Beter dan in hetzelfde inimini-dorpje!quote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
" lukt half 9 vanavond denk je? Kun je het beste parkeren in de garage aan het X-plein, ken je dat?"
Tis een vreemde stad voor me, maar ik heb daar vaker geparkeerd voor een date inderdaad....
Is ook tijd om jezelf af te vragen BoL of je wel lekker bezig bent...
Tx, dat had ik ff nodigquote:Op maandag 7 april 2014 12:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Beter dan in hetzelfde inimini-dorpje!
Gaat me wel snel af allemaal zeg. Misschien even gas terugnemen, maar dat gaat lastig als het steeds zo gezellig en leuk isquote:
Ik heb hem anders erg vaak Goed Bezig! Zien posten.quote:Op maandag 7 april 2014 11:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso wel wat narcistisch over komen in dit topic. Volgens mij heb ik je nog niet kunnen betrappen op een positieve post of een eigen verhaal. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Waarom niet uit eten?quote:Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Bios en uit eten vind ik over het algemeen ook worst-first-dates. Apenheul is dan wel weer een leuke 'andere' soort date. IJsje halen nog altijd #1. En je kind meenemen op date, wtf, voor het eggie ?
Omdat als het na 5 minuten al niet lijkt te klikken je in een wat oncomfortabele sfeer komt te zitten. Ga je voortijdig weg of blijf je toch de tijd volmaken en probeert het gezellig te houden etc etc.quote:
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomtquote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef habitue het volgende:
Maargoed hoeveel dates zullen er daadwerkelijk 10 min duren. Ik gok minder dan een procent.
uit eten vind ik gewoon leuk altijd hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Bios en uit eten vind ik over het algemeen ook worst-first-dates. Apenheul is dan wel weer een leuke 'andere' soort date. IJsje halen nog altijd #1. En je kind meenemen op date, wtf, voor het eggie ?
Daarom vind ik pizza oid nog wel kunnen, maar zou ik niet uitgebreid gaan dineren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomt
heb ik anders nog nooit gehad en ik ging eigenlijktijd ergens wat etenquote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn er genoeg dat je denkt na 10 minuten.. ben blij dat er niet nog een hoofdgerecht aankomt
Ik had het zelfs toen ik eens een subwaybroodje ging etenquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ik anders nog nooit gehad en ik ging eigenlijktijd ergens wat eten
Je kan ook na het drankje vooraf denken: Mwa, laten we het maar bij een drankje houden.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo als manquote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Rickario het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat het je als man een klap geld kan kosten. Nogal zuur als het totaal niet klikt
Ook niet zo charmant. Subwaybroodjes die totaal uit elkaar flikkeren wanneer je ze probeert op te etenquote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had het zelfs toen ik eens een subwaybroodje ging etenDat ik na de eerste paar happen zoiets had van.. dit wordt hem echt niet
Dat maakt het nog wel eens grappigquote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Rickario het volgende:
Ook niet zo charmant. Subwaybroodjes die totaal uit elkaar flikkeren wanneer je ze probeert op te eten
Noem me ouderwets maar ik vind dat niet meer dan normaal. Als date voorstelt om rekening te delen weiger ik het niet. Maar ik zal het nooit voorstellen. Zo'n krent ben ik niet en wil ik niet zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoezo als mandelen die rekening ! tenzij je echt simpel ergens een broodje pakt ofzo of bij de mac wat gaat halen.
Of als je etentje zo leuk was dat het je niet meer boeit
Om dat soort dingen te vermijden: Gewoon niet uit eten gaan de 1e datequote:Op maandag 7 april 2014 13:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik vind dat niet meer dan normaal. Als date voorstelt om rekening te delen weiger ik het niet. Maar ik zal het nooit voorstellen. Zo'n krent ben ik niet en wil ik niet zijn.
Preciesquote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Om dat soort dingen te vermijden: Gewoon niet uit eten gaan de 1e date![]()
Bij een 2e of 3e date kan je dat wel doen en dan is het ook al minder een groot probleem om te betalen.
Moet zeggen dat ik meestal wel betaald heb voor drankjes, broodjes en what not maar ik vind niet dat een vrouw daar vanuit moet gaan.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat als het na 5 minuten al niet lijkt te klikken je in een wat oncomfortabele sfeer komt te zitten. Ga je voortijdig weg of blijf je toch de tijd volmaken en probeert het gezellig te houden etc etc.
Bij een drankje ofzo kan je na 10 minuten weg, maar ook na 34 of 76 minuten.
Ojaquote:Op maandag 7 april 2014 13:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind dat te geforceerd. Je zit tegenover elkaar. Niet ontspannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |