden.
optie 3. U doet iets met theater.
mijn gok is alledrie.Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons.quote:Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hégeen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |